Alior Bank – opinie, informacje, kontakt

Nowoczesna bankowość w tradycyjnym wydaniu – tak swoje usługi przedstawia Alior Bank. Oferty banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Zatem tutaj możemy prowadzić jednocześnie rachunki prywatne oraz firmowe.

Alior Bank stara się być instytucją uniwersalną i otwartą na potrzeby konsumentów i przedsiębiorców. Klienci mogą korzystać z aplikacji mobilnych i platform internetowych oraz licznej sieci placówek. Dzięki temu dostępność do produktów banku jest bardzo wysoka.

Alior jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w bankowości. Niewątpliwie znakiem firmowym są ciekawe reklamy telewizyjne banku. Warto wspomnieć, że instytucja ta jest również sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Osiągnięcie wysokiej pozycji przez Alior Bank na rynku było możliwe również dzięki działaniom takich jak przejęcia oraz fuzje. Jednostką, wykupioną przez Alior Bank, był Bank BPH, natomiast fuzja nastąpiła z Meritum Bank.

Oferta Alior Bank

Klientom indywidualnym Alior Bank oferuje wiele różnorodnych rozwiązań. Przedstawiamy Wam je w postaci listy:

Konta osobiste – indywidualne rachunki rozliczeniowe to podstawowe produkty w wielu bankach, również i w tym. Konto takie pozwala na szybkie transakcje, możemy ustawić też przelewy stałe. Karty płatnicze umożliwiają natomiast płatności bezgotówkowe oraz na wybranie pieniędzy z bankomatu;

Konta oszczędnościowe – te produkty ułatwiają oszczędzanie pieniędzy. Są wyżej oprocentowane niż proste rachunki rozliczeniowe. Jednocześnie pieniądze są tutaj łatwo dostępne i nie tracimy na wybraniu środków, jakby to miało miejsce w przypadku lokat;

Lokaty – to oferta dla cierpliwych osób i takich, które mogą pozwolić sobie na zamrożenie pieniędzy na jakiś czas. Dlaczego? Ponieważ wcześniejsza wypłata środków spowoduje utratę odsetek;

Limit odnawialny na koncie – nasz rachunek rozliczeniowy w każdej chwili możemy wesprzeć dodatkowym zastrzykiem gotówki. Kwota limitu ustalana jest indywidualnie i udzielana bezterminowo. Każda wpłata na konto automatycznie spłaca nasz limit.

Kredyt konsolidacyjny – pomocny w wielu sytuacjach, przykładowo, gdy chcemy przenieść wszystkie zobowiązanie do jednej instytucji finansowej i zmniejszyć ponoszone koszty.

Kredyt hipoteczny – przeznaczony na cele mieszkaniowe i budowlane. Jest to zobowiązanie wieloletnie i na wysokie kwoty. Udzielane jest dopiero po wcześniejszym zweryfikowaniu zdolności kredytowej danej osoby lub pary.

Doradztwo inwestycyjne wraz z narzędziami inwestycyjnymi – w Alior Banku uzyskamy pomoc ekspertów również wtedy, gdy jesteśmy zainteresowani działaniami inwestycyjnymi. Znajdziemy tu takie propozycje jak: produkty strukturyzowane, ubezpieczenia inwestycyjne, obligacje komercyjne i fundusze inwestycyjne.

Kontakt z Alior Bankiem

W jaki sposób można najszybciej i najłatwiej skontaktować się z bankiem? Za pomocą rozmowy telefonicznej, dlatego podajemy Wam numer kontaktowy:

Infolinia dla klientów: 19 502 lub z sieci Play: 12 19 502, 12 370 7000

Osoby dzwoniące z zagranicy mogą uzyskać pomoc pod następującym numerem:

Infolinia dla klientów z zagranicy: +48 12 19 502

Opinie o Alior Banku

  1. Ja z nimi miałam dość nieciekawe przeboje, bo pani z oddziału zgubiła moje dokumenty. Najpierw tam miałam konto i wszystko spoko, kredyt gotówkowy też. Ale jak przyszło do hipoteki, to już mniej ciekawie, bo cała dokumentacja wsiąkła. Co prawda wszystko się później wyjaśniło, nic jednak nie zginęło i potem byłam przeproszona przez kierowniczkę oddziału, ale ostatecznie przeniosłam się do innego banku.

  2. Mówcie co chceie, ale jak tylko słacę kredyt,to sie wynoszę stąd. w moim mieście obsługajest fatalna, nie mam też szczęścia do pracowników infolinii. odsyłają do zapisów umowy, a jak je cytuje i chcę się dowiedzić o co chodzi (bo moim zdaniem są niejednoznaczne), to nagle nic nie wiedzą i nic nie potrafią. i słyszę „bo tak jest”

  3. j póki co nie narzekam: wszystko idzie zgodnie z planem. szkoda tylko, że u mnie oddział zamknęli, bo obsługa była fachowa, teraz muszę jechać do innej miejscowości i jest trochę gorzej

  4. ja jestem wściekła, bo pieniądze, które miały być dziś wypłacone zostały automatycznie zamrożone na następny okres. a lokata nie miała być odnawialna – obsługa to skandal

  5. Tragedia! Czekam tylko do końca spłaty kredytu i się wynosze z tego pseudo banku. Infolinia wiecznie niedostępna, nikt tam nie odbiera, raz udało mi się dodzwonić bo byłam wytrwale i sluchalam ich muzyczki 40 minut! Obsługa fatalna na tych infolinia, mało tego, potrafią wysyłać istotne dokumenty ze np coś wygasa w maju i mam podjąć decyzję co dalej a pismo dochodzi w czerwcu, już po fakcie.

  6. Dno. Infolinia nie działa. Od trzech (!) dni próbuję się dodzwonić (czas oczekiwania powyżej 5 minut), czekam po 5-6 razy dziennie powyżej godziny za każdym razem i nic. Muszę podać zmianę adresu (bardzo ważne), za pomocą mejla nie da rady, dodzwonić się nie da rady… najgorszy bank z jakim miałam do czynienia

  7. Kontakt telefoniczny NIEMOŻLIWY. Można sobie co najwyżej posłuchać powtarzającej się w kółko muzyczki która po kilku minutach powoduje rozstrój nerwowy.

  8. Infolinia tragedia – z tego powodu odchodzę z tego banku. Nieważne kiedy zadzwonisz na telefonie karzą czekać ponad 15 minut, jak bank który nie radzi sobie z tak prostą rzeczą jak infolinia dla klientów może być liderem bankowości elektronicznej. jeszcze raz tragedia. Polecam każdemu jak nie wierzy aby zadzwonić na 19502 nawet nie mając konta i usłyszeć to na własne uszy. Brak W. Sobieraja który o całość dbał, a teraz w zarządzie chyba jakieś osoby totalnie niekompetentne żeby tak traktować klientów i tak świetnie prosperujący wcześniej w bankowości elektronicznej bank.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *