Deltis Energia – pewny sprzedawca

Informacje, opinie, dane, aktualności - wszystko o Deltis Energia

Deltis Energia – najszybciej rozwijający się sprzedawca energii elektrycznej

Deltis Energia to niezależny sprzedawca energii elektrycznej i gazu ziemnego, działający na terenie całej Polski od 7 lat. Deltis posiada stosowne koncesje, wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, a operacje finansowe firmy podlegają nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

Deltis to solidny, zaufany sprzedawca, oferujący prąd i gaz zarówno dla domu, jak i dla firm.

Uwaga: Deltis zmienił swoją nazwę na Audax Energia!

Oferta Deltis Energia

Prąd dla domu Prąd dla firmy Gaz dla domu Gaz dla firmy

Sprzedawca prądu dla domu i firmy

Deltis Energia oferuje energię elektryczną dla klientów indywidualnych i biznesowych. Dzięki dostępowi do hurtowego runku energii, może zaoferować swoim klientom bardzo konkurencyjne ceny oraz zagwarantować ich stałość przez cały okres trwania umowy.

Klient biznesowy – taryfa A, B, C

Deltis Energia podchodzi indywidualnie do każdego klienta biznesowego (taryfa C, taryfa B i A). Umowa dopasowywana jest do potrzeb i możliwości danego przedsiębiorstwa, a parametry takie jak cena, czas trwania umowy czy źródła finansowania są każdorazowo negocjowane. W celu zapoznania się ze szczegółową ofertą i propozycją biznesową Deltis, zachęcamy do kontaktu z doradcami sprzedawcy.

Gospodarstwa domowe – taryfa G

Deltis Energia proponuje wyjątkowo atrakcyjne warunki dla klientów indywidualnych. Podpisując trzyletnią umowę z tym sprzedawcą, klient może skorzystać z promocji – 1 miesiąc za 1 zł . Może być to spora oszczędność dla każdego gospodarstwa domowego. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty.

Chcesz już teraz zacząć oszczędzać? Zajrzyj do naszego kalkulatora cen prądu!

Sprzedawca gazu

Deltis Energia świadczy kompleksowe usługi w zakresie sprzedaży gazu ziemnego. Konkurencyjne ceny oraz przejrzyste i jasne umowy to główne atuty tego sprzedawcy.

Klient biznesowy – taryfy gazu dla firmy

Deltis Energia prowadzi sprzedaż gazu dla klientów biznesowych. Przedsiębiorcy korzystający z taryfy W-5, bądź wyższych, mogą liczyć na indywidualnie przygotowaną i negocjowaną ofertę.
W celu poznania szczegółów zachęcamy do kontaktu z doradcami biznesowymi Deltis.

Gospodarstwa domowe – taryfy gazu dla domu

Deltis prowadzi sprzedaż gazu ziemnego także do klientów indywidualnych. Atrakcyjna cena i profesjonalni doradcy to podstawa działalności sprzedawcy. Istnieje także możliwość skorzystania z oferty łączonej: prąd + gaz, której korzyści zainteresują z pewnością każdego.

Podstawowe informacje o firmie

Deltis Energia działa na terenie całej Polski. Spółka została założona w 2009 roku, a jej główna siedziba znajduje się w Warszawie. Firma stawia na indywidualne podejście do klientów oraz innowacyjne rozwiązania. Głównymi obszarami działania Deltis są sprzedaż energii elektrycznej i gazu ziemnego.

Obszary działalności Deltis

Deltis prowadzi sprzedaż energii elektrycznej oraz gazu ziemnego. W ramach swojej oferty wykonuje także analizę zużycia energii w firmach, a następnie proponuje pakiet działań optymalizujących jej zużycie.

Deltis nie posiada własnych źródeł wytwórczych.

