Lumi PGE – Opinie, Ceny, Prąd

2.45 /5
(Ocen: 224)
ceny prądu, taryfy, opinie, informacje

Lumi jest częścią Grupy Kapitałowej PGE, której zaufało już ponad 5 milionów klientów indywidualnych. Wieloletnia historia Grupy PGE i sukcesywnie rosnący segment sprzedaży energii, czyni PGE wiarygodnym podmiotem, którego pozycja na rynku energii budowana jest przez wszystkie spółki z Grupy. Dzięki atrakcyjnej ofercie sprzedaży energii i wsparciu Grupy PGE, Lumi odpowiada za budowę tej pozycji w stolicy. Grupa PGE to również stabilny pracodawca, zatrudniający ponad 40 tys. pracowników.

Lumi to polski sprzedawca prądu dla Warszawy, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klienta. Gwarantuje niskie stawki za energię elektryczną, uczciwą formułę sprzedaży oraz bezpieczeństwo i niezawodność sprzedaży energii elektrycznej. Potwierdzeniem wiarygodności Lumi jest PGE Polska Grupa Energetyczna, największa w Polsce grupa energetyczna, która stoi za tą marką

Atrakcyjna oferta Lumi

Przechodząc do Lumi, klienci mogą liczyć na atrakcyjne stawki za energię elektryczną, gwarancję braku podwyżek cen prądu przez 2 lata od momentu rozpoczęcia świadczenia usług przez Lumi oraz jedną kompleksową umowę oraz prostą i zrozumiałą fakturę za energię elektryczną i jej dystrybucję. Poza tym, klienci Lumi na bieżąco mogą monitorować swoje rachunki za prąd przy pomocy przyjaznej i łatwej w obsłudze platformy e-bok. W ramach oferty „Prąd za grosze”, klienci korzystają ze stawki w wysokości tylko 30 gr / kWh brutto i gwarancji stałej niskiej ceny przez 24 miesiące.

Budowanie dobrych i trwałych relacji z klientami to priorytet dla Lumi. Świadczy o tym rosnąca baza klientów, dla których ważne jest bezpieczeństwo dostaw energii, a także gwarancja zachowania ciągłości jej sprzedaży na stałych i atrakcyjnych warunkach.

obszar Lumi

Polecaj Lumi i oszczędzaj!

Dzięki swojej konkurencyjnej ofercie, Lumi pozyskuje coraz więcej nowych klientów na terenie Warszawy. Każdy z nich potwierdza wysoką jakość obsługi, atrakcyjność cenową ofert oraz znacząco niższe rachunki za prąd. To zobowiązuje do dalszego rozwoju i wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom warszawiaków. W związku z tym wprowadziliśmy promocję: „Polecam Lumi”. Działa ona w przyjaznej formule, opartej na systemie poleceń. Każdy obecny klient Lumi, polecając ofertę swojemu znajomemu, otrzymuje rabat na rachunku za prąd, w wysokości 50 zł. Znajomy, który zdecyduje się skorzystać z usług Lumi, również otrzyma rabat o tej samej kwocie. Z promocji można korzystać wielokrotnie i bez ograniczeń.

Podpis elektroniczny zaoszczędzi Twój czas

Dzięki współpracy z Autenti – platformą do autoryzacji dokumentów i zawierania umów przez Internet – Lumi jako pierwszy i jedyny sprzedawca energii elektrycznej w Polsce, wprowadza uproszczoną formułę podpisu elektronicznego. Podpis elektroniczny eliminuje papierowy obieg dokumentów i skraca czas podpisania umowy z kilku dni do nawet kilku sekund. Ta szybka, łatwa, wygodna i rewolucyjna w skali kraju metoda podpisu, stawia Lumi w pozycji lidera innowacyjnych rozwiązań dla klientów usług energetycznych.

Kontakt z Lumi

Biuro Obsługi Klienta

C.H. Złote Tarasy
ul. Złota 59
00-120 Warszawa
tel. 22 340 30 40

Dodaj komentarz
guest
15 komentarzy
Najnowsze
Najstarsze Najpopularniejsze
Inline Feedbacks
View all comments
Anna
Anna
18 września 2022 13:30

Na dzisiaj w lumi za kw 0.62 pln brutto a w e-on 0,48 brutto ktoś mi to wyjaśni ????

