Bank Pekao S.A. – opinie, informacje, kontakt

3.46 /5
(Ocen: 28)

Pekao SA to jeden z najstarszych banków w Polsce i najbardziej rozpoznawalnych, dzieki charakterystycznemu logo z żubrem. Powstał już w 1929 roku jako Bank Polska Kasa Opieki – obecna nazwa to skrót od tej pierwotnej. Od 1999 do 2017 był kontrolowany przez włoski UniCredit. W 2017 został wykupiony przez spółki należące do skarbu Państwa: PZU oraz PFR (Polski Fundusz Rozwoju).

Oferta Bank Pekao S.A.

Sprawdźmy, jakie produkty i narzędzia finansowe oferuje Bank Pekao. Dzięki czytelnej liście od razu możecie sprawdzić, czy ta instytucja ma to, czego szukacie.

Konta osobiste – najprostszy sposób na to, by nasze pieniądze były zawsze pod ręką, wystarczy nam karta płatnicza. Dzięki niej zapłacimy za zakupy albo wybierzemy gotówkę z bankomatu. Rachunek osobisty to też wygodny sposób na rozliczanie się z pracodawcą. Konto osobiste ułatwi też nam dokonywanie płatności za zakupy internetowe oraz uiszczanie rachunków za prąd czy gaz.

Konta oszczędnościowe – poza tym, że pieniądze mamy zawsze pod ręką, to jeszcze zarabiają one dla nas. Dla nas ważne jest to, że nie ma tu minimalnej kwoty wpłaty. Każdy zaoszczędzony przez nasz grosz liczy się do kwoty podlegającej oprocentowaniu. Dodatkowo w każdej chwili pieniądze możemy wypłacić, jeśli będą nam potrzebne.

Lokaty – rozwiązanie nieco mniej elastyczne niż konto oszczędnościowe. Nasze oszczędności zostają bowiem zamrożone na jakiś czas i dopiero po jego upływie zostaną nam wypłacone wraz z zyskiem. Jeśli z powodu pilnych wydatków zerwiemy lokatę, to stracimy cały potencjalny zysk.

Karta kredytowa – czyli inaczej limit odnawialny na koncie. W każdym miesiącu możemy wykorzystać więcej środków niż mamy na koncie osobistym. Dzięki temu w razie pilnych wydatków mamy zapewnione poczucie bezpieczeństwa. Każda wpłata na nasze konto spłaca kwotę wykorzystaną w ramach limitu.

Pożyczka gotówkowa – dodatkowe środki na wybrany przez z nas cel konsumencki. Zobowiązanie to spłacamy w ratach miesięcznych. Pożyczka gotówkowa to jeden z najpopularniejszych produktów bankowych.

Kredyt hipoteczny – dzięki niemu kupimy wymarzone mieszkanie lub wybudujemy dom. Zobowiązanie to wiąże nas na wiele lat z bankiem, więc warto dokładnie przyjrzeć się wszystkim zapisom umowy.

Kontakt z Bank Pekao SA

Chcecie skontaktować się z pracownikiem banku? Nic prostszego! Wystarczy telefon na infolinię banku.

Dla osób dzwoniących z telefonów stacjonarnych: 801 365 365

Dla osób dzwoniących z telefonów komórkowych lub z zagranicy: (42) 68 38 232; (22) 59 12 232

Opinie o Bank Pekao SA

Dodaj komentarz
guest
17 komentarzy
Najnowsze
Najstarsze Najpopularniejsze
Inline Feedbacks
View all comments
Grzegorz
Grzegorz
12 lipca 2021 14:15

12.07.2021 r. – porozwieszane folie jak na targowisku w Biurze Dystrybucji Usług Maklerskich Łódź ul. Piotrkowska 270. Pani kierowniczka nie widzi problemu i poinformowała mnie, że mogę wyrazić swoją opinię na ten temat w internecie.

