Alior Bank – opinie, informacje, kontakt

3.49 /5
(Ocen: 45)

Nowoczesna bankowość w tradycyjnym wydaniu – tak swoje usługi przedstawia Alior Bank. Oferty banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Zatem tutaj możemy prowadzić jednocześnie rachunki prywatne oraz firmowe.

Alior Bank stara się być instytucją uniwersalną i otwartą na potrzeby konsumentów i przedsiębiorców. Klienci mogą korzystać z aplikacji mobilnych i platform internetowych oraz licznej sieci placówek. Dzięki temu dostępność do produktów banku jest bardzo wysoka.

Alior jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w bankowości. Niewątpliwie znakiem firmowym są ciekawe reklamy telewizyjne banku. Warto wspomnieć, że instytucja ta jest również sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Osiągnięcie wysokiej pozycji przez Alior Bank na rynku było możliwe również dzięki działaniom takich jak przejęcia oraz fuzje. Jednostką, wykupioną przez Alior Bank, był Bank BPH, natomiast fuzja nastąpiła z Meritum Bank.

Oferta Alior Bank

Klientom indywidualnym Alior Bank oferuje wiele różnorodnych rozwiązań. Przedstawiamy Wam je w postaci listy:

Konta osobiste – indywidualne rachunki rozliczeniowe to podstawowe produkty w wielu bankach, również i w tym. Konto takie pozwala na szybkie transakcje, możemy ustawić też przelewy stałe. Karty płatnicze umożliwiają natomiast płatności bezgotówkowe oraz na wybranie pieniędzy z bankomatu;

Konta oszczędnościowe – te produkty ułatwiają oszczędzanie pieniędzy. Są wyżej oprocentowane niż proste rachunki rozliczeniowe. Jednocześnie pieniądze są tutaj łatwo dostępne i nie tracimy na wybraniu środków, jakby to miało miejsce w przypadku lokat;

Lokaty – to oferta dla cierpliwych osób i takich, które mogą pozwolić sobie na zamrożenie pieniędzy na jakiś czas. Dlaczego? Ponieważ wcześniejsza wypłata środków spowoduje utratę odsetek;

Limit odnawialny na koncie – nasz rachunek rozliczeniowy w każdej chwili możemy wesprzeć dodatkowym zastrzykiem gotówki. Kwota limitu ustalana jest indywidualnie i udzielana bezterminowo. Każda wpłata na konto automatycznie spłaca nasz limit.

Kredyt konsolidacyjny – pomocny w wielu sytuacjach, przykładowo, gdy chcemy przenieść wszystkie zobowiązanie do jednej instytucji finansowej i zmniejszyć ponoszone koszty.

Kredyt hipoteczny – przeznaczony na cele mieszkaniowe i budowlane. Jest to zobowiązanie wieloletnie i na wysokie kwoty. Udzielane jest dopiero po wcześniejszym zweryfikowaniu zdolności kredytowej danej osoby lub pary.

Doradztwo inwestycyjne wraz z narzędziami inwestycyjnymi – w Alior Banku uzyskamy pomoc ekspertów również wtedy, gdy jesteśmy zainteresowani działaniami inwestycyjnymi. Znajdziemy tu takie propozycje jak: produkty strukturyzowane, ubezpieczenia inwestycyjne, obligacje komercyjne i fundusze inwestycyjne.

Kontakt z Alior Bankiem

W jaki sposób można najszybciej i najłatwiej skontaktować się z bankiem? Za pomocą rozmowy telefonicznej, dlatego podajemy Wam numer kontaktowy:

Infolinia dla klientów: 19 502 lub z sieci Play: 12 19 502, 12 370 7000

Osoby dzwoniące z zagranicy mogą uzyskać pomoc pod następującym numerem:

Infolinia dla klientów z zagranicy: +48 12 19 502

Opinie o Alior Banku

Dodaj komentarz
guest
37 komentarzy
Najnowsze
Najstarsze Najpopularniejsze
Inline Feedbacks
View all comments
Paweł
Paweł
29 kwietnia 2021 18:02

Pół godziny wiszę na infolinii i nikt nie odbiera…..

Elzbieta
Elzbieta
4 marca 2021 11:08

Pragnę bardzo serdecznie podziękować Pani Doradcy, która wstrzymała dzisiejszej nocy mój przelew z kantoru walutowego (podałam niewłaściwe konto). W dniu dzisiejszym dokonałam transakcji on line.
Alior Bank nigdy mnie nie zawiódł. Dziękuję.

MIROSŁAW
MIROSŁAW
25 stycznia 2021 16:43

dno i 3 metry mułu, nic się nie da załatwić w cywilizowany sposób. A nie, jedną rzecz się da – sprawnie idzie im naliczanie opłat, o których nie było mowy przy np umowie kredytowej.
Dzięi temu, ich jeden z najtańszych kredytów staje najdroższym w branży.

Andrzej
Andrzej
12 stycznia 2021 19:47

Od dwóch lat czekam na odpowiedz o zwrot prowizji za spłacenie kredytu przed terminem po prostu okradają nas jesteśmy tylko dla nich zwierzyna łowna

Aleksander
Aleksander
22 grudnia 2020 21:07

Prosze przypomnieć pracowniką ze jeżdżą flotowymi samochodami a nie na rajdowymi wyścigówkami . Łamiąc przypisy nie zatrzymując na znak STOP.

Celestyna
Celestyna
7 grudnia 2020 07:30

Od dwóch lat jestem wdową i spadkobierczynią po zmarłym mężu, który był kredytobiorcą w Alior banku. Umowa była zawarta na okres od listopada 2017 do lutego 2021. Po śmierci męża kontynuowałam spłatę terminowo. Po dwóch latach nieoczekiwanie Bank zażądał spłaty całości kwoty pozostałej, w terminie 14 dni. Nieważne, że do chwili wezwania kredyt splacałam regularnie i terminowo, ważny jest paragraf. Nie ważne, że zbliżają się święta i to, że nie stać mnie na tak duży, ponad 1300 zł jednorazowy wydatek, ważny jest paragraf, nie człowiek. Jestem osobą honorową wzięłam kredyt w innym Banku i spełnìę ich żądanie. Nadmieniiam, że na prośby polubownego załatwienia, czyli spłaty na dotychczasowych warunkach, byli po prostu głusi. Mimo tego całej ekipie Alior Banku, życzę zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia

Joanna
Joanna
2 grudnia 2020 18:59

Ile trzeba czekać na infolinii!!!!? Porażka!!!

Anmieina
Anmieina
16 czerwca 2020 17:08

Po kilku latach korzystania z bankowości firmowej bank nagle stwierdził, że zmienia reguły gry i zmienił warunki i zaczął naliczać opłaty 25 zł za miesiąc za prowadzenie konta. Oczywiście nie powiadomił oficjalnie o zmianie tabeli opłat tylko poinformował zmianie dokumentów związanych z ofertą produktową. Czym uśpił pewnie nie tylko mnie ale i wielu innych klientów. Najśmieszniejsze, że nowi klienci dostają premie za założenie konta nawet do 1700 zł. Oczywiście klient posiadający rachunek firmowy w banku nie może założyć nowego konta i uzyskać premię. Starego klienta z pokaźnym saldem na rachunku traktują jak nic i wyciskają jak cytrynkę. Jaka z tego nauczka – zmieniać banki jak najczęściej – korzystać z promocji rok góra dwa i zmieniać na inny

Jerzy
Jerzy
15 czerwca 2020 17:01

Brak współpracy Partnera w Jędrzejowie z Centralą czy Oddziałami. Problem od 10.czerwca 2020 z zalogowaniem do obsługi internetowej, nie przychodzi hasło na sms, na podstawie którego mogę wprowadzić własne hasło. Telefon do kodów sms jest w karcie klienta. Pracownica twierdzi, że trzeba jechać do oddziału gdzie również poprawią błąd w miejscu urodzenia.

