Otwarto nowy showroom Hisense HVAC – warto odwiedzić?
Pod koniec maja w Warszawie odbyła się uroczysta ceremonia otwarcia nowego showroomu Hisense HVAC, w której uczestniczyli między innymi przedstawiciele marki z Chin oraz specjaliści Schiessl Polska. Co proponuje odwiedzającym nowy punkt na technologicznej mapie stolicy?

Co oferuje nowy showroom Hisense?
Ulica Staniewicka 18 na warszawskim Targówku to adres nowego showroomu marki Hisense HVAC, której dystrybutorem jest firma Schiessl Polska. Uroczyste otwarcie salonu i oficjalne przecięcie wstęgi odbyło się przy udziale delegacji przedstawicieli obu przedsiębiorstw. Showroom Hisense to miejsce, które w swoim założeniu ma wyznaczać trendy w zakresie łączenia komfortu, nowoczesnych technologii i innowacyjnego designu urządzeń, który z kolei stanowi coraz silniejszy trend na rynku klimatyzacji.
Nowy showroom Hisense został podzielony na dwie części w optymalny sposób wykorzystując przestrzeń. Odwiedzający salon mogą skorzystać z sali szkoleniowej, w której dodatkowo zaprezentowano instalacje jednostek wewnętrznych klimatyzacji, a także klimatyzatory RAC i pompę ciepła Hisense. To zatem doskonała okazja do przedzakupowego zapoznania się na żywo z możliwościami technologicznymi urządzeń sygnowanych marka Hisense.

Druga część showroomu to gratka dla osób, które chciałyby skonsultować swoje wybory i ewentualne wątpliwości z Menedżerami Klimatyzacji i Pomp Ciepła marki. Specjaliści doradzą i zapoznają konsumentów z ofertą firmy Schiessl w komfortowej atmosferze. Dodatkowo zainteresowani inwestorzy mogą zgłosić chęć uczestniczenia w dedykowanych szkoleniach technicznych. Jest to zatem świetna propozycja dla instalatorów klimatyzacji i pomp ciepła.
Hisense i Schiessl Polska podnoszą poprzeczkę dla standardu jakości
Firma Hisense to pochodzący z Chin technologiczny gigant z ponad 50-letnim doświadczeniem w zakresie produkcji sprzętów gospodarstwa domowego, urządzeń z gamy RTV, a także oczyszczaczy powietrza i klimatyzatorów. Głównym założeniem biznesowym marki, jest opracowywanie najwyższych standardów jakości, które pozwolą zdobyć i utrzymać zaufanie i zadowolenie klientów przez cały okres eksploatacji urządzeń. Marka traktuje ten aspekt w charakterze zobowiązania.
Nowy warszawski showroom Hisense HVAC i Schiessl Polska ma być kwintesencją prezentacji połączenia nowoczesnych technologii z innowacyjnym designem i komfortem użytkowania systemów podnoszących jakość życia. Dyrektor Działu Klimatyzacji Schiessl Polska, Piotr Chraplak powiedział:
Showroom to kolejny krok Schiessl Polska w rozwoju w obszarze produktów marki Hisense. Udowadniamy, że mimo wyróżnień uzyskanych podczas Hisense HVAC East Europe Partner Ceremony w Stambule, nie spoczywamy na laurach i możemy zagwarantować unikalne doświadczenia i profesjonalne podejście w komfortowej i nowoczesnej przestrzeni.
Jak odwiedzić warszawski showroom?

Showroom Hisense i Schiessl Polska prezentujący między innymi systemy klimatyzacji i pomp ciepła to doskonała okazja do poznania bliżej oferty marki przed podjęciem decyzji inwestycyjnej. Celem odwiedzenia salonu należy skontaktować się mailowo lub telefonicznie z pracownikami firmy Schiessl Polska. Przyjrzenie się na żywo instalacjom, z którymi wielu inwestorów zapoznaje się dopiero w momencie montażu, a także możliwość skorzystania ze szkoleń produktowych i instalacyjnych, to z pewnością argumenty przemawiające za odwiedzinami w nowym showroomie Hisense HVAC/Schiessl.
Może Cię również zainteresować
Sinovoltaics ostrzega: fotowoltaika w Europie pod presją zmian
Sinovoltaics opublikowało najnowszą wersję mapy łańcucha dostaw modułów fotowoltaicznych w Europie, Turcji, Egipcie i Kazachstanie. Choć dodano kilku nowych producentów, raport wskazuje także na falę zamknięć zakładów i bankructw. Obecna zdolność produkcyjna regionu to 21 GW modułów, 3,2 GW ogniw i 1,5 GW wlewków krzemowych
Bruksela naciska: 44 koncerny paliwowe mają składować CO2 do 2030 r.
Komisja Europejska zaapelowała do 44 firm naftowo-gazowych o udział w realizacji wspólnego celu Unii Europejskiej – składowania co najmniej 50 mln ton CO2 rocznie do 2030 roku. Firmy mają uczestniczyć w projekcie proporcjonalnie do swojej produkcji ropy i gazu z lat 2020–2023.
Straty tysięcy złotych. Fotowoltaika w Wielkopolsce blokowana częściej niż w innych regionach
Radio Poznań informuje, że wielkopolscy producenci energii słonecznej skarżą się na dyskryminację. Ich farmy są wyłączane znacznie częściej niż w innych regionach. Rekompensaty za utracone zyski sięgają zaledwie 10 procent.
Hithium wprowadza system ∞Power 6,25MWh dla Europy i rozpoczyna produkcję lokalną
Hithium podczas targów The smarter E Europe 2025 w Monachium zaprezentowało nowy system magazynowania energii ∞Power 6,25MWh 2h/4h w wersji dostosowanej do rynku europejskiego. System wyróżnia się m.in. wysokim poziomem bezpieczeństwa, elastycznością i odpornością na trudne warunki środowiskowe. Firma podpisała również porozumienie z hiszpańską spółką GCRPV, wspierając lokalizację produkcji na kontynencie.
Hyundai i lotnisko Incheon wprowadzają roboty ładujące EV – AI przyspiesza rozwój smart infrastruktury
Hyundai Motor Group oraz Incheon International Airport Corporation ogłosiły strategiczne partnerstwo na rzecz wdrożenia robotów do automatycznego ładowania pojazdów elektrycznych (ACR) wspieranych przez sztuczną inteligencję. Projekt pilotażowy ruszy na jednym z najnowocześniejszych lotnisk Azji, a jego celem jest zwiększenie wygody, bezpieczeństwa i efektywności ładowania aut elektrycznych.
Staże i nowe kierunki: AGH wspiera rozwój polskiego atomu
Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie dołącza do rządowego programu na rzecz rozwoju kompetencji w energetyce jądrowej. Inicjatywa Ministerstwa Przemysłu zakłada ścisłą współpracę uczelni technicznych z polskimi przedsiębiorstwami. Program przewiduje zmiany w programach nauczania oraz płatne staże w firmach z sektora jądrowego.
Komentarze