Lumi PGE – ceny prądu, taryfy, opinie, informacje

2.24 /5
(Ocen: 158)
ceny prądu, taryfy, opinie, informacje

Lumi jest częścią Grupy Kapitałowej PGE, której zaufało już ponad 5 milionów klientów indywidualnych. Wieloletnia historia Grupy PGE i sukcesywnie rosnący segment sprzedaży energii, czyni PGE wiarygodnym podmiotem, którego pozycja na rynku energii budowana jest przez wszystkie spółki z Grupy. Dzięki atrakcyjnej ofercie sprzedaży energii i wsparciu Grupy PGE, Lumi odpowiada za budowę tej pozycji w stolicy. Grupa PGE to również stabilny pracodawca, zatrudniający ponad 40 tys. pracowników.

Lumi to polski sprzedawca prądu dla Warszawy, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klienta. Gwarantuje niskie stawki za energię elektryczną, uczciwą formułę sprzedaży oraz bezpieczeństwo i niezawodność sprzedaży energii elektrycznej. Potwierdzeniem wiarygodności Lumi jest PGE Polska Grupa Energetyczna, największa w Polsce grupa energetyczna, która stoi za tą marką

Atrakcyjna oferta Lumi

Przechodząc do Lumi, klienci mogą liczyć na atrakcyjne stawki za energię elektryczną, gwarancję braku podwyżek cen prądu przez 2 lata od momentu rozpoczęcia świadczenia usług przez Lumi oraz jedną kompleksową umowę oraz prostą i zrozumiałą fakturę za energię elektryczną i jej dystrybucję. Poza tym, klienci Lumi na bieżąco mogą monitorować swoje rachunki za prąd przy pomocy przyjaznej i łatwej w obsłudze platformy e-bok. W ramach oferty „Prąd za grosze”, klienci korzystają ze stawki w wysokości tylko 30 gr / kWh brutto i gwarancji stałej niskiej ceny przez 24 miesiące.

Budowanie dobrych i trwałych relacji z klientami to priorytet dla Lumi. Świadczy o tym rosnąca baza klientów, dla których ważne jest bezpieczeństwo dostaw energii, a także gwarancja zachowania ciągłości jej sprzedaży na stałych i atrakcyjnych warunkach.

obszar Lumi

Polecaj Lumi i oszczędzaj!

Dzięki swojej konkurencyjnej ofercie, Lumi pozyskuje coraz więcej nowych klientów na terenie Warszawy. Każdy z nich potwierdza wysoką jakość obsługi, atrakcyjność cenową ofert oraz znacząco niższe rachunki za prąd. To zobowiązuje do dalszego rozwoju i wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom warszawiaków. W związku z tym wprowadziliśmy promocję: „Polecam Lumi”. Działa ona w przyjaznej formule, opartej na systemie poleceń. Każdy obecny klient Lumi, polecając ofertę swojemu znajomemu, otrzymuje rabat na rachunku za prąd, w wysokości 50 zł. Znajomy, który zdecyduje się skorzystać z usług Lumi, również otrzyma rabat o tej samej kwocie. Z promocji można korzystać wielokrotnie i bez ograniczeń.

Podpis elektroniczny zaoszczędzi Twój czas

Dzięki współpracy z Autenti – platformą do autoryzacji dokumentów i zawierania umów przez Internet – Lumi jako pierwszy i jedyny sprzedawca energii elektrycznej w Polsce, wprowadza uproszczoną formułę podpisu elektronicznego. Podpis elektroniczny eliminuje papierowy obieg dokumentów i skraca czas podpisania umowy z kilku dni do nawet kilku sekund. Ta szybka, łatwa, wygodna i rewolucyjna w skali kraju metoda podpisu, stawia Lumi w pozycji lidera innowacyjnych rozwiązań dla klientów usług energetycznych.

Kontakt z Lumi

Biuro Obsługi Klienta

C.H. Złote Tarasy
ul. Złota 59
00-120 Warszawa
tel. 22 340 30 40

Dodaj komentarz
guest
3 komentarzy
Najnowsze
Najstarsze Najpopularniejsze
Inline Feedbacks
View all comments
Grzegorz
Grzegorz
25 grudnia 2020 07:24

W czerwcu 2020 r. zmieniłem dostawcę w Wwie z innogy na lumi. Póki co opłaca się. Rachunki niższe, 3 miesiące miałem gratis i płaciłem tylko opłatę przesyłową. Umowa na 2 lata bez zmiany cen. Warto też skorzystać z polecenia dla osób, które wybiorą lumi, tj. podać nr umowy i otrzymuje się dodatkowy bonus 50 zł do 1. rachunku. Jeżeli ktoś chce skorzystać, można wpisać mój nr […]

Anrzej
Anrzej
26 marca 2021 13:58
Odpowiedz do:  Grzegorz

Początkowo tez bylo ok. Teraz potrafią przesyłać rachunek wyrównawczych czterokrotnie wyższy. Szczególnie teraz przed świętami jest to denerwujące.chciałem przenosin do lumi no to mam.

Włodzimierz
Włodzimierz
13 grudnia 2020 18:32

Od kilku miesięcy próbuję zalogować się na swoje konto i nie mogę, parę razy próbowałem zmienić/odzyskać hasło i się nie udaje. Także przy logowaniu trzeba zaznaczyć zaznaczyć odpowiednie zdjęcia które są tak nie wyraźne że trzeba się kilkakrotnie przez to przedzierać.
Także przysyłane e-mailem rachunki są w dwóch formach i nieczytelne. W rezultacie nie wiem czy mam nadpłatę czy mam dopłacić