Aktualności o Deltis Energia

25 Comments

  1. Deltis nie przestrzega zapisów umowy co do terminów wystawiania faktur.
    Faktury rozliczeniowe wystawiane są bez podawania stanów liczydła.
    Podczas jednej z wielu interwencji otrzymałem odpowiedz,ze wskazania liczydła objęte są tajemnicą.Więc jako klient jak mam ocenić poprawność zapisów faktury?.
    Zmuszony zostałem do zapłaty za zużycie energii bez przekonania,że płacę za to co zużyłem!!!
    Upływa 9-ty miesiąc i sprzedawca nie wystawia mi faktury za zużycie energii, choć zapis w umowie mówi, że po 6 mc nastąpi rozliczenie i wystawienie faktury.
    Jak można taką firmę polecać!.
    Nie, nie ,nie!

    • Szanowny Panie Romanie, nie wiemy dokładnie na czym dokładnie polega sytuacja, ale skontaktowaliśmy się już z firmą Deltis i jej przedstawiciel udzieli Panu odpowiedzi jutro. Pozdrawiamy serdecznie.

      • Kolejny raz wszystko kończy się obietnicami…
        Czekałem na odpowiedz i cisza.
        Minęły kolejne miesiące tj (15 m-cy) a ja nadal otrzymuje prognozowane faktury, kiedy otrzymam czytelne rozliczenie na podstawie odczytów z licznika?
        Bardzo proszę aby osoba udzielająca odpowiedzi naprawdę zapoznała się z treścią poprzedniej korespondencji a dopiero potem udzielała odpowiedzi.
        Oto cytat z Państwa odpowiedzi:” Nasz dokument faktury nie przewiduje więc podawania stanów licznika, przede wszystkim z wyżej wymienionych przyczyn.
        Ponadto, wystarczającym do prawidłowego rozliczenia odbiorcy jest podanie przez OSD zużycia w danym okresie (będącego różnicą między stanami)…”
        Ja chcę wiedzieć za co, za jakie zużycie Państwo mnie obciążacie?
        W ten sposób Państwo sami potwierdzacie, że nie podajecie stanu wskazania liczydła, więc można obciążać jak się podoba.
        Wspomniane OSD wystawia Fakturę za przesył z podaniem stanu liczydła, natomiast Państwa Firmy na to nie stać!!!
        I to się nazywa przejrzystość działania!.

      • Oto przykład współpracy z klientem!.
        Kilka dni temu dopisałem komentarz pod moją opinią dotycząca respektowania zapisów umowy przez DELTIS.
        Dziś przeglądam, a po zapisie ani śladu !!!.
        Były to dwa odrębne komentarze. Co się z nimi stało?
        Czy były aż tak wymowne i niewygodne bo oparte na cytatach poprzedniej Państwa korespondencji?.
        Tak z tej strony można się dowiedzieć prawdy o „czy warto.

        • Szanowny Panie, zapraszamy do zapoznania się z artykułem na naszej stronie internetowej http://deltis.pl/faktura-szacunkowa-i-rozliczeniowa/ , który wyjaśnia wątpliwości dotyczące sposobu i terminów rozliczeń.

          Aktualne opóźnienie w przesłaniu Państwu faktur rozliczeniowych, wynika z wprowadzenia przez nas nowego systemu bilingowego/fakturowego i związanych z tym kłopotów technicznych. Serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności. Wszystkie rozliczenia zużycia faktycznego zostaną niebawem Państwu przesłane.

          Pozdrawiamy
          Deltis Energia

          • Poniżej to cytat z Państw astrony internetowej dotyczący rozliczeń „Faktura rozliczeniowa, za dany okres, uwzględnia rzeczywiste zużycie energii elektrycznej w tym okresie oraz dokonane płatności na podstawie wcześniej wystawionych faktur szacunkowych obejmujących tenże okres.”
            Teraz jak to jest w Państwa praktyce…
            została mi wystawiona faktura z której wynika, ze posiadam nadpłatę, wiec wystąpiłem z informacją- prośba o zwrot nadpłaty wraz z należnymi odsetkami na moje konto z którego dokonywałem wpłat . w zamian otrzymałem kolejną fakturę do zapł.

