mBank – opinie, informacje, kontakt

3.53 /5
(Ocen: 19)

Jeden z największych banków w Polsce to właśnie mBank. Liczba obsługiwanych klientów indywidualnych wynosi ponad 5 milionów, korporacyjnych około 20 tysięcy. Poza Polską ta jednostka działa jeszcze w Czechach i na Słowacji.

mBank to bank uniwersalny, czyli taki, który nie ma jednego profilu działalności. Został on założony w 1996 roku. Początkowo funkcjonował pod nazwą Bank Rozwoju Eksportu. Obecnie stawia na nowoczesne, mobilne rozwiązania. Mają one zapewnić dostęp do usług mBanku z każdego miejsca z dostępem do internetu.

Oferta mBanku

Skoro mBank jest bankiem uniwersalnym, to powinien oferować swoim klientom szereg instrumentów finansowych – od możliwości budowania kapitału, po wieloletnie zobowiązania na wysokie kwoty. Zobaczymy więc, czy tak rzeczywiście jest.

Lista produktów dostępnych w mBanku kształtuje się następująco:

Konto bankowe – podstawa bankowości. Służy do odbierania wypłat oraz dokonywania transakcji bezgotówkowych. Dzięki powiązanej karcie kredytowej można bezgotówkowo płacić za zakupy.

Konto oszczędnościowe – sposób na oszczędzanie nawet drobnych kwot pieniędzy. Nie jest tu potrzebne kwota minimalna, dodatkowo pieniądze są zawsze pod ręką.

Lokata oszczędnościowa – założyć ją można, gdy mamy określoną sumę. Pieniądze lokowane są na określony czas, zerwanie umowy równe jest najczęściej utracie zysków.

Limit kredytowy – dodatkowa pula pieniędzy, która można wykorzystać w ciągu miesiąca. Każda wpłata na konto spłaca wykorzystamy limit. Jeśli nie uiścimy należności do wskazanego dnia, to zostaną naliczone dość wysokie odsetki.

Kredyty gotówkowe – pomoc, gdy pojawiają się spore wydatki. Spłata odbywa się w ratach miesięcznych. By otrzymać takie zobowiązanie wymagane jest zdolność kredytowa na odpowiednim poziomie.

Kredyt samochodowy – z przeznaczeniem na konkretny cel, czyli zakup auta. Z tego powodu koszty są nieco niższa niż przy zwykłym kredycie.

Kredyt hipoteczny – udzielany na wysokie kwoty, jego spłata zajmuje wiele lat. Decyzja o zaciągnięciu musi być dobrze przemyślała. Udzielany jest na cele mieszkaniowe.

Kontakt z mBank

Chcecie skontaktować się z pracownikiem mBanku? Najszybciej i najsprawniej pójdzie nam kontakt telefoniczny.

Dla telefonów stacjonarnych i komórkowych: 801 300 800

Dla dzwoniących z zagranicy: +48 42 6 300 800

Dla telefonów komórkowych: 783 300 800

Ponadto z mBankiem można skontaktować się online za pośrednictwem:

  • chatu,
  • Messengera,
  • rozmowy wideo (dla osób posługujących się językiem migowym).

Dodatkowo możemy wysłać wiadomość e-mail do Biura Obsługi Klienta mBanku.

Opinie o mBanku

Dodaj komentarz
guest
16 komentarzy
Najnowsze
Najstarsze Najpopularniejsze
Inline Feedbacks
View all comments
Grzegorz
Grzegorz
22 stycznia 2021 15:21

Jestem klientem tego banku od ponad 20 lat i od tego czasu nie potrafię zrozumieć dlaczego stałych opłat: tj ZUS-zdrowotne i Urząd Skarbowy(podatek liniowy-PIT-5L) nie można wpłacać “zleceniem stałym” lub podobną formą? Jedno i drugie nie podlega zmianom w ciągu 12 miesięcy. To niezrozumiałe , przecież znacząca część podatników płaci PODATEK LINIOWY!!

A
A
20 kwietnia 2020 14:22

Jestem klientka mbanku ale mieszkam zagranica. Uzywam konta sporadycznie ale teraz mój dostęp został kompletnie zablokowany. Nawet aby zalogować się do mojego konta potrzebuje polskiego numeru telefonu, którego nie mam, hasła jednorazowe przestały działać i nie jest możliwe zalogowanie się. Jakby tego było mało, żaden numer do obsługi klienta nie działa

Anna
Anna
8 kwietnia 2021 17:19
Odpowiedz do:  A

Mam to samo. Niestety to juz nie jest nowoczesny bank .

aciusam
aciusam
20 lutego 2020 15:30

W dniu 17 luty zarejestrowano moją reklamację REK 442329745 w sprawie zwrotu pieniędzy. Czy moje pieniążki zwrócono do Ashampoo ? Oni twierdzą że moje należności zwrócono na nie istniejące moje konto w mBanku 30 stycznia 2020 Czy nastąpił zwrot do Ashampoo kwoty 150,44 ? Proszę o wiadomość.

Jadwiga i Norbert
Jadwiga i Norbert
28 października 2019 14:40

Jestem u kresu wytrzymałości nerwowej. Mamy wspólne konto z żoną od 13 lat. Jedna z kart bankomatowych była uszkodzona, otrzymaliśmy nową. Od 11 października usiłujemy ją aktywować, bezskutecznie. Kilkanaście wizyt w banku, kilkanaście rozmów na infolinii, i co i nic. Pięć pakietów aktywacyjnych i w kółko Macieju, wpisz nowe hasło. To jakieś kuriozum, ażeby w banku, w którym mamy konto (dotychczas bezproblemowo) nie można aktywować karty bankomatowej.
Jedyne wyjście – zmienić bank.
Oczekuję odpowiedzi banku.

Małgorzata
Małgorzata
10 maja 2019 11:49

żeby dodzwonić się na infolinię, trzeba poświęcić kilka dni. Skandal

Katarzyna
Katarzyna
9 maja 2019 19:48

Uważajcie na infolinię mbanku 801300800, czeka się bardzo długo, a to sporo kosztuje, drugi dzień dzwonię, żeby wprowadzili zmianę numeru telefonu w systemie, oczywiście jak na razie bezskutecznie a czekanie i rozmowy z tej infolinii kosztowały już 50zł, uważam,ze jest to zwykłe naciąganie ludzi i po prostu nieuczciwe podejście do klienta. Rezygnuję z konta, bo nie pozwolę się naciągać w taki sposób. !!!!

Aneta
Aneta
23 marca 2019 08:55

O co chodzi z tą przerwą techniczną??
Dlaczego robicie to w weekend w nocy??
Ludzie w weekend chodzą na imprezy i nie można zapłacić kartą płatniczą…
Osobiście też miałam raz akcję że byłam na imprezie zrobiłam zamówienie w barze Pani nabiła wszystko na kasę a ja nie mogę zapłacić bo jest przerwa i myślałam że mnie szlag trafi bo byłam bez gotówki!!!!
Dziś też idę na imprezę i znów problem bo będę musiała chodzić z gotówką w kieszeni…
Tak jak by nie można było zrobić przerwy technicznej w tygodniu!!!

Adam
Adam
20 marca 2019 19:02

M bank pobiera kasę nie wiem o co chodzi mam 2banki przelalem 300 zł z jednego lata na drugie w historii nie ma tego że mi wzięli dostałem przelew 260 zł zlodzieje

Ryszard
Ryszard
5 stycznia 2019 22:34

Kupcie konsultantom przyzwoite mikrofony (to takie coś do tego się mówi ) bo
bełgotu nie idzie zrozumieć. Kontakt 0 a licznik na infolinii wali

Kowalski
Kowalski
10 lipca 2018 17:05

Rozumiem że to żarty z obsługi klienta klient wchodzi do oddziału o 16:48 12 minut przed zamknięciem i żaden doradca go nie obsłuży bo chcę zamknąć konto na osłodę pozostaje Pani informacji Młoda ładna i uśmiechnięta tak przy okazji sam pracuję w handlu i usługach i niedopuszczalne jest to aby wszedł klient na 10 minut przed zamknięciem i nie został obsłużony

Tekla
Tekla
14 marca 2018 10:52

póki co nikt mnie nie przekona do zmiany banku: wszystko tu mam: i konta i kredyt. dobra oferta

kolorowa kredka
kolorowa kredka
18 lutego 2018 17:39

ja jestem zadowolona: mam kredycik na dobrych warunkach, obsługa jest miła i pomocna, za konto nie płacę. nie wiem, czemu marudzicie

malinka
malinka
30 stycznia 2018 21:24

nie interesuje się przesadnie, ale mnie zdziiło że jednago dnia jestem w mbank a drugiego w t-mobile. na pocztę dostałam info dopiero po zmianie, to było dawno, ale własnie potym zrezygnowałam z ich usług.

artur
artur
7 stycznia 2018 10:18

na początku wszystko było super i za darmo. jak już zdobli klientów, to zaczęli wprowadzać opłaty i likwidować punkty obsługi. w moim miescie nie ma teraz żadnego punktu, nie ma nawet gdzie porozmawiać z jakimś człowiekiem

kodu
kodu
7 lutego 2018 06:40
Odpowiedz do:  artur

o, z tym się zgadzam – stracili impet i zainteresowanie klientem, jak już osiągneli swój cel. i skończyła sie tez wtedy ciekawwa oferta. odszedłem dwa lata temu