Ile czeka się na infolinii firm pożyczkowych? Vivus, Moneyman, Wonga, Zaplo, Provident i inni!

infolinia firm pożyczkowychMacie w planach pożyczkę i zastanawiacie się ile czasu zajmie Wam cała procedura ubiegania się o nią? Większość firm pożyczkowych chwali się na swoich stronach, że zazwyczaj jest to nie więcej niż 15 minut! A co w przypadku gdy pojawią się jakieś dodatkowe pytania i będziecie chcieli skorzystać z infolinii wybranego przez Was pożyczkodawcy? Czy tutaj sytuacja przedstawia się równie kolorowo? Specjalnie dla Was postanowiliśmy to sprawdzić! W takim razie nie ma co czekać i już bierzemy telefon do ręki!

Infolinie najpopularniejszych firm pożyczkowych

Firm, które obecnie proponują pożyczki pozabankowe, jest tyle ile przysłowiowych “grzybów po deszczu”. W związku z czym, raczej bardzo trudno by nam było dotrzeć do nich wszystkich, nie wspominając już o tym, ile czasu zajęłoby nam jeszcze dodatkowo poszukanie wszystkich numerów kontaktowych i połączenie się z nimi. Dlatego też skupiliśmy się tylko i wyłącznie na kilku najpopularniejszych wśród naszych użytkowników instytucjach pozabankowych.

Następnie, jedna z naszych redaktorek, musiała na chwilę oderwać się od swoich codziennych obowiązków i zmierzyć czoło temu zadaniu. Z jakim efektem? O tym za chwilę!

Czy numer infolinii zawsze znajduje się w widocznym miejscu?

Na szczęście znalezienie numerów infolinii, nie sprawiło większych kłopotów. Większość pożyczkodawców bowiem, ma je udostępnione, na swojej głównej stronie i tylko w nielicznych przypadkach musieliśmy podjąć bardziej szczegółowe kroki.

Tylko jedna z wybranych przez nas firm pożyczkowych w ogóle nie umieściła żadnego numeru kontaktowego. Mowa tu o Rapida, która niestety nie daje takiej możliwości swoim pożyczkobiorcom. Z takiej opcji mogą oni skorzystać wówczas gdy już mają problemy ze spłatą swojego zobowiązania, dlaczego tak późno? Nie wiemy, ale na pewno stanowi to spore utrudnienie. A wiadomo, że jeśli chodzi o pieniądze, to nie można pozwolić sobie na popełnianie jakichkolwiek błędów. Konsekwencje związane z nieterminowym oddaniem pożyczki mogą być bardzo bolesne w skutkach i ciągnąć się za Wami latami! Dlatego tak ważne jest, aby mieć pewność, że zawsze można liczyć na dodatkowe informacje i pomoc ze strony firmy pożyczkowej.

Numery do firm pożyczkowych

Dzięki nam, macie już sporządzoną gotową listę numerów infolinii, wszystkich wybranych przez nas pożyczkodawców. Na pewno zaoszczędzi Wam to sporo czasu, który musielibyście poświęcić na “przekopywanie” tych wszystkich stron. Również, o ile to było oczywiście możliwe, przedstawiliśmy Wam koszty za minutę połączenia. Oto pełna lista:

Infolinia Vivus

Numer infolinii 22 133 38 69 – umieszczony jest na zielonym pasku, na samym dole strony. Jego znalezienie nie stanowi większego problemu. Koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora, a dzwonić można w godzinach 8:00-22:00 (poniedziałek – piątek) i 8:00-20:00 (sobota – niedziela).

Infolinia Zaplo

Numery infolinii 221 333 888 i 222 673 000 – znaleźć można w zakładce Kontakt lub też na samym dole głównej strony tego pożyczkodawcy. Z infolinii można korzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-22:00, natomiast w soboty i niedziele od 8:00 do 20:00. Niestety na stronie nie jest widoczny koszt połączenia.

Infolinia Wonga

Numery telefonów +48 22 388 88 88 i +48 660 168 100 – kontakt do tego pożyczkodawcy znajdziemy w zakładce Kontakt, znajdującej się na dole głównej strony. Biuro obsługi klienta czynne jest codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-22:00. W sobotę i niedzielę natomiast z pożyczkodawcą można kontaktować się od 9:00 do 17:00 (z wyjątkiem świąt państwowych). Nieznany jest koszt połączenia za minutę.

