eBOK Enea z opóźnieniem

Twoja ocena

Ocena: 0
(ilość ocen: 0)

enea logoMamy złe wiadomości dla klientów Enei z obszaru poznańskiego i zielonogórskiego – eBOK dla odbiorców zostanie uruchomiony z opóźnieniem.

Enea od dłuższego czasu prowadzi zmiany, które mają na celu poprawić jakość obsługi klientów – firma m.in. modernizuje systemy informatyczne. Głównym problemem jest skala całego przedsięwzięcia – Enea obsługuje 2,5 miliona klientów na pięciu obszarach. By nie stracić kontroli nad zmianami, firma zdecydowała się wprowadzać je etapami na każdym obszarze. Dlatego nie powinna dziwić obecna sytuacja.

Z eBOK-a firmy mogą korzystać już klienci z obszaru szczecińskiego oraz bydgoskiego, od początku roku usługa miała zostać oddana konsumentom z obszaru poznańskiego i zielonogórskiego. Niestety, jak poinformował Krzysztof Dzierwa, wdrażanie nowego systemu zostanie zakończone dopiero w marcu. Dobrą wiadomością jest natomiast to, że do marca Enea zdąży przenieść dane klientów z obszaru gorzowskiego i otrzymają oni tym samym dostęp do eBOK.

W związku z późniejszym wprowadzeniem eBOK, Enea zdecydowała by od początku stycznia nie zamykać BOK-ów w Opalenicy, Międzyzdrojach, Żninie, Wałczu oraz Chodzieży. Więcej: https://enerad.pl/aktualnosci/od-1-stycznia-2016-roku-enea-zmniejsza-liczbe-bok-ow-sprawdz-ktore-placowki-zostana-zamkniete/.

Najnowsze aktualności / recenzje

Dodaj komentarz