Orange Energia – ceny prądu, taryfy, opinie, informacje

2.67 /5
(Ocen: 1134)
Orange - ceny prądu, taryfy, opinie, informacje

Orange to drugi po Plusie przedstawiciel telefonii komórkowej, który postanowił do swojej oferty wprowadzić także sprzedaż energii elektrycznej. Propozycja sprzedawcy adresowana jest przede wszystkim do gospodarstw domowych, a umowę o kupno energii elektrycznej od Orange podpisać możemy także w popularnych sieciach ze sprzętem AGD.

Sprzedawca prądu dla gospodarstw domowych i firm

Orange Energia swoją ofertę kieruje do wszystkich klientów, bonusami kusząc osoby korzystające w tej firmie już w innej usługi: abonamentu na telefon komórkowy, stacjonarny lub internet. Posiadając inną usługę w tej firmie i decydując się na zakup energii elektrycznej możemy liczyć na spore rabaty.

Klient biznesowy– taryfa A, B, C

W przypadku klientów instytucjonalnych Orange przewiduje możliwość sprzedaży gazu w dwóch pakietach: L (przy zużyciu rocznym poniżej 8 MWh) oraz XL (przy zużyciu rocznym powyżej 8 MWh do 30 MWh). Swoją propozycję ten sprzedawca prądu kieruje głównie do małych i średnich przedsiębiorstw. Podobnie, jak w przypadku klientów indywidualnych, mogą oni liczyć na rozmaite bonusy.

Gospodarstwa domowe – taryfa G

Orange Energia przewiduje dla klientów indywidualnych 4 stawki cenowe, zależne od wysokości zużycia energii na ostatniej fakturze od poprzedniego sprzedawcy. Te pakiety to S (zużycie roczne poniżej 1,5 MWh), M (zużycie roczne pomiędzy 1,5 MWh a 2,99 MWh), L (zużycie roczne 3-4,99 MWh), XL (powyżej 5 MWh rocznie). Rodzaj pakietu uzależnia przede wszystkim otrzymywane od firmy bonusy.

Sprawdź Prąd dla Domu i Firmy Co miesiąc niższe rachunki!

Sprzedawca gazu

Orange aktualnie nie prowadzi sprzedaży gazu, ani dla firm, ani dla klientów indywidualnych.

Klient biznesowy – taryfy gazu dla firm

Brak oferty sprzedaży gazu ze strony Orange dla przedsiębiorstw.

Gospodarstwa domowe – taryfy gazu dla domu

Brak oferty sprzedaży gazu ze strony Orange dla gospodarstw domowych.

Struktura paliw zużytych do produkcji energii sprzedanej przez Orange Energia w 2018 roku:

Orange - struktura paliw.

Sprawdź Gaz dla Domu i Firmy Co miesiąc niższe rachunki!

Podstawowe informacje o firmie

Orange S.A. prowadzi kilka rodzajów działalności:

  • jest sprzedawcą usług telefonii komórkowej oraz stacjonarnej, a także dostawcą internetu,
  • jest sprzedawcą usług finansowych, jak OrangeFinanse,
  • jest sprzedawcą prądu,
  • jest dostawcą telewizji satelitarnej.

Obszary działalności Orange

Orange oferuje usługi z wielu obszarach. Kilkakrotnie zmieniała swój wizerunek. Na polskim rynku pojawiła się w 1991 roku, w wyniku sprywatyzowania Telekomunikacji Polskiej S.A. Firma początkowo funkcjonowała pod tą właśnie nazwą, a obecny udziałowiec posiadał jedynie 35% akcji. Cały proces prywatyzacji skończył się w 2010 roku, gdy Skarb Państwa sprzedał ostatnie akcje France Telecom, będącego właścicielem firmy oraz marki Orange na całym świecie. Przez długi czas TP S.A. było monopolistą, jeśli chodzi o usługi telekomunikacyjne oraz internetowe. W 2012 roku nastąpiło przebrandowanie marki na Orange Polska S.A. Co ciekawe, z tytułu sprzedaży usług pod tą marką Orange Polska musi płacić Orange Brand Services Limited 1,6% swoich przychodów operacyjnych rocznie. W 2013 roku nastąpiła pełna fuzja spółek.

Orange Polska S.A. oferuje bardzo szeroki pakiet usług. Wśród nich można znaleźć sprzedaż usług telekomunikacyjnych, finansowych, energii elektrycznej i wiele więcej. Firma posiada także fundację, jest również sponsorem wielu imprez kulturalnych, sportowych, patronem akcji społecznych.

Orange Energia nie posiada własnych źródeł energii, kupuje energię elektryczną na giełdzie od niezależnych wytwórców.

Orange na Youtube

Orange ma na Youtubie cały kanał ze swoimi reklamami telewizyjnymi. Usługi firmy pojawia się również jako tzw. product placement w filmach, serialach, nagraniach popularnych Youtuberów. Sprzedawcę reklamują na przykład bohaterowie serialu TVP „Boscy”.

Więcej informacji o Orange Energia

Opinie o Orange

Dodaj komentarz
guest
54 komentarzy
Najnowsze
Najstarsze Najpopularniejsze
Inline Feedbacks
View all comments
jacek
jacek
22 lutego 2021 10:17

Ludzie jeżeli usłyszycie w telefonie firma Orange rozłączajcie się ja podpisałem umowę na energię elektryczną i na koniec trwania umowy chciałem rozwiązać umowę wypowiedzenie złożyłem dwa miesiące przed końcem w salonie twierdzili że dokument do nich nie dotarł i po interwencji z mojej strony i przedstawieniu dokumentu wypowiedzenia i tak mi przedłużyli umowę o 1 miesiąc […] nigdy więcej z nimi umowy nie podpisze i ostrzegam innych nie podpisujcie umów z nimi

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Maria
Maria
2 lutego 2021 11:59

O, a mnie nie stać d 01.12.2020 jestem odbiorcą prądu z Orange Energa niestety rozliczenie pierwszą fakturą okazało się klęską dla mnie. Nie dosyć, że na f-rze podano jakieś zmyślone prognozy o wiele zaniżone – nie podpisywałam umowy na prognozy a na rzeczywiste zużycie par.5pkt 3, pkt4 umowy to f-ra krążyła w przestrzeni bo nikt z pacowników nie poprawił błędnie wpisanego do umowy mojego e-maila 19 pażdz.2020 i od razu 19.10.2920 r. zauważonego i zgłoszonego błędu . Interwencja i zmiany mojego e-maila trwały 4 dni bo ciągle coś komuś nie pasowało. Zaznaczam, że ja u poprzedniego dostawcy sama sobie spisywałam z licznika stany zużycia mając kontrolę ile i za ile zużyłam pądu i porównywałam z odczytami Operatora jakie przedstawiał na przesłanej fakturze. A tu co – jakaś prognoza , a przecież Operator musi mieć odczyt poprzedni i końcowy. Pełnaparanoja. Żałuję tylko stroconego czasu i nerwów . Okazało się, że to co się pisze w umowie /par. 5 / to nie ma pokrycia w rzeczywistości. Ja wiem doskonale jak należy robić odczyty i jak zgłaszać , ale tu ewidentnie Operator Orange Energia “coś” przeoczył, a ja zamiast 1-miesięcznych niskich f-r będę płaciła bardzo wysokie bo przy zawieraniu umowy nie poinformowano mnie o f-rach prognozowanego zużycia. Przykre ale prawdziwe – dałam się nabrać.

Tadeusz
Tadeusz
26 stycznia 2021 20:50

Dołączyłem do Orange Energia 1 listopada 2019, od 1 grudnia mój prąd podrożał Ok 50% (lekko ponad), nic nie pomagają reklamacje i tłumaczenia, płace za to co zużyje w danym miesiącu. Nigdy nie miałem tyle problemu z jakimkolwiek dostawcą usług. Pozdrawiam.

Maciej
Maciej
7 stycznia 2021 17:23

Szukam sprzedawcy dostarczającego prąd 100% z OZE. Widzę, że Orange twierdzi, że ma pokrycie na swój prąd w 100% z zakupionych certyfikatów OZE. Ale pytanie, czy to w praktyce oznacza to samo?

january
january
6 listopada 2020 20:27

Mam umowe z Orange Polska od czterech lat i w porownaniu z poprzednim dostawca tj. RWE. Przez ten czas zaoszczedzilem ponad 800 zl, jak nie tysiac.

Janek
Janek
6 października 2020 16:57

Prawie od 4 lat mam umowe z Orange Energia, taryfa G 11 oferta dla mieszkania w Warszawie. Mam rachunki znaczaco nizsze niz wczesniej w Innogy i zadnych problemow jak dotychczas.

