Klienci firmy Enea mogą już korzystać z eBOK!

Twoja ocena

Ocena: 0
(ilość ocen: 0)

enea-logo-new-slideMamy dobrą wiadomość dla odbiorców firmy Enea – koncern energetyczny właśnie zakończył wdrażanie nowego systemu informatycznego. Klienci sprzedawcy będą mogli korzystać z elektronicznego biura obsługi klienta.

Nowy system informatyczny wdrożony przez Eneę z pewnością ułatwi życie około 2,5 mln klientów firmy. Wprowadzanie systemu odbywało się etapami – pierwszy miał miejsce w połowie ubiegłego roku i objęci nim zostali odbiorcy z obszaru szczecińskiego, następnie bydgoskiego, gorzowskiego, zielonogórskiego, a na końcu poznańskiego.

Dzięki eBOKowi wszyscy odbiorcy (klienci indywidualni oraz biznesowi) będą za pomocą Internetu mogli m.in. sprawdzić bieżące saldo oraz stan faktur; historię płatności; zrezygnować z papierowej faktury i wybrać efakturę; zaktualizować swoje dane kontaktowe; doładować licznik przedpłatowy.

Wdrożony system będzie również m.in. rejestrował kontakty z klientami, czy liczył i wystawiał faktury.

Jeśli jesteście klientami firmy Energa to już teraz zapraszamy Was do naszego krótkiego poradnika obsługi eBOKiem: https://enerad.pl/aktualnosci/ebok-energa/ 🙂

Najnowsze aktualności / recenzje

Dodaj komentarz