Multimedia Energia – Opinie, Ceny, Prąd

Multimedia Polska to już nie tylko sprzedaż usług multimedialnych takich jak telewizja czy Internet, ale dochodzi teraz także energia elektryczna. Od 2014 r. Multimedia Energia rozpoczęła pilotażową sprzedaż swoim obecnym klientom w trzech wybranych miastach. Czy na prąd od tego sprzedawcy skuszą się nie tylko ich obecni klienci?
Spółka Mutlimedia Energia została przejęta przez korporację Orange. To na stronie tej firmy można znaleźć aktualne oferty prądu.
Sprzedawca prądu dla domu i firmy
Multimedia Energia to nowy sprzedawca energii elektrycznej. Świadczy sprzedaż energii elektrycznej zarówno odbiorcom biznesowym, jak i indywidualnym. Swoich klientów obsługuje na zasadzie TPA – dostępu strony trzeciej do sieci przesyłowej, co zawdzięcza postępującej liberalizacji rynku energii elektrycznej. Multimedia realizuje strategię, która sama nazwała „krokiem przed konkurencją”. Ta strategia opiera się na świadczeniu kompleksowej oferty, łączącej usługi multimedialne z energią elektryczną, która je zasila.
Klient biznesowy – taryfa A, B, C
Multimedia Energia oferuje sprzedaż prądu klientom biznesowym. Oprócz prądu w swojej ofercie ma także usługi multimedialne takie jak telefon, Internet i VOD. Multimedia posiada ofertę gwarancji ceny za prąd do 2017 roku. Na chwilę obecną nie posiadamy konkretnej oferty i stawek tej firmy. W celu uzyskania informacji na ten temat musimy wypełnić formularz znajdujący się na stronie sprzedawcy lub skontaktować się za pomocą danych z Kontakt Multimedia Energia.
Gospodarstwa domowe – taryfa G
W przypadku podpisania umowy na zakup prądu, Multimedia Energia przygotowała nam szereg możliwości do wyboru. W swojej ofercie posiada szereg najpopularniejszych taryf m.in. takich jak G11, G12, G12w czy G13. Oferowany nam jest również wybór między umową na 24 lub 36 miesięcy. Multimedia obiecuje nam w tym czasie kolejno 10% lub 20% upustu przez pierwsze 6 miesięcy w stosunku do oferty, która była dla nas przygotowana z urzędu.
Struktura paliw zużytych do produkcji energii sprzedanej przez Multimedia Energia w 2015 roku:
Sprzedawca gazu
Multimedia Energia na ten moment nie sprzedaje gazu.
Klient biznesowy – taryfy gazu dla firmy
Firma nie oferuje taryfy gazu dla firm.
Gospodarstwa domowe – taryfy gazu dla domu
Sprzedawca również nie oferuje gazu dla domu.
Podstawowe informacje o firmie
Multimedia Polska Energia Sp. z o. o. należy do Grupy Multimedia Polska. Ten dział koncentruje się tylko na sprzedaży energii elektrycznej i to zarówno klientom indywidualnym, jak i małym oraz średnim przedsiębiorstwom. Cała Grupa Multimedia Polska obejmuje natomiast swoją działalnością również usługi multimedialne. Możemy się z nią spotkać w prawie 2 tys. miejscowości, natomiast z jej usług korzysta 825 tys. klientów.
Obszary działalności
Multimedia Polska do tej pory oferowała nam:
- telewizję,
- Internet,
- telefon,
- VOD (video na żądanie).
Natomiast od 30.12.2013 r. Multimedia Energia uzyskała na podstawie koncesji nr OEE/764/23211/W/DRE/2013/ŁG wydanej przez Urząd Regulacji Energetyki, pozwolenie na sprzedaż prądu. W 2014 pilotażowo kupno prądu zostało zaoferowane obecnym klientom Multimedia w trzech miastach – Toruniu, Łodzi i Częstochowie.
Multimedia Polska na YouTube – multimedialny kanał
Na kanale Multimedia Polska S.A. możemy znaleźć bardzo dużo filmików promujących różne usługi tej firmy. Jednakże większość z nich dotyczy innych usług, niż sprzedaż prądu. Możemy znaleźć reklamę filmów na życzenie czy aplikacji dla androida. Ale znajdziemy także filmy, które namawiają nas na zakup energii elektrycznej od Multimedia Energia. Obejrzeć też możemy ofertę pakietu prądu wraz z Internetem od Multimedia.
Nasza interwencja odnośnie pozyskiwania klientów przez Multimedia Energia
W związku z licznymi negatywnymi komentarzami na temat pozyskiwania klientów przez Multimedia Energia, postanowiliśmy poprosić sprzedawcę o ustosunkowanie się do zaistniałej sytuacji. Prosimy zapoznać się z artykułem: https://enerad.pl/aktualnosci/jak-multimedia-energia-zdobywa-klientow-nasza-skuteczna-interwencja-u-sprzedawcy/. Firmie Multimedia dziękujemy za współpracę.
Więcej informacji o Multimedia Energia
Dostępne oferty prądu dla domu i firmy w Multimedia Energia – co zyskasz korzystając z jej usług?
Zielona energia w Multimedia Energia – czy firma stawia na ekologiczne rozwiązania?
Multimedia Energia – wzory umowy na prąd oraz inne przydatne dokumenty
BOK Multimedia Energia – lista biur obsługi klienta, salonów sprzedaży i punktów partnerskich
Kontakt z Multimedia Energia – najważniejsze dane teleadresowe
Co to za zawieranie umowy w mieszkaniu i to przeważnie z osobami z osobami w podeszłym wieku,jeżeli niema kopi zawarcia umowy z podpisem osoby zawierającej umowę,czytelną informacją nazwisko i podpis przedstawiciela firmy,pieczątka firmy.
Na umowie warunki umowy i możliwość odstąpienia od umowy .
Osoba kobieta wiek 83 lat.
Dostała tylko ulotkę Novo Energia i to wszystko.
Teraz dostała z Taurona pismo (dotychczas umowa z Tauronem):
Jeżeli nie życzy sobie Pani rozwiązania dotychczasowej umowy,przysługuje Pani prawo do wycofania złożonego przez nowego sprzedawcę wniosku o rozwiązaniu umowy.
Termin decyzji do 29.09 2019.
Informacja z Taurona:
Prosimy pamiętac,że wycofanie wniosku,może skutkować naliczeniem kar umownych u nowego sprzedawcy.
================================================================
Czy pozostawienie tylko ulotki Novo Energia.,to jest UMOWA ???
Brak kopi umowy z podpisami i pieczątką.
Brak warunków zawarcia umowy.
Brak informacji o możliwości odstąpienia od umowy i termin mozliwości odstąpienia od umowy.
Kary umowne za odstąpienie od umowy,po terminie.
Z poważaniem Franek wiek 78 lat,brat tej osoby.
================================================================
Przydało by się zwiększyć szybkość ładowania strony bo czekałem 5 minut na załadowanie…
Ja polecam zmiane sprzedawcy na firme Energia2. W ciągu roku zaoszczędziłem nie tylko na energii ale i na gazie. Wcześniejsza firma ciągle mówi mi, że będę drożej płacił ale okazało się przy rozliczeniu że zaoszczędziłem 150zł. Najlepiej sprawdzić ich cennik, może Wam też uda się zaoszczędzić.
jaka energia jest najlepsza bo nie wiem jaką wybrać proszę o odp
Witam, Panie Piotrze, odpowiedź na powyższe pytanie nie jest prosta. Wiele zależy od Pana np. zużycia energii. Zachęcam do skorzystania z naszej porównywarki: https://enerad.pl/prad/porownywarka-kalkulator-cen-pradu/ oraz sprawdzenia opinii o sprzedawcach w naszym serwisie.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Witam,
Opisałem szczegółowo wizytę i postępowanie przedstawiciela Multimedia, który podstępem skłonił mojego Tatę do podpisania jak okazało się później umowy z nowym operatorem. W każdym razie w przypadku mojego Ojca w ocenie mojej i działu reklamacji było to naprawdę uzasadnione – po 7 miesiącach umowa została polubownie rozwiązana bez konsekwencji.
Dla Pani Rzecznik i osoby realizującej reklamację słowa uznania i podziękowania.
