Klienci firmy Enea mogą już korzystać z eBOK!

5 /5
(Ocen: 1)

enea-logo-new-slideMamy dobrą wiadomość dla odbiorców firmy Enea – koncern energetyczny właśnie zakończył wdrażanie nowego systemu informatycznego. Klienci sprzedawcy będą mogli korzystać z elektronicznego biura obsługi klienta.

Nowy system informatyczny wdrożony przez Eneę z pewnością ułatwi życie około 2,5 mln klientów firmy. Wprowadzanie systemu odbywało się etapami – pierwszy miał miejsce w połowie ubiegłego roku i objęci nim zostali odbiorcy z obszaru szczecińskiego, następnie bydgoskiego, gorzowskiego, zielonogórskiego, a na końcu poznańskiego.

Dzięki eBOKowi wszyscy odbiorcy (klienci indywidualni oraz biznesowi) będą za pomocą Internetu mogli m.in. sprawdzić bieżące saldo oraz stan faktur; historię płatności; zrezygnować z papierowej faktury i wybrać efakturę; zaktualizować swoje dane kontaktowe; doładować licznik przedpłatowy.

Wdrożony system będzie również m.in. rejestrował kontakty z klientami, czy liczył i wystawiał faktury za prąd.

Jeśli jesteście klientami firmy Energa to już teraz zapraszamy Was do naszego krótkiego poradnika obsługi eBOK Energa 🙂

Informacje o autorze

enerad.pl

enerad.pl to pierwsza porównywarka cen energii w Internecie. Dzisiaj działamy dla Was nie tylko w branży energetycznej! Dostarczamy Wam porady, opinie, recenzje i rankingi z różnych branż.

Dodaj komentarz
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments