uwaga stop zagrożenie

Jak Multimedia Energia zdobywa klientów? Nasza skuteczna interwencja u Sprzedawcy!

Wbrew pozorom pozyskiwanie nowych klientów na oferty energetyczne nie jest łatwe. Niezależni sprzedawcy starają się zdobywać nowych odbiorców na różne sposoby. Niektóre z tych działań mogą budzić wątpliwości. Od kilku tygodni otrzymujemy wiele komentarzy na temat sposobu pozyskiwania klientów przez firmę Multimedia Energia. Jeśli wpisy naszych Użytkowników są odzwierciedleniem rzeczywistości, to szczerze jesteśmy zaniepokojeni, bo przecież Multimedia Energia to posiadacz Certyfikatu TOE!

Na wymianę liczników, na lepszą ofertę dotychczasowego sprzedawcy…

W ostatnim czasie otrzymujemy wiele komentarzy na temat Multimedia Energia – niestety większość nie jest pozytywna i traktuje o sposobie zdobywania klientów, który delikatnie mówiąc, nie ma zbyt wiele z dobrymi praktykami.

Nasi Użytkownicy skarżą się, że nieświadomie zmienili swojego dotychczasowego sprzedawcę energii elektrycznej na… Multimedia Energia. Jak to możliwe? Otóż schemat działania jest prosty, do drzwi naszych Użytkowników pukają osoby, które podają się za przedstawicieli aktualnego sprzedawcy. Pod pretekstem wymiany liczników, czy zawarcia korzystniejszej umowy z dotychczasową firmą energetyczną. Oczywiście, by dopełnić formalności, należy podać dane oraz zostawić kilka podpisów.

Komentarz z profilu Multimedia Energia

Komentarz z profilu Multimedia Energia

Część naszych Użytkowników nie była świadoma, że zmieniła sprzedawcę prądu, aż do momentu, w którym nie otrzymała pierwszej faktury od nowej firmy energetycznej, czyli Multimedia Energia. Niestety, w takim momencie było już za późno, by odstąpić od umowy na sprzedaż prądu bez konsekwencji, czyli np. kar umownych związanych z zerwaniem umowy przed upływem jej terminu.

Jednak pewien odsetek naszych Użytkowników, odkrywał „spisek” i praktycznie od razu kontaktował się z Multimedia Energia, ale szczęście nie trwało długo. Gdyż nawet złożenie wypowiedzenia umowy w placówce firmy nie skutkowało jej odstąpieniem, a procedura zmiany sprzedawcy trwała w najlepsze…

Komentarz z profilu Multimedia Energia

Komentarz z profilu Multimedia Energia

Multimedia Energia to zdobywca Certyfikatu TOE!

Naprawdę niepokoją nas doniesienia naszych Użytkowników, których otrzymujemy bardzo wiele… Na aktualnym etapie naszych ustaleń trudno nam wysunąć jakieś wnioski, ale odpowiedź może być bliżej, niż nam się wydaje. W wielu wiadomościach od naszych Użytkowników pojawia się informacja, że osoby pukające do drzwi są przedstawicielami nie samej Multimedia Energia, a firm zewnętrznych, którym Multimedia zlecają pozyskiwanie nowych klientów.

Nas zastanawia jedna rzecz – czy Multimedia, firma, która na polskim rynku działa w różnych branżach od wielu lat, nie potrafi zweryfikować jakie praktyki stosują firmy zewnętrzne, z którymi współpracują? Czy sprzedawca nie zaniepokoił się, że do jego placówek przychodzą klienci, którzy skarżą się na złe praktyki?

Wszystko nas to bardzo dziwi, tym bardziej że Multimedia Energia jest posiadaczem Certyfikatu TOE – przeszła pozytywnie audyt przeprowadzony przez niezależną firmę. Oczywiście w enerad.pl mieliśmy sporo wątpliwości co do wartości i jasności przyznawania takiego wyróżnienia.

Grafika ze strony Multimedia Energia

Grafika ze strony Multimedia Energia

ALE skoro sprzedawca posiada taki certyfikat, to chyba to jednak do czegoś zobowiązuje? Nurtuje nas jeszcze jedno – jeśli komentarze naszych Użytkowników nie odbiegają od rzeczywistości, to jak TOE mogło przyznać certyfikat firmie, które nie stosuje dobrych praktyk? I nie przyjmujemy tutaj wyjaśnienia, że to wina firm zewnętrznych – skoro kogoś zatrudniamy, to oczekujemy realizacji usług na najwyższym poziomie – pilnujemy i sprawdzamy!

Sprawy nie odpuścimy - jeśli spotkała Was podobna "przygoda" z Multimedia Energia, to czekamy na Wasze komentarze i wiadomości. W cywilizowanym kraju nie jest dopuszczalne, by firma posiadająca certyfikat, który świadczy o jej uczciwości, w rzeczywistości stosowała praktyki, które z rzetelnością nie mają wiele wspólnego.

Nasza interwencja w Multimedia Energia

Byliśmy na tyle zaniepokojeni, że postanowiliśmy skontaktować się ze sprzedawcą - drogą elektroniczną poprosiliśmy, aby ustosunkował się do komentarzy naszych Użytkowników oraz powyższego artykułu. Dzisiaj otrzymaliśmy odpowiedź, w której Multimedia Energia przyznaje się, że jeden z jej partnerów biznesowych stosował nieuczciwe działania. Poniżej zamieszczamy odpowiedź Rzecznika Prasowego:

Odpowiedź Multimedia Energia na wiadomość od enerad.pl

Cieszymy się, że dzięki naszej interwencji sprawa została rozwiązana, mamy również nadzieję, że działania naprawcze, które wdrożył sprzedawca, przyniosą długotrwały, a raczej trwały skutek :)

Enerad.pl - jesteśmy dla Was! Skutecznie zmieniamy rynek!

Naszym celem nr 1 jest zmienianie rynku energetycznego, by stał się przyjazny dla WSZYSTKICH odbiorców. Jak widać na powyższym przykładzie, SKUTECZNIE dążymy do eliminowania nieuczciwych praktyk i będziemy ZAWSZE interweniować, jeśli docierać będą do nas sygnały o nieprawidłowościach.

Jesteśmy dumni, że pomagamy zmieniać rynek energetyczny. Jesteśmy też dumni, że obdarzyliście nas zaufaniem i to właśnie do nas zgłaszacie nadużycia, nieprawidłowości, nieuczciwe praktyki. Dziękujemy Wam!

Dziękujemy również firmie Multimedia Energia, która od razu podjęła z nami współpracę w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Brawo! Mamy nadzieję, że inni sprzedawcy będą brać przykład z takiej postawy.

Pozdrawiamy,
Zespół Enerad.pl

PS. A jak szukacie dobrego sprzedawcy prądu, to koniecznie sprawdźcie: Ranking sprzedawców prądu: Fair Sprzedawca – enerad.pl.

Komentarze dołącz do rozmowy
guest
131 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Andrzej
Andrzej
2020-10-16 22:30

Mamy działkę w środku pól, ok. 70 m szerokości, ok. 300 m długości. Na środku piękne oczko wodne. Jesteśmy współwłaścicielami. Sadzimy tam setki drzew i krzewów ozdobnych by zamienić to w fajny ogród wypoczynkowy. Postawiliśmy dwa „domki” 5×4 m2. Jeden w jednym końcu działki, drugi (współwłaściciela) w drugim końcu działki . Obok jego domku jest słup energetyczny i obok mojego jest też słup energetyczny. Niestety, powiedziano nam, że przyłącze może być tylko jedno (+ 2 liczniki) i do drugiego domku trzeba sobie samemu te 300 m pociągnąć przewód. Chciałbym zrozumieć czemu ma służyć taki przepis jeśli opłata za podłączenie jest taka sama jak przy dwóch przyłączach niezależnych?
I druga sprawa: dokupiłem kawałeczek działki od strony słupa i postawiłem tam blaszany garaż. Teraz nie było już kłopotu z przyłączem do tej drugiej działki z garażem. Czy złamię jakieś przepisy jeśli od garażu przeciągnę kabel i do domku?
I trzecie pytanie: świecę wieczorem i gotuję wodę na herbatę średnio 2-3 dni w miesiącu a rachunek większy niż w miejscu stałego zamieszkania: za 6 miesięcy 350 zł. Grupa taryfowa C11, jedna faza, zużyte 47kWh ! Jestem emerytem i nie prowadzę żadnej działalności. (Teren rolny kl.VI i nieużytki). Czy można to zmienić na normalną taryfę jaką mam w domu? Dlaczego jest to liczone po wyższych cenach??
Pozdrawiam i dziękuję za sporo informacji, które u Was wyczytałem…

Piotr
Piotr
2017-09-28 21:52

Widzę że sprawa jest poważna. Moją mamę starszą osobę nabrał taki akwizytor. W momencie kiedy sprzedaliśmy mieszkanie przed końcem umowy a nowy właściciel nie chciał podpisywać umowy z tą firmą ( bo z jakiej racji, ma prawo wybrać sobie dostawcę jakiego chce) Chcą obarczyć teraz mamę karą za zerwanie umowy. Jakim prawem ta firma dyktuje warunki kiedy mamy sprzedać swoje mieszkanie żeby nie płacić kary. Nadmieniam że mama obecnie mieszka u mnie i nie posiada lokalu własnego. Czy ma sobie licznik zabrać do torby i płacić dalej za prąd? A agent który wcisnął umowę zniknął a jego telefon milczy-skandal

Krystyna
Krystyna
2017-03-31 23:23

My również zostaliśmy zmanipulowani i oszukani przez panienkę, która okłamała nas tak, jak i innych, że prąd teraz będziemy otrzymywać taniej, ze trzeba podpisać te dokumenty bo takie przepisy weszły i wszyscy w całym bloku muszą..co chwila przekonywała, że jest uczciwa i ze naprawdę pracuje pod takim nazwiskiem, miała plakietkę na piersi zawieszona na smyczce, kazała sprawdzać dzwonić do firmy czy ona wszystko nam poprawnie przekazuje. itp itd..
Dziś jest trzeci miesiąc od kiedy zaczęły przychodzić faktury z Multimediów za prąd. Dotychczas z Enei płaciłam około 170 zł co 2 miesiące. Tymczasem teraz z Multimediów przyszła faktura na 212 zł w lutym na 255, 64 zł w marcu i już przyszła kolejna faktura na 199 zł w kwietniu! Co to ma być!!!!!!!!!??????????
Czy jest jakas szansa na zerwanie tej umowy? Przeciez pójde z torbami!

Pola
Pola
2017-03-21 09:50

Niestety ja też zostałam oszukana przez Multimedia. Niedawno dostałam rachunek z tej firmy. Okazało się że Pan który byłu mnie w grudniu zeszłego roku podał się za pracownika firmy enea i stwierdził że firma zmienia lokalizację a co za tym idzie musimy podpisać umowę, niestety nie przeczytałam nazwy firmy byłam po nieprzespanej nocy zmeczona bo miałam przeziebiona córkę i nie za bardzo chciało mi się dociekac spytałam wprost czy Pan jest z eney Pab odpowiedział że oczywiście tak jest z firmy enea podpisałam umowe. Teraz niestety musze wyprowadzić się z mieszkania i chciałam rozwiązać umowę i usłyszałam że bede musiala płacić kare a przecież nie zmieniam dostawcy prądu tylko muszę się wyprowadzić z mieszkania. NNiestety ta firma to oszuści i wyludzacze. Szkoda słów

Barbara Furmanik
Barbara Furmanik
2017-03-15 20:05

Witam, ja dostałam dzisiaj pismo od mojego dostawcy prądu – Innogy, że żałują że dowiedzieli się o moim odstąpieniu od umowy izmianie sprzedawcy, co bardzo mnie zadziwiło. Po sprawdzeniu dokumentów i artykułów w internecie okazało się, że padłam ofiarą oszustów z Polski prąd gaz, których ludzie przyszli do mnie w grudniu. Podawali się się za pracowników Innogy, mówili o innowacyjności – skąd zmiana nazwy mojej firmy, powołali na dbałość o klienta, a ja nie potwierdziłam wznowienia umowy w związku ze zmianą nazwy. Mówili też że bez potwierdzenia stawki będą większe. Ja głupia dałam się oszukać i podpisałam umowę. Na moje pytanie dlaczego na umowie jest nazwa Polski prąd i gaz powiedzieli, że to ta sama firma bo przecież w rubryce dystrybutor wpisane jest Innogy. Teraz po 3 mi3siącach widzę, że to przekręt. Na firmę nałożono milionowe kary za oszustwo. Nie dostałam jeszcze od nich żadnych dokumentów, ani rachunków do płacenia.
Proszę poradę jak mogę bez konsekwencji zerwać tak fałszywie zawartą umowę.
Zastanawiam się o podaniu tej sprawy na policję.

Magda
Magda
2017-03-13 10:01

Witam,
Zwracam się z zapytaniem w sprawie wysyłania listu do multimedia z wymówieniem bez konsekwencji z opisem jak zostałam oszukana przez tę firmę. Otóż chciałabym się dowiedzieć czy ten list na prawdę pomaga? Czy są potwierdzenia od innych oszukanych ludzi, którzy wysłali taki list, czy multimedia na prawdę zakończyła umowę? I jeśli tak to jak to się odbyło? Czy odsyłali potwierdzenie odstąpienia, przerywali dostarczanie prądu? Chciałabym dowiedzieć się tych informacji, żeby móc samej zacząć pewniej działać.
I jeszcze jedno pytanie, czy jeśli umowa została zawarta w lutym 2016 roku to jeśli teraz wyślę taki list z wypowiedzeniem bez konsekwencji to będzie on ważny?

ryszard
ryszard
2017-02-26 08:46

Witam.W grudniu 2016 roku podpisałem umowę dostarczania gazu z multi Media. Następnie w styczniu 16.02.2017 zapukał do moich drzwi inny przedstawiciel firmy Fortum i powiadomił mnie że nastąpiła pomyłka i że to teraz oni czyli fortum będzie sprzedawać paliwo gazowe . Wciągu miesiąca miałem dostać kopię faktury za gaz .TEŻ JEJ NIE OTRZYMAŁEM.Czuję się więc oszukany przez obie firmy ponieważ nie mam żadnego potwierdzenia o zmianie sprzedawcy . Firma multi Media powinna zaskarżyć firmę FORTUM o oszustwie. Dzwoniono do mnie kilka krotnie – fortum o potwierdzenie mojej wiarygodności podpisania dwóch umów .Co z tego wynika ? Ja myślałem że te firmy ze sobą współpracują i sprawy podpisania umów rozwiążą między sobą.Zgłoszę ten fakt do B.O.K .w PGNiG a następnie powiadomię prokuraturę o oszustwie .

Jolanta Markowicz
Jolanta Markowicz
2017-02-13 22:38

Szanowni Państwo, moja mama jest naciągnięta na umowę… Wypowiedziała ją, ale zwróciłam uwagę na kilka faktów, które mnie niepokoją: na umowie nie jest zaznaczone, czy była zawarta w siedzibie czy poza siedzibą spółki (oba pola są puste). W regulaminie jest powiedziane, że odstąpić można tylko od umowy zawartej poza siedzibą spółki. Naciągaczka wcale nie kontaktowała się z rodzicami przez telefon, aby dać im czas do namysłu, tylko tak namotała mamie w głowie, że ta sama nie wie co podpisała. Może należy apelować do posłów, aby wprowadzili prawo wymagające od osoby w wieku 60+ złożenia wizyty w siedzibie takiej spółki oraz żeby umowa nie mogła być spisana „maczkiem”. Przerażenie mnie ogarnia na myśl, że to mogła być umowa np. sprzedaży ich mieszkania.

Jolanta Markowicz
Jolanta Markowicz
2017-02-13 22:04

Witam, firma nie zmieniła zwyczajów, dzisiaj jakaś paniusia naciągnęła na umowę moich rodziców, sprytnie nie zaznaczając na umowie, że jest zawarta poza siedzibą firmy. Moja matka jest taka głupia, że nawet nie wie co podpisała. Wysłałam do firmy wypowiedzenie, na wszelki wypadek też cofnięcie pełnomocnictwa do wypowiedzenia umowy z Energą. A z firmą Multimedia jak zacznie coś kombinować, spotkamy się w sądzie.

Robert
Robert
2017-01-11 16:23

mam problem a rozwiązaniem umowy z Multimediami niestety umowa była podpisana w 06/2016. nie zostałem poinformowany o terminie odstąpienia od umowy oraz nie otrzymałem wzoru druku odstąpienia. Nie poinformowano mnie o kosztach handlowych oraz nie otrzymałem wszystkich załączników do w/w umowy.Ponadto przedstawiciel zapewniał mnie, iż sprzedawcą nadal będzie PGE Łódź a Multimedia będą wystawiać faktury potwierdził to dwukrotnie oraz poinformował mnie, że w związku z podpisaniem tej umowy koszt prądu zmniejszy się o 15% a warunkiem jest przedstawienie ostatniej faktury za energię. Po otrzymaniu od multimediów kserokopii oryginału umowy stwierdziłem, że są różnice między oryginałem a kopią umowy – mianowicie część danych na oryginale została dopisana bez mojej wiedzy co najważniejsze podpis oryginale umowy w miejscu sprzedawca został złożony przez inną osobę niż na kopi umowy, według mnie podpis przedstawiciela został sfałszowany pomóżcie co mogę zrobić dwukrotnie dostałem negatywną odpowiedź od multimediów rzecznik praw konsumenckich nie daje nadziei czuję się oszukany

Paweł
Paweł
2017-01-10 23:40

DALSZA CZĘŚĆ KOMENTARZA
Pojechaliśmy do PGE OBRÓT przy ul.Kościuszki 123 i tam po przedstawieniu naszego problemu bardzo życzliwej pani i tu UWAGA zadała nam pytanie na jakim papierze żona złożyła podpisy żółtym (to umowy ENERGA) ,czy białym (to umowy MULTIMEDIA) i wiecie co znaleźliśmy swoją umowę w placówce MULTIMEDI przy ul.Długosza 39 mieliśmy jeszcze 2 dni na wypowiedzenie umowy co oczywiście zrobiliśmy,tak więc reasumując trzeba działać szybko i oczywiście mieć trochę szczęścia ale jak widać na naszym przypadku można nawet znaleźć przysłowiowy wiatr w polu.
Ważna sprawa by ustrzec innych oszust który podaje się za pana JEREMIASZA z PGE lub innej firmy i przychodzi z bzdurnymi wiadomościami do mieszkańców na terenie Łodzi to gość który podstępnie podpisuje dla nich umowy. Mam nadzieje że ktoś przeczyta moje posty i dzięki nim będzie wiedział co robić w swoim przypadku choć nikomu oczywiście nie życzę takiej przygody.
Jeszcze jedno
pan JEREMIASZ tak naprawdę to SEBASTIAN [….].
Pozdrawiam pawulon0572@gmail.com

Paweł
Paweł
2017-01-10 19:40

Witam wszystkich oświadczam iż Multimedia Energia z Łodzi nadal praktykuje pozyskiwanie klientów w nie uczciwy sposób,pare dni temu 03.01.2017 zawitał do naszego mieszkania pod moją nieobecności pewien pan który przedstawił się mojej żonie że jest pracownikiem PGE, poprosił o ostatnią fakture której zrobił zdięcie potem o dowód osobisty i spisał pesel i nr.dowodu,wogóle zaczoł od tego że przyszedł poinformować o tym że na fakturach będzie teraz widnieć PGE ŁÓDŹ a nie jak do tej pory PGE RZESZÓW i na koniec poprosił o podpisanie i to na dwóch drukach że był z taką informacją i nie brał żadnych pieniędzy. Pan sobie poszedł a żona się dopiero wtedy zorientowała że to był oszust i pewnie podpisała mu jakąś umowę której kopi oczywiście nie zostawił więc na koniec nie wiedzieliśmy nic,kto to był z kąt i jaką firmę reprezentował jedyne co żonie utkwiło w głowie to nietypowe imię tego pana-JEREMIASZ. Zaczołem kopać w internecie przez dwa dni i trafiłem na post pana Jacka zameszczony na stronie internetowej naszemiasto.pl w artykule ” Centrum energetyczne: Chodzą po domach, spisują umowy na dostawę prondu.Klienci czują się oszukani” i w tym poście pan Jacek podaje imię i nazwisko tego oszusta- JEREMIASZ HUUS który oszukał jego ojca także w Łodzi podstępnie podpisując z nim umowę dla POLSKA ENERGETYKA PRO więc imię mi się zgodziło pomyślałem że nie może to być tylko zbieg okoliczności i faktycznie nie był po wpisaniu w przeglądarkę znalazłem że podpisuje umowy dla tej właśnie firmy. Proszę państwa teraz najlepsza część tej histori, cwaniak który nas odwiedził podał fałszywe imię i nazwisko którego już żona nie dosłyszała bo tak cicho wybełgotał żeby kojarzyć go z tą firmą a nie inną i tam wysłać odstąpienie od umowy zawartej poza przedsiębiorstwem (wiadomo mamy na to ustawowe 14 dni od dnia zawarcia) lecz musimy mieć nr.umowy z jej kopi której niestety nie mieliśmy.
DALSZA CZĘŚĆ W NASTĘPNYM KOMENTARZU

Malinowski Stanisław
Malinowski Stanisław
2016-11-30 13:06

Prryszły do mnie do domu deie osoby pan i pani pani szczeka nie można ją nic zrozumieć on zaś się jąka chcą zmienic energie na 10 procent mnien poproszono o dowód osobisty Pospisywali mnie i co pani podsówa mi do podpisania umowe o dostawe energi elektrycznej stanowczo odmówiłem napiusałem jej na zwykłej kartce z zeszytu że nie rozumie tej umowy i nie moge jej podpisać na to śię zdenerwowała się bardzi i opuscili mój dom .
Podrobili mój podpis na umowie Wysłali tą umowe do mojego dostawcy PRO energia Polska która żąda odemnie Kary umownej 210 zł. za zerwaną umową

Kasia
Kasia
2016-11-28 21:24

Witam,
w dniu dzisiejszym zawitała do mnie dziewczyna z firmy Multimedia. Schemat postępowania ten sam: nie odesłałam czegoś tam, więc od stycznia 2016 płacę za wysokie rachunki, chociaż mogłabym mniejsze itepe. Poprosiła o ostatnią fakturę, pokazała, gdzie jest zaznaczone, że obowiązują nowe stawki za energię i że na pewno nie zauważyłam, więc teraz PGE wszystkim takim osobom jak ja daje nowe umowy, żeby od stycznia płacić mniej. Podkreślała, że jest z PGE, tylko do tej pory sprzedawca był z Rzeszowa, a teraz będzie z Łodzi (mieszkam w woj, łódzkim), ale to nadal PGE (podkreśliła to parokrotnie). Już się wzięła za wypisywanie umowy (chciałam najpierw przeczytać, dała mi jakąś ogólną stronę, jednocześnie cały czas mówiąc do mnie, więc dałam sobie spokój z czytaniem; na pytanie czy mogę przeczytać i spotkamy się za dzień czy dwa stwierdziła, że niestety nie ma czasu, ale mam 14 dni na odstąpienie), ale coś mnie tknęło i zerknęłam do Internetu sprawdzić co to za jedni. Umowy na szczęście nie podpisałam, chociaż parokrotnie dziewczyna podkreślała mi, że przecież mam 14 na odstąpienie. Wszystkie papiery, które zdążyła wypisać (m.in. wpisując na nie dane z mojego dowodu) zażądałam, by zostały u mnie.
Mama, babcie, rodzina i znajomi poinformowani. I tylko się zastanawiam, jak można już tyle czasu zwyczajnie oszukiwać ludzi…