Do mnie nikt się nie odzywa….. A teraz,kiedy zacząłem do nich pisać i dopytywać co i jak, Ci się obudzili i przysłali mi plik faktur na jakieś dziwne kwoty. Co ciekawe…. Przysłali mi je za obecny okres a umowę rozwiązałem w zeszłym roku…. Kombinują i kręcą…. Nie mam do nich sił.
jak można zerwać umowę z multimedia?
Serdecznie witam. Piszę do Państwa na forum publicznym w związku z brakiem odzewu ze strony Multimedia Energia. Ostatnim raz interweniowali Państwo raczej skutecznie. Niestety UOKiK zasłonił się umowami i nie podjął działania.
Wciśnięto mi umowę przez „przedstawicieli” RWE, jak się chwilę później okazało ME.
Następnego dnia udałem się do siedziby z wypowiedzeniem. Tam dano parafkę, stempel i odesłano zapewniając, że wszystko zostało zamknięte. Dwa tygodnie później okazało się, że nie i umowa została aktywowana. Ponownie udałem się z wypowiedzeniem (tym samym). Stwierdzono, że to dziwne i znów dali parafkę. Znów zapewniając, że wszystko zamknięte. Jednak…. Dalej umowa aktywna. Złożyłem reklamację i usłyszałem, że maszyna już ruszyła i nie da się tego odwinąć !!!!!!!!. Wystarczy zapłacić rachunek i wrócić do starego dostawcy. Po otrzymaniu faktury zapłaciłem ją, bo już miałem wszystkiego dosyć i nie miałem chęci na dalsze walki. Teraz chciałbym od tej firmy odzyskać „ukradzione” pieniądze, zwrot oryginalnej faktury RWE (którą zabrał przedstawiciel) i uzyskać jakąś formę zadośćuczynienia za stracony czas i nerwy. Prosiłbym o kontakt z osobą, która jest w stanie mi jakkolwiek pomóc.Mogę przesłać skan dwukrotnego potwierdzenia przyjęcia wypowiedzenia gadam36@o2.pl
k.kanownik@multimedia.pl – adres e-mail do Rzecznik Mulimedia – ja napisałem i uzyskałem efektywną pomoc. Na odpowiedź oczekiwałem kilka tygodni ale dzięki interwencji mój Ojciec powrócił do poprzedniego dostawcy prądu.
Szanowna Pani Agnieszko.
Pani rady są godne pożałowania.
Przy takiej liczbie oszukanych i naciągniętych klientów, którzy zostawili swoje wpisy na Państwa stronie ( a to na pewno nie wszyscy naciągnięci ) jedyną radą powinno być to, jak zbiorowo wystąpić na drogę sądową przeciw tej firmie.
Państwa tak zwana interwencja w firmie Multimedia to chyba żart- odpowiedź Rzecznika Prasowego to mydlenie oczu:
Przepraszają klientów? A co ze zwrotem pieniędzy, które jako kary umowne musiały zapłacić naciągnięte osoby?
Moja Ciocia, staruszka, 82-letnia Pani została w lipcu wmanewrowana w umowę z firmą Multimedia Energia.
Oferta została przedstawiona przy użyciu faktury od dotychczasowego dostawcy, o którą Ciocia zastała poproszona przez akwizytora i na której tenże akwizytor zakreślał pozycje, które w nowej umowie będą korzystniejsze.
Przy takiej formie prezentacji łatwo zasugerować, że jest to nowa, korzystniejsza umowa z dotychczasowym sprzedawcą energii.
Każdy mógłby się na to nabrać, a co dopiero staruszka, która i bez tego ledwo sobie radzi w dzisiejszym świecie.
Na marginesie ( albo i nie na marginesie ):dotychczasowy sprzedawca energii odmówił jakiejkolwiek pomocy – każdy by się ucieszył z dodatkowych pieniędzy w postaci kary umownej, tylko że dla mojej Cioci to prawie cała renta.
Doradzi jej Pani, żeby się edukowała?
Nie chciałbym nic sugerować, ale dlaczego obie firmy godzą się na takie praktyki?
Akcja przeprowadzona w białych rękawiczkach, tylko co z etyką i moralnością.
Dlaczego akwizytor nie zwrócił uwagi, że terminy umów się zazębiają i że Ciocia będzie musiała zapłacić karę umowną za wcześniejsze zerwanie umowy z dotychczasowym sprzedawcą albo za zerwanie umowy z Multimedia?
Dlaczego, nawet jeśli było to niedopatrzenie akwizytora, umowa taka została zaakceptowana przez firmę, jak są przeszkoleni pracownicy i akwizytorzy, a może było to celowe? – niech pan Rzecznik Prasowy się nie ośmiesza. Już organizacja wydająca certyfikat wystarczająco się ośmieszyła.
W całym tym zdarzeniu było również wiele uchybień proceduralnych.
Państwu też doradzałbym przemyślenia, bo te Państwa rady wyglądają na usprawiedliwianie poczynań firmy Multimedia.
Co Pani radzi szanowna Pani Agnieszko?
Z poważaniem (puste słowa )
Witold Nesterowicz
Przy okazji, szanowna Pani Agnieszko: czy ma Pani jakieś nazwisko?
Witam, Panie Witoldzie dziękuję za komentarz. Rozumiem Pana rozgoryczenie, ale enerad.pl to niezależny portal poświęcony rynkowi energii w Polsce. Nie jesteśmy stroną i nie usprawiedliwiamy firmy Multimedia. Staramy się doradzać naszym Użytkownikom, którzy zostali oszukani. Robimy to w granicach (podkreślam) naszych możliwości.
Panie Witoldzie: tak się złożyło, że posiadam jakieś nazwisko.
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka
enerad.pl
Moja mamę spotkała taka sytuacja: 2 lata temu w typowy juz sposób , myśląc że podpisuje umowę z RWE podpisała jak się okazało umowę z Polską Energetyka Pro. Oczywiście umowy nie zostawił przyszła dawno po terminie odstąpienia czyli klasyk. W zeszłym tygodniu dostała notę obciążeniową na kwotę 210. Zadzwoniłam do Pro i dowiedziałam się że mama w maju podpisała umowę z Multimedia Energia! Tyle ze mama od 2 lat niczego nie podpisuje w domu nauczona wcześniejszym doświadczeniem. Poszłam z nią do biura Multimedia żeby zobaczyć te umowę i owszem jest. Tylko nikt do mamy od nich nie przychodził niczego nie podpisywala a jej podpisy są nieudolnie podrobione. Najciekawsze jest to ze osoba podrabiajaca ( przedstawicielka handlowa – oczywiście partner zewnetrzny) usilnie chciała upodobnić ten podpis do widniejacego na umowie z PRO. Czyli już do tego się uciekają ze handlują między sobą danymi osobowymi. Wczoraj złożyłam reklamacje w biurze Multimedia dziś zawiadomienie na policji, bo tego juz nie podaruje. Jutro URE miejski Rzecznik Praw Konsumenta Skarga do GIODO . Chyba trzeba będzie zmienić mamie dowód osobisty , skoro dane poszły w świat. Boję się że na energii się nie skończy. Ci ludzie i te firmy nie cofną się przed niczym. Skandal żeby Państwo pozwalało na takie masowe oszustwa.
Szanowni Państwo,
zapewniamy, że żadna umowa nie zostanie wprowadzona do systemu bez wcześniej weryfikacji telefonicznej, przeprowadzonej przez naszego pracownika.
W trakcie rozmowy pytamy klienta m.in. o to, czy rzeczywiście zgodził się zmienić sprzedawcę energii i podpisać umowę z Multimedia Polska Energia. Jeżeli na podstawie takiej rozmowy okazuje się, że klient padł ofiarą nieuczciwego postępowania przedstawicieli handlowych, automatycznie rozwiązujemy umowę i nie jest ona wprowadzana do systemu
Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości co do podpisanej umowy, prosimy o kontakt z Rzecznikiem Prasowym naszej firmy – k.kanownik@multimedia.pl
Moja tesciowa rowniez zostala oszukana ,70letnia kobieta,nie poinformowano jej ,ze zmienia sprzedawce,tylko podali sie ,ze sa z enei i bedzie miala nizszy kilowat,bo jest klientka ktora placi regularnie rachunki oszusci,zglaszamy to na policje,nie wiemy czy uda sie zerwac umowe bez ponoszenia kary,bo minelo juz 3miesiace.dopiero dzisiaj dzwonilam mamie do enei a tu sie okazuje ze zerwana jest umowa z nimi,a podpisana jest z multi media,raz moja tesciowa ich wygnala ,a drugi raz dala sie nabrac,co robic
Witam, Pani Anno proszę zapoznać się z naszym artykułem: https://enerad.pl/aktualnosci/jak-multimedia-energia-zdobywa-klientow-nasza-skuteczna-interwencja-u-sprzedawcy/
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Jestem u nich od maja i wszystko jest tak jak w umowie. Rachunki mam niższe, jak czytam to forum to aż mi się nie chce wierzyć że to ta sama firma.
Masz na myśli faktury rozliczeniowe czy prognozy?
Napisz, ile teraz płacisz za kWh (energia czynna) i jaką masz opłatę handlową, a jakie ceny miałaś wcześniej. I czy nie masz w umowie zapisu, że w następnych latach cena będzie wzrastać (część ofert MPE miała atrakcyjne ceny tylko w pierwszym roku umowy, a w następnych znacznie wyższe).
witam podpisałam z multimedia pge umowę w lipcu pani oznajmila mi ze nic się nie zmieni ze nadal będę dostawac rachunki co 2 miesiące od pge. Ulgi maja się zacząć od października. Niewiem co mam robic czy zerwac umowę czy poczekać do pierwszego rachunku.Czytajac forum zaniepokoiłam się 🙁
Witam podpisałam umowę z Multimedia PGE w lipcu br, pani oznajmiła ze zmniejsza mi się rachunki o 20% od października. I nadal będę dostawac co 2 miesiące fakturę i to PGE będzie mi ja przysyłać Czytając forum zaniepokoiło mnie to co mam robic odstapic od umowy czy czekac na pierwszy rachunek ??
Do mojego taty jakoś w kwietniu przyszedł przedstawiciel handlowy z firmy MULTIMEDIA i przedstawił nową ofertę, tata podpisał umowę (niestety powiedział mi za późno, aby odstąpić). Po dwóch lub trzech miesiącach przyszło dwóch Panów, żeby coś sprawdzić w związku z tą umową. Porozmawiali między sobą, gdzieś dzwonili i powiedzieli, że jest jakiś problem z umową i w najbliższym czasie się odezwą. Jakoś w połowie września przyszła Pani z drugą umową z firmy MULTIMEDIA mówiąc, że z tamtą umową jest coś nie tak i żeby podpisał drugą umowę i żeby Tata nie mówił nikomu o drugiej umowie -podpisał. Zadzwoniłam na infolinie i okazało się, że pierwsza umowa weszła w życie z dniem 1.06.2016 i mamy wysłać odstąpienie od tej drugiej umowy jak najszybciej. Wysłaliśmy. Do dnia dzisiejszego dosłał tylko jedną fakturę VAT za kres 1.06-31.07 . Dzisiaj dzwoniłam do nich o kolejną fakturę i powiedzieli, że Fv jeszcze nie została wystawiona , nie jest w stanie powiedzieć kiedy będzie i mamy cierpliwie czekać na fakturę. Jak ufać takiej firmie jeśli miało się takie przeboje z nią. Boję się co będzie dalej, bo umowa została zawarta na 48 miesięcy.
Witam, dzisiaj jakaś pani naciągnęła mojego 81-letniego ojca na umowę 4-letnią oczywiście machała jakimś listem z PGNIG (zresztą jak się okazało z 2014 r.) tym zmyliła ojca bo myślał, że ona jest z PGNIG. Dopiero jak poprosiłam żeby pokazał co podpisał to okazało się że wredna baba z Multimedia nie zostawiła umowy tylko jakieś taryfy i tyle. Przed chwilą zadzwoniłam na infolinię i pani podała mi adres na który mam wysłać odstąpienie od umowy i muszę w piśmie zaznaczyć że ojciec nie posiada umowy. A tato podpisywał cztery razy a ta koza nic nie zostawiła. ludzie uczulcie swoich bliskich zwłaszcza starszych bo jak widać najczęściej takich naciągają. Multimedia to naciągacze i tyle. Martwi mnie to czy mogę odstąpić od umowy, której nie posiadam i jak oni zidentyfikują o kogo chodzi. jestem wściekła.
Witam, niestety to prawda, przedstawiciele Multimedia naciągają ludzi; podają się za przedstawicieli dotychczasowego sprzedawcy pod pozorem przedłużenia umowy. Wstyd się przyznać, ale zostałem nabrany. Nie byłoby problemu, ale moje opłaty skoczyły z 50 paru zł. za dwa miesiące do 150 paru złotych. I tak o to zapłacę za prąd prawie 100 zł. więcej. Przedstawiciele firmy Multimedia postępują w sposób żenujący. Nie polecam, odradzam. I mam nadzieję, że w końcu ktoś z głową na karku zaskarży ich do sądu.
Mam pytanie .
Podpisałem umowę z Multimedia na Energię elektryczną 04.05.2016 . Umowa zaczęła obowiązywać od 01.07.2016 i dotej pory nie dostałem rachunków za energię . Wysłałem e-mail do Multimedia z pytaniem o faktury i oto co mi odpowiedzieli:
Witam,
W odpowiedzi na Pana wiadomość z dnia 12 września 2016 roku, pragnę poinformować, że brak faktur spowodowany jest problemami technicznymi i nie przekazaniem pełnych danych pomiarowo – rozliczeniowych od Dystrybutora (OSD).
Zapewniam jednak, że Spółka dokłada wszelkich starań, aby jak najszybciej przywrócić Panu bieżące rozliczenia za świadczoną usługę i aby wystawienie i wysłanie klientom brakujących faktur nastąpiło jeszcze we wrześniu.
Jeżeli życzy sobie Pan, abym pomimo powyższej informacji udzieliła szczegółowych wiadomości na temat konta Klienta, cyklu płatności i okresu rozliczeniowego proszę o uzupełnienie danych osobowych:
– numeru Klienta lub numeru pesel
Za wszelkie utrudnienia bardzo przepraszam.
W razie dodatkowych pytań proszę o ponowny kontakt.
Aby zachować ciągłość korespondencji, proszę skorzystać z opcji „Odpowiedz”.
Co z tym zrobić . Przecież w końcu narośnie mi z 500 zł do zapłaty .Czy opisać obie firmy do URE lub innej instytucji która instytucja była by w stanie coś na to poradzić . Nadmieniam że przed przejściem do Multimedia faktury z
Energi dostawałem bezzwłocznie.
Pozdrawiam
Witam, może Pan zgłosić sprawę do URE, że firma Multimedia nie wysyła terminowo rachunków. Ponadto, w związku z zaistniałą sytuację może Pan również wystąpić do sprzedawcy o np. wydłużenie terminu płatności.
Jednakże nie jest to jedyna firma, która ma problemy z wysyłaniem faktur – do niedawna głośno było właśnie o Enerdze, której klienci nie otrzymywali rachunków nawet przez kilka miesięcy.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Witam .
A jak napisać takie pisma . Mogła by mi pani przesłać jakiś wzór takiego pisma.
pozdrawiam
Proszę: http://www.ure.gov.pl/pl/regulator-monitoruje/6429,Konsumencie-poinformuj-Prezesa-URE-o-nieprawidlowosciach-lub-zlych-praktykach-sp.html
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Wysłałem dziś pismo w sprawie tych faktur do URE . Zobaczymy co mi odpowiedzą .
Witam!
W kwietniu 2016 przyszedl do mnie konsultant firmy Multimedia z informacją iż zmienia się dostawca energii dla firmy ENEA . Miał przygotowaną umowę kompleksową w sprawie zmiany dystrybutora energii, opeatorem miała pozostać ENEA. Powiedzial, ze dla tych ktorzy nie podpisza umowę , osobiscie będa musieli podpisac w ENEI. Jako iż mieszkanie wynajmowałem do czerwca 2016 (umowa najmu) zapytalem się czy bezproblemowa przepiszemy rachunki za prad na nastepce lokalu, konsultant odpowiedzial że nie będzie problemu (jednym slowem wprowadzil mnie w blad). Dlatego podpisalem umowe.
30 czerwca chciałem przepisac rachunki na nastepce lokalu, wybralem się do firmy ENEA, ponieważ myslalem, że to zalatwi sprawę. Okazało się jednak, że wymagane jest również przepisanie umowy z firmą MULIMEDIA. Aby tego dokonac następca musialby podpisac umowe na 48 miesięcy ( czego nie chce zrobic), a próba wypowiedzenia konczy się karą umowna 25 zl za kazdy miesiac pozostaly do konca umowy (48 miesiecznej).
Czy jest jakis sposób na wyzbycie się rachunków za prad w tej „firmie” nie zawierajacy kary?
Jakim prawem zawierane są umowy na 48 miesięcy kiedy nie mam uprawnien do lokalu na taki okres czasu.
Witam, Panie Robercie wszystko zależy od zapisów w zawartej przez Pana umowie. Proszę udać się do Miejskiego Rzecznika Konsumentów, być może on Panu doradzi jak wybrnąć z sytuacji. W najgorszym wypadku może Pan negocjować z firmą Multimedia o obniżenie kary umownej.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
W umowie zapisane jest, że osoba przemująca lokal zobowiązuje się do przepisania rachunków za prąd i gaz
Sprawa jest skomplikowana – bo teoretycznie Pana następca powinien przepisać na siebie prąd, ale nie chce tego zrobić… W tej sytuacji radzę odwiedzić Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Witam.
Do mnie przyszło dwóch kolesi z Multimedii w sprawie jak się okazało podpisania umowy kompleksowej na energię elektryczną. Nawciskał mi kitu, że to rutynowa procedura bo przejmują rynek, itp. Niestety skusiłem się ale po przejrzeniu waszej strony jeszcze tego samego dnia udałem się do siedziby Multimedia i odstąpiłem od umowy. Z kopią odstąpienia udałem się do Enea (skąd do tej pory miałem prąd) i uprzedziłem o całej sytuacji na wypadek gdyby w Multimedii zaginęło moje odstąpienie. Czekam na rozwój sytuacji. Dodam tylko, że zastanawia mnie po co przedstawiciel Multimedia po podpisaniu umowy zrobił sobie zdjęcie mojego rachunku za energię.
Witam podpisałem umowę z RWE niestety już miałem umowę z PGE . Nikt mnie nie poinformował, że będę zmuszony do zapłaty kary umownej w PGE. Niestety posiadam 3 liczniki i tak jeżeli rozwiąże z PGE umowę to zapłacę 7500 a jak z RWE 10500 . Nie wiem jak z tego wybrnąć – byłem przekonany że zmieniając operatora będę płacił mniej a wychodzi na to, że teraz mam zapłacić 10 razy więcej.
Witam, a czy w Pana umowie z PGE nie było informacji o wysokości kary umownej? Kiedy umowa z RWE została zawarta? Może Pan negocjować warunki wypowiedzenia ze sprzedawcami, być może uda się obniżyć wysokość kary.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Mam pytanie czy nie ma regulacji która wskazywałaby że RWE powinna mnie poinformować że będę płacił tak wysokie kary – czy oni nie powinni mi powiedzieć ok piszemy umowe ale licz się chłopie że zapłacisz dlapoprzedniego dostawcy ? Generalnie przedstawiciel RWE cały czas mi mówił że działa z upoważnienia PGE i tak naprawdę uważałem że ja nadal mam umowę z PGE! Gdybym wiedział że takie rzeczy wyjdą nigdy bym operatora nie zmieniał!!
Wczoraj tacy „państwo” z Multimedia pojawili się u mojej Mamy (po dwóch udarach, problemy z pamięcią). Dokładnie taki sam schemat działania: „jesteśmy przedstawicielem handlowym RWE STOEN, idzie drastyczna podwyżka, trzeba podpisać aneks, chcielibyśmy zobaczyć faktury…”. Stwierdziłem (w rozmowie telefonicznej), że niczego nie pozwalam podpisać (prowadzę całą „księgowość” Mamy) i prosiłem, żeby sobie poszli. Zgłosiłem sprawę na policję, do RWE i do samych Multimediów, gdzie bardzo się plątali w zeznaniach… Nie wiem, czy Mama niczego nie podpisała, nie mam tej pewności (z uwagi na problemy z pamięcią). Czy można się jakoś zabezpieczyć przed ew. oszustwem ze strony MM?
Witam, teoretycznie w ciemno może wysłać Pan do Multimedia odstąpienie od umowy – ma na to Pan 14 dni od dnia jej zawarcia. Może Pan również co kilka dni dzwonić na infolinię i dowiadywać się, czy nie wpłynęła umowa na dane Pana mamy.
Dowodem w sprawie, na Pana korzyść, jest fakt, że zgłosił Pan sprawę od razu na policję, RWE i Multimedia.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Witam, mam pytanie, 30.06.16 podpisałam umowę z Multimedia na podstawie cesji (przejełam ja po poprzednim właścicielu mieszkania które kupiłam).
Pani w oddziale powiedziała ze podpisujemy umowę dzisiaj ale wejdzie ona w zycie z dniem 01.09.2016 (tzn. zaczne dostawać wtedy faktury itp).Jest końcówka sierpnia, mam problem z licznikiem i musze go rozplombowac wiec zwróciłam się do dostawcy Rwe o taka zgodę i okazało się że nie jesterm ich klientem, bo Multimedia nic nie zgłosiła tzn. powinna wystąpić z jakimś pismem o dystrybucje, a nie wysłała nic).
Pojechałam do oddziału bo na czacie i infolinii jak zwykle nie mogli mi pomóc, a tam Pani zaczęła różne historyjki wymyślać, powiedziała że nie maja mnie w systemie itp. aż w końcu poszła na zaplecze i chyba cos tam znalazła, bo przyszła i powiedziała ze napisze w tej sprawie do centrali.Ale że na pewno we wrześniu wszystko się wyjaśni.
Powiedziała że oddzwoni, przekonując ze z ich strony wszystko jest ok.
Póżniej zadzwoniła i powiedziała że zaszło jakies nieporozumienie miedzy nimi a RWE, nie chciała powiedzieć jakie i kto zawinił ale że ich klientka bede nie od wrzesnia ale od pazdziernika.
Co powinnam zrobić w takiej sytuacji.
Najchcetniej rozwiązałabym umowę, ale boje się że obciąża mnie kosztami za rozwizanie umowy przed terminem.
Umowa zawarta 30.06.16, miała wejsc w zycie 01.09.2016, a teraz okazuje się że dopiero w pażdzierniku bedę mogła wymienić licznik tzn. go rozplombować bo dopiero wtedy RWE bedzie mnie miało w swoim systemie.
Czxy to jest naruszenie umowy?
czy mam szansę skutecznie rozwiazac umowę? Jak napisać takie wypowiedzenie.
Witam, wszystko zależy od warunków umowy – proszę się z nią udać do Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Być może będzie mogła Pani ją wypowiedzieć bez konsekwencji.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
jedyne co dobre to widzę iż na tej stronie pomagacie.
handlowiec który był 6914569 Mateusz Janiszewski.
Będe bardzo wdzięczna za poradę. Jutro napisze rezygnację,chciałam podjechać do siedziby i złozyć osobiście. Może powinnam się jeszcze udać do obecnego operatora upewnić się czy dostali w moim imieniu wypowiedzenie warunków.
Witam, Pani Katarzyno bardzo nam przykro, że została Pani oszukana, ale ofiarą nieuczciwych przedstawicieli padają nie tylko staruszkowie, więc proszę sobie ten błąd wybaczyć 🙂 W Pani przypadku minęło 14 dni, ale może Pani skontaktować się pisemnie ze firmą Multimedia i przedstawić w jaki sposób została zawarta umowa – wskazane jest, aby podała Pani dane handlowca. Następnie proszę wyrazić chęć wypowiedzenia jej bez konsekwencji i powołać się na nasz artykuł: https://enerad.pl/aktualnosci/jak-multimedia-energia-zdobywa-klientow-nasza-skuteczna-interwencja-u-sprzedawcy/
Mam nadzieję, że sprawę uda się rozwiązać zgodnie z Pani oczekiwaniami.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Pani Agnieszko,
Bardzo dziękuję za pomoc i wsparcie.To naprawdę dużo dla osób które się czują tak oszukane. Dzisiaj żeby szybciej zawiozłam osobiście reklamacje i druk odstąpienia od umowy. W siedzibie Multimedia Pani przyjęła o de mnie tylko reklamacje,druku odstąpienia nie przyjeła ponieważ mineło 14 dni. Napisałam do nich też reklamację na fb.
Pozostało mi czekać 14 dni na odpowiedź. Wątpie czy będzie przychylna dla mnie bo takich jak ja są 100 tki a może i tysiące. Ta sytuacja zabrała we mnie całe ciepło i ufność, nie mogę sobie darować swojej naiwnośći. No ale z drugiej strony świat się nie zawalił i trzeba żyć dalej. Ludzie mają jeszcze większe kłopoty. Pozdrawiam serdecznie Pani Agnieszko 🙂
Pani Katarzyno, bardzo się cieszę, że mogłam Panią wesprzeć 🙂 Proszę czekać na odpowiedź – być może sprawa zostanie rozwiązana po Pani myśli. Jeśli tak się nie stanie, to niech się Pani nie przejmuje, trzeba iść do przodu, a umowa z Multimedia kiedyś się skończy. Miejmy nadzieję, że takie haniebne praktyki firmy Multimedia się skończą i więcej osób nie zostanie oszukanych…
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka
enerad.pl
Witam. Dopiero teraz trafiłem na pani tekst. Mamy rok 2021. od mojego posta o problemach z multimedia energia minęło blisko 6 lat. Widzę, że Pani handlowiec miał taki sam numer jak mój, z tym, że mój nazywał się inaczej […] Zacząłem go szukać, bo ta cała sytuacja dalej odbija Nam się czkawką. Dostajemy dziwne faktury od Orange Energia w związku z zakupem prądu, rozwiązaniem umów itd.
Komentarz edytowany przez Redakcję.
Witam,
Właśnie się zorientowałam,że też podpisałam taką umowę. A wydawało mi się iż nie jestem osobą naiwną. Nigdy nie daję się namawiać na nic a tu niestety. Tylko źle się czułam byłam chora obudziłam się i 2 miłych Panów powiedziało iż jest z Energi i były do mnie wysyłane przy rachunku za prąd ważne informację na które nie odpowiedziałam, obniżenie taryfy, powiedzieli żebym to poszukała znalazłam ostatni rachunek za prąd i powiedzieli że mi pomogą we wszystkich. Twierdzili że podpisuje tylko obniżenie taryfy i będę mniej płacić, no ja głupia uwierzyłam. Był u mnie nawet kolega, który chciał ich pogonić a ja głupia kazałam mu być cicho. Minęło już 14 dni od podpisania umowy, która ma obowiązywać od września. Cóż jutro szybko składam reklamację i dzwonię do tej firmy. Nie wiem czy są lepsi od wcześniejszego dostawcy energii ale sposób zdobywania klientów jest paskudny i bardzo zniechęcający. Na pewno nikt do mnie nie dzwonił telefonicznie bo tak było napisane w linku wysłanym że w 2016 roku tylko takie umowy akceptują. Bardzo się zdenerwowałam teraz jak to odkryłam, głupie uczucie wiedzieć iż się zostało nabranym a nie jest się staruszkiem. Sama pracuje w usługach, i trudno mi sobie wybaczyć iż podpisałam coś nie czytając i dałam się nabrać ale ja im uwierzyłam bo zachowywali się jak by byli od mojego operatora Energii.
Ku przestrodze osob, ktore chca skorzystac z uslug firmy MultiMedia. W dniu 16.08.2016 r. pojawila sie w Radomiu oszustka, niejaka Angelika Rogowiecka (Plock), nr przedstawiciela 6930249, ktora namawia najczesciej ludzi samotnych na podpisanie kompleksowej umowy na zmiane dostawcy pradu. Zapukala tez do moich drzwi, twierdzac, ze nie mam zaleglosci w oplatach za prad i ma oferte na tansze oplaty. Po chwili chiala sfotografowac moj dowod osobisty i ostatni rachunek za prad, od razu wypisujac dokumenty – nawet nie zapytala, czy jestem zainteresowana. Gdy jej podziekowalam i kazalam opuscic mieszkanie, byla wielce zbulwersowana, ze nie chce podpisac umowy. Podobno promocja trwa do konca sierpnia i bede zalowac. Cale szczescie, ze nie podpisalam umowy.
Gdzie zglosic taka sprawe. Szkoda, aby inni ludzie dali sie nabrac. Mam nr przedstawiciela, imie i nazwisko, znam profil tej osoby na facebooku.
Witam, proszę zgłosić zaistniałą sytuację firmie Multimedia oraz UOKiK. Poza tym, warto też udać się na policję i zgłosić próbę oszustwa.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Podpisałem umowę na 48 miesięcy. Po 6 miesiącach chciałbym zerwać umowę. Jaką karę musiałbym zapłacić za resztę miesięcy?
Witam, wszystkie informacje znajdują się w Pana umowie – z reguły kara waha się w granicach 20-25 zł za każdy miesiąc.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
W Poznaniu 9 lipca do mojej tesciowej również zapukał młody oszust podając się za przedstawiciela ENEA z oferta promocyjną niższych stawek za prąd . poprosił o ostatni rachunek za prąd Tesciowa(76l) podpisałą umowę na 48 miesiecy a kiedy zorientowała się że chyba się dała naciągnąć o wszystkim mi opowiedziała Następnego dnia wysłalismy do Multimedia odstąpienie od umowy listem poleconym i teraz proszę Pani Agnieszko o pomoc. Chciałąm w imieniu tesciowej dowiedzieć sie czy otrzymali jej pismo ale za każdym razem mam podać NR KLIENTA który wg głosu męskiego poczty głosowej jest widoczny w prawym górnym rogu faktury. I tutaj tkwi problem Jako,że żadnej faktury od nich nie mamy a tylko umowę, niestety nie mogę się z żadnym działem Multimedia skontaktować bo nie ma na umowie przypisanego nr klienta , który jest wymagany by się z nimi połaczyć(dzwoniłam na 244 244 244)
Witam, Pani Beato może niech Pani spróbuje pod numerem: 345 345 345 lub formularz kontaktowy: https://www.multimedia.pl/Strefa-produktowa/Strefa-Klienta/Prad.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Witam Pani Agnieszko . Pod nr 345 345 345 również jest wymagany nr klienta. Natomiast poprzez formularz kontaktowy poszło szybciutko. W efekcie odpowiedz była rano na maila następnego dnia , a w południe odebrałam telefon z Multimedia potwierdzający przyjęcie naszego (teściowej) odstąpienia od umowy. Sprawa załatwiona pozytywnie . Serdecznie dziękuję za pomoc 🙂
Pani Beato bardzo się cieszę 🙂
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Mam umowę z dostawcą „Energa”Przyszli domokrążcy i powiedzieli,że są z firmy,która sprzedaje taniej prąd firmie Energa i będę płacił taniej oraz nie będą mnie obejmowały podwyżki za,które będą większe o 80-100% Wina w/g nich to przez to że Energa kupiła nierentowne kopalnie.Miałem pozostać w macierzystej firmie a oni tylko zapewnią tańszy prąd.Po telefonie do ich głównej „bazy” dowiedziałem się że jest to przejście do ich firmy i automatyczne wypowiedzenie umowy dotychczasowej->Czyli złodziejstwo i kłamstwo-NIE WPUSZCZAJCIE ICH DO DOMÓW!!!
czy moglabym prosic o kontakt do rzeczniczki Multimedia?
rodzice (osoby w wieku 76 i 81 lat) zostali oszukani w lutym br (prawdopodnie, bo nie sa sobie w stanie przypomniec kiedy ta pani ich odwiedzila) przez pania J.Zakrzewska, ktora twierdzila, ze jest przedstawicielem RWE, miala wszystkie ich dane i machala przed nosem dokumentami z logo RWE. oczywiscie nie zostawila kopii umowy. gdy w kwietniu przyszlo pismo z RWE, ze konczy sie umowa, sami zaczeli jezdzic i probowac wszystko odkrecic -> niestety uslyszeli, ze jest juz za pozno i ze przeciez sami podpisali umowe (dopiero wtedy dostali kopie tej umowy), pani konsultantka postraszyla ich kara umowna w wysokosci powyzej 2000zl (emerytow takie kwoty przerazaja!)
oszukiwanie starszych, schorowanych osob uwazam za NIELUDZKIE. odsylanie ich przez konsultantow z miejsca na miejsce, uwazam za zachowanie bezczelne, swiadczace o braku skrupulow i nastawieniu na oszystwo i wykorzystywanie ludzi.
Skoro rzeczniczka twierdzi, ze walczy z nieuczciwymi sprzedawcami, chce od niej potwierdzenia, ze umowa moze zostac anulowana a wobec pani J. Zakrzewskiej zostana wyciagniete konsekwencje
Witam, dane kontaktowe znajdzie Pani: https://media.multimedia.pl/.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Rachunek jest za prąd i dystrybucję. Do rachunku jest dołączony list ze Energa nie dostarczyła im stanu liczniku i pobór prądu jest szacowany i tak od listopada, a jeszcze Energa wystawia swoje rachunku.
Wiem ze wypowiedzenie umowy związanej jest z opłatą za każdej miesiąc wcześniej wypowiedziane.
Co zrobić, aby mieć z ta firma święty spokój! ?
Witam ponownie. Proszę kierować się naszym artykułem, który Pani podałam w poprzednim komentarzu. Na Pani miejscu skontaktowałabym się również z firmą Energa i wyjaśniła sytuację – proszę się dowiedzieć, czy Multimedia w ogóle złożyła wypowiedzenie umowy w Enerdze, a jeśli to się stało, to czy skutecznie została ona wypowiedziana.
Proszę również udać się do Miejskiego Rzecznika Konsumentów i przedstawić swoja sytuację.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Witam!
Proszę o pomoc.
Moja mama, jest osobą w wieku ponad 80 lat. Pewnego dnia „odwiedził ją pan Kamil Tkaczyk, „przedstawiciel” firmy Multimedia Energia Sp.z o.o. i zagadując w szybkim tempie dużą ilością mowy oraz ponaglaniem nakłonił do podpisania umowy na kompleksowej itd. Pozostawił plik dokumentów napisanych trudnym do zrozumienia językiem prawniczym nie informując jednocześnie o możliwości odstąpienia od umowy w określonym terminie.
Po zapoznaniu się z tymi dokumentami stwierdziłem, że mama została w oczywisty, oszukańczy sposób naciągnięta na coś, czego nie chciała.
Niestety od tego czasu minęły dwa miesiące.
Umowa została podpisana w jej mieszkaniu, bez obecności osób trzecich.
Czy można jeszcze w tej chwili coś zrobić, aby odstąpić od tej umowy nie płacąc złodziejskich odszkodowań w/w firmie, czy też trzeba będzie umowę kontynuować.
Pozdrawiam
Witam, Panie Marku zapraszam do naszego artykułu: https://enerad.pl/aktualnosci/jak-multimedia-energia-zdobywa-klientow-nasza-skuteczna-interwencja-u-sprzedawcy/ . W pierwszej kolejności powinien się Pan pisemnie (najlepiej za potwierdzeniem odbioru) skontaktować ze sprzedawcą i przedstawić w jaki sposób została zawarta umowa.
W piśmie proszę powołać się na nasz serwis i powyższy artykuł, w którym Rzecznika firmy wskazuje na możliwość wypowiedzenia umowy bez konsekwencji, jeśli została ona zawarta w sposób nierzetelny.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
U mojej mamy byli 4 maja 2016. Zakrecilili ją tak że podpisała. Mama ma 78 lat. Mówili, że trzeba podpisac że wszyscy sąsiedzi podpisali co okazało się kłamstwem. Umowa ma date wsteczną 12 kwietnia, pewnie dlatego żeby nie można było wycofać się. I co teraz?? Ja nie rozumiem jak Państwo pozwala na takie praktyki to porownywalne do afer na wnuczka tylko w białych rękawiczkach
Witam, Pani Anno odsyłam do naszego artykułu: https://enerad.pl/aktualnosci/jak-multimedia-energia-zdobywa-klientow-nasza-skuteczna-interwencja-u-sprzedawcy/ . Proszę skontaktować się pisemnie (najlepiej za potwierdzeniem odbioru) ze sprzedawcą i przedstawić w jaki nieuczciwy sposób została zawarta umowa.
Proszę również powołać się na nasz serwis i powyższy artykuł, w którym Rzecznika firmy wskazuje na możliwość wypowiedzenia umowy bez konsekwencji, jeśli została ona zawarta w sposób nierzetelny.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Proszę o adres mailowy do firmy Multimedia Toruń!
Właśnie był u mnie pracownik tej firmy, przedstawiał się jako Enea, prosił o ostatni rachunek w celu weryfikacji danych.
Kiedy się zorientowałam, że to oszust, zabrałam rachunek.
Obawiam się, że mogł powziąść moje dane osobowe i wypełnić umowę, sfałszowac podpis itd.
Ja nic nie podpisywałam, nie okazywałam dowodu osobistego, przy mnie on też nic nie wypełniał.
Witam, niestety nie znamy e-maila do firmy Multimedia w Toruniu. Proszę udać się do oddziału lub skontaktować się ze sprzedawcą pod numerem: 345 345 345.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Widzę, że przedstawiciele M nagminnie „zapominają” o zostawieniu kompletu dokumentow. Domyslam sie ze to ma na celu utrudnienie klientowi odstapienie od umowy.
Witam.
Potrzebuje waszej pomocy.
Mój tata został naciągnięty przez tą firmę, umowę rzekomo podpisał 22 sierpnia a od 1 listopada 2015 r. i do tej pory korzysta z usług tej firmy i opłaca dwa rachunki dopiero dziś się o tym dowiedziałam i zastanawiam się jak mu pomóc. Umowę rzeczywiście podpisała pod koniec października
Jak można zerwać z nimi umowę. Umowa podpisana na 48 miesięcy.
Jakie konsekwencje finansowe trzeba ponieść.
Witam, Pani Agnieszko a czy obydwa rachunki są za sprzedaż, czy jeden jest za dystrybucję a drugi za sprzedaż? Proszę to sprawdzić. Druga sprawa – w jaki sposób została zawarta umowa? Jeśli Pani tata został oszukany przez przedstawiciela firmy Multimedia, to proszę zapoznać się z naszym artykułem: https://enerad.pl/aktualnosci/jak-multimedia-energia-zdobywa-klientow-nasza-skuteczna-interwencja-u-sprzedawcy/
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Witam. Pisze ponieważ w dniu wczorajszym mój ojciec został namowióny do zmiany dostawcy prądu na multiMedia po głębszym namyśle doszliśmy do wniosku że został wprowadzony w błąd i nie został poinformowany że może odstąpić od umowy. I stąd moje pytanie jak rozwiązać tą umowę pisemnie czy trzeba się udać do oddziału tej firmy ponieważ z umowy zostały tylko dwa druki :
1. Oferta promocyjna ,, Energia do multimediów 5 ” nr 001/16/ PK
2.Załącznik nr 4 do umowy kompleksowej dla energii elektrycznej
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Witam, Panie Rafale odpisałam Panu na poprzedni komentarz.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Poproszę o instrukcję postępowania w przypadku odstąpienia od umowy.
Witam, Pani Moniko zapraszam do naszego artykułu: https://enerad.pl/aktualnosci/jak-odstapic-od-umowy-zawartej-na-odleglosc-lub-poza-lokalem-sprzedawcy-pradu-wzor-oswiadczenia/
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Moja matka,sędziwa kobieta, też podpisała umowe z multimedia pod moja nieobecność w domu. Wczesniej dostawcą „była” ENERGA.Teraz przychodza faktury z ENERGI I Multimedia.Zaznaczam,iż to ja jestem właścicielką mieszkania,a mama ze mną tylko mieszka.Napisałam do nich w tej sprawie,lecz oni nic z tym nie robią-dalej przychodzą faktury z ENERGI I Multimedia
Witam, czy obydwie faktury są za sprzedaż? Czy jedna jest za dystrybucję, a druga za sprzedaż? Czy licznik również jest na Panią? Jakie dane figurują na umowie z Multimedia?
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Witam.Na obydwu fakturach widnieje rozliczenie energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji.Włascicielką mieszkania jestem od 3 lat.Licznik do lutego 2016 roku był na moja mamę,W chwili,kiedy moja matka podpisywala umowe z multi media,licznik był na Jej nazwisko,lecz to ja byłam włascicelka mieszkania w chwili podpisania umowy.
Witam ponownie, kluczową rolę tutaj odgrywa nie właściciel mieszkania, a licznika. Jeśli była nim Pani mama, to umowa została zawarta z właściwą osobą. Niestety, wątpliwości budzi sposób jej zawarcia. Druga sprawa, z Pani relacji wynika, że płaci Pani podwójnie – prawdopodobnie nieskutecznie została została wypowiedziana umowa przez firmę Multimedia Energia. I tą kwestię na początku należałoby wyjaśnić.
Sytuacja jest skomplikowana i moim zdaniem najlepiej będzie, jeśli skontaktuje się Pani pisemnie (listy za potwierdzeniem odbioru) z jednym i drugim sprzedawcą. Na początek proszę zweryfikować, czy w firmie Energa został złożony dokument wypowiedzenia umowy przez nowego sprzedawcę.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Moich dziadków też oszukali i nie dali załącznika nr.3 . Zadzwoniliśmy do Pani dlaczego nie dała załącznika numer 3 powiedziała że to nie możliwe że na pewno dała i miała śmiałość powiedzieć że moi dziadkowie wyrzucili akurat ten załącznik. Normalnie śmiech na sali na szczęście mamy jeszcze 6dni na zerwanie umowy . Co za ludzie tak człowieka można omamić Masakra
Multimedia energa to oszuści! Do mnie tez przyszedł przedstawiciel i stwierdził ze zmienia sie dostawca prądu i trzeba podpisać dokumenty. Po jego wyjściu zrozumiałem ze wcale nie musiałem rezygnować z pge czyli dotychczasowego dostawcy. Na drugi dzień pojechałem rozwiązać umowę do siedziby na co mam dokument wystawiony i sprawa miała być zakonczona. Miało to miejsce w styczniu. Dzisiaj dostałem powiadomienie ze z dniem 1 maja umowa z pge zostaje rozwiazana i obecnym dostawca energii bedzie multimedia. Jak się okazało umowa z nimi została podpisana w UWAGA – LUTYM. Podrobili dokumenty i podpis !!! Juz poszedłem na policje zawiadomić o popełnieniu przestępstwa ! Pytanie jak będzie z rozwiązaniem umowy bo termin rozwiązania tej drugiej fałszywej umowy dawno minal. Ludzie co tu sie ku*** dzieje?i co?bez prądu zostane?
Witam, sprawa jest naprawdę skomplikowana. Bardzo dobrze, że udałeś się na policję. Wydaję mi się, że nie zostaniesz bez prądu – prawdopodobnie od 1 maja zmieni się Twój sprzedawca prądu (z PGE na Multimedia). Multimedia będzie Twoim sprzedawcą energii elektrycznej do momentu rozwiązania sprawy.
Czy posiadasz kopię sfałszowanej umowy? Jeśli nie, to warto poprosić o udostępnienie tego dokumentu, będzie to mocny dowód.
O całej sytuacji warto powiadomić firmę Multimedia – najlepiej na piśmie, za potwierdzeniem odbioru. Ponadto, radzę abyś się udał do Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Wczoraj miałam taką samą sytuację w Poznaniu… przyszedł Pan po 20…. podający się za przedstawiciela ENEA z pytaniem czy otrzymałam drogą pocztową deklaracje/informacje odnośnie obniżenia cen przez dostawcę dla stałych klientów itp. Wychodziłam akurat z mieszkania i nie miałam wiele czasu…. Pan zapewnił, że potrwa to tylko chwilkę.. że musi jedynie zobaczyć ostatni rachunek, i podpisać zgodę na zmniejszenie ceny („wiadomo nowa promocja musi być jakiś podpisik”), że jak to szybko załatwimy to nie będę musiała iść osobiście do siedziby. Troche mnie to zdziwiło, ale Pan upierał się, że wszystkie informacje były wysłane przez ENEA 2 miesiące temu i zapewne to przeoczyłam. Na pytania dotyczące owej „promocji”, jej warunków i konieczności podpisywani jakiegoś dokumentu… Pan twierdził, że nie ma co wdawać się w szczegóły i że to tylko rutynowa czynność „mająca ułatwić życie klientom ENEA”… Pokazałam Panu rachunek mówiąc, że nie mam teraz czasu i prosząc o przyjście w innym terminie… w tym czasie Pan wypisał „deklaracje”, na której widniał mój adres i nr telefonu.. Chciał także pesel, ale po tym jak powiedziałam, że nie mam na to czasu to Pan stwierdził, że zadzwoni następnego dnia wieczorem i mogę podać go telefonicznie żeby było szybciej. Z ludzkiej głupoty i pośpiechu podpisałam to… Jak się później okazało nie była to żadna deklaracja tylko umowa z multimiedia…. Co więcej w tym pośpiechu „miły” Pan zabrał mi także owy rachunek, który miał zobaczyć tylko do spr danych odbiorcy energii…… Jaka jest możliwość odstąpienia od tej umowy??? Czy ta umowa jest ważna jeżeli widnieje na niej jedynie adres i nr kontaktowy??
Witam, Pani Kasiu musiałaby się Pani dowiedzieć, czy do firmy Multimedia wpłynęła Pani umowa (telefonicznie, osobiście, czy przez e-mail). Wydaję mi się, że bez numeru PESEL, czy danych z dokumentu tożsamości umowa nie powinna wejść w życie. Niewykluczone, że nieuczciwy przedstawiciel mógł wpisać nieprawdziwe dane, dlatego proszę trzymać rękę na pulsie oraz poinformować o całym zdarzeniu firmę Multimedia.
Gdyby okazało się, że umowa wpłynęła do Multimedia, to proszę nie tylko złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (informacje: https://enerad.pl/aktualnosci/jak-odstapic-od-umowy-zawartej-na-odleglosc-lub-poza-lokalem-sprzedawcy-pradu-wzor-oswiadczenia/ ), ale także poprosić o kopię umowy, bo możliwe byłoby w tym przypadku złamanie prawa przez przedstawiciela.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Wysłałam do Multimedia oświadczenie o odstąpieniu umowy za potwierdzeniem odbioru… Próbowałam skontaktować się z firma telefonicznie, ale nikt nie odbierał… nie wiem czy to kwestia złego nr telefonu czy firmy, która juz nie odbiera telefonów… czy w tej sytuacji jest jeszcze cos co mogłabym zrobic?
Witam, Pani Kasiu a pod jaki numer Pani dzwoni? Proszę spróbować na ten z infolinii: 345 345 345.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Niestety zero odzewu…wczesniej tez próbowałam ten z infolinii… być może jest to kwestia długiego weekendu… czy jest gdzieś dostępny adres e-mail do firmy? bo nigdzie nie moge znalezc ;/
Witam,
Mój wiekowy tato też został niestety naciągnięty na podpisanie umowy w zeszłym tygodniu ( 22.04.2016) przez Pana podającego się za reprezentanta RWE (!!!) a jak wynikło z umowy jednak z Multimedia Energia.
Bardzo proszę o informacje na temat odstąpienia od tej wymuszonej i będącej oszustwem umowy na maila.
Skoro Państwo piszecie, że już podobne przypadki nie powinny mieć miejsca – to dlaczego ciągle mają miejsce??!!
Dziękuję uprzejmie,
Ewa
Witam, Pani Ewo na początek proszę zajrzeć do naszego artykułu: https://enerad.pl/aktualnosci/jak-odstapic-od-umowy-zawartej-na-odleglosc-lub-poza-lokalem-sprzedawcy-pradu-wzor-oswiadczenia/
Niestety, nie wiemy dlaczego część przedstawicieli firmy Multimedia Energia nadal stosuje złe praktyki. Nie wiemy co poszło nie tak…
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Mój ponad 91-letni ojciec na początku lutego też został namówiony na podpisanie dokumentów dotyczących „obniżki cen prądu”. W połowie marca dostał pismo z RWE (to dotychczasowy sprzedawca prądu), z którego wynikało, że rozwiązują z nim umowę z dniem 1 kwietnia. Okazało się potem, że pani, która przyszła do mieszkania moich rodziców była przedstawicielką firmy „Multimedia”, a wśród dokumentów które podpisał mój ojciec, były pełnomocnictwo do wypowiedzenia starej umowy i nowa umowa kompleksowa z firmą „Multimedia”. Umowa na 48 miesięcy i z opłatą gwarantującą niezmienność ceny prądu w wysokości 11,99 zł miesięcznie, którą trzeba by wnosić od 13 miesiąca trwania umowy.
Na szczęście, dzięki enerad.pl (Pani Agnieszko – dziękuję!) i liście od rzecznika prasowego firmy „Multimedia”, zamieszczonym na stronie enerad, na który powołałam się w piśmie do „Multimedia”, udało się wypowiedzieć tę umowę bez konsekwencji. Chciałabym jednak przestrzec wszystkich: warto uczulać zwłaszcza swoich starszych rodziców, dziadków, żeby nie podpisywali żadnych dokumentów podsuwanych im przez przedstawicieli różnych firm, pojawiających się w ich domach. Niestety, zdarza się, że stosują nieuczciwe praktyki.
Witam, Pani Magdo bardzo się cieszę, że udało się rozwiązać umowę bez konsekwencji. Godna pochwały jest postawa firmy Multimedia, która wywiązała się z tego, co obiecała.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Dzień dobry,
w dniu dzisiejszym mój tata podpisał umowę z Multimedia Energia myśląc,że podpisuje
umowę z przedstawicielem RWE, bo tak się przedstawił przedstawiciel. W dodatku w umowie wpisana jest wsteczna data – mój tata niedowidzi. Chciałabym rozwiązać umowę i mam pytanie – czy wystarczy wysłać odstąpienie od umowy listem czy trzeba zgłosić się do oddziału i czy taki w Warszawie funkcjonuje.
Witam, Pani Justyno wystarczy wysłać list – najlepiej za potwierdzeniem odbioru. Więcej o całej procedurze przeczyta Pani: https://enerad.pl/aktualnosci/jak-odstapic-od-umowy-zawartej-na-odleglosc-lub-poza-lokalem-sprzedawcy-pradu-wzor-oswiadczenia/
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
dzialanie „agentów/agentek” firmy zeby podpisac umowe godne opisania, osoba podpisujaca umowe (nie posiada dowodu osobistego, w celu unikniecia takich sytuacji) a tu sie okazuje, ze na umowie wszystko jest nr dowodu osobistego i inne potrzebne dane. nadmienie, ze osoba jest w trakcie leczenia i jest ubezwlasnowolniona. Nastepnym dobrym hitem jest pisanie daty (10dni wczesniej niz czas rzeczywisty) zostaje malo czasu na rozwiazanie umowy w czasie 14dni. niezle praktyki. dzialanie na terenie Piotrkowa Tryb.
Witam, 8.04.2016 podpisałam umowę z Multimedia na dostawę energii, Pan, który do mnie przyszedł był bardzo namolny i koniec końców namówił mnie na skorzystanie z oferty. Teraz sprawdziłam opinie o tej firmie w internecie i załamałam się ile jest problemów z nimi. Chciałabym wypowiedzieć umowę, czy mam szanse?
Witam, Pani Magdaleno zgodnie z obowiązującym prawem ma Pani 14 dni od zawarcia umowy, by od niej odstąpić bez konsekwencji. Zachęcam do zapoznania się z naszym artykułem: https://enerad.pl/aktualnosci/jak-odstapic-od-umowy-zawartej-na-odleglosc-lub-poza-lokalem-sprzedawcy-pradu-wzor-oswiadczenia/
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
To i ja dodam coś od siebie, mnie nikt nie próbował w jakiś kombinowania sposób namówić na multimedia, mam od nich internet i w porównaniu do innych dostawców z którymi miałem przyjemność z internetem nie mam problemów a prędkości są zwykle wyższe lub równe tym co w umowie, pomyślałem że prądem również poradza sobie dobrze i ja mi się net i prad na jednej fakturze zmieścić, niestety umowe mam od grudnia 2015, jest już prawie maj prąd mam ale faktury nie otrzymałem żadnej, nie wiem ile mi wylicza na jakie konto przelać pieniadze, więc na razie odkładam tyle co średnio płaciłem wcześniej, multimedia tłumaczy że mają problem z systemem, ale przez 5 miesięcy?? Czy mogę na tej podstawie wwypowiedziec im umowę?
Witam, Panie Lukasie jest to jakaś podstawa, ale w praktyce sprzedawca może tego niestety nie uznać za dostateczny powód do wypowiedzenia umowy bez konsekwencji. W rezultacie naliczy Panu karę umowną. Na Pana miejscu, jeśli nie ma innych niedogodności, poczekałabym na rachunek, skoro to wina systemu.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Zarówno przedstawiciel MULTIMEDIA ENERGIA jak i konsultant pod telefonem udzielają nieprawdziwych informacji. Przedstawicielka, która przyszła do domu zapewniała, że jedyną zmianą w rachunkach będzie to że będziemy mieć o 10% niższe pobory za zużycie energii. Podpisaliśmy umowy (było ich u nas aż 4). Kolejnego dnia przeczytałam uważnie umowę kompleksową i zauważyła że nie ma pod nią załącznika nr 3 w którym są zawarte opłaty związane z OFERTĄ PROMOCYJNĄ – gwarantującą niezmienność stawek przez 48 miesięcy. Zadzwoniła pod otrzymany dzień wcześniej nr tel. kontaktowego i spytałam o to – powiedziano mi, że przedstawicielka powinna ten załącznik dać. Ponieważ już zdążyłam sobie poczytać opinie na ich temat spytałam wprost: czy jedyną dla mnie zmianą finansową będzie obniżenie stawki o 10% i czy innych opłat z tytułu niezmienności stawki nie ma. Otrzymałam odpowiedź, że żadnych innych kosztów nie będzie. Na szczęście z powodu wyjaśnienia błędu w imieniu mojej mamy w dotychczasowych rachunkach przedstawiciela na drugi dzień miała się z nami spotkać. Spytałam ją o ten – wg mnie najbardziej istotny – załącznik umowy. Odpowiedziała, że tyle u nas tych dokumentów wypisywała, że widocznie zapomniała. Nie wierzę w takie bajki. Jakbym dzień w dzień to samo robiła to odruchowo bym załączała wszystkie dokumenty i sprawdzałabym czy jest komplet. Dziwnym trafem pisząc 4 umowy do każdej „zapomniała” dodać najważniejszy załącznik.Oczywiście poprosiłam o ten dokument i podziękowałam. Od razu się domyśliłam, dlaczego niby przypadkiem przedstawicielka zapomina go załączyć (a przecież podpisując umowę potwierdzamy jego odbiór). W nim po pierwsze jest stawka praktycznie taka jak mam dotychczas (w sumie nie wiem jak by to liczyli bo do umowy był jeszcze inny załącznik ze stawką o której mówiła, a w umowie powołują się na oba załączniki – czeski film). Po drugie pisze jak byk, że od 13-go do 48-go miesiąca z tytułu niezmienności stawki ponosi się koszt 11.,99 zł brutto MIESIĘCZNIE. Generalnie do tego interesu bym suma sumarum dokładała. Po trzecie jest w nim też napisane, że zerwanie umowy wiąże się z kosztem 25 zł … MIESIĘCZNIE. Nie mogłam się oprzeć pokusie , aby ponownie zadzwonić na podany nr. Powiedziałam, że właśnie otrzymałam zał. nr 3 i w nim jest inna stawka niż na drugim załączniku i która będzie obowiązywać. Konsultantka tym razem (choć nie wiem czy była to ta sama osoba co wcześniej) powiedziała że nie jest mi w stanie odpowiedzieć na to pytanie i może przyjąć zgłoszenie na które mi odpowiedzą. Żenada, osoba która ma udzielić informacji w przypadku pytań i wątpliwości (jak to było ładnie napisane na ulotce od nich) nie potrafiła mi odpowiedzieć na proste pytanie. Podobną odpowiedź otrzymałam gdy zapytałam o tę opłatę za niezmienność stawek. Oczywiście od razu wysłałam ODSTĄPIENIE OD UMOWY – jest na to 14 dni.
Proszę o informację jak skutecznie wypowiedzieć umowę z firmą Multimedia. Mój tato został naciągnięty 9-tego kwietnia 2016
Witam, Panie Piotrze może Pan skutecznie odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcia. Nie zostało Panu zbyt wiele czasu, więc od razu odsyłam do naszego artykułu: https://enerad.pl/aktualnosci/jak-odstapic-od-umowy-zawartej-na-odleglosc-lub-poza-lokalem-sprzedawcy-pradu-wzor-oswiadczenia/
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl
Dzień dobry. Dzisiaj (13.04) o godz 20-tej, dwie oszustki z Multimedia były u mnie w Milanówku. Wcisnęły mi ciemnotę że reprezentują PGE, że będą obowiązywać nowe niższe stawki itd. Ciągle stwarzały wrażenie że reprezentują PGE!!! Byłem mocno zaspany. Odpoczywałem po pracy … i dałem się nabrać! Mam dane oszustki na umowie, jej nr. identyfikacyjny. Byłem już na policji. Nie zostawię tak tego. Nie można pozwolić żeby oszuści bez końca, bezkarnie na nas żerowali.
Brawo Panie Tadku! Moim zdaniem warto byłoby również poinformować o całym zdarzeniu firmę Multimedia Energia.
Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl