Obsługa social mediów dla firm OZE. Zwiększ swoją widoczność w internecie
Zamieniam scrollowanie w autentyczne zainteresowanie Twoją marką
Kiedy inżynierowie i ekipy montażowe wykonują swoją pracę, a handlowcy szukają nowych klientów, ja w tym czasie zamieniam bierne scrollowanie social mediów w autentyczne zainteresowanie Waszą firmą.
Gdy inni bezwiednie przewijają ekrany, ja daję im powód, by się zatrzymać. Zamiast kolejnej reklamy, dostarczam im wartościową wiedzę. Przekładam techniczny język branży na opowieści, które przyciągają uwagę.
Co robię?
• Prowadzę profile w social mediach (strategie, copywriting, formaty)
• Tworzę content edukacyjny i sprzedażowy: posty, rolki, infografiki, case studies
• Buduję wizerunek eksperta i zwiększam zaufanie do marki
• Wspieram działania marketingowe
• Pomagam również przy stronie www
Dlaczego warto?
Coraz więcej firm, z którymi pracuję, działa w obszarze zrównoważonego rozwoju. Znam realia komunikacji w sektorze nowych technologii i zielonej transformacji. Buduję narrację, która pozycjonuje Was jako lidera w branży.
W efekcie Wasi potencjalni klienci, trafiając na handlowca, nie pytają: „kim jesteście?”, ale: „jak możemy zacząć współpracę?”. A przecież wszyscy wolimy kupować od marek, które znamy i którym ufamy.
O mnie
Od ponad 10 lat tworzę content do sociali. Pracowałem w mediach – tam nauczyłem się reagować szybko, trafiać w punkt i działać pod presją.
Współpracuję z markami, które tłumaczą skomplikowane technologie w przystępny sposób – m.in. związane z energią odnawialną. Od dłuższego czasu wspieram firmy, które – podobnie jak wiele marek z sektora OZE – potrzebują prostego języka do komunikowania skomplikowanych rozwiązań.
Zapraszam do kontaktu.
Zainteresowany?
Zobacz najnowsze wiadomości
Cyfrowy bliźniak EC Elbląg. Energa rozwija zaawansowane narzędzia AI w energetyce
Energa wdraża kolejny projekt typu digital twin. Wirtualny model Elektrociepłowni Elbląg ma usprawnić zarządzanie złożonym układem wytwórczym i wesprzeć planowanie inwestycji. Pierwsze funkcjonalności pojawią się w 2026 roku. Cyfrowy bliźniak EC Elbląg – po co powstaje? Elektrociepłownia Elbląg to dziś trzy różne źródła energii: blok biomasowy, kotłownia rezerwowo-szczytowa oraz ostatni kocioł węglowy, który w zmniejszonej […]
ORLEN świętuje 400. dostawę LNG do terminalu w Świnoujściu
ORLEN odebrał w Świnoujściu już 400. dostawę LNG, co potwierdza rosnącą rolę terminalu w dywersyfikacji dostaw gazu do Polski. Prawie połowa importowanego gazu trafia do kraju właśnie tą drogą.
Zielone aluminium w motoryzacji: klucz do redukcji śladu węglowego aut do 2040 roku
Nowe badania pokazują, że przejście na zielone aluminium w produkcji samochodów może znacząco ograniczyć emisje CO2 w Europie. Eksperci wskazują, że ambitne cele i odpowiednie regulacje są niezbędne do osiągnięcia neutralności klimatycznej sektora motoryzacyjnego.
Kradzieże kabli ze stacji ładowania: rosnący problem w Polsce
W Polsce nasila się fala kradzieży kabli ze stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Straty operatorów, utrudnienia dla użytkowników i surowe kary to tylko część konsekwencji tego procederu.
Europejskie centra danych a wyzwania energetyczne – klucz do realizacji cyfrowych celów UE
Europa planuje potroić moce centrów danych w ciągu najbliższych lat, by wzmocnić swoją pozycję w sektorze AI. Jednak szybki rozwój tej branży wymaga pokonania poważnych barier energetycznych i infrastrukturalnych.
Globalne koncerny energetyczne ogłaszają inwestycje warte bilion dolarów na COP30 – priorytetem sieci i magazyny energii
Podczas szczytu COP30 w Belém światowe koncerny energetyczne zrzeszone w UNEZA zapowiedziały wzrost rocznych nakładów na transformację energetyczną do 148 mld USD. Inwestycje skoncentrują się na rozbudowie sieci i magazynów energii, aby sprostać globalnym celom klimatycznym.