    • Szanowny Panie,
      Wskazania liczników nie są objęte tajemnicą, o czym pisaliśmy w mailu do Pana, w dniu 25.11. W korespondencji tej, informowaliśmy także, że dane te posiada Operator Systemu Dystrybucyjnego (OSD) i tylko on jest uprawniony do ich uzyskiwania, drogą odczytu. Z uwagi na różnice w okresach odczytowych i rozliczeniowych, nie jesteśmy w stanie podać stanów liczników na fakturze, dokładnie w taki sposób jakiego Pan oczekuje, ale w żadnym wypadku ich nie ukrywamy i są one każdorazowo do wglądu Klienta. 26.11 przesłaliśmy Panu kartę odczytową dotyczącą Pana punktu poboru energii (stan na 30.04), pochodzącą z OSD. Kilkukrotnie informowaliśmy także Pana, że rozliczenia faktycznego zużycia odbywają się po otrzymaniu danych poprawnych i zatwierdzonych przez OSD. Następna publikacja OSD – z dnia 3.12 – zawiera kolejne wskazania Pana licznika, sięgające daty 1.09. Ostatnia publikacja – z dnia 9.12 – zawiera informacje z odczytu do dnia 27.11.
      Uwzględniając ww daty publikacji danych oraz daty ich otrzymania przez naszą spółkę, jesteśmy w stanie dokonać rozliczenia zgodnie z umową, w najbliższym cyklu rozliczeniowym, tj. w styczniu 2016.
      W przypadku dalszych wątpliwości co do słuszności prowadzonych rozliczeń, serdecznie zapraszamy do kontaktu poprzez naszą infolinię bądź drogą mailową.
      Miłego dnia

      • W końcowych zdaniach Państwa powyższej odpowiedzi zapewniacie, że jesteście „jesteśmy w stanie dokonać rozliczenia zgodnie z umową, w najbliższym cyklu rozliczeniowym, tj. w styczniu 2016.”

        Za parę dni minie półrocze 2016 a ja nadal oczekuję rozliczenia
        A to cytat z Państwa odpowiedzi e-mail…
        „nie jesteśmy w stanie podać Państwu rzeczywistego stanu licznika (odczytu) na wskazany przez Państwa dzień. Jesteśmy natomiast w stanie ustalić w sposób dowolny, w oparciu o dane odczytowe pomiędzy różnymi datami, zużycie energii w określonym przedziale czasu. Stosując działania matematyczne i przy użyciu posiadanych danych odczytowych w danym okresie oraz stan początkowy licznika, jesteśmy w stanie wskazać hipotetyczny stan licznika na koniec tego okresu. Z uwagi na brak informacji na temat stanów licznika w większości publikacji danych pomiarowych, Spółka nasza nie opiera rozliczeń na stanach liczników, lecz wyłącznie na zużyciu w danym okresie.” koniec cytatu.
        Temat pozostawiam ludziom do własnej oceny

  2. Zmieniłem sprzedawcę na Deltis pod koniec września i wszystko jest ok. Szczególnie doceniam miłą i kompetentną obsługę. Podpisałem umowę z Panią Anią i polecam ją jako sprzedawcę. Wcześniej nie miałem za bardzo pojęcia o procesie zmiany sprzedawcy, a Pani Ania konkretnie i cierpliwie mi wszystko wyjaśniła. Do tej pory jak mam jakieś pytanie, to do niej dzwonię i nie ma problemu z kontaktem. Dla mnie obsługa klienta jest jedną z najważniejszych rzeczy, więc jestem usatysfakcjonowany w 100%.

  3. Nie polecam firmy DELTIS. Nie przestrzegają warunków umowy, nie odpowiadają na maile, nie odpowiadają na reklamację, informację udzielone telefonicznie nie mają przełożenia w rzeczywistości. Według pana kierownika Biura Obsługi Klienta klient nigdy nie ma racji, a firma DELTIS, jeśli popełni błąd, ma rację. Negatywne opinie od niezadowolonych (bo oszukanych) klientów niczego nie uczą pracowników i właścicieli tej firmy.

    • Szanowna Pani,

      Według informacji od Kierownika Biura Obsługi Klienta oraz z naszego systemu bilingowego wynika, że w dniu 30 marca 2016 roku została formalnie zmieniona Pani deklaracja rocznego zużycia prądu, zgodnie z Pani dyspozycją z tegoż samego dnia. To była jedyna dyspozycja z Pani strony. Jeśli ma Pani jeszcze jakieś wątpliwości serdecznie zapraszamy do kontaktu. Miłego dnia.

  4. Deltis to tragedia !Ponad rok jestem u nich i nie moge sie doczekac prawidlowego rozliczenia za prąd.W rym miesiacu mialem miec zgodnie z umowa 1miesiac pradu gratis ale chyba o tym zapomnieli.PORAZKA

    • Szanowny Panie, uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia niepokojących Pana spraw. W związku z tym, że Pana wpis jest anonimowy nie jesteśmy w stanie od razu sprawdzić warunków Pana umowy i etapu ich realizacji. Zachęcamy do kontaktu osobistego. Miłego dnia.

  5. Witam
    A więc napisze tutaj kilka słow i firmie Deltis. Postanowiłem zmienic operatora poniewaz poprzedni nie odpowiadal mi ze wzgledu na obsluge klienta no i trafilem tutaj do czasu zmiany umowy ludzie z ktorymi rozmawialem miodem plyneli niestety po tym czasie kiedy oficjalnie zostalem ich klientem to jeden wielki koszmar obsluga zerowa aby sie czegos dowiedziec musisz spedzic godziny przed telefonem i zbywaja ciebie gadka ze ktos oddzwoni co niestety nigdy sie nie zdarza i nadal dzwonisz jak do firmy krzak po czym i tak nie dostaniesz odpowiedzi na zadane im pytania. Rozliczenia za prad biora z kosmosu albo jeszcze dalej poprostu jedna wielka pomylka. Jesli masz czas i lubisz sobie pogadac przez telefon jak ze ścianą to naprawde dobrze trafiłeś. Moja opinia o tej firmie jest jedna czyli jest to jedna wielka pomyłka i żarty odradzam i jeszcze raz odradzam czekam tylko na koniec umowy z firma krzak o nazwie Deltis.

  6. Sprzedawca godny polecenia. Zmieniłam swojego starego, na tą firmę i nie mam żadnych problemów z otrzymywaniem faktur czy z kontaktem. Umowa też jest przejrzysta i bez haczyków.

  7. Czytam komentarze i zastanawiam się, dlaczego? Podpisałem umowę z Deltis, dzięki Pani J która pomogła mi rozszyfrować wcześniejszą umowę z poprzednim sprzedawcą. Nie mam problemu żeby skontaktować się z moim doradca,a faktury również otrzymuję na czas. Nie rozumiem skąd taka nagonka na tą firmę?

  8. Po zmianie sprzedawcy na Deltis,płace niższe rachunki za energię elektryczną w swoim domu. Na zmianę sprzedawcy prądu namówił mnie mój syn, który też korzysta z oferty Deltisa.

  9. Jestem bardzo zadowolona. Nie dość że mam niższe rachunki to jeszcze skorzystałam z programu rekomendacyjnego takiego poleciłam sąsiadkę i dostałam 100 zł za to. A ja jej tylko powiedziałam że może sobie skorzystać i mieć tańszy prąd tak jak ja mam. I ona zadzwoniła do tej samej pani co ja wcześniej rozmawiałam i powiedziała że odemnie się dowiedziała i jeszcze sobie zarobiłam. Polecam wszystkim bo taniej prąd i jeszcze zarobić można.

  10. Podpisałem z nimi 6 mieszkań pół roku temu, nie wiem skąd ludzie wyczarowali sobie problemy z tą firmą. Mam kontakt ze sprzedawcą który ze mną współpracował, nie ma problemu z dalszą współpracą. Prawdopodobnie negatywne komentarze wystawia konkurencja, wystarczy porozmawiać ze sprzedawcami, prokliencka postawa.

    Pozdrawiam
    MK

  11. Potwierdzam, współpraca bez zarzutu, warunki umowy są stałe i dotrzymywane.

    Zapewne negatywne komentarze to konkurencja która traci klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *