Klienci firmy Enea mogą już korzystać z eBOK!
Mamy dobrą wiadomość dla odbiorców firmy Enea – koncern energetyczny właśnie zakończył wdrażanie nowego systemu informatycznego. Klienci sprzedawcy będą mogli korzystać z elektronicznego biura obsługi klienta.
Nowy system informatyczny wdrożony przez Eneę z pewnością ułatwi życie około 2,5 mln klientów firmy. Wprowadzanie systemu odbywało się etapami – pierwszy miał miejsce w połowie ubiegłego roku i objęci nim zostali odbiorcy z obszaru szczecińskiego, następnie bydgoskiego, gorzowskiego, zielonogórskiego, a na końcu poznańskiego.
Dzięki eBOKowi wszyscy odbiorcy (klienci indywidualni oraz biznesowi) będą za pomocą Internetu mogli m.in. sprawdzić bieżące saldo oraz stan faktur; historię płatności; zrezygnować z papierowej faktury i wybrać efakturę; zaktualizować swoje dane kontaktowe; doładować licznik przedpłatowy.
Wdrożony system będzie również m.in. rejestrował kontakty z klientami, czy liczył i wystawiał faktury za prąd.
Jeśli jesteście klientami firmy Energa to już teraz zapraszamy Was do naszego krótkiego poradnika obsługi eBOK Energa 🙂