Infolinia Lendon

Numer infolinii 22 388 64 44 – widnieje na samym dole, głównej strony tej firmy pożyczkowej. Wszystkie niezbędne informacje można uzyskać, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-22:00. W weekendy natomiast infolinia czynna jest w godzinach 9:00-18:00. Pożyczkodawca nie podaje, ile kosztuje minuta połączenia.

Infolinia Filarum

Numery infolinii 71 716 22 22 lub 22 123 45 67 – znajdują się w zakładce Kontakt, umieszczonej w górnej części głównej strony tego pożyczkodawcy. Z dostępnych informacji wynika, że infolinia jest czynna 24 godziny na dobę. Nieznany jest koszt połączenia za jedną minutę.

Infolinia NetCredit

Numer infolinii 22 598 77 99 – udostępniony jest przez pożyczkodawcę w zakładce Kontakt, znajdującej się na samej górze strony internetowej. Godziny pracy, w których jest ona obsługiwana to 8:00-21:00 (poniedziałek – piątek), w weekend natomiast ten czas jest skrócony o dwie godziny (8:00 – 19:00). Dział Obsługi Klienta jest nieczynny w dni ustawowo wolne od pracy. Niestety ten pożyczkodawca również nie podaje informacji dotyczących kosztów za minutę połączenia.

Infolinia Miloan

Numer infolinii +48 533 100 533 – znajduje się w zakładce Kontakt. Z tym pożyczkodawcą można kontaktować się w godzinach pracy 7:00 – 20:00. Infolinia natomiast nieczynna jest w weekendy. Nieznany jest także koszt za minutę połączenia.

Infolinia Moneyman

Numer infolinii 221 220 221 – podany jest w prawym, górnym rogu, na stronie głównej. Dzwonić można w godzinach od 8:00 do 20:00 (poniedziałek – piątek) i od 9:00 do 17:00 w soboty. Nigdzie nie widnieje informacja dotycząca kosztów za minutę połączenia.

Infolinia kuki.pl

Numer infolinii 22 349 94 10 – znajduje się w zakładce Kontakt. Jest ona dostępna dla wszystkich klientów 7 dni w tygodniu. Przy czym od poniedziałku są to godziny od 8:00 do 22:00, natomiast w sobotę i niedzielę od 9:00-17:00. Nie wiadomo jaka jest stawka za minutę połączenia.

Infolinia Provident

Numer infolinii 600 400 101 – w przypadku tej firmy pożyczkowej na próżno szukać numeru kontaktowego na głównej stronie. Znajdziemy go dopiero, jak wejdziemy w zakładkę Złóż wniosek – podany jest wówczas w prawym górnym rogu. Z numeru mogą skorzystać osoby, które potrzebują pomocy przy wypełnianiu wniosku o Pożyczkę Samoobsługową – opłata według taryfy operatora. Konsultanci firmy udzielają informacji w tygodniu od 8:00 do 21:00, a w weekendy od 9:00 do 15:00.

Jeśli jesteście zainteresowani ofertą pożyczki to dedykowany jest pod to numer 600 200 200 – opłata jest według taryfy operatora, natomiast w przypadku numeru 801 707 990 koszt połączenia wynosi 0,35 zł. Konsultanci czekają na klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-21:00, a w sobotę i niedzielę w godzinach 9:00-17:00.

Infolinia Extraportfel

Numer infolinii 22 388 66 66 – znajduje się na dole głównej strony tej firmy pożyczkowej. Kontaktować można się od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 22:00 i weekendy od 9:00 do 18:00.

Infolinia Szybka Gotówka

Numer telefonu +48 22 873 80 73 – znajduje się w zakładce Kontakt, umieszczonej na głównej stronie w prawym, górnym rogu. Biuro obsługi klienta działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00, natomiast w sobotę i niedzielę 9:00-17:.00. Nieznany jest koszt połączenia.

Infolinia Rapida

Niestety z tym pożyczkodawcą nie można skontaktować się telefonicznie. Dostępny jest jedynie telefon do działu windykacji.

Czas odpowiedzieć na pytanie – ile czeka się na infolinii firm pożyczkowych?

Chyba nikt z nas nie lubi tracić czasu na czekanie. Wiadomo, w natłoku codziennych obowiązków, przyjemnie jest załatwić wszystko od ręki. Postanowiliśmy zatem sprawdzić, ile może zająć połączenie się z konsultantem wybranych przez nas firm pożyczkowych. Termin, który sobie wybraliśmy to czwartkowe popołudnie, w godzinach 13:00-14:00. Zatem nie trzymamy Was już dłużej w niepewności i przedstawiamy wyniki:

Vivus Czas: 10 s

Moneyman Czas: 15 s

Kuki Czas: 17 s

NetCredit Czas: 18 s

Filarum Czas: 19 s

Miloan Czas: 19 s

Szybka Gotówka Czas: 22 s

Wonga Czas: 26 s

Lendon Czas: 39 s

Zaplo Czas: 49 s

Extraportfel Czas: 52 s

Provident Czas: 4 min 50 s

Nie będziemy ukrywać, że bardzo pozytywnie zaskoczyły nas te wyniki. Okazuje się, że wybrane firmy pożyczkowe bardzo sprawnie kontaktują się ze swoimi klientami – w przeciwieństwie do firm energetycznych (więcej: Ile czeka się na infolinii: Enea, Energa, innogy, PGE, PGNiG, Tauron). W większości przypadków, czas oczekiwania, wynosił od kilkunastu do kilkudziesięciu sekund! Zdecydowanie bardziej usprawnić swoją infolinię powinien Provident. Dzwoniąc pod numer 600 400 101, połączenie z konsultantem możliwe było dopiero po 4 min 50 s! W tym czasie, słuchając miłej dla ucha piosenki, byliśmy kilkakrotnie przepraszani za to, że wszystkie linie są w tej chwili zajęte. Nie wiemy, czy taka sytuacja powtarza się często, czy tylko jednorazowe przeciążenie sieci?

Wyłaniamy zwycięzcę!

Jak już zdążyliście zauważyć, pierwsze miejsce na podium przypadło firmie Vivus! Od momentu połączenia się z numerem pożyczkodawcy, do rozmowy z konsultantem, upłynęło tylko 10 s! Drugie miejsce zajęła firma Moneyman z czasem 15 s, a naszym brązowym medalistą została firma kuki.pl, z czasem gorszym jedynie o dwie sekundy (17 s). W tej jakże bardzo wyrównanej walce, czwarte miejsce przypadło NetCredit (18 s). Natomiast piąte miejsce zajęły ex aequo firmy Filarum i Miloan, z również doskonałym wynikiem 19 s!

Na co trzeba być przygotowanym korzystając z infolinii firm pożyczkowych?

Na pewno dobrze już wcześniej przygotować sobie niezbędne dokumenty, w tym oczywiście dowód osobisty. Czekając na połączenie z konsultantem byliśmy również informowani o tym, że wszystkie rozmowy są nagrywane i jeśli ktoś nie wyraża na to zgody musi się rozłączyć. W niektórych przypadkach, kiedy oczekiwanie trochę się wydłużało, czas ten umilała nam relaksująca muzyka płynąca w tle.

Jak widać, w razie jakichkolwiek wątpliwości, czy problemów, można śmiało korzystać z infolinii firm pożyczkowych, nie tracąc przy tym cennego czasu. Dokładają one bowiem wszelkich starań, aby zawsze być blisko swoich klientów i służyć szybką pomocą. Nawet w przypadku trochę gorszego wyniku osiągniętego przez firmę Zaplo (49 s), zostaliśmy poinformowani o tym, że zawsze możemy skorzystać z tego, aby konsultant zadzwonił do nas, kiedy nie będzie już zajęty.

Klienci nie są informowani o kosztach związanych z korzystaniem z infolinii!

Natomiast tym, co nas bardzo zaniepokoiło, to był w większości przypadków, brak informacji dotyczących kosztów połączenia z firmą pożyczkową. Wydaje nam się, że to ile zapłacimy korzystając z infolinii, nie powinno być żadną tajemnicą! Są to podstawowe wiadomości, które każdy pożyczkobiorca jednak powinien znać! Jedynie dwie firmy informują nas o tych ważnych opłatach. W Vivus koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora. Natomiast w Providencie zależne jest to od konkretnej oferty i numeru z jakiego korzystamy (600 200 200 opłata jest według taryfy operatora, natomiast w przypadku numeru 801 707 990 koszt połączenia wynosi 0,35 zł).

Jeśli chcecie podzielić się z nami swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami dotyczącymi korzystania z infolinii firm pożyczkowych, to serdecznie zapraszamy!

enerad.pl

enerad.pl to pierwsza porównywarka cen energii w Internecie. Dzisiaj działamy dla Was nie tylko w branży energetycznej! Dostarczamy Wam porady, opinie i rankingi z branży finansowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *