Energa – utrudnienia w obsłudze klientów!

Twoja ocena

Ocena: 0
(ilość ocen: 0)

energa-logoEnerga od dłuższego czasu ma problemy z obsługą swoich klientów. Informowaliśmy już o zawyżonych fakturach, czy o niewysyłanych rachunkach przez kilka miesięcy. Przez dłuższy czas, oficjalnie firma nie potwierdzała problemów, a informacje o kłopotach uzyskiwaliśmy od zaniepokojonych klientów i z prasy. Na szczęście Energa w końcu odniosła się do problemów.

Wdrażanie nowego systemu nigdy nie jest łatwą sprawą, w szczególności, gdy obsługuje się nie kilku, a kilka milionów klientów. Smak kłopotów od dłuższego czasu czuje Energa. Cieszymy się, że firma w końcu przyjęła oficjalne stanowisko, ale nadal czujemy dyskomfort, gdy myślimy o klientach, którzy od Energi nie mogli uzyskać informacji.

Jakich utrudnień można się spodziewać?

Sprzedawca na swojej stronie energa.pl tłumaczy, że wszelkie utrudnienia z obsługą klientów spowodowane są wdrażaniem nowego systemu. Jakie niedogodności czekają na odbiorców prądu?

  1. Faktury od Energi mogą docierać do klientów z opóźnieniem – z relacji części osób wynika, że mogą sięgać one nawet kilku miesięcy.
  2. Czas realizacji zleceń może się wydłużyć.
  3. W serwisach ENERGA24 i eBOK mogą wyświetlać się nieaktualne salda rozliczeń.

Firma przeprasza i zapewnia, że wszystkie zgłoszenia są realizowane, a faktury będą wysyłane. Co najważniejsze, Energa gwarantuje, że klienci nie poniosą konsekwencji oraz nie zostaną obciążeni dodatkowymi opłatami, w związku z opóźnieniami czy błędami.

Istnieje również możliwość rozłożenia na raty skumulowanych rachunków za prąd – pamiętajcie, że prośbę trzeba zgłosić telefonicznie (pod numerem: 555 555 555) lub pisemnie.

Mamy nadzieję, że Energa stosowne komunikaty wysłała także listownie do swoich klientów 🙂

Najnowsze aktualności / recenzje

Dodaj komentarz