Przemek
Przemek
13 maja 2020 11:52

oto moja przygoda z Alior bankiem:
Witam serdecznie
Na wstępie napiszę: nie nie posiadam u Państwa konta. I Nie nie zamierzam tego zmienić. Chciałbym jednak wyrazić swoją opinię co do jakości świadczonych przez Państwa usług. Obecnie spłacam u Państwa kredyt na zakup jednego produktu. Zaznaczam spłacam go rzetelnie i pozostało mi 5 rat. Z uzyskaniem tego kredytu w 2019 roku oczywiście miałem problemy. I gdyby nie pomoc ze sklepu internetowego pewnie odstąpiłbym od zakupów. Nie dość że cała procedura trwała ponad 3 godziny. 3 godziny na weryfikację!!! Co do klienta który zawsze we wszystkich bankach spłacał rzetelnie swoje zobowiązania! Brawo! To w dodatku Państwa konsultant nie był w stanie mi pomóc, wręcz wprowadził mnie w błąd, każąc ponownie wypełnić wniosek przez internet.. Oczywiście został odrzucony, gdyż pierwszy nie był nadal rozpatrzony.
Zostawmy to, incydent, wyjątek, zdarza się. Było minęło…
W dniu xx maja 2020 roku ponownie przy zakupie, już teraz w sklepie RTV EURO AGD zaproponowano mi skorzystanie ze sprzedaży ratalnej z Państwa udziałem.
Procedura, która miała trwać 15 minut zamieniła się w mały horror. Nie dość, że czekałem na weryfikację z Państwa strony ( wydłużoną- nie wiem dlaczego bo miałem już ten jeden kredyt u Państwa i posiadaliście moje dane, do tego spłacam go rzetelnie) to wreszcie po godzinie otrzymałem telefon od konsultanta, który po weryfikacji potwierdził że kredyt zostanie mi przyznany i niezwłocznie przekaże informację do sklepu. Nie nie… to nie koniec😊 zafundowaliście mi kolejne 40 minut oczekiwania… wybaczcie dłużej nie czekałem. Zmieniłem Bank… i już po 10 minutach miałem pozytywną odpowiedź. Po dwóch godzinach spędzonych w sklepie, za które bardzo dziękuję, szczególnie w czasach pandemii, wasz kredyt nadal nie był przyznany.
I tu rodzi się już nie tylko gorycz ale i pytanie. Czy w stosunku do mojej osoby w waszym banku tak już będzie zawsze??? Czy mogę liczyć na jakiekolwiek słowo.. przepraszam (wiem chyba przesadziłem) i być pewnym że przy następnych zakupach powiem sobie: Alior Bank to dobra opcja?
Nadmienię dodatkowo, że moja żona jak i syn posiadają u Państwa konta… ciekawe co mam im powiedzieć… zmieńcie Bank?
Nie nie jestem i nie chcę być anonimowy…
Jeżeli stać Was na odpowiedź na nurtujące mnie pytania proszę o odpowiedź, na e-mail (j/w), telefon: xxxxxxxxxxlub listownie: xxxxxxxxxx
Wasz nadal jeszcze klient… kto wie czy nie ostatni raz…
Z wyrazami ubolewania i szacunku

xxxxxxxxxxx
ps. Wiadomosci miałem wysłać na podany adres reklamacji… wp nie dała rady:) dostałem wiadomośc o braku mozliwości dostarczenia wiadomości. Aliostandard:)

Lidia Grabowska
Lidia Grabowska
9 maja 2020 10:08

Brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu z Państwem. Próby połączenia na infolinii spełzły na niczym (czas oczekiwania ponad 40 minut, a ostatecznie wybija połączenie). Wysłałam 2 e-maile. Do chwili obecnej nie otrzymałam od Państwa odpowiedzi. Jak mam to rozumieć? Telefonicznie uzyskać połączenie z odpowiednim konsultantem jest niemożliwe, a do tego lekceważycie Państwo e-maile skierowane do Was. Adresy podajecie w internecie. Czyżby te wszystkie możliwości kontaktu z Państwem były fikcyjne? Lekceważycie klienta i uniemożliwiacie bezpośredni kontakt, aby uzyskać informację ważną dla klienta. Myślałam, że jesteście Państwo szanującym się Bankiem. Z chwilą obecną tracę wiarę w Waszą uczciwość.

