Ofensywa firmy ELEKTRIX

Twoja ocena

Ocena: 0
(ilość ocen: 0)

elektrix-slideELEKTRIX z roku na rok zwiększa swój udział na rynku, co nie pozostało niezauważone. Kilka dni temu mogliśmy przeczytać artykuł o spółce, dzisiaj opublikowany został nowy layout reklamowy. Czy jesteśmy świadkami „walki” o klienta?

Firma ELEKTRIX znana jest z tego, że konsekwentnie dąży do celu – w tym roku chce ona zarządzać portfelem energetycznym o wielkości 1 TWh, w 2015 roku ma to być już 2 TWh. W planach firmy jest również wybudowanie bloku energetycznego o mocy 10 MW w technologii kogeneracji. Ambitnie? Tak, ale spółka mierzy o wiele wyżej – chce podbić rynek gazu. O tym, że ELEKTRIX poważnie podchodzi do tematu, niech świadczy to, że na koniec czerwca uzyskał on koncesję na obrót gazem ziemnym za granicą – więcej tutaj.

O spółce robi się naprawdę głośno – niedawno w Dzienniku Gazeta Prawna ukazał się artykuł o firmie: „Rusza batalia o rynek gazu”, a w dzisiejszym Pulsie Biznesu opublikowany został nowy layout reklamowy ELEKTRIX, promujący ofertę sprzedaży prądu i gazu.

ELEKTRIX to rodzinna firma, na której czele stoi Andrzej Tadeusz Wilamowski, wkrótce zastąpi go jego syn, Michał Maciej Wilamowski. Następca nie planuje zmian i raczej będzie dalej konsekwentnie podążał śladami wyznaczonymi przez jeszcze dotychczasowego Prezesa Zarządu.

Wszystko wskazuje na to, że ELEKTRIX będzie w stanie zwiększyć swoje udziały nie tylko na rynku energii elektrycznej, ale również na trudnym rynku gazu. Jak spółka poradzi sobie z wciąż zachodzącymi zmianami w tych dwóch segmentach? Czas pokaże, w enerad.pl na pewno będziemy z uwagą śledzić poczynania tej rodzinnej firmy.

Najnowsze aktualności / recenzje

Dodaj komentarz