Paweł
Paweł
17 sierpnia 2022 14:19

Nie wiem kto pisze te komentarze, ale mam kilka umów w LUMI i w każdym przypadku płacę mniej niż płaciłem wcześniej w INNOGY, przecież to łatwo obliczyć. Komentarze conajmniej dziwne, część ludzi nie może się zalogować na stronę, część przyznaje, że płaci mniej ale im się strona web lumi nie podoba; części wyłaczyli prąd; dla częśc system rozliczeń “z księżyca”. Kurcze, loguje sie na ich stronkę co miesiąc, płace tyle ile mi wskazują(mniej niż wcześniej), jakoś nie mam takich problemów.

Andrzej
Andrzej
10 maja 2022 23:16

Jak najbardziej polecam. Robiłem rozeznanie wśród znajomych, przeglądałem ofertę m.in. Innogy i płacę najmniej za kWh. Te wszystkie negatywne komentarze przypuszczam, że są w jakiś sposób opłacane przez konkurencje.
Ponadto teraz jest promocja w Lumi – podpisując umowę na dostarczanie energii lub zmianę dostawcy podając kod UK/EE/202001/10715 otrzymacie 50zł zniżki na prąd. To działa, już wielu moich znajomych korzystało z tego kodu. Ponadto otrzymacie gwarancje ceny na 2 lata, a zapowiadane są kolejne podwyżki,
W Innogy nie ma żadnej gwarancji ceny przez tak długi okres, ponadto Lumi to część PGE – Polskiego giganta energetycznego

Aleksandra
Aleksandra
8 marca 2022 16:09

nie polecam, mimo ze w styczniu i lutym zaplaciłam (myslalam ze to zaległe) rachunki, a wisiala mi jakas 100 ktorej nie zauwazylam wgrudniu bo strona jest tak mało przejrzysta dzis wylaczyli mi prad, zero kontaktu, zero sms od listopada nie informuja o zalegosciach tak jak informowali kiedys, teraz dostaje sie tylko sms ze wystawiona byla nowa faktura, caly dzien z głowy, nie moglam ugotowac obiadu, dziecko chore i musialam wziac wolny dzien bo bateria w kompie mi starczyla na 3 godz, oczywiscie cala przyjemnosc kosztuje mi 115zł a wystarczyło wysłać sms ze jest zaległosć, ja rezygnuje z takich usług

Marek
Marek
5 lutego 2022 15:59

[…] w listopadzie konczy mi sie dwuletnia umowa i żegnam te firmę, od lipca do grudnia ich prognoza to 1290 KW ja zużyłem w/g licznik 1106 zwrotu nadpłaty nie ma a wrecz mam jeszce dopłacic im ponad 70 zł […]

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Rafał
Rafał
28 stycznia 2022 22:57

Bardzo niewiarygodny operator, system rozliczeń z księżyca , sami się w tym nie mogą połapać.
ABSOLUTNIE NIE POLECAM.odstają poziomem od całej grupy PGE

Aneta
Aneta
15 grudnia 2021 15:06

Witam czy można płacić za bieżące zuzycie zamiast prognoz.

Przemek
Przemek
11 grudnia 2021 13:00

W związku z planowanymi podwyżkami cen energii i brakiem możliwości zagwarantowania sobie stałej ceny za prąd u mojego dotychczasowego dostawcy zacząłem rozglądać się za innym dostawcą. Jestem z Warszawy więc przejrzałem ofertę Lumi -okazała się dla mnie atrakcyjna. Kiedy jednak zacząłem czytać poniższe opinie na google to się trochę podłamałem. Mimo wszystko jednak ( już z pewną dozą nieufności) w związku z zapowiadanym dużym wzrostem cen energii postanowiłem spróbować. I w moim przypadku wszystko jak na ten moment jest idealnie. Zmiana dostawcy przebiegła bez jakichkolwiek problemów ( u mojego dotychczasowego dostawcy miałem umowę na czas nieokreślony z jednym miesiącem wypowiedzenia) Pod koniec października wypowiedziałem umowę a od 1 grudnia już bez problemu jestem związany 2 letnią umową z Lumi. Przez te 2 lata mam zagwarantowaną stałą i niezmienną cenę za prąd – 0,40 zł za kWh. Dostałem też – co mam potwierdzone na pierwszym rachunku jeden miesiąc energii za darmo. ( w tym pierwszym miesiącu płacę tylko za dystrybucję energii a nie ponoszę opłaty za prąd!) Opłata handlowa miała być 6,99 zł za miesiąc a tu kolejne miłe zaskoczenie bo jak się wyraża wszystkie zgody marketingowe to jest zniżka 1,50 zł także finalnie ta opłata wynosi 5,49 zł. Opłatę za dystrybucję prądu mam taką samą jak u poprzedniego dostawcy i zawsze będzie taka sama jak u poprzedniego dostawcy- umowa jest tak skonstruowana , że opłatę za dystrybucję prądu mam w takiej wysokości jaka obecnie jest u poprzedniego dostawcy prądu. Nie trzeba być przecież wtajemniczonym żeby wiedzieć, że prąd dostarcza mi dalej poprzedni dostawca ale płacę za to mniej w Lumi 🙂 W związku z tym nie muszę chyba dodawać , że prąd dalej dopływa do mnie tak jak wcześniej bez żadnej zmiany parametrów czy też jakości usługi. Z Lumi na etapie zmiany umowy miałem bardzo dobry kontakt- zarówno telefoniczny , email jak i na chacie. ( którego podobno nie mają – jak mnie przekonywał handlowiec innej firmy) Na koniec wisienka na torcie – przy zawieraniu umowy podałem numer umowy innego klienta czyli zastosowałem tzw. polecenie i za to otrzymam od Lumi 50 zł! Z tego co widzę na mojej fakturze to te 50 zł będzie sukcesywnie odliczane przez kilka miesięcy , przy pierwszej fakturze zmniejszyło to moją opłatę o 5,49 zł z wyraźną informacją, że do odliczenia / nadpłaty zostało mi jeszcze 44,51 zł brutto. Ale mi to nie przeszkadza – grunt , że jestem 50 zł do przodu. Gdyby ktoś chciał skorzystać z polecenia to taką informację trzeba wyraźnie zaznaczyć przy zamawianiu / zawieraniu umowy.

Piotr
Piotr
3 grudnia 2021 23:19

Niestety, w LUMI jest gorzej, niż w Innogy. System naliczeń opłat zupełnie niejasny. Na dany okres rozliczeniowy przychodzi kilka faktur. Nakładają się one na siebie. Kiedyś faktury korygujące przychodziły co 6 m-cy. Teraz przychodzą i co 6 m-cy i co 2 m-ce. Musze płacić ponownie za okresy, za które już zapłaciłem. STANOWCZO ODRADZAM PRZEJŚCIE DO LUMI.

alex
alex
8 marca 2022 16:10
Odpowiedz do:  Piotr

zgadzam sie połapać sie w tych rozliczeniach jest ciezko

Włodzimierz
Włodzimierz
20 maja 2021 19:40

Prąd jest tańszy i to jedyna zaleta. Strona do rozliczeń klienta jest źle opracowana. Mam dwie umowy na dwa mieszkania – każde ma swój numer i jeżeli chcę zobaczyć rozliczenia moich mieszkań muszę iść i szukać nr umów. WYraziłem zgodę na przesyłanie rachunków e-mailami i dostaję rachunki tylko za jedno mieszkanie przy czym data płatności w e-mailu i na stronie rozliczeń są różne. Za drugie mieszkanie rachunków nie do stajęw ogóle.

Grzegorz
Grzegorz
25 grudnia 2020 07:24

W czerwcu 2020 r. zmieniłem dostawcę w Wwie z innogy na lumi. Póki co opłaca się. Rachunki niższe, 3 miesiące miałem gratis i płaciłem tylko opłatę przesyłową. Umowa na 2 lata bez zmiany cen. Warto też skorzystać z polecenia dla osób, które wybiorą lumi, tj. podać nr umowy i otrzymuje się dodatkowy bonus 50 zł do 1. rachunku. Jeżeli ktoś chce skorzystać, można wpisać mój nr […]

Anrzej
Anrzej
26 marca 2021 13:58
Odpowiedz do:  Grzegorz

Początkowo tez bylo ok. Teraz potrafią przesyłać rachunek wyrównawczych czterokrotnie wyższy. Szczególnie teraz przed świętami jest to denerwujące.chciałem przenosin do lumi no to mam.

Włodzimierz
Włodzimierz
13 grudnia 2020 18:32

Od kilku miesięcy próbuję zalogować się na swoje konto i nie mogę, parę razy próbowałem zmienić/odzyskać hasło i się nie udaje. Także przy logowaniu trzeba zaznaczyć zaznaczyć odpowiednie zdjęcia które są tak nie wyraźne że trzeba się kilkakrotnie przez to przedzierać.
Także przysyłane e-mailem rachunki są w dwóch formach i nieczytelne. W rezultacie nie wiem czy mam nadpłatę czy mam dopłacić