Enerad
Porównaj oferty
Reklama
Polenergia Banner Obniżyć rachunki V2

Energa z nowym rzecznikiem klienta

Energa Obrót powołała nowego rzecznika klienta. Funkcję objęła Sylwia Tadej-Kaim, która ma wspierać klientów w rozwiązaniu trudnych spraw wymagających indywidualnego podejścia. Nowy rzecznik zaprasza do kontaktu poprzez formularz dostępny na stronie internetowej spółki.

energa z nowym rzecznikiem klienta

Nowy rzecznik klienta w Enerdze Obrocie

Sylwia Tadej-Kaim objęła stanowisko rzecznika klienta w spółce Energa Obrót. Jest to rola stworzona z myślą o klientach, których sprawy nie zostały rozwiązane w sposób satysfakcjonujący. Nowa rzecznik deklaruje, że jej zadaniem będzie znajdowanie niestandardowych rozwiązań, kiedy standardowe procedury zawodzą.

 W niektórych sprawach standardowe procedury okazują się niewystarczające, a zadowolenie klientów jest dla Energi Obrotu priorytetem. Dlatego wnikliwie przeanalizuję każdą, zgłoszoną mi sprawę i znajdę najlepsze rozwiązanie. Zapraszam do kontaktu – podkreśla rzecznik klienta w Enerdze Obrocie, Sylwia Tadej- Kaim.

Jak działa rzecznik klienta?

Rzecznik klienta w Enerdze Obrocie ma za zadanie wspierać osoby, które nie zgadzają się z decyzjami lub przebiegiem np. reklamacji przy zbyt wysokim rachunku za prąd. Jego interwencja jest szczególnie ważna w sprawach wymagających indywidualnego podejścia. Funkcja ta została stworzona, aby zwiększyć zaufanie klientów i poprawić jakość obsługi.

Klienci mogą skontaktować się z rzecznikiem, wypełniając formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej Energi. W zgłoszeniu należy podać sygnaturę sprawy, której dotyczy problem, co pozwoli na szybsze przeanalizowanie sytuacji.

Priorytetem jest satysfakcja klientów

Energa Obrót podkreśla, że powołanie rzecznika klienta to wyraz troski o jak najwyższą jakość obsługi. Działanie to pokazuje, że spółka jest otwarta na niestandardowe rozwiązania i gotowa do indywidualnego podejścia. Sylwia Tadej-Kaim zaprasza wszystkich, którzy potrzebują wsparcia, do skorzystania z jej pomocy.

Nowa inicjatywa ma nie tylko rozwiązywać bieżące problemy klientów, ale także budować ich zaufanie do marki. Czy rzecznik klienta stanie się odpowiedzią na potrzeby konsumentów? Przekonamy się w najbliższych miesiącach.

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najnowszy
najstarszy oceniany
Komentarze w tekście
Zobacz wszystkie komentarze

Enerad.pl

enerad.pl to branżowy portal informacyjny o energii i OZE. Publikujemy aktualności, analizy rynkowe oraz zestawienia ofert i produktów. W naszym serwisie znajdziesz także ogłoszenia branżowe oraz profile firm i producentów.

🔍 Obserwuj nas, aby być na bieżąco: X (Twitter) | LinkedIn

Może Cię również zainteresować

Strefy Rozwoju Zrównoważonego Przemysłu (SRZP) – rząd szykuje nowe przywileje dla przemysłu energochłonnego

Strefy Rozwoju Zrównoważonego Przemysłu (SRZP) – rząd szykuje nowe przywileje dla przemysłu energochłonnego

Nowelizacja Prawa energetycznego ma otworzyć drogę do tworzenia specjalnych stref z preferencyjnymi warunkami energetycznymi dla przemysłu energochłonnego. W piątek, 16 maja 2025 r., opublikowano projekt ustawy w wykazie prac legislacyjnych rządu.

16.05.2025
Rynek energii i biznes Wiadomości z rynku
Rewolucja w kształceniu zawodowym. W Siedlcach rusza centrum elektroenergetyki

Rewolucja w kształceniu zawodowym. W Siedlcach rusza centrum elektroenergetyki

W Siedlcach otwarto jedno z pierwszych w Polsce Branżowych Centrów Umiejętności branży elektroenergetycznej. Inwestycja powstała w ramach Krajowego Planu Odbudowy. Centrum umożliwi zdobycie nowoczesnych kwalifikacji zawodowych. Udział w uroczystości wzięła wiceminister edukacji Katarzyna Lubnauer.

16.05.2025
Dla instalatorów Wiadomości z rynku
Elektromobilność przyspiesza: w Polsce już ponad 90 tys. aut całkowicie elektrycznych

Elektromobilność przyspiesza: w Polsce już ponad 90 tys. aut całkowicie elektrycznych

Rośnie liczba samochodów elektrycznych w Polsce. Tylko w pierwszych czterech miesiącach 2025 roku przybyło ich o ponad 10,5 tysiąca – to wzrost aż o 36% rok do roku. Na koniec kwietnia flota aut całkowicie elektrycznych (BEV) przekroczyła 90 tysięcy pojazdów – wynika z danych PZPM i PSNM.

16.05.2025
Elektromobilność Wiadomości z rynku
Energa inwestuje w 112 MW zielonej mocy na Dolnym Śląsku. Powstaje PV Serby

Energa inwestuje w 112 MW zielonej mocy na Dolnym Śląsku. Powstaje PV Serby

Energa Green Development przejęła projekt budowy jednej z największych farm fotowoltaicznych w regionie – PV Serby o mocy 112 MW. To kolejny krok spółki w kierunku realizacji celów dekarbonizacyjnych Grupy ORLEN oraz dynamicznego rozwoju lądowych OZE.

16.05.2025
Fotowoltaika Wiadomości z rynku
Photon Energy i Hyperion Renewables realizują farmę PV o mocy 38 MW w Rumunii

Photon Energy i Hyperion Renewables realizują farmę PV o mocy 38 MW w Rumunii

Photon Energy Group i portugalska firma Hyperion Renewables ogłosiły podpisanie kontraktu EPC (Engineering, Procurement and Construction) na realizację farmy fotowoltaicznej o mocy 34 MW w miejscowości Săliște w Rumunii. Trwają także prace nad zwiększeniem jej mocy do 38 MW. To pierwszy projekt z rumuńskiego portfolio Hyperion, który wejdzie w fazę budowy.

16.05.2025
Fotowoltaika Wiadomości z rynku
PGE szacuje wyniki za I kwartał 2025. Zysk netto wyraźnie powyżej oczekiwań

PGE szacuje wyniki za I kwartał 2025. Zysk netto wyraźnie powyżej oczekiwań

PGE zaskakuje pozytywnie inwestorów – wstępne wyniki za pierwszy kwartał 2025 roku pokazują wyraźnie lepszą kondycję finansową spółki, niż zakładał rynkowy konsensus. Grupa osiągnęła 4,33 mld zł EBITDA oraz 2,42 mld zł zysku netto.

16.05.2025
Rynek energii i biznes Wiadomości z rynku
Zobacz pozostałe artykuły