Alior Bank – opinie, informacje, kontakt

Ocena: 3.4 (ilość ocen: 39)

Ocena: 3.4
(ilość ocen: 39)

Nowoczesna bankowość w tradycyjnym wydaniu – tak swoje usługi przedstawia Alior Bank. Oferty banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Zatem tutaj możemy prowadzić jednocześnie rachunki prywatne oraz firmowe.

Alior Bank stara się być instytucją uniwersalną i otwartą na potrzeby konsumentów i przedsiębiorców. Klienci mogą korzystać z aplikacji mobilnych i platform internetowych oraz licznej sieci placówek. Dzięki temu dostępność do produktów banku jest bardzo wysoka.

Alior jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w bankowości. Niewątpliwie znakiem firmowym są ciekawe reklamy telewizyjne banku. Warto wspomnieć, że instytucja ta jest również sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Osiągnięcie wysokiej pozycji przez Alior Bank na rynku było możliwe również dzięki działaniom takich jak przejęcia oraz fuzje. Jednostką, wykupioną przez Alior Bank, był Bank BPH, natomiast fuzja nastąpiła z Meritum Bank.

Oferta Alior Bank

Klientom indywidualnym Alior Bank oferuje wiele różnorodnych rozwiązań. Przedstawiamy Wam je w postaci listy:

Konta osobiste – indywidualne rachunki rozliczeniowe to podstawowe produkty w wielu bankach, również i w tym. Konto takie pozwala na szybkie transakcje, możemy ustawić też przelewy stałe. Karty płatnicze umożliwiają natomiast płatności bezgotówkowe oraz na wybranie pieniędzy z bankomatu;

Konta oszczędnościowe – te produkty ułatwiają oszczędzanie pieniędzy. Są wyżej oprocentowane niż proste rachunki rozliczeniowe. Jednocześnie pieniądze są tutaj łatwo dostępne i nie tracimy na wybraniu środków, jakby to miało miejsce w przypadku lokat;

Lokaty – to oferta dla cierpliwych osób i takich, które mogą pozwolić sobie na zamrożenie pieniędzy na jakiś czas. Dlaczego? Ponieważ wcześniejsza wypłata środków spowoduje utratę odsetek;

Limit odnawialny na koncie – nasz rachunek rozliczeniowy w każdej chwili możemy wesprzeć dodatkowym zastrzykiem gotówki. Kwota limitu ustalana jest indywidualnie i udzielana bezterminowo. Każda wpłata na konto automatycznie spłaca nasz limit.

Kredyt konsolidacyjny – pomocny w wielu sytuacjach, przykładowo, gdy chcemy przenieść wszystkie zobowiązanie do jednej instytucji finansowej i zmniejszyć ponoszone koszty.

Kredyt hipoteczny – przeznaczony na cele mieszkaniowe i budowlane. Jest to zobowiązanie wieloletnie i na wysokie kwoty. Udzielane jest dopiero po wcześniejszym zweryfikowaniu zdolności kredytowej danej osoby lub pary.

Doradztwo inwestycyjne wraz z narzędziami inwestycyjnymi – w Alior Banku uzyskamy pomoc ekspertów również wtedy, gdy jesteśmy zainteresowani działaniami inwestycyjnymi. Znajdziemy tu takie propozycje jak: produkty strukturyzowane, ubezpieczenia inwestycyjne, obligacje komercyjne i fundusze inwestycyjne.

Kontakt z Alior Bankiem

W jaki sposób można najszybciej i najłatwiej skontaktować się z bankiem? Za pomocą rozmowy telefonicznej, dlatego podajemy Wam numer kontaktowy:

Infolinia dla klientów: 19 502 lub z sieci Play: 12 19 502, 12 370 7000

Osoby dzwoniące z zagranicy mogą uzyskać pomoc pod następującym numerem:

Infolinia dla klientów z zagranicy: +48 12 19 502

Opinie o Alior Banku

  1. Ja z nimi miałam dość nieciekawe przeboje, bo pani z oddziału zgubiła moje dokumenty. Najpierw tam miałam konto i wszystko spoko, kredyt gotówkowy też. Ale jak przyszło do hipoteki, to już mniej ciekawie, bo cała dokumentacja wsiąkła. Co prawda wszystko się później wyjaśniło, nic jednak nie zginęło i potem byłam przeproszona przez kierowniczkę oddziału, ale ostatecznie przeniosłam się do innego banku.

  2. Mówcie co chceie, ale jak tylko słacę kredyt,to sie wynoszę stąd. w moim mieście obsługajest fatalna, nie mam też szczęścia do pracowników infolinii. odsyłają do zapisów umowy, a jak je cytuje i chcę się dowiedzić o co chodzi (bo moim zdaniem są niejednoznaczne), to nagle nic nie wiedzą i nic nie potrafią. i słyszę „bo tak jest”

  3. j póki co nie narzekam: wszystko idzie zgodnie z planem. szkoda tylko, że u mnie oddział zamknęli, bo obsługa była fachowa, teraz muszę jechać do innej miejscowości i jest trochę gorzej

  4. ja jestem wściekła, bo pieniądze, które miały być dziś wypłacone zostały automatycznie zamrożone na następny okres. a lokata nie miała być odnawialna – obsługa to skandal

  5. Tragedia! Czekam tylko do końca spłaty kredytu i się wynosze z tego pseudo banku. Infolinia wiecznie niedostępna, nikt tam nie odbiera, raz udało mi się dodzwonić bo byłam wytrwale i sluchalam ich muzyczki 40 minut! Obsługa fatalna na tych infolinia, mało tego, potrafią wysyłać istotne dokumenty ze np coś wygasa w maju i mam podjąć decyzję co dalej a pismo dochodzi w czerwcu, już po fakcie.

  6. Dno. Infolinia nie działa. Od trzech (!) dni próbuję się dodzwonić (czas oczekiwania powyżej 5 minut), czekam po 5-6 razy dziennie powyżej godziny za każdym razem i nic. Muszę podać zmianę adresu (bardzo ważne), za pomocą mejla nie da rady, dodzwonić się nie da rady… najgorszy bank z jakim miałam do czynienia

  7. Kontakt telefoniczny NIEMOŻLIWY. Można sobie co najwyżej posłuchać powtarzającej się w kółko muzyczki która po kilku minutach powoduje rozstrój nerwowy.

  8. Infolinia tragedia – z tego powodu odchodzę z tego banku. Nieważne kiedy zadzwonisz na telefonie karzą czekać ponad 15 minut, jak bank który nie radzi sobie z tak prostą rzeczą jak infolinia dla klientów może być liderem bankowości elektronicznej. jeszcze raz tragedia. Polecam każdemu jak nie wierzy aby zadzwonić na 19502 nawet nie mając konta i usłyszeć to na własne uszy. Brak W. Sobieraja który o całość dbał, a teraz w zarządzie chyba jakieś osoby totalnie niekompetentne żeby tak traktować klientów i tak świetnie prosperujący wcześniej w bankowości elektronicznej bank.

  9. Konto jakże osobiste nie jest bezpłatne bo trzeba płacić 5zl inaczej szantażuja platnoscia karta Na e-maile nie odpisuja zasłaniac się bezpieczeństwem kienta Po prostu ignoracja

  10. […] Korzystam z karty bankowej zagranicą.
    Kurs NBP wynosi 4.3 zł z 1€. Bank „liczy” sobie kurs 4.6-4.6-4.7. Wychodzi na to że trzeba robić zakupy waluty w kantorach. Ponadto dokonałem zakupu produktu zagranica. Kurs jaki wyliczył aLIOR wyniósł 4.63 zł. Tego samego dnia dokonałem zwrotu produktu. Kurs aLIOR zwrotu wyniósł 3.9zł. Tak więc dziękuję za współpracę.
    Przestrzegam innych przed „bandyckim” bankiem aLIOR.

    Komentarz edytowany przed Redakcję.

  11. Ten bank to porażka. Obsługa z infolinii jest skrajnie nieprofesjonalna. Listopad..dzien przed wymaganą spłata raty kredytu hip.rata wzrosła o 280 (automatycznie nie mam możliwości regulowania wys.splat). Dzwonię na infolinię..miła pani poinformowała mnie że nie mam jakiegoś ubezpieczenia i rata została powiększona. Dzwonie do oddziału w Poznaniu gdzie podpisywałem cyrograf..najpierw jakaś pani obiecuje że to wyjaśni potem wzieła chyba wolne, bo na drugi dzień odbiera Pan który pomogł mi tylko tyle, albo aż że pobrali powiększnoną ratę jednorazowo. Ok. Dajecie radę? 🙂 Grudzień 2018 blokada na koncie kwoty z mandatu. Ok. Normalna sprawa. US pobrał kwote lub sprawa zamknięta.. ? Tak? Otoż nie. Styczeń 2019 przychodzi wypłata pomniejszona o jakąś kwotę. Sprawdzam. Blokada US..na taka samą kwote jak w grudniu..Dzwonie na infolinię..tak, 19 przekazaliśmy ale 21 przyszło kolejne pismo i została nałożona kolejna blokada..i pani mnie informuje że mam dzwonić do US i wyjaśniać bo u nich jest Ok. Dzwonie do US miły pan poinformował mnie że 21 to on wysyłał ale informację o potraceniu tej kwoty i jest już ok. Dzwonie na infolinie aliora po raz drugi!!! I dopiero po drugim razie i tłumaczeniu, pani (inna) sprawdziła te pisma w systemie i zeczywiście „ktoś” musiał źle odczytać pismo z US z 21 i założył ponownie blokadę…dwa dni później..na taką samą kwotę. Hipoteka na masę lat a ja się związałem z szalenie niekompetentnymi ludzmi którzy predzej mnie wykończą niż ja dam radę to spłacić. Pzdr. Piotr.

  12. Aliorbank schodzi na psy.Jak co miesiąc od kilku lat chcę zrobić przelew walutowy na spłate raty,mam podpisana umowę itp.Niestety bank zmienił system i go nie dopracował.Nikt w banku nie potrafi mi pomóc a odsetki inny bank nalicza za spóźnienie.Zero pomocy mimo błędu Aliora.Nie polecam

  13. Bank tragedia…obsluga tele.jak.juz sie dodzwoni czlowiek zostawia wiele do zyczenia do branoa kasy jak najbardziej bank niema problemu ale z odzyskaniem ubes.za wczesniejsza splate…czekam juz 2mies.i nic
    Bez przerwy tylko dzwonia z roznych odzialow zeby co rusz naciagnac na cis innego trzeba byc stanowczym.ale i to niepomaga …tragedia przenioslam wszystkie konta do innego banku z tym bankien. Niechce miec juz nic wspolnego…

  14. Miałam przyjemność odwiedzić oddział banku w Brzesku. Drugi raz w ciągu tygodnia. I za każdym razem ta sama sytuacja. Kolejka na 10 osób i dwie panie do obsługi. Jedna w kasie i jedna dla klientów indywidualnych. Bardzo długi czas oczekiwania. Jak pani w kasie poprosiła ochraniarza żeby poprosił kogoś na drugą kasę, to usłyszałam że on nie pójdzie, bo do końca dnia będzie miał przechlapane. Bankomat nie działa. Idąc tam (na szczęście większość spraw załatwiam przez internet) czuje się jak w filmie Bareji.

  15. Masakra. Weźmiesz pożyczkę i nie opędzisz się od telefonów. Non stop oferty i nikt nie rozumie, że jak coś będę potrzebował to sam się skontaktuję.

  16. Próbuję od tygodnia zarejestrować się w Kantor Alior Bank. Nie jest to możliwe. Ciągle odrzucane są wnioski, powód nieznany. Nic nie mogą powiedzieć konsultanci, do których trzeba czekać godzinami ( w sumie moje oczekiwanie na wszystkie połączenia to ponad 1,5 godz.). Jeden nawet od razu na początku się wyłączył, widocznie temat go przerastał. Rezygnuję , dałem za wygraną. Zresztą, jak oni wszyscy tak tam pracują, to jest to porażka.

  17. To dosłownie porażka, konsultantka chamska, nie dopuszczającą do słowa. Ważna ” pani z banku”. Chyba się pomyliła z powołaniem. Powinna pójść do pracy gdzie nie miałaby kontaktu z ludźmi. Uważajcie!!!?

  18. Nie polecam kredytu w tym banku.Chciałam wziąć kredyt ratalny na zakup sprzętu AGD, mam zdolność kredytową , wstępna weryfikacja przeszła prawidłowo, zrobiłam przelew na 1 zł. szybko otrzymałam zwrot złotówki i na tym koniec kredytu dalej niema ,a towar zamówiony czeka.Zadzwoniłam na infolinię ,odebrał bardzo niekompetentny Pan ,który w niczym nie mógł mi pomóc jego odpowiedź to ” bo system tak…..” Nie potrafił także skierować mnie do osoby odpowiedzialnej za udzielanie takich kredytów,jedyne co mógł to przyjąć ode mnie to reklamacje, która nie wiadomo kiedy będzie rozpatrzona.
    Okazało się że ponownej weryfikacji nie przejdę ponieważ mam od kilkudziesięciu lat wspólne konto z małżonkiem i żeby system mnie dobrze zweryfikował to muszę założyć nowe konto tylko dla siebie po to by przelać 1 zł celem weryfikacji. Brałam ja jak i mój mąż już w swoim życiu kilka kredytów i z taką głupotą to się pierwszy raz spotykam -odmowa kredytu , bo posiadam wspólny rachunek z mężem.

  19. Jeśli chodzi o wywiązywanie się banku z terminów to jakiś koszmar. Dyspozycja zwrotu kosztów kredytu gdzie bank ma 30 dni na wypłatę lub informację o wydłużeniu tego terminu…zupełna zlewka …termin grubo minął i ani zwrotu, ani informacji…taka wyższa kultura bankowości! Ale jak człowiek nie zapłaci czegoś w terminie to nie może się opętać od namolnych telefonów . Żenada!!!!

  20. ucieszyłam się, że po kilku latach starań, bank zdecydował się, aby nie przysyłać na mój adres korespondencji zaadresowanej do obcego człowieka ,nieżyjącego od kilkunastu lat.

  21. Posiadam kredyt na auto wszelkie prośby kierowane meilem do oddziału we Wrocławiu są bez odpowiedzi brak jakichkolwiek odpowiedzi i pomocy tylko każą płacić za każde pismo a windykaror który mnie odwiedził choć płaciłem raty zaczol mnie straszyć a na koniec wyciągnął 100 zł na flaszkę jak najdalej od tego vanku

  22. Brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu z Państwem. Próby połączenia na infolinii spełzły na niczym (czas oczekiwania ponad 40 minut, a ostatecznie wybija połączenie). Wysłałam 2 e-maile. Do chwili obecnej nie otrzymałam od Państwa odpowiedzi. Jak mam to rozumieć? Telefonicznie uzyskać połączenie z odpowiednim konsultantem jest niemożliwe, a do tego lekceważycie Państwo e-maile skierowane do Was. Adresy podajecie w internecie. Czyżby te wszystkie możliwości kontaktu z Państwem były fikcyjne? Lekceważycie klienta i uniemożliwiacie bezpośredni kontakt, aby uzyskać informację ważną dla klienta. Myślałam, że jesteście Państwo szanującym się Bankiem. Z chwilą obecną tracę wiarę w Waszą uczciwość.

  23. oto moja przygoda z Alior bankiem:
    Witam serdecznie
    Na wstępie napiszę: nie nie posiadam u Państwa konta. I Nie nie zamierzam tego zmienić. Chciałbym jednak wyrazić swoją opinię co do jakości świadczonych przez Państwa usług. Obecnie spłacam u Państwa kredyt na zakup jednego produktu. Zaznaczam spłacam go rzetelnie i pozostało mi 5 rat. Z uzyskaniem tego kredytu w 2019 roku oczywiście miałem problemy. I gdyby nie pomoc ze sklepu internetowego pewnie odstąpiłbym od zakupów. Nie dość że cała procedura trwała ponad 3 godziny. 3 godziny na weryfikację!!! Co do klienta który zawsze we wszystkich bankach spłacał rzetelnie swoje zobowiązania! Brawo! To w dodatku Państwa konsultant nie był w stanie mi pomóc, wręcz wprowadził mnie w błąd, każąc ponownie wypełnić wniosek przez internet.. Oczywiście został odrzucony, gdyż pierwszy nie był nadal rozpatrzony.
    Zostawmy to, incydent, wyjątek, zdarza się. Było minęło…
    W dniu xx maja 2020 roku ponownie przy zakupie, już teraz w sklepie RTV EURO AGD zaproponowano mi skorzystanie ze sprzedaży ratalnej z Państwa udziałem.
    Procedura, która miała trwać 15 minut zamieniła się w mały horror. Nie dość, że czekałem na weryfikację z Państwa strony ( wydłużoną- nie wiem dlaczego bo miałem już ten jeden kredyt u Państwa i posiadaliście moje dane, do tego spłacam go rzetelnie) to wreszcie po godzinie otrzymałem telefon od konsultanta, który po weryfikacji potwierdził że kredyt zostanie mi przyznany i niezwłocznie przekaże informację do sklepu. Nie nie… to nie koniec😊 zafundowaliście mi kolejne 40 minut oczekiwania… wybaczcie dłużej nie czekałem. Zmieniłem Bank… i już po 10 minutach miałem pozytywną odpowiedź. Po dwóch godzinach spędzonych w sklepie, za które bardzo dziękuję, szczególnie w czasach pandemii, wasz kredyt nadal nie był przyznany.
    I tu rodzi się już nie tylko gorycz ale i pytanie. Czy w stosunku do mojej osoby w waszym banku tak już będzie zawsze??? Czy mogę liczyć na jakiekolwiek słowo.. przepraszam (wiem chyba przesadziłem) i być pewnym że przy następnych zakupach powiem sobie: Alior Bank to dobra opcja?
    Nadmienię dodatkowo, że moja żona jak i syn posiadają u Państwa konta… ciekawe co mam im powiedzieć… zmieńcie Bank?
    Nie nie jestem i nie chcę być anonimowy…
    Jeżeli stać Was na odpowiedź na nurtujące mnie pytania proszę o odpowiedź, na e-mail (j/w), telefon: xxxxxxxxxxlub listownie: xxxxxxxxxx
    Wasz nadal jeszcze klient… kto wie czy nie ostatni raz…
    Z wyrazami ubolewania i szacunku

    xxxxxxxxxxx
    ps. Wiadomosci miałem wysłać na podany adres reklamacji… wp nie dała rady:) dostałem wiadomośc o braku mozliwości dostarczenia wiadomości. Aliostandard:)

Dodaj komentarz