Energa z nowym rzecznikiem klienta
Energa Obrót powołała nowego rzecznika klienta. Funkcję objęła Sylwia Tadej-Kaim, która ma wspierać klientów w rozwiązaniu trudnych spraw wymagających indywidualnego podejścia. Nowy rzecznik zaprasza do kontaktu poprzez formularz dostępny na stronie internetowej spółki.

Nowy rzecznik klienta w Enerdze Obrocie
Sylwia Tadej-Kaim objęła stanowisko rzecznika klienta w spółce Energa Obrót. Jest to rola stworzona z myślą o klientach, których sprawy nie zostały rozwiązane w sposób satysfakcjonujący. Nowa rzecznik deklaruje, że jej zadaniem będzie znajdowanie niestandardowych rozwiązań, kiedy standardowe procedury zawodzą.
– W niektórych sprawach standardowe procedury okazują się niewystarczające, a zadowolenie klientów jest dla Energi Obrotu priorytetem. Dlatego wnikliwie przeanalizuję każdą, zgłoszoną mi sprawę i znajdę najlepsze rozwiązanie. Zapraszam do kontaktu – podkreśla rzecznik klienta w Enerdze Obrocie, Sylwia Tadej- Kaim.
Jak działa rzecznik klienta?
Rzecznik klienta w Enerdze Obrocie ma za zadanie wspierać osoby, które nie zgadzają się z decyzjami lub przebiegiem np. reklamacji przy zbyt wysokim rachunku za prąd. Jego interwencja jest szczególnie ważna w sprawach wymagających indywidualnego podejścia. Funkcja ta została stworzona, aby zwiększyć zaufanie klientów i poprawić jakość obsługi.
Klienci mogą skontaktować się z rzecznikiem, wypełniając formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej Energi. W zgłoszeniu należy podać sygnaturę sprawy, której dotyczy problem, co pozwoli na szybsze przeanalizowanie sytuacji.
Priorytetem jest satysfakcja klientów
Energa Obrót podkreśla, że powołanie rzecznika klienta to wyraz troski o jak najwyższą jakość obsługi. Działanie to pokazuje, że spółka jest otwarta na niestandardowe rozwiązania i gotowa do indywidualnego podejścia. Sylwia Tadej-Kaim zaprasza wszystkich, którzy potrzebują wsparcia, do skorzystania z jej pomocy.
Nowa inicjatywa ma nie tylko rozwiązywać bieżące problemy klientów, ale także budować ich zaufanie do marki. Czy rzecznik klienta stanie się odpowiedzią na potrzeby konsumentów? Przekonamy się w najbliższych miesiącach.
Może Cię również zainteresować
Strefy Rozwoju Zrównoważonego Przemysłu (SRZP) – rząd szykuje nowe przywileje dla przemysłu energochłonnego
Nowelizacja Prawa energetycznego ma otworzyć drogę do tworzenia specjalnych stref z preferencyjnymi warunkami energetycznymi dla przemysłu energochłonnego. W piątek, 16 maja 2025 r., opublikowano projekt ustawy w wykazie prac legislacyjnych rządu.
Rewolucja w kształceniu zawodowym. W Siedlcach rusza centrum elektroenergetyki
W Siedlcach otwarto jedno z pierwszych w Polsce Branżowych Centrów Umiejętności branży elektroenergetycznej. Inwestycja powstała w ramach Krajowego Planu Odbudowy. Centrum umożliwi zdobycie nowoczesnych kwalifikacji zawodowych. Udział w uroczystości wzięła wiceminister edukacji Katarzyna Lubnauer.
Elektromobilność przyspiesza: w Polsce już ponad 90 tys. aut całkowicie elektrycznych
Rośnie liczba samochodów elektrycznych w Polsce. Tylko w pierwszych czterech miesiącach 2025 roku przybyło ich o ponad 10,5 tysiąca – to wzrost aż o 36% rok do roku. Na koniec kwietnia flota aut całkowicie elektrycznych (BEV) przekroczyła 90 tysięcy pojazdów – wynika z danych PZPM i PSNM.
Energa inwestuje w 112 MW zielonej mocy na Dolnym Śląsku. Powstaje PV Serby
Energa Green Development przejęła projekt budowy jednej z największych farm fotowoltaicznych w regionie – PV Serby o mocy 112 MW. To kolejny krok spółki w kierunku realizacji celów dekarbonizacyjnych Grupy ORLEN oraz dynamicznego rozwoju lądowych OZE.
Photon Energy i Hyperion Renewables realizują farmę PV o mocy 38 MW w Rumunii
Photon Energy Group i portugalska firma Hyperion Renewables ogłosiły podpisanie kontraktu EPC (Engineering, Procurement and Construction) na realizację farmy fotowoltaicznej o mocy 34 MW w miejscowości Săliște w Rumunii. Trwają także prace nad zwiększeniem jej mocy do 38 MW. To pierwszy projekt z rumuńskiego portfolio Hyperion, który wejdzie w fazę budowy.
PGE szacuje wyniki za I kwartał 2025. Zysk netto wyraźnie powyżej oczekiwań
PGE zaskakuje pozytywnie inwestorów – wstępne wyniki za pierwszy kwartał 2025 roku pokazują wyraźnie lepszą kondycję finansową spółki, niż zakładał rynkowy konsensus. Grupa osiągnęła 4,33 mld zł EBITDA oraz 2,42 mld zł zysku netto.
Komentarze