Orange Energia – Opinie, Ceny, Prąd

2.7 /5
(Ocen: 1348)
Orange - ceny prądu, taryfy, opinie, informacje

Orange to drugi po Plusie przedstawiciel telefonii komórkowej, który postanowił do swojej oferty wprowadzić także sprzedaż energii elektrycznej. Propozycja sprzedawcy adresowana jest przede wszystkim do gospodarstw domowych, a umowę o kupno energii elektrycznej od Orange podpisać możemy także w popularnych sieciach ze sprzętem AGD.

Sprzedawca prądu dla gospodarstw domowych i firm

Orange Energia swoją ofertę kieruje do wszystkich klientów, bonusami kusząc osoby korzystające w tej firmie już w innej usługi: abonamentu na telefon komórkowy, stacjonarny lub internet. Posiadając inną usługę w tej firmie i decydując się na zakup energii elektrycznej możemy liczyć na spore rabaty.

Klient biznesowy– taryfa A, B, C

W przypadku klientów instytucjonalnych Orange przewiduje możliwość sprzedaży gazu w dwóch pakietach: L (przy zużyciu rocznym poniżej 8 MWh) oraz XL (przy zużyciu rocznym powyżej 8 MWh do 30 MWh). Swoją propozycję ten sprzedawca prądu kieruje głównie do małych i średnich przedsiębiorstw. Podobnie, jak w przypadku klientów indywidualnych, mogą oni liczyć na rozmaite bonusy.

Gospodarstwa domowe – taryfa G

Orange Energia przewiduje dla klientów indywidualnych 4 stawki cenowe, zależne od wysokości zużycia energii na ostatniej fakturze od poprzedniego sprzedawcy. Te pakiety to S (zużycie roczne poniżej 1,5 MWh), M (zużycie roczne pomiędzy 1,5 MWh a 2,99 MWh), L (zużycie roczne 3-4,99 MWh), XL (powyżej 5 MWh rocznie). Rodzaj pakietu uzależnia przede wszystkim otrzymywane od firmy bonusy.

Sprawdź Prąd dla Domu i Firmy Co miesiąc niższe rachunki!

Sprzedawca gazu

Orange aktualnie nie prowadzi sprzedaży gazu, ani dla firm, ani dla klientów indywidualnych.

Klient biznesowy – taryfy gazu dla firm

Brak oferty sprzedaży gazu ze strony Orange dla przedsiębiorstw.

Gospodarstwa domowe – taryfy gazu dla domu

Brak oferty sprzedaży gazu ze strony Orange dla gospodarstw domowych.

Struktura paliw zużytych do produkcji energii sprzedanej przez Orange Energia w 2018 roku:

Orange - struktura paliw.

Sprawdź Gaz dla Domu i Firmy Co miesiąc niższe rachunki!

Podstawowe informacje o firmie

Orange S.A. prowadzi kilka rodzajów działalności:

  • jest sprzedawcą usług telefonii komórkowej oraz stacjonarnej, a także dostawcą internetu,
  • jest sprzedawcą usług finansowych, jak OrangeFinanse,
  • jest sprzedawcą prądu,
  • jest dostawcą telewizji satelitarnej.

Obszary działalności Orange

Orange oferuje usługi z wielu obszarach. Kilkakrotnie zmieniała swój wizerunek. Na polskim rynku pojawiła się w 1991 roku, w wyniku sprywatyzowania Telekomunikacji Polskiej S.A. Firma początkowo funkcjonowała pod tą właśnie nazwą, a obecny udziałowiec posiadał jedynie 35% akcji. Cały proces prywatyzacji skończył się w 2010 roku, gdy Skarb Państwa sprzedał ostatnie akcje France Telecom, będącego właścicielem firmy oraz marki Orange na całym świecie. Przez długi czas TP S.A. było monopolistą, jeśli chodzi o usługi telekomunikacyjne oraz internetowe. W 2012 roku nastąpiło przebrandowanie marki na Orange Polska S.A. Co ciekawe, z tytułu sprzedaży usług pod tą marką Orange Polska musi płacić Orange Brand Services Limited 1,6% swoich przychodów operacyjnych rocznie. W 2013 roku nastąpiła pełna fuzja spółek.

Orange Polska S.A. oferuje bardzo szeroki pakiet usług. Wśród nich można znaleźć sprzedaż usług telekomunikacyjnych, finansowych, energii elektrycznej i wiele więcej. Firma posiada także fundację, jest również sponsorem wielu imprez kulturalnych, sportowych, patronem akcji społecznych.

Orange Energia nie posiada własnych źródeł energii, kupuje energię elektryczną na giełdzie od niezależnych wytwórców.

Orange na Youtube

Orange ma na Youtubie cały kanał ze swoimi reklamami telewizyjnymi. Usługi firmy pojawia się również jako tzw. product placement w filmach, serialach, nagraniach popularnych Youtuberów. Sprzedawcę reklamują na przykład bohaterowie serialu TVP „Boscy”.

Więcej informacji o Orange Energia

Opinie o Orange

Dodaj komentarz
guest
114 komentarzy
Najnowsze
Najstarsze Najpopularniejsze
Inline Feedbacks
View all comments
Witek
Witek
31 sierpnia 2022 15:57

Mi naliczyli karę umowną 1200zł za 3 lata, wliczając w to bon 400zł na komórkę który dostałem przy podpisywaniu umowy. Omijać szerokim łukiem. Najlepszy jest zapis przy umowie ” w kolejnych latach bezpieczny mechanizm indeksowania stawki” co u nich oznacza z 0,29gr na 0,57gr od 2022r.