Iwona
Iwona
13 stycznia 2021 15:07
Odpowiedz do:  Janek

Dowód?

R54
R54
1 września 2020 15:56

Ale wy głupoty wypisujecie, większość stare pryki, nie potrafiące czytać ze zrozumieniem. Aby nie naliczało prognozowanego zużycia, należy wysłać sms, wpisać na stronie ile faktycznie się zużyło. I nie gadajcie, że nie działa, bo działa. Są zresztą 3 możliwości zgłoszenia tego. I robi się to bodajże, do 3 dnia każdego miesiąca. Ale nie, wy sobie wyślecie kiedy chcecie, w środku miesiąca i twierdzicie, że nie działa. Co do stawki, to tak Orange ma niższą, ale to są różnice rządu pół grosza/grosz za kwh. Jeden gość pisze, że dopytywał czy nie ma opłat za dystrybucję – człowieku na jakim świecie Ty żyjesz ? Wszędzie jest opłata za dystrybucję. Enea obecnie przy e-fakturze 23,99 jak dobrze pamiętam, bez e-faktury 29,99zł. Orange zależnie od wariantu (wygoda/komfort) 12.99 bądź 19,99 i w tej cenie jest ubezpieczenie mieszkania od zdarzeń losowych w Allianz. Reasumując. Szukacie niższych cen, nie znając w ogóle rynku, nie wiedząc o nim kompletnie nic, dostajecie usługę/produkt, którym nie potraficie się obsługiwać i wypisujecie pierdoły, szkalujące sprzedawcę. To tak jak byście kupili w mediaexpert laptopa, jeden dziad stary z drugim i nie potraficie się nim obsługiwać i lecicie z pyskiem do sprzedawcy, że ma wam pokazać jak się robi to, to i to, a jeszcze zainstalować kilka rzeczy bo wy nie umiecie. Nonsens. Nikogo tutaj nie bronię Orange energii, Taurona, Enei czy kogo tam jeszcze, ale jak widzę te głupoty starych pryków, że oszustwo, 50% drożej itp, to aż się nóż w kieszeni otwiera.

Sebastian
Sebastian
2 lipca 2020 16:44

Mimo zgonu właściciela , po przesłaniu aktu zgonu i innych dokumentów Orange Energia nalicza karę za zerwanie umowy !!! To niedopuszczalne!

Janko
Janko
31 maja 2020 17:54

Witam , to co piszecie to wszystko prawda , ja mam z nimi niby umowe od lutego i gdy zadzwonilem , proszac o przeslanie mi wersji papierowej , to zdziwieni ze jeszcze nie otrzymalem i co najgorsze niewiem jak znimi zerwac niby umowe, moze znajdzie sie tu ktos kto mi cos podpowie w tej kwesti, najlepiej na mejla -Ostapowiczjanusz1@wp.pl z gory dziekuje.

Oszukana
Oszukana
9 stycznia 2020 18:40

Ludzie,jeśli usłyszycie”orange” to uciekajcie gdzie pieprz rośnie!

Hary
Hary
17 lipca 2019 07:33

Potwierdzam te komentaże o nieuczciwosci tej firmy, laska wlazła mi do chaty zagadując najpierw że są z firmy enea z ktorą mam umowę a potem mamiła mnie że przejmują wszystkich klientow i w trakcie tej gadki powyciagała umowy które zaczela wypelniać i dawac mi do podpisania. To tak w skrócie.
Ogolnie jak to żona stwierdziła dałem sie nabić w butelke więc czym prędzej napisaĺem odstąpienie od umowy.
Dzień po wysłaniu dostaję sms z poczty o doręczeniu odstąpienia od umowy a po dwóch godzinach sms że rozpoczynamy proces zmiany sprzedawcy :))) co za banda jeszcze nie miną tydzień a gdzie 14 dni na odstąpienie. I oczywiście żadnego kontaktu email itp.

Była przedstawicielka
Była przedstawicielka
7 czerwca 2019 21:43

Pracowałam w tej „firmie” tydzień. Dokaldnie w marcu. Ludzie nie nabierajciej się !! Kazali nam kłamać ze niby weszła jakaś ustawa o podwyżce cen prądu i jeśli podpiszecie umowę z Orange to was to ominie i będziecie mieć gwarancje na stałą cenę bez podwyżki. Może i tak. Przez krótki czas. Później naliczane są niewiadomo jakie opłaty, niewiadomo tez za co. Na prawdę przestrzegam, szczególnie starsze osoby. Uświadomcie ich ze to jest jeden wieki syf. Kilkukrotnie ze straszym stażem przedstawicielem zostaliśmy zwyzywani od oszustów i w sumie się z tym zgadzam. Takie chodzenie ludziom po domach jest niesamowicie niestosowne a moj” mentor” kłamał w żywe oczy, było mi az wstyd. Już nie mówiąc o tym ze na klatkach schodowych wywieszone były ostrzeżenia przed przedstawicielami z Orange i bodajże Taurona.
Osoba od której miałam się uczyć prosi lub tez, przepraszam ŻĄDA pokazania ostatniej faktury, jak ktoś mówi ze nie wie gdzie ma lub nie ma to straszy ze jest obowiązek trzymania dokumentów przez rok bo grozi za to kara. A na koniec gdy już wychodziliśmy z mieszkania bardzo nieładnie wypowiada się o ludziach którzy odmówili mu podpisania umowy. W mieście o którym mówię rekrutacja trwa non stop, nikt nie chce tam widocznie pracować. Zarobki oferują na prawdę spore ale to nie zmienia faktu ze uczciwa osoba się tam nie odnajdzie. Dawno nic mnie tak nie zaskoczyło. Ostrzegam. Nawet nie wiecie ile kruczków mają te umowy

Mariusz
Mariusz
6 czerwca 2019 10:37

TANIEJ bbbuuuhahahaha 50% drożej nie dajcie się nabrać na tą “kiełbasę wyborczą ” Oszuści nic więcej 50% więcej za dostawcę i usługodawcę KPINA I ZDZIERSTWO !

Black Templar
Black Templar
4 czerwca 2019 12:02

Zwykli oszuści. Dzwonili do mnie kilkakrotnie z ofertą tańszej energii. Dopytywałem doradcę o szczegóły i kilkakrotnie dopytywałem, czy nie ma żadnych dodatkowych opłat z tytułu dystrybucji energii. “Nie, nie, dystrybutor się nie zmienia”. Przyszedł pierwszy rachunek i co? Za miesiąc muszę zapłacić tyle, ile za dwa miesiące w PGE, z czego 48% ceny to… opłata za dystrybucję. Po złożeniu reklamacji w której napisałem, że pytałem doradcy, czy nie ma dodatkowych opłat np za dystrybucję energii odpowiedziano mi, że nie ma podstaw do rozpatrzenia pozytywnego, bo doradca mówił, że dystrybutor się nie zmienia… Równie dobrze mogli odpisać “Pomidor” – byłoby to tak samo sensowną odpowiedzią na moje pytanie i reklamację.

Realista
Realista
23 marca 2019 12:35

Ludzie szukacie tanszych ofert na rynku a nie macie pojecia o zasadach na nim panujacych . Dlatego tez zostajecie nabici w butelke przez oszustow takich jak np. Orange ktorzy funkcjonuja na polskim rynku tylko po to aby wyciagnac od Was pieniadze i w rzeczywistosci to co mialo byc tansze okazuje sie w takiej samej cenie jak w rodzimej firmie albo niejednokrotnie duzo drozsze

Mirka
Mirka
10 marca 2019 13:50

To naciągacze. Okłamali 80-sięcio letnią kobietę, że odetną jej prąd bo nie podpisała nowej umowy ze swoim dostawcą. Nie podali pełnej informacji o oferci a przede wszystkim o dodatkowej opłacie sprzedażowej. Następnego dnia starsza Pani, która jest samotną osobą wysłała formulaż odstąpienia od umowy. A jeszcze tego samego dnia przysłano jej sms o rozpoczęciu procedury tzw. przekazania. Starsza Pani ma chore serce. Było u niej pogotowie. Czy przedstawiciele firmy Orange energia to tak bezduszne kanalie. Czy zależy im tylko na kasie. A gdzie myślenia o innych. Jeśli starsza Pani będzie chora albo co nie daj Boże stanie się jej coś złego to będzie wina firmy Orange energia. A ja jako sàsiadka starszej Pani z pewnością postaram się o sprawę sądową. Nie mnoej jednak ostrzegam starsze osoby nie wpuszczajcie do swoich domów przedstawicieli orange energa. A młodzi niech czytają itłumaczą starszym aby ich chronić przed oszustami.

Ania
Ania
8 lutego 2019 20:00

Ania
4 lutego do mojej 89 letniej matki przyszedł jakiś przedstawiciel (tylko nazwisko jest podane) Orange energia i starą kobietę omamił a ona podpisała umowę na dostawę prądu aż na 48 mięsiecy. Gwarantują przez rok stałą cenę prądu – wg jakiś wskażników, których i ja nie rozumiem. A co będzie przez natępne 3 lata – jaka będzie cena prądu ??? Zrobią co będą uważać. Przekazali jej plik papierów – starej kobiecie. To powinno być karane. Czytam powyższe opinie i tak jak myślałam – będzie problem. Czym prędzej odstępuję od umowę, dzwoniłam dziś i oczywiście tak jak piszecie kontakt jest utrudniony. Czekam do poniedziałku, ale chyba będę musiała pojechać do ich biura, bo czuję, że przez tel i e-mail nie da się załatwić. Dodam jeszcze że matka ma umowę zawartą z Inogy do 2020 r. I co – pewnie musiała by zapłacić karę za zerwanie umowy. Ze starymi ludźmi jest prościej załatwić takie sprawy, omamić – to jest totalne oszustwo. Ktoś powinien zająć się tą firmą,że pozyskują klientów nieuczciwymi metodami.

Bożena
Bożena
2 czerwca 2020 19:37
Odpowiedz do:  Ania

Nie fatyguje się do firmy tylko od razu idź do Prokuratury i zgłoś oszustwo.

Analityk
Analityk
29 stycznia 2019 19:43

Jeśli otrzymałeś pismo z Orange o podwyżce lub wypowiedzeniu umowy i posiadasz szczególnie taryfę C21, C22, C23, (również taryfy C11, C12a, C12b, C12w), koniecznie skontaktuj się ze mną najpóźniej do 08.02.2019. W wiadomości podaj swój kontakt, oddzwonię.
Mam rozwiązanie, które zadowoli klientów z powyższych taryf.

LFC
LFC
31 stycznia 2019 20:45
Odpowiedz do:  Analityk

Kolejny pracownik jakiegoś sprzedawcy energii “łowi” frajerów.
Nie masz człowieku żadnego rozwiązania, tylko chcesz podpisać umowę z Klientem by zgarnąć prowizję od sprzedaży.

jama10
jama10
29 stycznia 2019 14:28

Opłaciłem wszystkie faktury w terminie, mimo tego na fakturach podają:stan należności, a nawet przysyłają SMS-y z informacją Twoje saldo:. Skąd się to saldo bierze to wie tylko Orange. Telefonować do nich nie będę bo to na mój koszt pomimo, że w abonamencie mam rozmowy bezpłatnie.

Michał
Michał
21 stycznia 2019 15:16

Niepoważna firma. Mam podisaną umowę na czas oznaczony na 24 miesiące. Dostałem pismo, że zamieniają treść umowy i umowa za 1 miesiąc wygasa!!! Powołują się na Ogólne Warunki Sprzedaży (nic z tego pkt nie wynik że mają takie prawo…) jednak w umówię jest napisane że w razie sprzeczności OWS z treścią umowy pierwszeństwo ma umowa… zero kontaktu, spychologia, w siedzibie przy Al Jerozolimskich nikt nie mógł udzielić odpowiedzi… totalna masakra! Sprawa do Sądu!!! Teraz prąd na rynku po 0,42 zł za kWh a w umówie po 0,27 zł za kWh…

Krzysztof
Krzysztof
20 stycznia 2019 15:04

W połowie ubiegłego roku podpisałem umowę na okres do końca 2000 roku na licznik domowy gdzie pierwszy rok miał być za pół ceny , mam jeszcze drugą umowę na taki sam okres na prąd firmowy. obie te umowy odpisywałem po upadku poprzedniego mojego dostawcy energii .Dlaczego
Orange ? szukałem filmy która nie będzie polskim molochem bo według mnie tylko konkurencja ma wpływ na obniżenie cen , Patrzcie komórki. teraz dostałem propozycję zmiany cen Na oczywiście wyższe ponieważ hurtowy sprzedawca w Polsce który sprzedawał Orange energię wycofał się z kontraktu czyli Orange sprzedaje prąd którego właściwie nie miało trochę to niepoważne. Najgorsze jest to że wszystko w majestacie prawa , ponieważ umowa tak była napisana że wszystko jest okej, orange zgodnie z umową może przedstawiać projekty zmian a ja mogę ale nie muszę ich zaakceptować. Czyli łapią cię na niskie ceny, po pół roku Dają ci propozycję zmian i albo się godzisz albo nie. to po co jest umowa na 2 i pół roku? Po co sprzedają ton którego jesczcze nie mają

Teresa Ingielewicz
Teresa Ingielewicz
1 stycznia 2019 11:42

wiele osób żałuje że przeszli do Orange Energia ja też bardzo żałuje i licze m-ce do konca umowy i uciekam z tej firmy. Pozyskali mnie jako klienta przez oszustwo. Pewnie moja łatwowierność jest winna, ale nie przyszłoby mi do głowy ze oszustwem mozna zyskiwac klientów. Kontakt z tą firmą jest niemal niemożliwy !!! Faktury miały byc płacone co dwa m-ce a juz drugi raz dostaje fre płatną m-c po m-cu mimo ze okres rozliczeniowy sie zgadza. Chcialabym to wyjasnic ale nie ma kontaktu !!!!

DAREK
DAREK
1 października 2018 13:08

ORANGE ENERGIA TO **** JAK TO MOŻLIWE ŻEBY PŁACIĆ ZA JAKIEŚ PLANOWANIE CO MIESIĄC PO 244ZŁ Z GROSZAMI CO MIESIĄC A POTEM PRZYCHODZI ROZLICZENIE ZA PRĄD CO TRZEBA PŁACIĆ,NIE ROZUMIEM ZA JAKIE PLANOWANIE ONI BIORĄ TAKĄ OPŁATĘ ,W INNYCH FIRMACH TEGO NIE MA.SĄ TO ****.RADZĘ NIE PODPISUJCIE UMÓW Z TĄ FIRMĄ.

Komentarz edytowany przez Redakcję.

hela
hela
4 września 2018 13:58

Ja kontaktuje sie od miesiaca i nie moge przez infolinie a dlatego ze dostalam trzy faktury do zaplacenia w miesiacu sierpniu jedna na 156 zl platna do 16 sierpnia druga 122 zl platna tez do 16 sierpnia i trzecia 119 zl platna do 13 sierpnia ale najleprze ze od 12 kwietnia nie ma mnie w domu bede dopiero 13 wrzesnia i za co mam placic jak nie korzystam ludzie uwarzajcie na ta firme nie moge odrzalowac tego dnia co podpisalam ta umowe a jeszcze leprze podpisalam umowe ze prad nie zdrozeje przez trzy lata a okazalo sie ze zmienilam sprzedawce

Komentarz edytowany przez Redakcję.

wolak
wolak
31 lipca 2018 17:13

Jestem zadowolony, mam niższe rachunki za prąd. Poprawy wymaga kontakt z klientem poprzez stronę

krzysztofs
krzysztofs
26 sierpnia 2018 18:33
Odpowiedz do:  wolak

Racja. Do poprawy obsługa BOK i bardziej czytelna faktura. Brakuje aplikacji do spisywania stanu licznika i eBOK.

Użytkownik
Użytkownik
8 czerwca 2018 12:29

Jestem Klientem Orange od dawna i nawet przedluzam umowy na energie elektr. jestem bardzo zadowlona z niższych rachunkow nie rozumiem innych oponii.

Konsumentka
Konsumentka
7 maja 2018 15:17

Posiadam ta usluge od kilku miesiecy i jestem bardzo zadowolona Moje rachunki sa naprawde obnizone i Orange w pelni wywiazuje sie ze swojej roli sprzedawcy.

nika
nika
12 kwietnia 2018 13:05

Orange ma chyba trochę za dużo w ofercie i sobie nie do końca to ogarnia. efekt jest taki, ze jak chcę załatwić coś w punkcie, to doradcy nie wiedzą, co ze mną zrobić, bo mam za dużo usług. na infolinii tez nie jestem w stanie załatwić wszystkiego za jednym zamachem, tylko muszę się rozłączać i dzwonić jeszcze raz.

czyli dla mnie jeden dostawca wielu usług nie był najlepszym rozwiązaniem.

czytelnik
czytelnik
24 października 2017 21:40

W 2016 roku zamieniłem dostawce z Energii na Multimedia . teraz wykupił ich Orange . Do tej pory Multimedia nie doliczały mi ” Opłaty z tytułu gwarancji ceny” ale teraz od trzech miesięcy ta opłata jest doliczana . uważam tą opłatę za rozbój w biały dzień ponieważ czasami jest ona wyższa niż opłata za zużytą energię . na stronie Orange jest informacja ” zwolnienie z opłaty miesięcznej określonej w cenniku przez okres 48 miesięcy uzyskuje odbiorca który po upływie 12 miesięcy dostaw energii korzysta z co najmniej jednej usługi Orange na podstawie odrębnej umowy i nie ma zaległości płatniczych na rzecz Orange z tytułu innych umów’ . Ja mam Neostradę w Orange i popłacone rachunki a opłatę mi naliczają .

Krzysztofs
Krzysztofs
28 października 2017 22:49
Odpowiedz do:  czytelnik

Multimedia Polska Energia Sp. z o.o. zmieniła się w Orange Energia Sp. z o.o. Promocja zwalniająca z opłaty handlowej dotyczy abonentów Orange, którzy mają podpisane umowy na prąd w Orange Polska S.A.

ALDONA
ALDONA
29 stycznia 2018 12:51
Odpowiedz do:  Krzysztofs

Opłata handlowa jest od 4,90 do 5,90 miesięcznie,wiec jakim cudem niby jest “często wyższa niż zużycie energii”??? heheheh ale sie uśmiałam

Agnieszka
Agnieszka
28 lutego 2019 17:49
Odpowiedz do:  Krzysztofs

Ja jestem abonentem orange na dwa nr telefonu i też mi ta opłatę naliczana. Czuję się oszukana.

Kamil M
Kamil M
26 września 2017 09:11

Najgorszy dostawca energii w Polsce.
Z zwyklej ludzkiej sklerozy zapomnielismy dopłacić 5 zł i prąd od razu został odcięty!! Żenada i dno.

raf
raf
5 października 2017 22:22
Odpowiedz do:  Kamil M

jak mogl prad odciąć sprzedawca energii??? hahah ORANGE tylko robi cene a nie jest dystrybutorem 🙂 kłamczuszek

GG
GG
20 marca 2018 21:45
Odpowiedz do:  raf

Sprzedawca mógł wysłać wniosek do Dystrybutora o wstrzymanie z powodu nieuiszczenia należności.

szachMat
szachMat
4 sierpnia 2019 22:47
Odpowiedz do:  Kamil M

co miesiąc mam obsuwy w płatnościach, kiedyś nawet dwa miesiące zalegałam i nigdy nie odcieli mi pradu tyko powiadomieia sms szly co mi się akurat podoba

Użytkownik
Użytkownik
21 lipca 2020 10:50
Odpowiedz do:  szachMat

ODRADZAM ORANGE I PLUSA

julian lipinski
julian lipinski
23 maja 2017 12:08

Otrzymałem pierwszą f-rę za energię. Nie można z nikim o tym porozmawiać:
– brak nr telefonu na fakturze,
– tel. * 100 nie aktywny i nie wykreślony z poz. :kontakty” w internecie.
– brak możliwości skontaktowania się z Wami pod nr 510-100-100.
Płacę za energię, więc wymagam min. grzeczności.Proszę o poważną odpowiedz, a nie wymijającą, i kontakt bezpośredni do Doradcy.
Julian.

PiotrW
PiotrW
24 maja 2017 10:23
Odpowiedz do:  julian lipinski

Panie Julianie w komentarzu prosi Pan o kontakt z doradcą Orange Energia. Nasz portal enerad.pl jest niezależną porównywarką cen energii, który stara się o poprawę rynku energii i zwalczanie nieuczciwych praktyk sprzedawców prądu.

Niezbędne dane do kontaktu znajdzie Pan na stronie: kontakt Orange Energia lub może Pan odwiedzić osobiście jeden z punktów Biura Obsługi Klienta. Część adresów znajdzie Pan na stronie: BOK Orange.

pozdrawiam
Piotr
enerad.pl

Krzysztofs
Krzysztofs
9 września 2017 10:19
Odpowiedz do:  julian lipinski

mailem energia@orange.com lub
infolinia 510-100-100 albo 801-234-567 lub
rozmowa telefoniczna przez aplikację Mój Orange

raf
raf
5 października 2017 22:20
Odpowiedz do:  julian lipinski

511588181 RAFAŁ MAKOWSKI – DKB ORANGE ENERGIA

Lucjan
Lucjan
17 lutego 2017 18:41

Nie mogę się skomunikować z orange energia przez moje Orange. Konsultantka obcesowo informuje, że energią się nie zajmuje i odsyła pod tel. infolinii a tam informują, że z powodu dużej ilości klientów czas oczekiwania jest wydłużony. Płać i czekaj aż podejmą z tobą rozmowę. Raz miałem już taki przypadek z niemieckim dostawcą energii. tam też tylko można było reklamować przez złożenie pisma w biurze podawczym. skończyło się na interwencji URE. wtedy zagrożeni mandatem prezes RWE osobiście ( 5000 zł.) a firma do 50 000zł. załatwili mnie bardzo szybko.
W Orange nie mogę mailem dowiedzieć się o fakturze, jak ją znaleźć w systemie. Czuję, że będzie znów nie klawo.

Krzyś
Krzyś
9 lutego 2017 13:43

Orange to tragedia wszystko zrobią dla pozyskania klienta a potem mają Was w d… Zresztą jak każdy pośrednik zaczynając od Tauronu, Enei, Enegi, RWE itd… Najlepiej brać prąd prosto z elektrowni ja w domu mam Fortum a w firmie EDF Polska S.A i wszystko jest świetnie. Obie firmy posiadają kilka elektrowni w całej Polsce więc oferta dla każdego. A oszczędności w skali 20% rocznie do tego co płaciłem wcześniej w Tauronie więc można.

mrao
mrao
22 stycznia 2017 16:49

Przez cały rok płaciłem racjunki rzędu 100-120 zł podając na bieżąco stan licznika.W umowie Orange zagwarantował połroczne sprawdzanie i “wyrównywanie” rachunku. Wszystko wydawało sie ok dpoki nie dostałem faktury za grudzień /styczeń. Doliczono na niej , chyba z sufitu dodatkowe kilkaset kWh. I kwota rachunku wzrosła niemal trzykrotnie. Najgorsze ze wg obowiązujących przepisów musze najpierw zapłacic te zawyżoną fakturę zanim złoże reklamacje. Na fakturach nie ma rozliczenia wg stanu licznika a jedynie wg ilości zuzytej energii w kWh.Uważajcie na tę firmę bo nawet nie ma jak złozyc reklamacji. Oszczędnosci rzedu kilkudziesieciu zł za cały rok poszły sie pieprzyć za sprawą jednej pomylonej faktury. Jak nie załacę to mi wyłacza prąd. Jak zapłace to mi braknie na zycie. Krew mnie zalewa Juz więcej nie chce oszustów z orange a najgorsze ze system przedpłat z Tauronu tez jest niepoliczalny, bo nawet jak powstanie nadpłata, to jest ona konsumowana przez podwyżke cen a nie zwracana.

dziunek
dziunek
3 września 2017 20:22
Odpowiedz do:  mrao

Mam takie zdanie jak ty ciagle walcze z orange przeklinam ten dzien ż pdpisałem umowę, Dziunek

Krzysztofs
Krzysztofs
9 września 2017 10:25
Odpowiedz do:  mrao

możesz podać stan licznika sprzedawcy przed wystawieniem faktury, nie widzę winy sprzedawcy. strona orange.pl/licznik

Janek
Janek
28 stycznia 2019 21:03
Odpowiedz do:  Krzysztofs

Podanie stanu licznika nic nie daje , bo i tak podają zużycie z sufitu. Biorą darmowy kredyt. Brak sprawnej infolinii pokazuje , gdzie mają klientów.

Irys
Irys
1 czerwca 2016 09:47

Dobra firma, kupuję od niej prąd od trzech miesięcy i nie mam żadnych problemów, a rachunki mam niższe. Nie rozumiem komentarza Spalinowego.

darek
darek
1 października 2018 13:37
Odpowiedz do:  Irys

kolego poczekaj do roku a sam się przekonasz co to za oszuści

Spalinowy
Spalinowy
18 września 2015 23:29

Najgorsza reklama w historii. Energię powinno się oszczędzac a nie marnowac ile się da bo jest tania.