Komentujcie, oceniajcie – czekamy na merytoryczne wypowiedzi!

Ocena: 5 (ilość ocen: 2)

Ocena: 5
(ilość ocen: 2)

logo_black_orangeenerad.pl to serwis, który stworzyliśmy z myślą o wszystkich odbiorcach prądu – to w Wasze ręce oddaliśmy nie tylko naszą porównywarkę cen prądu, ale również obszerną bazę wiedzy, której zadaniem jest przybliżenie tematyki związanej z energetyką. Dzisiaj zachęcamy Was do zabierania głosu, czyli komentowania i oceniania, ale oczekujemy od Was merytorycznych wypowiedzi popartych argumentami.

Twórzmy razem enerad.pl

W naszym serwisie znajdziecie informacje dotyczące energetyki – staraliśmy się przystępnie przedstawić Wam różne, czasami skomplikowane, zagadnienia. Nagrodą za naszą ciężką pracę, jest każdy użytkownik, który zajrzy na enerad.pl. Cieszymy się jeszcze bardziej, gdy dzielicie się z nami swoimi opiniami, sugestiami, czy spostrzeżeniami – z przyjemnością odpowiadamy na Wasze komentarze i e-maile, które zasypują naszą redakcję 🙂 Na podstawie niektórych tworzymy również artykuły np. https://enerad.pl/aktualnosci/jaka-taryfe-powinien-wybrac-rolnik-i-dlaczego-nie-moze-najtanszej/ – to wszystko po to, by: odsłonić tajemnice branży energetycznej, przybliżyć tematy związane ze zmianą sprzedawcy prądu, pomóc wybrać odpowiednią ofertę i taryfę energii elektrycznej. Dlatego gorąco zachęcamy Was do jeszcze intensywniejszego dzielenia się z nami opiniami i ocenami! Każda wypowiedź jest dla nas cenna! Ale mamy do Was jedną, wielką prośbę…

Czekamy na merytoryczne wypowiedzi!

Do naszej redakcji spływają komentarze i e-maile różnej treści – część z nich jest wypowiedziami osób niezadowolonych, czy zawiedzionych np. usługami sprzedawców, działaniem naszej porównywarki cen prądu. Pewnie pamiętacie nasz artykuł o ERGO Energy i nieprzychylnym komentarzu (jeśli nie to zajrzyjcie tutaj: (https://enerad.pl/aktualnosci/ergo-energy-i-nieprzychylny-komentarz-naszego-uzytkownika/). Opublikowaliśmy na łamach naszego serwisu komentarz Pana Zdzisława, który wyrażał się o polityce cenowej ERGO Energy oraz jego obsłudze klienta – wypowiedź była bez słów niecenzuralnych, poparta argumentami. Niestety, nie przypadła do gustu sprzedawcy – ale to już inna bajka. Takie wypowiedzi jak Pana Zdzisława, będziemy publikować ZAWSZE! Bo zależy nam na Waszych merytorycznych komentarzach, dzięki którym my, czy sprzedawcy prądu, będziemy mogli się odnieść do przedstawionej argumentacji. Dzięki takim opiniom pomożecie zmieniać rynek energetyczny!

W enerad.pl mamy misję – z Waszą pomocą chcemy zmienić rynek energetyczny, dlatego czekamy na Wasze, poparte argumentami, wypowiedzi. Nie będziemy publikować obraźliwych komentarzy, niepopartych argumentami. Takie komentarze na pewno nie pomogą nam w realizacji naszej misji – bo jak ma się do nich odnieść sprzedawca, czy nawet my? Bardzo często przy takich wypowiedziach brakuje również prawdziwych danych kontaktowych, więc jaką szansę ma np. firma energetyczna, by poznać przyczyny niezadowolenia?

Hasła: „oszust”, „złodziej” u nas nie przejdą – prosimy Was o merytoryczne, poparte argumentami, nieobraźliwe wypowiedzi. Jeśli jesteście niezadowoleni z usług sprzedawcy, przedstawcie dokładnie problem, tylko w ten sposób sprzedawca uzyska możliwość odniesienia się do zarzutów, a kto wie, może w przyszłości, dzięki Waszej wypowiedzi, będzie unikał podobnych błędów!

To samo dotyczy naszej porównywarki cen prądu – jeśli stwierdzicie, że coś jest nie tak, że są jakieś błędy, czy nieścisłości – napiszcie do nas e-mail! Ale prosimy, wyjaśnijcie co jest nie tak, bo inaczej będzie to strata Waszego i naszego czasu. Pamiętajcie o tym, że ZAWSZE odpowiadamy na Wasze e-maile i natychmiast reagujemy 🙂

Serdecznie pozdrawiamy,
Redakcja enerad.pl 🙂

Najnowsze aktualności / recenzje

  1. Witam mam problem z firma multimedia polska energia, otóż podpisałem z nimi umowę i pełnomocnictwo wypowiedzenia poprzedniej z energa od 01.11.2015 i teraz otrzymałem do zapłaty dwie faktury za tą samą energie i dystrybucję od nich i od energi co za złodzieje burdel maja w papierach jedni zrzucają wine na drugich masakra prosze o pomoc

    • Witam moja mama podpisala rowniez umowe 22.03.2016 roku i teraz otrzymala 2 faktury do zaplacenia, prosze o pomoc, jak mozna pomoc? za energe placila jak dotychczas, a oprocz tego jeszce dodatkowe rachunki za multimedie sa

      • Witam, a czy obydwa rachunki są za sprzedaż prądu? Czy jedna faktura jest za dystrybucję, a druga za sprzedaż? W jaki sposób Pani mama zawarła umowę ze sprzedawcą – została wprowadzona w błąd?

        Pozdrawiam
        Agnieszka
        enerad.pl

  2. niestety ja tez padłam ofiara oszusta..ktory podawał sie za pracownika energii
    ..wszysko tak wiarygodnie mowił ze ..przyjełam to ..jako dobra monete…teraz niewiem jak sie ztego wyplatac…zawsze byłam ostrozna..a teraz…dałam sie podejsc jak dzoiiecko we mgle

Dodaj komentarz