Marcin
Marcin
13 kwietnia 2020 18:33

Posiadam kredyt na auto wszelkie prośby kierowane meilem do oddziału we Wrocławiu są bez odpowiedzi brak jakichkolwiek odpowiedzi i pomocy tylko każą płacić za każde pismo a windykaror który mnie odwiedził choć płaciłem raty zaczol mnie straszyć a na koniec wyciągnął 100 zł na flaszkę jak najdalej od tego vanku

Bydgoszcz
Bydgoszcz
3 kwietnia 2020 10:07

Nie idzie się dodzwonić.

szczecinianka
szczecinianka
19 marca 2020 17:04

ucieszyłam się, że po kilku latach starań, bank zdecydował się, aby nie przysyłać na mój adres korespondencji zaadresowanej do obcego człowieka ,nieżyjącego od kilkunastu lat.

Asia
Asia
6 lutego 2020 16:14

Jeśli chodzi o wywiązywanie się banku z terminów to jakiś koszmar. Dyspozycja zwrotu kosztów kredytu gdzie bank ma 30 dni na wypłatę lub informację o wydłużeniu tego terminu…zupełna zlewka …termin grubo minął i ani zwrotu, ani informacji…taka wyższa kultura bankowości! Ale jak człowiek nie zapłaci czegoś w terminie to nie może się opętać od namolnych telefonów . Żenada!!!!

olo
olo
22 stycznia 2020 10:00

Nie polecam kredytu w tym banku.Chciałam wziąć kredyt ratalny na zakup sprzętu AGD, mam zdolność kredytową , wstępna weryfikacja przeszła prawidłowo, zrobiłam przelew na 1 zł. szybko otrzymałam zwrot złotówki i na tym koniec kredytu dalej niema ,a towar zamówiony czeka.Zadzwoniłam na infolinię ,odebrał bardzo niekompetentny Pan ,który w niczym nie mógł mi pomóc jego odpowiedź to ” bo system tak…..” Nie potrafił także skierować mnie do osoby odpowiedzialnej za udzielanie takich kredytów,jedyne co mógł to przyjąć ode mnie to reklamacje, która nie wiadomo kiedy będzie rozpatrzona.
Okazało się że ponownej weryfikacji nie przejdę ponieważ mam od kilkudziesięciu lat wspólne konto z małżonkiem i żeby system mnie dobrze zweryfikował to muszę założyć nowe konto tylko dla siebie po to by przelać 1 zł celem weryfikacji. Brałam ja jak i mój mąż już w swoim życiu kilka kredytów i z taką głupotą to się pierwszy raz spotykam -odmowa kredytu , bo posiadam wspólny rachunek z mężem.

Gadunia
Gadunia
14 stycznia 2020 00:59

To dosłownie porażka, konsultantka chamska, nie dopuszczającą do słowa. Ważna ” pani z banku”. Chyba się pomyliła z powołaniem. Powinna pójść do pracy gdzie nie miałaby kontaktu z ludźmi. Uważajcie!!!?

Asia
Asia
6 lutego 2020 16:17
Odpowiedz do:  Gadunia

Panie z infolini i tak noe udzielają kompetentnych odpowiedzi…nie woem po co tam są.

Jagoda
Jagoda
4 stycznia 2020 20:53

Ten Bank to porażka w żaden sposób nie można sie dodzwonić. Biuro Obsługi Klienta nie odpowiada sa niekompetentni. Wstyd

Master
Master
14 listopada 2019 11:14

Próbuję od tygodnia zarejestrować się w Kantor Alior Bank. Nie jest to możliwe. Ciągle odrzucane są wnioski, powód nieznany. Nic nie mogą powiedzieć konsultanci, do których trzeba czekać godzinami ( w sumie moje oczekiwanie na wszystkie połączenia to ponad 1,5 godz.). Jeden nawet od razu na początku się wyłączył, widocznie temat go przerastał. Rezygnuję , dałem za wygraną. Zresztą, jak oni wszyscy tak tam pracują, to jest to porażka.

Wojtek
Wojtek
10 września 2019 18:42

Masakra. Weźmiesz pożyczkę i nie opędzisz się od telefonów. Non stop oferty i nikt nie rozumie, że jak coś będę potrzebował to sam się skontaktuję.

Katarzyna
Katarzyna
4 września 2019 13:09

Miałam przyjemność odwiedzić oddział banku w Brzesku. Drugi raz w ciągu tygodnia. I za każdym razem ta sama sytuacja. Kolejka na 10 osób i dwie panie do obsługi. Jedna w kasie i jedna dla klientów indywidualnych. Bardzo długi czas oczekiwania. Jak pani w kasie poprosiła ochraniarza żeby poprosił kogoś na drugą kasę, to usłyszałam że on nie pójdzie, bo do końca dnia będzie miał przechlapane. Bankomat nie działa. Idąc tam (na szczęście większość spraw załatwiam przez internet) czuje się jak w filmie Bareji.

Domi
Domi
18 czerwca 2019 14:15

Bank tragedia…obsluga tele.jak.juz sie dodzwoni czlowiek zostawia wiele do zyczenia do branoa kasy jak najbardziej bank niema problemu ale z odzyskaniem ubes.za wczesniejsza splate…czekam juz 2mies.i nic
Bez przerwy tylko dzwonia z roznych odzialow zeby co rusz naciagnac na cis innego trzeba byc stanowczym.ale i to niepomaga …tragedia przenioslam wszystkie konta do innego banku z tym bankien. Niechce miec juz nic wspolnego…

sowa bozena
sowa bozena
12 czerwca 2019 10:04

to straszne ze nie moza sie do dzwonic co to za bank

bertozaur
bertozaur
13 maja 2019 11:21

Aliorbank schodzi na psy.Jak co miesiąc od kilku lat chcę zrobić przelew walutowy na spłate raty,mam podpisana umowę itp.Niestety bank zmienił system i go nie dopracował.Nikt w banku nie potrafi mi pomóc a odsetki inny bank nalicza za spóźnienie.Zero pomocy mimo błędu Aliora.Nie polecam

Piotr
Piotr
14 stycznia 2019 23:51

Ten bank to porażka. Obsługa z infolinii jest skrajnie nieprofesjonalna. Listopad..dzien przed wymaganą spłata raty kredytu hip.rata wzrosła o 280 (automatycznie nie mam możliwości regulowania wys.splat). Dzwonię na infolinię..miła pani poinformowała mnie że nie mam jakiegoś ubezpieczenia i rata została powiększona. Dzwonie do oddziału w Poznaniu gdzie podpisywałem cyrograf..najpierw jakaś pani obiecuje że to wyjaśni potem wzieła chyba wolne, bo na drugi dzień odbiera Pan który pomogł mi tylko tyle, albo aż że pobrali powiększnoną ratę jednorazowo. Ok. Dajecie radę? 🙂 Grudzień 2018 blokada na koncie kwoty z mandatu. Ok. Normalna sprawa. US pobrał kwote lub sprawa zamknięta.. ? Tak? Otoż nie. Styczeń 2019 przychodzi wypłata pomniejszona o jakąś kwotę. Sprawdzam. Blokada US..na taka samą kwote jak w grudniu..Dzwonie na infolinię..tak, 19 przekazaliśmy ale 21 przyszło kolejne pismo i została nałożona kolejna blokada..i pani mnie informuje że mam dzwonić do US i wyjaśniać bo u nich jest Ok. Dzwonie do US miły pan poinformował mnie że 21 to on wysyłał ale informację o potraceniu tej kwoty i jest już ok. Dzwonie na infolinie aliora po raz drugi!!! I dopiero po drugim razie i tłumaczeniu, pani (inna) sprawdziła te pisma w systemie i zeczywiście “ktoś” musiał źle odczytać pismo z US z 21 i założył ponownie blokadę…dwa dni później..na taką samą kwotę. Hipoteka na masę lat a ja się związałem z szalenie niekompetentnymi ludzmi którzy predzej mnie wykończą niż ja dam radę to spłacić. Pzdr. Piotr.

Antos
Antos
10 stycznia 2019 10:45

[…] Korzystam z karty bankowej zagranicą.
Kurs NBP wynosi 4.3 zł z 1€. Bank „liczy” sobie kurs 4.6-4.6-4.7. Wychodzi na to że trzeba robić zakupy waluty w kantorach. Ponadto dokonałem zakupu produktu zagranica. Kurs jaki wyliczył aLIOR wyniósł 4.63 zł. Tego samego dnia dokonałem zwrotu produktu. Kurs aLIOR zwrotu wyniósł 3.9zł. Tak więc dziękuję za współpracę.
Przestrzegam innych przed „bandyckim” bankiem aLIOR.

Komentarz edytowany przed Redakcję.

rozczarowana kientka
rozczarowana kientka
24 października 2018 12:15

Konto jakże osobiste nie jest bezpłatne bo trzeba płacić 5zl inaczej szantażuja platnoscia karta Na e-maile nie odpisuja zasłaniac się bezpieczeństwem kienta Po prostu ignoracja

Piotr
Piotr
9 października 2018 20:23

Infolinia tragedia – z tego powodu odchodzę z tego banku. Nieważne kiedy zadzwonisz na telefonie karzą czekać ponad 15 minut, jak bank który nie radzi sobie z tak prostą rzeczą jak infolinia dla klientów może być liderem bankowości elektronicznej. jeszcze raz tragedia. Polecam każdemu jak nie wierzy aby zadzwonić na 19502 nawet nie mając konta i usłyszeć to na własne uszy. Brak W. Sobieraja który o całość dbał, a teraz w zarządzie chyba jakieś osoby totalnie niekompetentne żeby tak traktować klientów i tak świetnie prosperujący wcześniej w bankowości elektronicznej bank.

marek
marek
19 września 2018 12:42

Kontakt telefoniczny NIEMOŻLIWY. Można sobie co najwyżej posłuchać powtarzającej się w kółko muzyczki która po kilku minutach powoduje rozstrój nerwowy.

Grazyna2
Grazyna2
10 sierpnia 2018 07:01

Dno. Infolinia nie działa. Od trzech (!) dni próbuję się dodzwonić (czas oczekiwania powyżej 5 minut), czekam po 5-6 razy dziennie powyżej godziny za każdym razem i nic. Muszę podać zmianę adresu (bardzo ważne), za pomocą mejla nie da rady, dodzwonić się nie da rady… najgorszy bank z jakim miałam do czynienia

Klientka
Klientka
3 lipca 2018 10:48

Tragedia! Czekam tylko do końca spłaty kredytu i się wynosze z tego pseudo banku. Infolinia wiecznie niedostępna, nikt tam nie odbiera, raz udało mi się dodzwonić bo byłam wytrwale i sluchalam ich muzyczki 40 minut! Obsługa fatalna na tych infolinia, mało tego, potrafią wysyłać istotne dokumenty ze np coś wygasa w maju i mam podjąć decyzję co dalej a pismo dochodzi w czerwcu, już po fakcie.

Ada
Ada
12 kwietnia 2018 22:39

ja jestem wściekła, bo pieniądze, które miały być dziś wypłacone zostały automatycznie zamrożone na następny okres. a lokata nie miała być odnawialna – obsługa to skandal

Marzena
Marzena
1 marca 2018 14:41

j póki co nie narzekam: wszystko idzie zgodnie z planem. szkoda tylko, że u mnie oddział zamknęli, bo obsługa była fachowa, teraz muszę jechać do innej miejscowości i jest trochę gorzej

Jurek
Jurek
25 lutego 2018 13:06

Mówcie co chceie, ale jak tylko słacę kredyt,to sie wynoszę stąd. w moim mieście obsługajest fatalna, nie mam też szczęścia do pracowników infolinii. odsyłają do zapisów umowy, a jak je cytuje i chcę się dowiedzić o co chodzi (bo moim zdaniem są niejednoznaczne), to nagle nic nie wiedzą i nic nie potrafią. i słyszę “bo tak jest”

Zo
Zo
16 stycznia 2018 12:02

Ja z nimi miałam dość nieciekawe przeboje, bo pani z oddziału zgubiła moje dokumenty. Najpierw tam miałam konto i wszystko spoko, kredyt gotówkowy też. Ale jak przyszło do hipoteki, to już mniej ciekawie, bo cała dokumentacja wsiąkła. Co prawda wszystko się później wyjaśniło, nic jednak nie zginęło i potem byłam przeproszona przez kierowniczkę oddziału, ale ostatecznie przeniosłam się do innego banku.

doly
doly
7 stycznia 2018 15:04

moja opinia o alior bank jest na plus. mam konto, nic się nie dzieje, przelewy są zawsze na czas