Oferta PGE dla prosumentów – fotowoltaika dla domu

Twoja ocena

Ocena: 0
(ilość ocen: 0)

Niedawno prezentowaliśmy Wam produkt firmy Tauron dla prosumentów, dzisiaj przedstawiamy Wam ofertę „Energia przyszłości” PGE Obrót S.A. Jeśli zastanawiacie się, czy ta propozycje jest dla Was, to zapoznajcie się z naszym artykułem.

„Energia przyszłości” to oferta skierowana do obecnych, jak i nowych klientów PGE Obrót S.A., którzy są odbiorcami taryf G1x (G11, G12, G12w, G12n) i są przyłączeni do PGE Dystrybucji. Produkt został przygotowany przy współpracy z Bankiem Ochrony Środowiska S.A i spółką zależną BOŚ Ekosystem Sp. z o.o. Oferta dostępna jest od 04.08.2015 roku do 31.12.2015 roku – oczywiście firma zastrzega sobie prawo do skrócenia okresu obowiązywania produktu. Co otrzymamy w ramach „Energii przyszłości”?

Panele słoneczne dla domu

Oferta PGE to trzy pakiety do wyboru:

  1. pierwszy pakiet z programem „Prosument” obejmuje: instalację fotowoltaiczną, jej serwis i ubezpieczenie; kredyt na sfinansowanie realizacji o oprocentowaniu na poziomie 1 proc. w skali roku wraz z dofinansowaniem 40% wartości inwestycji ze środków NFOŚiGW i rachunkiem oszczędnościowo-rozliczeniowym do obsługi kredytu;
  2. drugi pakiet obejmuje: instalacje fotowoltaiczną, jej serwis oraz ubezpieczenie; kredyt komercyjny na sfinansowanie realizacji oraz rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy do obsługi kredytu;
  3. trzeci pakiet obejmuje: instalację fotowoltaiczną, jej serwis oraz ubezpieczenie; rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy do obsługi kredytu.

Z oferty nie mogą skorzystać odbiorcy, którzy: posiadają przedpłatowe układy pomiarowo-rozliczeniowe, mają zaległe zobowiązania wobec przedsiębiorstw energetycznych oraz znajdują się w rejestrze dłużników.

Oferta „Energia przyszłości” obejmuje również dobór, wykonanie projektu technicznego, montaż oraz opiekę nad procesem przyłączenia instalacji, a także zakup energii – cena za kWh prądu jest zgodna z taryfą zatwierdzoną dla grup taryfowych G1x.

Jeśli chcecie skorzystać z oferty PGE, to na początku powinniście skontaktować się z firmą – możecie udać się do BOK-u PGE lub zadzwonić na dedykowaną linię Contact Center.

Najnowsze aktualności / recenzje

Komentarze

Dodaj komentarz