Sivar
Sivar
2016-11-18 14:45

Mulimedia Energia to kpina jest. 10 maja podpisałem z nimi umowę na dostawę prądu, po zweryfikowaniu jednak cennika okazało się, że zostałem przez przedstawiciela MME wprowadzony w błąd. W związku z czym 12 maja złożyłem w biurze obsługi klienta odstąpienie od umowy.
Jakże byłem zdziwiony, jak po miesiącu przyszła do mnie informacja od mojego poprzedniego dostawcy (RWE Polska), że zerwałem z nimi umowę, bo przechodzę do MME. Moje odstąpienie zostało zignorowane i MME radośnie wysłało informację do mojego poprzedniego sprzedawcy i Operatora o tym, że jestem ich klientem. Dopiero po mojej interwencji zostało wzięte pod uwagę ale i tak nie obyło się bez problemów: w połowie lipca otrzymałem pismo, że moje odstąpienie jest niemożliwe (!!!), bo Operator zdecydował, ze mam być klientem MME (wtf)? Dowiedziałem się, że „zapomnieli” poinformować Operatora, że nasza umowa jest nieważna. Po moich kolejnych interwencjach w końcu MME wysłało informację do RWE Operatora o tym, że jednak ich klientem nie jestem, po 3 miesiącach, informacja dotarła 10 sierpnia. Przy okazji MME nakazało mi zapłacić sobie za okres rozliczeniowy 07-08.2016. Jakim prawem? Złożyłem kolejne pismo z zapytaniem dlaczego moje odstąpienie zostało zignorowane a także z prośbą o anulowanie opłaty. Minęły 2 miesiące, odpowiedzi nie otrzymałem, za to przyszedł rachunek do zapłacenia. Ręce opadają. W międzyczasie zapłaciłem za ten sam okres rozliczeniowy swojemu staremu sprzedawcy (z którym odnowiłem umowę).
Siły już zbytnio nie mam na kolejne kłótnie. Chyba nie zapłacę rachunku MME, a jak przyjdzie sądowne polecenie do zapłaty, to się odwołam i przedstawię im papiery z o odstąpieniem na czele. A może macie Państwo inne propozycje co zrobić?

Tom
Tom
2016-11-04 07:30

Witam,

Mojego Tatę oszukała kanalia z Multimedia podająca się za przedstawiciela Enea dotychczasowego dostawcy energii (nie mają żadnych zasad, najlepiej żerować na osobach w podeszłym wieku) – podsunął dokumenty do podpisu mówiąc, że nie zostały odesłane z rachunkiem, który ostatnio przyszedł. Z powyższego widać, że to temat rzeka – nieważne.
Zależy mi na adresie mailowym do kogoś wyżej postawionego niż pracownik BOK Multimedia – np. rzecznik prasowy lub do kogoś z kręgu kierownictwa. Mam parę słów do napisania bezpośrednio – może coś wskóram…
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.

e-n
e-n
2016-10-20 14:17

Witam.
Dziś 20 października Pan podający się za pracownika Multimedia Energia po otworzeniu mu drzwi, wtargnął do domu do przedpokoju omijając gospodynię, potem natychmiast do pokoju z pytaniem gdzie jest jakiś stolik, przy którym możemy porozmawiać. Na nic zdał się uwagi typu w jakiej sprawie czy czemu pan wchodzi do pokoju. Następnie zażądał ostatniego rachunku za energię elektryczną. Po odmowie pokazania takiego rachunku i prośbie o wylegitymowaniu się podał imię i nazwisko. Udało się go wreszcie pozbyć.

Dorota
Dorota
2016-10-18 19:43

Witam serdecznie !!
W tym roku został oszukany przez firmę MULTIMEDIA mój 80 letni tato. Wcześniej korzystał z usług firmy Energa. Gdy przyszła faktura z Multimedia, bardzo się zdziwił bo nie podpisywał żadnej nowej umowy na dostawę energii. Jak się okazało oszust (pracownik firmy Multimedia), podrobił własnoręcznie umowę (do czego się przyznał na policji). Po wielu interwencjach firma Multimedia odstąpiła od umowy, jedna do tej pory przysyła faktury. W międzyczasie mój tato musiał podpisać nową umowę z Energą, jedna od momentu podpisania umowy ( pół roku) firma ta nie przysłała żadnej faktury. Strach pomyśleć jaka będzie kwota do zapłaty!!
Najgorsze jest to, że żadna z firm nie ma ochoty NA LUDZKIE załatwienie sprawy.
Może jest ktoś, kto pomoże mi w załatwieniu problemu mojego taty.

Łukasz
Łukasz
2016-10-14 18:54

Widzę, że trzymają cały czas ten sam poziom. Właśnie był u mnie (Warszawa) akwizytor z tymi samymi pierdołami o deklaracji nie odesłanej do RWE (a bo panie to jak ulotka wygląda, nikt nie odsyła), kreślący cuda na fakturze i z generalnym słowotokiem.

Kamil 28
Kamil 28
2016-10-12 22:01

Witam.
Dzisiaj oszukano mojego tate w ten sam sposob, jesli jutro wysle odstapienie od umowy to jakim listem najlepiej zebym mial pozniej podstawe prawna, jesli by nie chcieli odniej odstapic