Sławek
Sławek
11 kwietnia 2021 12:06

DRAMAT!!!!! Jestem klientem tego banku od lat 19. Chyba już z lenistwa i przyzwyczajenia tam jestem, bo to co CI Państwo sobą reprezentują to DNO i 2 metry mułu. Otóż zdarzył mi się nie zaplacić mandatu w terminie, US skierował do banku dyspozycję zajęcia danej kwoty, co rozumiem doskonale i jest to oczywiste. Jednakże bank stwierdził, że zajmie mi nie żądaną kwotę, a 500 zł więcej, hmmm. Malo z tego nie widniało to zajęcie w żadnym posiadanym przeze mnie serwisie banku, na żadnej infolinii nie byli w stanie udzielić mi informacji o tym czemu z mojego konta zniknęły pieniądze, kompletnie nic, po prostu ze stanu 8000zł, zrobiło się 7000zł i nikt nic nie wie… To była sobota, byłem w stanie iść to zgłosic na Policję, bo myślałem że to jakaś nieautoryzowana transakcja. Gdy udałem się w poniedziałek do banku, by wyjaśnić sprawę nikt nie był mi w stanie odpowiedzieć na pytanie jakim prawem i na jakiej podstawie zajeto mi środki, których nie chciał US, pani w okienku cyt. “to Pani z Warszawy mi kazała”, kierowniczka nie byla w stanie podać mi żadnej podstawy prawnej tej sytuacji, pełna samowolka!!!
To jeszcze nic, teraz wisienka na torcie tej samozwańczej instytucji. Otóż, posiadam karte kredytową w Pekao S.A., karta traci ważność 05/21, więc w miesiący kwiecień 2021 powinna być aktywna, mogło by się tak wydawać. Jak się okazuję nie, gdyż bank już na moje konto wrzucił nową kartę, która jest aktywna ale i jej nie przysłał, więc mam starą kartę terminowo ważną ale nie działającą oraz nową aktywną, lecz jej nie mam fizycznie, więc nie mam kodu na odwrocie do wykonania transakcji, na infolinii nie mogą podac numeru na odwrocie, bo go nie mają, a ze starej nie moge już korzystać. Przeżył bym to, gdyby nie sytuacja związana z inwestycją. Przewidując ruchy na rynku inwestuje w kryptowaluty, więc z karty kredytowej chciale przelac dodatkowe środki, by dokonać 2 dniowej inwestycji, z racji tego że jest weekend przelew by się zaksięgował w poniedziałek, a środki z karty w 30 min, jednak nie mogę tego zrobić, bo mam nową aktywną kartę, której nie mam i posiadam satrą, która nie działa pomimo, że ma jeszcze miesiąc ważności!!!AAAAAAA. Dzięki tej fantastycznej instytucji stracilem, a właściwie nie zarobiłem 1200 zł!!! Dziękuję. To, że Wy jako bank macie lokaty na poziomie 1% w skali roku, to Wasza sprawa, ale że w tak idiotyczny sposób pozbawiacie ludzi zarobku, to świadczy tylko o bałaganie jaki panuję w tym banku!!! Serdecznie odradzam posiadanie konta w tej instytucji. Ja też uciekam po 19 latach.

Zenek
Zenek
11 kwietnia 2021 12:56
Odpowiedz do:  Sławek

Potwierdzam jako klient. Ten bank to żart.

Niezadowolony
Niezadowolony
9 kwietnia 2021 09:26

Oferta beznadziejna. Oprocentowanie lokaty 0,01%, to już nawet w ING mają 0,05%. Fuzja z IDEA bankiem tragedia. Nikt nic nie wie, przełączanie między jednym konsultantem, a drugim. Najlepiej aby klient zadzwonił sam, poczekał godzinę przy graniu na czekanie, stracił kasę na telefon i już więcej nie dzwonił. Brak wiedzy i decyzyjności, odpowiedzi w stylu ” ja nie mogę, ja nie wiem, przełączę Pana tam pomogą “. Zamawiałem rozmowę bez podania jej tematu. Pani oddzwania i mi wmawia, że ja chcę kredyt dla firm ( ” ciśnie ” mi go na siłę ) że taki formularz zgłosiłem. Gdy zostaje się przełączony po raz kolejny i konsultant wie, że nie może mnie nikomu podrzucić informuje aby klient trochę poczekał bo musi się zorientować w temacie. Puszcza granie na czekanie i po jakiś czasie kończy rozmowę. Oczywiście przy następnej próbie kontaktu następny konsultant tłumaczy się problemami technicznymi….

wiola
wiola
15 stycznia 2021 13:38

Wpłacałam pieniądze na konto przez bankomat, który je pobrał ale nie wpłacił na konto.
zgłosiłam reklamację i po 15 dniach dostałam odpowiedź, że potrzebują 35 dni roboczych!!!!!!!!!! na “dodatkowe ustalenia” – nie ma żadnego kontaktu do działu reklamacji a w regulaminie doczytałam, że potem maja 30 dni na zwrot ukradzionych środków!

to jest jawne oszustwo – jeśli bankomat by mi wypłacił 1000zł więcej i bym te pieniądze zatrzymała na 2 miesiące to wylądowałabym w kryminale – niestety bank może kraść i nie ponosić konsekwencji 🙁

najgorszy bank ze wszystkich!!

malgorzata bogdanska
malgorzata bogdanska
13 listopada 2020 21:03

nie jestem sie w stanie dodzwonic
infolinia…..obsluga klientow indywidualnch – wybierz 1… po nacisnjeciu 1 – wybrana funkcja jest
nieprawidllwa
cyrk!

Maria
Maria
3 listopada 2020 15:27

Dokonując wpłat gotówką w ajencji PKO żądają dowodu osobistego ciekawi mnie co to za przepisy przecież ja nie pobieram pieniędzy tylko wpłacam np. za prąd

Natalia
Natalia
22 września 2020 04:08

Odradzam ten bank każdemu kto biorąc kredyt hipoteczny planuje jego wcześniejszą spłatę. Od początku lipca br staram się spłacić kredyt – przez brak odpowiedniej wiedzy pracowników, ich błędy, przez przedłużanie czasu na odpowiedź na reklamacje nie mogę do tej pory tego zrobić a mamy koniec września.

Zosia
Zosia
31 marca 2020 10:37

Najdroższy bank.

Piotr
Piotr
2 września 2019 17:59

Koszmarny bank przekonasz się sam

Joanna
Joanna
21 sierpnia 2019 12:48

Założyłam konto w banku. Powiedziano, że kartę otrzymam w 10. Od dwóch tygodni nawet nie zrobili tej karty, nie mówiąc o wysłaniu. Wiedzieli, że wyjeżdżam na pół roku do Chin i tylko dlatego korzystam z ich oferty. Niestety bank wogole nie pomaga aby klient otrzymał chociażby ich podstawowy produkt, czyli kartę, bez której w Chinach nie mam jak płacić. Gdybym wiedziała, że tak mnie zrobią, to byłabym w innym banku. A tak za dwa dni wylatuje i nie mam karty. A Panie w banku są zdziwiona, że nawet jeszcze jej nie zrobili. Taka pomoc

Ander
Ander
9 kwietnia 2020 14:28
Odpowiedz do:  Joanna

Za kontakty z Chinami należy ci się dużo gorsza kara.

Anna
Anna
2 sierpnia 2019 16:23

Dziś udałam się do banku aby uzyskać informacje i pobrać formularz o kredyt studencki. Pracownik banku totalnie mnie zignorował. Powiedział że on nie zna tematu i odesłał mnie do strony internetowej. To po jakiego on tam siedzi. Totalny brak kompetencji

waldi
waldi
10 marca 2019 16:43

kilka lat temu sprzedałem nieruchomość…

…pieniądze umieściłem PKO BP oraz PKO S.A potem nastąpiła choroba i niepełnosprawność byłem zajęty innymi sprawami konto w PKO BP opróżniłem i zamknełem a o koncie w PKO S.A zapomniałem podczas przeprowadzki znalazłem kartę i pin przypomniałem sobie o koncie i poszedłem sprawdzić w banku karta aktywna pin prawidłowy poproszono mnie o dowód osobisty i tu nastąpiło zaskoczenie konto istnieje ale nie należy do mnie nigdy nie udzielałem żadnych pełnomocnictw do żadnego konta. na razie jestem na etapie szukania umowy po bałaganie związanych z przeprowadzką póżniej pomyślę co dalej.

Danka
Danka
28 stycznia 2018 21:58

jakie sa wasze opinie o pekao?

lonia
lonia
27 lutego 2018 23:10
Odpowiedz do:  Danka

najdroższy bank ever. skorzystałam z oferty kredytu, bo była atrakcyjna, ale różnicę w osztach pozjadło utrzymanie produktów dodatkowych, na które wcześniej nie zwracałam wagi. szybko uciekłam od nich – od razu pospłacie kredytu

margo
margo
3 stycznia 2018 10:54

ja nie skorzystałam z ich oferty, bo odstraszyła mnie ich strona internetowa. nie wygląda do końca profesjonalnie jest też bardzo nieprzyjazna użytkownikowi.