Marek
Marek
28 sierpnia 2022 21:01

Uważajcie na obiecanki cacanki. 100% energii wróci do was, tzw. magazynu energii za który płacisz co miesiąc, nie mając zainstalowanej fizycznie baterii. Prawda jest taka, że przy większej produkcji, czyli teraz w lato, falownik się WYŁĄCZAŁ! ! Nie oddawał, bo sieć nie przyjmowała, czyli nie ma energii do odbioru. Takie smaczki Orange Energia funduje, i jeszcze za to płacicie. Dramat, nie polecam.

Wiktor
Wiktor
26 sierpnia 2022 10:42

Kto jeszcze dostał wypowiedzenie umowy? Mi napisali że już orange nie sprzedaje energii?

Tomasz
Tomasz
24 lipca 2022 11:02

Potwierdzam niestety ze firma Orange Energia to [Komentarz edytowany przez Redakcję]! Od połowy kwietnia 2022 założona fotowoltaika i zgłoszenie zmiany umowy. Dalej płacę rachunki po 450zł, a aneksu do umowy nie dostaję mimo co miesięcznych zgłoszeń.

Maria
Maria
6 lipca 2022 21:45

Podpisałam umowę rok temu rachunki przychodziły dużo wyższe niż w PGE.napisalam rezygnację.od 1 06 mam energię z PGE.przyxhodza mi faktury które były płacone.i kolosalna kara.co mam zrobić.pomozcie

Hubert
Hubert
30 lipca 2022 07:34
Odpowiedz do:  Maria

Dalej głosować na pis

Witek
Witek
28 czerwca 2022 17:06

Po niecałym roku wolę zapłacić karę za rezygnację niż tam zostać. Od stycznia 2022 nie ma nigdzie droższego prądu niż w Orange. Co miesiąc płacę około 100 zł więcej niż w PGE, gdzie byłem wcześniej

Maria
Maria
6 lipca 2022 21:30
Odpowiedz do:  Witek

Czy zapłacił już Pan karę bo ja też zrezygnowałam i kara jest ogromna

Maria
Maria
6 lipca 2022 22:50
Odpowiedz do:  Witek

Czy zapłacił Pan już karę bo ja też zrezygnowałam i kara przyszla ogromna

Witek
Witek
26 lipca 2022 11:36
Odpowiedz do:  Maria

W sierpniu mają mi naliczyć karę za około 3 lata. W salonie Orange powiedzieli że za każdy miesiąc 20 kilka złotych. A ile Pani naliczyli i za jaki okres ?

Witek
Witek
27 lipca 2022 22:48
Odpowiedz do:  Maria

Mi kara przyjdzie w sierpniu, bo do końca lipca mam jeszcze orange energia. W salonie mówili że 20 kilka złotych za miesiąc czyli mi wyjdzie razy 36. A ile Pani naliczyli ?

Jolanta
Jolanta
11 maja 2022 00:04

Nie polecam firmy Orange Energa. Bardzo uważnie zapoznawajcie się z tym, co Wam proponują i czy będzie dla Was korzystna. Podpisałam z nimi umowę we wrześniu 2021 r., płacę obecnie 1,22 zł za kWh (uwzględniając wszystkie koszty, i przy obniżonym vacie). Jak Vat wróci do normalnej stawki będę płacić ponad 1,5 zł. Tak wysoka cena jest w dużej mierze konsekwencją opłaty miesięcznej 21,33 zł za pakiet chyba “hydrauliczny”, wciskany klientom niepostrzeżenie, oraz stawki 0,5761 za kWh ustalonej przez Orange ( za samą energię, bez opłaty zmiennej sieciowej pobieranej przez Energa). Ta sama stawka obecnie np. w Energa to 0,4081 zl.

Sebastian
Sebastian
5 maja 2022 11:57

a ja polecam firmę Orange, rachunki podobne jak w Energa, żadnych zawyżonych, co do fotowoltaiki to się nie wypowiem bo mieszkam w bloku ale sama usługa jest ok.

Łukasz
Łukasz
21 kwietnia 2022 09:39

Chciałbym stanowczo przestrzec wszystkich przed skorzystaniem z oferty Orange Energia w zakresie fotowoltaiki. Czuję się całkowicie oszukany. W styczniu 2022r podpisałem umowę na dostawę i montaż instalacji. Przedstawiciel Orange zapewnił mnie, że zdążą przed zmianą przepisów do 31.03.2022r. W myśl umowy termin wykonania (montażu) instalacji fotowoltaicznej wynosił 45 dni od daty wpłaty zaliczki wynoszącej 50 % kosztów inwestycji. Wpłaty dokonałem w dniu 24 stycznia 2022r, a zatem termin minął najpóźniej w dniu 12 marca 2022r. Instalacja dotąd (21.04.2022r) nie została zamontowana mimo wielokrotnych monitów telefonicznych i pisemnych. Nie jestem w stanie zliczyć ile rozmów odbyłem w tej sprawie (tylko płatna infolinia). Rzekomych terminów wykonania usługi było już co najmniej 6-7. Żaden z nich nie został dotrzymany. Chcę zaznaczyć, ze za każdym razem byłem zobligowany zapewnić kogoś dorosłego w domu, po czym za każdym razem okazywało się, że nikt z ekipy montażowej nie dojechał, nie odbierają telefonów i nie ma z nimi ani z firmą wykonawczą żadnego kontaktu. Podkreślam, że postanowiłem zainwestować w fotowoltaikę z uwagi na planowane od 1.04.2022r zmiany przepisów. W rozmowach z przedstawicielami Orange Energia byłem przekonywany, że instalacja będzie wykonana na 100% najpóźniej do dnia 31 marca 2022r, co pozwoli mi zachować dotychczasowy sposób rozliczania nadwyżek energii oddanych do sieci. Tylko ta okoliczność skłoniła mnie do zawarcia umowy z poważną (jak się wówczas wydało) firmą, która powinna zagwarantować terminową i rzetelną realizację umowy. Okazało się, że Orange Energia nie jest poważnym kontrahentem. Absurd całej sytuacji został ujawniony, gdy przedstawiciel PGE skontaktował się ze mną w sprawie wymiany licznika na dwukierunkowy w dniu 21.04.2002r. Orange wcześniej w moim imieniu zgłosił wniosek o taką wymianę. Tymczasem do wymiany licznika konieczna jest zamontowana uprzednio i sprawna instalacja FV, a instalacji wciąż brak. Na placu przed domem leży konstrukcja metalowa i panele w paczkach, ale ekipy montażowej jak nie było tak nie.
Oznacza to, że nie mam już szans skorzystać z dotychczasowych zasad rozliczania nadwyżek energii, a będę objęty nowym systemem (tzw. net billing), którym nie jestem zainteresowany i nie byłem w dacie zawierania umowy. W tej sytuacji złożyłem pismo w Orange o odstąpieniu od umowy. Jeszcze raz ostrzegam wszystkich przed ta firmą, bo teraz czeka mnie proces z Orange o zwrot zaliczki i zwrot innych kosztów, które poniosłem.

Bartosz
Bartosz
16 lipca 2022 08:09
Odpowiedz do:  Łukasz

Witam. Czy Pana historia się już zakończyła? Jaki był finał sprawy? Jestem bardzo ciekawy, sam przymierzam się do instalacji PV i skorzystać z usług Orange która rozlicza to 1:1 tylko trochę to zbyt piękne aby było możliwe.

Ela
Ela
23 marca 2022 14:05

Unikajcie jak ognia!!!
Stawki za energię dwa razy większe niż u innych sprzedawców, od 1 stycznia 2022 w Orange wyniosła – 0,56400zł netto za kWh, a u nowego sprzedawcy – 0,3405zł netto za kWh (z gwarancją stałości na dwa lata). Do tego narzucane usługi “serwisowe”, których klient nie potrzebuje, ale tzw. opłata miesięczna stała może urosnąć nawet do prawie 20zł.
Fatalna obsługa, niekompetentni, niedoszkoleni doradcy zarówno w obsłudze telefonicznej jak i w stacjonarnych biurach obsługi Orange. Przy czym połączenia telefoniczne do BOK *100 i na infolinię 801080016 są płatne. Np. w styczniu złożenie telefonicznej reklamacji kosztowało mnie prawie 12zł (przy połączeniu z sieci komórkowej Orange).
Po prostu dno i wodorosty

Jolanta
Jolanta
11 maja 2022 08:47
Odpowiedz do:  Ela

Poważnie zastanawiam się nad zgłoszeniem sprawy do UOIK. Podobną umowę mi wcisnęli nie informując, o tym jak wysoką stawkę za kWh proponują, nie poinformowali tez o innych alternatywnych opcjach możliwej umowy. Podkreślali natomiast stałość ceny przez czas trwania umowy.

Maria
Maria
6 lipca 2022 21:35
Odpowiedz do:  Jolanta

Z chęcią dołączę do Pani vo ja też zostałam tak potraktowana […] i niewiem gdzie to zglosic

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Andrzej
Andrzej
3 marca 2022 12:48

beznadzieja słaba firma ,partner nie płaci za umowy firma to olewa nie polecam, lepiej trzymać się z daleka

Andrzej
Andrzej
18 lutego 2022 13:57

z tego co już mi wiadomo, to Orange Energia jest jedna z najtańszych stawek energii, zatem warto wiec może pozostać w Orange Energia. Nie ma już takich podobnych tanich stawek jak to Orange Energia oferuje. Jedynym minusem jest brak konta, gdzie można by było kontrolowac swoje wpłaty

Przemek
Przemek
4 lutego 2022 13:01

Nie polecam. Po pierwsze to nieczytelny sposób naliczania faktur. Co miesiąc podaję stan licznika a orange co drugą fakturę wystawia mi jako “prognozowaną”. Najlepsza jest prognoza. Ponad 400kwh/miesiąc. Przy przechodzeniu do Orange prosili o moje faktury z Tauronem i jasno z nich wynikało, że zużywałem niecałe 200kwh/miesiąc. Podczas rozmowy, jasno powiedziałem na infolinii, że chcę płacić za zużycie a nie prognozowane zużycie. Co drugi miesiąc dostaję korektę po tej prognozowanej. Co do cen za energię to również bardzo mijał się z prawdą “typ” na infolinii. Zapewniał mnie, że po podwyżce cen kwh na dany rok, obowiązująca u nich jest niższa cena z poprzedniego roku, a jeżeli by była obniżka, to stosują obniżkę. Taka dbałość o klienta. Oczywiście znów kłamał. Prawda jest taka, że po zmianie taurona na orange płacę wyższe rachunki. A miało być o wiele taniej. Nadmieniam, że nie uwzględniam w mojej opinii skoku cen energii od 2022r. Nie wspomnę o płatnej infolinii. Pożegnam ich jak tylko skończy mi się umowa.

Rafał
Rafał
4 lutego 2022 10:04

Tragedia, bez żadnego ostrzeżenia ani informowania odcinają prąd bo jedna w okat z przed dobrych 5 miesięcy nie została zaksięgowana, zdecydowanie nie polecam

Marcin
Marcin
24 października 2021 01:12

Tragedia ! Mocną stroną jest pozyskiwanie klienta. Jak ktoś wpadnie w sidła to przestaje być różowo. Konsultanci są niekompetentni, połączenia tel. są płatne, nie realizują przyjętego zlecenia (zmiana umowy) mimo przypomień, nie odpowiadają na maile. Jestem w szoku, że można tak bardzo olewać klienta, mimo że rachunki wcale nie są niższe niż w poprzedniej firmie. Żałuję że nie pozostałem w poprzedniej firmie.

Andrzej
Andrzej
30 września 2021 13:29

brak konta w Orange Energia, przyczynia się do oszustwa, brak kontroli

Jerzy
Jerzy
23 sierpnia 2021 09:23

Orange Energia – kupowanie energii od Orange to jak samochodu od Nestle, wody od Boscha albo chleba z PGE. Totalna amatorszczyzna: brak organizacji, brak wsparcia posprzedażowego… jedyne co działa to sprzedaż. Kontakt z infolinią płatny (!) nawet jeżeli dzwonisz z sieci Orange, kpina jakaś, bo w punkcie Orange jedynie możesz jakiś papierek zostawić (przemailują do Energii – tylko do tego się ich kompetencje ograniczają). Fotowoltaika – no chcieli by bardzo, tylko też im nie wychodzi. Podpiszesz umowę, zapłacisz i czekasz… nikt się nie zgłosi przez 45 (czas na instalację wg umowy), a później jak grom z jasnego nieba pod drzwiami stoją bo instalować będą. Unikajcie – szkoda nerwów i pieniędzy, bo stawki też mają słabe.

grzegorz
grzegorz
8 lipca 2021 10:23

prąd w orange rachunki dostaje rzeczywiste tyle ile zużyłem dzięki wysyłaniu smsa faktura klarowna co miesiąc nie mam dwóch faktur całe rozliczenie na jednej. Przyjemnie i wygodne rozliczanie

Bozydarka
Bozydarka
8 lipca 2021 10:09

Jestem klijentka Orange energia od kilku lat rachunki przychodzą niższe zawsze na czas nie dostałam rachunku nigdy zawyżonego zawsze zgadza się według zużycia kWh polecam firmę Orange lojalna i zpodejsciem do klijenta zawsze pomocni .

krzychu
krzychu
27 czerwca 2021 21:28

Orange? Nie znam drugiej legalnie działającej firmy, która by tak regularnie naciągała klientów. Bezkarnie. Zawyżają rachunki. Twierdzą, że pomyłka. Odwołania rozpatrują całytmi miesiącami. Oczywiście po drodze gdzieś niby giną. Nie dostali. Nie wiedzą. Myślałem, że mój przypadek jest odosobniony, ale wkurzyło mnie to na tyle, że zacząłem zaczepiać ludzi i dopytywać. Okazało się, że co trzeci zaczepiony przeze mnie klient pod salonem ma te same problemy – zawyżone rachunki, naliczanie podwójnie, włączane bez konsultacji opcje itp. I niby że to pomyłka… Radzę odpuścić sobie, jeśli ktoś się zastanawia. Orange to tragedia. Obecnie jestem już w innej firmie. rachunki zgadzają się co do grosza. Miesiąc w miesiąc. Od roku.

Maria
Maria
10 sierpnia 2022 12:18
Odpowiedz do:  krzychu

Jaką firmę energetyczną możecie polecić

Bogusław
Bogusław
15 czerwca 2021 18:54

Swoją sprawę opiszę negatywnie na wszystkich możliwych stronach internetowych, aby odstraszyć potencjalnych klientów firmy Orange, Będąc w szpitalu po bardzo rozległym zawale wracam do domu, szczęśliwy, że żyje a tu niespodzianka, odcięty prąd, bo spóźniłem się parę dni z opłatą, a teraz załatw żeby Ci podłączyli ponownie już drugi dzień walczę bez skutku, prądu nadal nie mam, telefony Orange ściśle tajne /poufne,, na żadnej fakturze nie znajdziesz, boją się klientów,, infolinia niedostępna!!!!Masakra, poinformuję Was po ilu dniach udało mi się odzyskać (jeśli się uda) prąd

Bogusław
Bogusław
15 czerwca 2021 17:08

Najgorszy operator spóźnisz się z opłatą i od razu odcinają NIE polecam

Marek
Marek
14 czerwca 2021 13:17

Najważniejsze, że taniej, a nadpłata na abonament 400 zł wpłyneła i sie zgadza

Bartek
Bartek
22 maja 2021 15:52

Firma Orange to dno. Po upływie umowy przechodzą na wyższe stawki. 1538 kw kosztuje u nich 1432 zł. I nikt o tym nie informuje. Podczas składania reklamacji i w oczekiwaniu na odpowiedz zwrotna sprawę podają do windykacji, wymuszając spłatę. Totalne dno.

Joanna
Joanna
29 kwietnia 2022 11:42
Odpowiedz do:  Bartek

Dokładnie po zerwaniu umowy mam wyższe zużycie o kwotach już nie wspomnę porażka

Kamila
Kamila
18 maja 2021 18:37

Szczerze polecam przejście z prądem do Orange. Dzięki temu obniżyłam swoje rachunki a dodatkowo dostałam bon na 400 zł. Nie wiem kto wypisuje takie bzdurne negatywne komentarze, czyżby jak w każdym przypadku zazdrosna konkurencja że straciła klienta?

Ryszard
Ryszard
28 grudnia 2021 10:57
Odpowiedz do:  Kamila

Jaki bon? Żart?

Bozydarka
Bozydarka
14 maja 2021 10:50

Witam jestem klijentka Orange energia od jakiegoś czasu place niższe rachunki niż wcześniej do tego bon 400 polecam każdemu żeby swoje rachunki przeniósł do orencz do tego pakiet ubezpieczeń firmy assistance .

jolka
jolka
31 maja 2022 11:14
Odpowiedz do:  Bozydarka

najpierw to proponuje przenieść słownik w bliższe miejsce i sie z nim zapoznać, bo aż w oczy kłuje…

Stefan
Stefan
7 maja 2021 08:24

Bardzo korzystna oferta dla klientów, mam duzo mniejsze opłaty za prąd. Obsługa na bardzo wysokim poziomie. W porownaniu do PGE mam teraz znacznie mniejsze opłaty, jestem bardzo zadowolony. Dodatkowo ten bonus 400zł. swietnia sprawa. POLECAM KAZDEMU SKORZYSTANIE !!! 🙂

klient 42927
klient 42927
30 kwietnia 2021 09:22

Może tą drogą doczekam się interwencji w rozliczenia za zużyty prąd.Umowa skończyła się 28lutego.Firmy nie polecam,koszmarna działalność.Szkoda nerw

Jasinski
Jasinski
27 kwietnia 2021 07:24

Jeden wielki […] rozbój w biały dzień. Faktorę którą dostałem starczyła by na trzy miesiące w Energi. Podany stan licznika skazywał na zużycie 87kw a nafaktórze 280. Nie polecam nikomu takiej firmy jak jest Orange.

Komentarz edytowany przez Redakcję

Kris F.
Kris F.
26 kwietnia 2021 11:33

Jak dla mnie to firma, która jest nieuczciwa, bo bazuje na nieuczciwych agentach podpisujących umowy. Ostrzegam !!!

nina
nina
12 kwietnia 2021 08:09

Umowa na dostawę prądu skończyła się 28.02.21r Do tej pory nie mogę doczekać się rozliczenia.Na emeil nikt nie odpowiada od 42 dni.I to jest powód dlaczego nie przedłużyłam umowy.Firma Orange zachowuje się tak tam nikt nie pracował.Może ktoś w końcu odezwie się.Pozdrawiam

Krzysztof
Krzysztof
7 kwietnia 2021 15:58

Dostałem umowę na 4 lata z pakietem komfort wraz z drukiem oświadczenie woli o rezygnacji z ochrony ubezpieczeniowej która kosztuje co miesiąc 20zł Rezygnację przyjęli ale obciążenie kwotą 20 zł pozostało tłumacząc że nie mogę zrezygnować ponieważ w skład tej opłaty wchodzi nie tylko ubezpieczenie ale i inne czynniki których nie podano w umowie zaś ubezpieczenie zawiera dwie strony tekstu z bzdurnymi przywilejami z tytułu napraw itp. Tak czy inaczej naciągnęli mnie na 980zł w skali 4 letniej umowy ale to już ostatni raz dałem się oszukać. Nie polecam tej firmy. Wasze komentarze odnośnie rozliczeń faktur i prognoz pokrywają się z moimi nadpłaty zwracają przez rok zaś rachunki nie są korygowane w stosunku do zużycia celowo w końcu obracają naszą gotówką za darmo

Doradca Orange
Doradca Orange
10 kwietnia 2021 18:09
Odpowiedz do:  Krzysztof

Ochrona ubezpieczeniowa nic nie kosztuje.
Opłata miesięczna wynosi ok
. 20 zł i jest stala.

Jolanta
Jolanta
10 maja 2022 23:14
Odpowiedz do:  Doradca Orange

A za cóż ta opłata ? Za hydraulika i ubezpieczenie ? W pakiecie z prędem są przesyłani ?

Alicja
Alicja
31 marca 2021 00:34

Mówią nieprawdę ze mają tylko cenniki 4 letnie z serwisantami tymczasem magiczny CENNIK SPRZEDAWCY kosztuje 9,90 stawki stałej i 0,450kwh za zużycie. I to cennik bezterminowy. W salonie milczą jak grób i udają ze nie mają takich ofert tylko wciskają na 4 lata.

Doradca Orange
Doradca Orange
10 kwietnia 2021 18:10
Odpowiedz do:  Alicja

Ten cennik obowiązuje ale po zakończeniu umowy terminowej.

Barbara
Barbara
15 marca 2021 08:39

Pierwszy rachunek z Orange energia i już żałuję.Opłata większa,szkoda że nie mogę umieścić zdjęć z rachunków.A teraz dane zużycia z faktury: za zużyte 186 kWh do zapłaty 148zł,natomiast w Enea za 196 kWh zapłaciłam 134zł.Jednak nie jest taniej.Faktury mogę przesłać zainteresowanym.508 098 545.To mój telefon.Nie wiem jakie są kary za zerwanie umowy bo najchętniej bym to zrobiła

Doradca Orange
Doradca Orange
10 kwietnia 2021 18:14
Odpowiedz do:  Barbara

Formularz do reklamacji na stronie http://www.orangeenergia.pl w zakładce “Napisz do nas”.

Agata
Agata
14 marca 2021 19:33

Mimo renomy jaka cieszy się firma Orange, muszę napisać że toootalnie zawiodłam się na nich jako dostawcy energii. Umowa podpisana i uzgodbiona, że rozliczenia będą dokonywane na podstawie własnych odczytów, po kilku pierwszych miesiącach, terminowego podawania odczytów, okazało się ( po rozmowie na infolinii), że własne odczyty nie są brane pod uwagę, bo i tak odczyty tylko dokonywane przez inkasenta sa brane pod uwagę. Na przestrzeni roku, prognozy ok, ale rozliczenia zaskakująco niskie, tak że cały czas powstawały nadpłaty. Na koniec obowiązywania umowy przychodzi rozliczenie gdzie do zapłaty jest ponad 1200zl, a zużycie energii za miesiąc na fakturze wskazane na poziomie 2000 kWh!!! Po piśmie z prośbą o wytłumaczenie, jak to możliwe okazuje sie, że rozliczenia to odczyty szacunkowe ( moim zdaniem celowo zaniżane), a inkasent był tylko na koniec obowiązywania umowy. Dalej prośbą o weryfikację, przychodzą korekty wskazań licznika od operatora, Orange wystawia korekty, w wyniku czego do zapłaty już jest ponad 2000 zł! Ponad 5 miesięcy tłumaczeń, pism reklamacyjnych (odpowiedzi w stylu “nie ma podstaw do uznania reklamacji” bez żadnych słów wytłumaczenia). Dzięki uporowi w końcu po prawie 6 miesięcy przerzucania się reklamacjami/ odpowiedziami, setek rozmów na infolinii, z prośbą o dokladna weryfikację i zapoznanie się z tematem, przychodzi mail z przeprosinami i uznaniem reklamacji. Tragedia! Baaaardzo przestrzegam przed tą firmą, na przyszłość najbezpieczniej podpisywać umowę bezpośrednio z Operatorem bez pośredników!

Doradca Orange
Doradca Orange
10 kwietnia 2021 18:18
Odpowiedz do:  Agata

Każd6 klient może podawać swoje odczyty i są uwzględniane o ile nie ma w tym czasie odczytu inkasenckiego.

Proponuję przejrzenie faktur prognoxowych czy Pani odczyty były ujęte.

Ponadto można zgłosić reklamację poprzez formularz na stronie http://www.orangeenergia.pl w zakładce “Napisz do nas”.

nina
nina
12 kwietnia 2021 08:17
Odpowiedz do:  Agata

Po trzy letniej współpracy jestem zadowolona,że mogłam nie przedłużyć umowy i widzę podobne miałam problemy.Teraz czekam 42 dni na odpowiedż na emel i faktyczne rozliczenie

jacek
jacek
22 lutego 2021 10:17

Ludzie jeżeli usłyszycie w telefonie firma Orange rozłączajcie się ja podpisałem umowę na energię elektryczną i na koniec trwania umowy chciałem rozwiązać umowę wypowiedzenie złożyłem dwa miesiące przed końcem w salonie twierdzili że dokument do nich nie dotarł i po interwencji z mojej strony i przedstawieniu dokumentu wypowiedzenia i tak mi przedłużyli umowę o 1 miesiąc […] nigdy więcej z nimi umowy nie podpisze i ostrzegam innych nie podpisujcie umów z nimi

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Maria
Maria
2 lutego 2021 11:59

O, a mnie nie stać d 01.12.2020 jestem odbiorcą prądu z Orange Energa niestety rozliczenie pierwszą fakturą okazało się klęską dla mnie. Nie dosyć, że na f-rze podano jakieś zmyślone prognozy o wiele zaniżone – nie podpisywałam umowy na prognozy a na rzeczywiste zużycie par.5pkt 3, pkt4 umowy to f-ra krążyła w przestrzeni bo nikt z pacowników nie poprawił błędnie wpisanego do umowy mojego e-maila 19 pażdz.2020 i od razu 19.10.2920 r. zauważonego i zgłoszonego błędu . Interwencja i zmiany mojego e-maila trwały 4 dni bo ciągle coś komuś nie pasowało. Zaznaczam, że ja u poprzedniego dostawcy sama sobie spisywałam z licznika stany zużycia mając kontrolę ile i za ile zużyłam pądu i porównywałam z odczytami Operatora jakie przedstawiał na przesłanej fakturze. A tu co – jakaś prognoza , a przecież Operator musi mieć odczyt poprzedni i końcowy. Pełnaparanoja. Żałuję tylko stroconego czasu i nerwów . Okazało się, że to co się pisze w umowie /par. 5 / to nie ma pokrycia w rzeczywistości. Ja wiem doskonale jak należy robić odczyty i jak zgłaszać , ale tu ewidentnie Operator Orange Energia “coś” przeoczył, a ja zamiast 1-miesięcznych niskich f-r będę płaciła bardzo wysokie bo przy zawieraniu umowy nie poinformowano mnie o f-rach prognozowanego zużycia. Przykre ale prawdziwe – dałam się nabrać.

Tadeusz
Tadeusz
26 stycznia 2021 20:50

Dołączyłem do Orange Energia 1 listopada 2019, od 1 grudnia mój prąd podrożał Ok 50% (lekko ponad), nic nie pomagają reklamacje i tłumaczenia, płace za to co zużyje w danym miesiącu. Nigdy nie miałem tyle problemu z jakimkolwiek dostawcą usług. Pozdrawiam.

Maciej
Maciej
7 stycznia 2021 17:23

Szukam sprzedawcy dostarczającego prąd 100% z OZE. Widzę, że Orange twierdzi, że ma pokrycie na swój prąd w 100% z zakupionych certyfikatów OZE. Ale pytanie, czy to w praktyce oznacza to samo?

january
january
6 listopada 2020 20:27

Mam umowe z Orange Polska od czterech lat i w porownaniu z poprzednim dostawca tj. RWE. Przez ten czas zaoszczedzilem ponad 800 zl, jak nie tysiac.

Janek
Janek
6 października 2020 16:57

Prawie od 4 lat mam umowe z Orange Energia, taryfa G 11 oferta dla mieszkania w Warszawie. Mam rachunki znaczaco nizsze niz wczesniej w Innogy i zadnych problemow jak dotychczas.

Iwona
Iwona
13 stycznia 2021 15:07
Odpowiedz do:  Janek

Dowód?

R54
R54
1 września 2020 15:56

Ale wy głupoty wypisujecie, większość stare pryki, nie potrafiące czytać ze zrozumieniem. Aby nie naliczało prognozowanego zużycia, należy wysłać sms, wpisać na stronie ile faktycznie się zużyło. I nie gadajcie, że nie działa, bo działa. Są zresztą 3 możliwości zgłoszenia tego. I robi się to bodajże, do 3 dnia każdego miesiąca. Ale nie, wy sobie wyślecie kiedy chcecie, w środku miesiąca i twierdzicie, że nie działa. Co do stawki, to tak Orange ma niższą, ale to są różnice rządu pół grosza/grosz za kwh. Jeden gość pisze, że dopytywał czy nie ma opłat za dystrybucję – człowieku na jakim świecie Ty żyjesz ? Wszędzie jest opłata za dystrybucję. Enea obecnie przy e-fakturze 23,99 jak dobrze pamiętam, bez e-faktury 29,99zł. Orange zależnie od wariantu (wygoda/komfort) 12.99 bądź 19,99 i w tej cenie jest ubezpieczenie mieszkania od zdarzeń losowych w Allianz. Reasumując. Szukacie niższych cen, nie znając w ogóle rynku, nie wiedząc o nim kompletnie nic, dostajecie usługę/produkt, którym nie potraficie się obsługiwać i wypisujecie pierdoły, szkalujące sprzedawcę. To tak jak byście kupili w mediaexpert laptopa, jeden dziad stary z drugim i nie potraficie się nim obsługiwać i lecicie z pyskiem do sprzedawcy, że ma wam pokazać jak się robi to, to i to, a jeszcze zainstalować kilka rzeczy bo wy nie umiecie. Nonsens. Nikogo tutaj nie bronię Orange energii, Taurona, Enei czy kogo tam jeszcze, ale jak widzę te głupoty starych pryków, że oszustwo, 50% drożej itp, to aż się nóż w kieszeni otwiera.

Jolanta
Jolanta
10 maja 2022 23:41
Odpowiedz do:  R54

Płacę obecnie Orange 0,5716 zł za kWh i dodatkowo 20 złotych miesięcznie za stałość tej ceny. Energa liczy sobie 0,4081 zł za kWh, PGE coś na poziomie 0,42 zł… i bez dopłaty 20 zł …
Faktycznie świetna oferta. Orange wygrywa.

Sebastian
Sebastian
2 lipca 2020 16:44

Mimo zgonu właściciela , po przesłaniu aktu zgonu i innych dokumentów Orange Energia nalicza karę za zerwanie umowy !!! To niedopuszczalne!

Doradca Orange
Doradca Orange
10 kwietnia 2021 19:07
Odpowiedz do:  Sebastian

Oczywiście że nie dopuszczalne jeśli jest przesłany akt zgonu z rezygnacją.

Może naliczyć tylko zużycie energii do końca umowy.
Kontakt: energia@orange.com

Sylwek
Sylwek
18 maja 2021 12:41
Odpowiedz do:  Doradca Orange

Niedopuszczalne pisze się razem panie doradco . A więc pisać nie potraficie , ciekawe czy potraficie liczyć ?

Sylwek
Sylwek
18 maja 2021 12:59
Odpowiedz do:  Doradca Orange

Ile wynosi aktualna cena netto za 1 kWh i jaka jest opłata handlowa ? Czy możecie wygenerować i podać całkowitą kwotę do zapłaty przy zużyciu 227 kWh ? Jestem zainteresowany zmianą sprzedawcy prądu .

Janko
Janko
31 maja 2020 17:54

Witam , to co piszecie to wszystko prawda , ja mam z nimi niby umowe od lutego i gdy zadzwonilem , proszac o przeslanie mi wersji papierowej , to zdziwieni ze jeszcze nie otrzymalem i co najgorsze niewiem jak znimi zerwac niby umowe, moze znajdzie sie tu ktos kto mi cos podpowie w tej kwesti, najlepiej na mejla -Ostapowiczjanusz1@wp.pl z gory dziekuje.

Doradca Orange
Doradca Orange
10 kwietnia 2021 19:14
Odpowiedz do:  Janko

Umowę powinien Pan otrzymać od Sprzedawcy w salonie lub od kuriera.
Sprzedawca i kurier są zobowiązani zostawić 1 egz. dla Pana.
A kwestii kopii proszę założyć zgłoszenie na stronie http://www.orangeenergia.pl w zakładce Napisz do nas lub na energia@orange.com.

Oszukana
Oszukana
9 stycznia 2020 18:40

Ludzie,jeśli usłyszycie”orange” to uciekajcie gdzie pieprz rośnie!

Hary
Hary
17 lipca 2019 07:33

Potwierdzam te komentaże o nieuczciwosci tej firmy, laska wlazła mi do chaty zagadując najpierw że są z firmy enea z ktorą mam umowę a potem mamiła mnie że przejmują wszystkich klientow i w trakcie tej gadki powyciagała umowy które zaczela wypelniać i dawac mi do podpisania. To tak w skrócie.
Ogolnie jak to żona stwierdziła dałem sie nabić w butelke więc czym prędzej napisaĺem odstąpienie od umowy.
Dzień po wysłaniu dostaję sms z poczty o doręczeniu odstąpienia od umowy a po dwóch godzinach sms że rozpoczynamy proces zmiany sprzedawcy :))) co za banda jeszcze nie miną tydzień a gdzie 14 dni na odstąpienie. I oczywiście żadnego kontaktu email itp.

Była przedstawicielka
Była przedstawicielka
7 czerwca 2019 21:43

Pracowałam w tej „firmie” tydzień. Dokaldnie w marcu. Ludzie nie nabierajciej się !! Kazali nam kłamać ze niby weszła jakaś ustawa o podwyżce cen prądu i jeśli podpiszecie umowę z Orange to was to ominie i będziecie mieć gwarancje na stałą cenę bez podwyżki. Może i tak. Przez krótki czas. Później naliczane są niewiadomo jakie opłaty, niewiadomo tez za co. Na prawdę przestrzegam, szczególnie starsze osoby. Uświadomcie ich ze to jest jeden wieki syf. Kilkukrotnie ze straszym stażem przedstawicielem zostaliśmy zwyzywani od oszustów i w sumie się z tym zgadzam. Takie chodzenie ludziom po domach jest niesamowicie niestosowne a moj” mentor” kłamał w żywe oczy, było mi az wstyd. Już nie mówiąc o tym ze na klatkach schodowych wywieszone były ostrzeżenia przed przedstawicielami z Orange i bodajże Taurona.
Osoba od której miałam się uczyć prosi lub tez, przepraszam ŻĄDA pokazania ostatniej faktury, jak ktoś mówi ze nie wie gdzie ma lub nie ma to straszy ze jest obowiązek trzymania dokumentów przez rok bo grozi za to kara. A na koniec gdy już wychodziliśmy z mieszkania bardzo nieładnie wypowiada się o ludziach którzy odmówili mu podpisania umowy. W mieście o którym mówię rekrutacja trwa non stop, nikt nie chce tam widocznie pracować. Zarobki oferują na prawdę spore ale to nie zmienia faktu ze uczciwa osoba się tam nie odnajdzie. Dawno nic mnie tak nie zaskoczyło. Ostrzegam. Nawet nie wiecie ile kruczków mają te umowy

Mariusz
Mariusz
6 czerwca 2019 10:37

TANIEJ bbbuuuhahahaha 50% drożej nie dajcie się nabrać na tą “kiełbasę wyborczą ” Oszuści nic więcej 50% więcej za dostawcę i usługodawcę KPINA I ZDZIERSTWO !

Jakub
Jakub
5 marca 2021 18:43
Odpowiedz do:  Mariusz

Bardzo ciekawe jak mogli podniesc ci cene za dystrybucje skoro Orange dystrybucja nie moze sie zajmowac, jedynie sprzedaza pradu. Poniewaz dystrybucja nalezy do firmy posiadajacej region energetyczny, Orange takowego nie posiada.

Black Templar
Black Templar
4 czerwca 2019 12:02

Zwykli oszuści. Dzwonili do mnie kilkakrotnie z ofertą tańszej energii. Dopytywałem doradcę o szczegóły i kilkakrotnie dopytywałem, czy nie ma żadnych dodatkowych opłat z tytułu dystrybucji energii. “Nie, nie, dystrybutor się nie zmienia”. Przyszedł pierwszy rachunek i co? Za miesiąc muszę zapłacić tyle, ile za dwa miesiące w PGE, z czego 48% ceny to… opłata za dystrybucję. Po złożeniu reklamacji w której napisałem, że pytałem doradcy, czy nie ma dodatkowych opłat np za dystrybucję energii odpowiedziano mi, że nie ma podstaw do rozpatrzenia pozytywnego, bo doradca mówił, że dystrybutor się nie zmienia… Równie dobrze mogli odpisać “Pomidor” – byłoby to tak samo sensowną odpowiedzią na moje pytanie i reklamację.

Angelika
Angelika
12 października 2021 21:04
Odpowiedz do:  Black Templar

No ale ten doradca nie oklamal cie xd dystrybutor sie nie zmienia a oplata dystrybucyjna jest niezalezna od sprzedawcy tylko od Urzedu regulacji Energii

Realista
Realista
23 marca 2019 12:35

Ludzie szukacie tanszych ofert na rynku a nie macie pojecia o zasadach na nim panujacych . Dlatego tez zostajecie nabici w butelke przez oszustow takich jak np. Orange ktorzy funkcjonuja na polskim rynku tylko po to aby wyciagnac od Was pieniadze i w rzeczywistosci to co mialo byc tansze okazuje sie w takiej samej cenie jak w rodzimej firmie albo niejednokrotnie duzo drozsze