eBOK Enea z opóźnieniem

5 /5
(Ocen: 1)

enea logoMamy złe wiadomości dla klientów Enei z obszaru poznańskiego i zielonogórskiego – eBOK dla odbiorców zostanie uruchomiony z opóźnieniem.

Enea od dłuższego czasu prowadzi zmiany, które mają na celu poprawić jakość obsługi klientów – firma m.in. modernizuje systemy informatyczne. Głównym problemem jest skala całego przedsięwzięcia – Enea obsługuje 2,5 miliona klientów na pięciu obszarach. By nie stracić kontroli nad zmianami, firma zdecydowała się wprowadzać je etapami na każdym obszarze. Dlatego nie powinna dziwić obecna sytuacja.

Z eBOK-a firmy mogą korzystać już klienci z obszaru szczecińskiego oraz bydgoskiego, od początku roku usługa miała zostać oddana konsumentom z obszaru poznańskiego i zielonogórskiego. Niestety, jak poinformował Krzysztof Dzierwa, wdrażanie nowego systemu zostanie zakończone dopiero w marcu. Dobrą wiadomością jest natomiast to, że do marca Enea zdąży przenieść dane klientów z obszaru gorzowskiego i otrzymają oni tym samym dostęp do eBOK.

W związku z późniejszym wprowadzeniem eBOK, Enea zdecydowała by od początku stycznia nie zamykać BOK-ów w Opalenicy, Międzyzdrojach, Żninie, Wałczu oraz Chodzieży. Więcej: https://enerad.pl/aktualnosci/od-1-stycznia-2016-roku-enea-zmniejsza-liczbe-bok-ow-sprawdz-ktore-placowki-zostana-zamkniete/.

Informacje o autorze

enerad.pl

enerad.pl to pierwsza porównywarka cen energii w Internecie. Dzisiaj działamy dla Was nie tylko w branży energetycznej! Dostarczamy Wam porady, opinie, recenzje i rankingi z różnych branż.

Dodaj komentarz
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments