PGE – Opinie, Ceny, Prąd, Gaz

2.64 /5
(Ocen: 1389)
PGE - ceny prądu, taryfy, opinie, informacje

PGE jest najbardziej dochodowym oraz posiadającym największe moce wytwórcze zintegrowanym pionowo przedsiębiorstwem energetycznym w Polsce. Firma sprzedaje w ciągu roku średnio 31 tWh energii elektrycznej do odbiorców końcowych. PGE zajmuje się także produkcją prądu, a łączna jej wielkość to przeszło 55 tWh rocznie. PGE posiada także własną sieć dystrybucyjną, jej długość to 277 tysięcy kilometrów linii energetycznych. Liczba klientów końcowych PGE przekracza 5 milionów, co plasuje firmę w czołówce polskich sprzedawców prądu.

Sprzedawca prądu dla firm i gospodarstw domowych

Klient biznesowy – taryfa A, B, C

PGE posiada dwie oferty dla klientów biznesowych. Na inne warunki mogą liczyć podmioty, znajdujące się w strefie sieci PGE Dystrybucja, a na inne firmy, których dystrybutorami prądu są Enea, Tauron, Energa lub RWE. Więcej o konkretnej ofercie dla firm PGE można przeczytać tutaj.
Osobną usługą, jaką PGE oferuje, jest audyt energetyczny dla większych przedsiębiorstw, dzięki któremu mogą one zdiagnozować, w jaki sposób optymalnie korzystać z energii elektrycznej i zmniejszyć wydatki na nią.

Gospodarstwa domowe – taryfa G

PGE posiada taryfy, zatwierdzane przez Urząd Regulacji Energetyki, dla odbiorców indywidualnych przyłączonych do sieci PGE Dystrybucja. Odbiorcy kupujący prąd po cenach taryfowych nie mają w umowach klauzuli o niezmienności ceny, lecz mogą w każdym momencie wypowiedzieć umowę i skorzystać z ofert promocyjnych z taką gwarancją lub dokonać zmiany sprzedawcy.

Nowi klienci spoza obszaru PGE Dystrybucja mogą liczyć na niezmienną stawkę przez cały czas trwania umowy. Co ciekawe PGE, jako jedyna firma na rynku, w umowie ma zapis o obniżeniu ceny, jeśli ceny prądu spadną poniżej określonej ceny. Więcej informacji o produktach i promocjach PGE dla gospodarstw domowych znajdziesz tutaj.

Sprawdź Prąd dla Domu i Firmy Co miesiąc niższe rachunki!

Struktura paliw zużytych do produkcji energii sprzedanej przez PGE w roku 2015:

PGE - struktura paliw.

Sprzedawca gazu

Od niedawna sprzedawca rozszerzył swoje usługi o sprzedaż gazu dla klientów biznesowych oraz indywidualnych. Firma kieruje swoje produkty do odbiorców z całej Polski. Warto zaznaczyć, że PGE to pierwszy sprzedawca w kraju, który zaproponował ofertę dual fuel gospodarstwom domowym. Na co mogą liczyć klienci tej firmy energetycznej?

Klient biznesowy – taryfy gazu dla firmy

Sprzedawca przygotował ofertę dual fuel dla klientów instytucjonalnych. Produkt skierowany jest do firm z sektora MŚP. Decydując się na zmianę sprzedawcy gazu na Polskę Grupę Energetyczną, klienci mogą liczyć na niezmienność ceny oraz upusty na energię elektryczną oraz gaz. Zaletą oferty jest umowa kompleksowa, czyli opłaty za dystrybucję oraz sprzedaż będą nadal na jednym rachunku.

Gospodarstwa domowe – taryfy gazu dla domu

PGE ofertę dual fuel proponuje także klientom indywidualnym, którzy podczas trwania umowy mogą liczyć na niezmienność warunków handlowych. Dodatkowym atutem produktu jest umowa kompleksowa oraz darmowe (przez pewien okres czasu) Assistance Gazowe.

Sprawdź Gaz dla Domu i Firmy Co miesiąc niższe rachunki!

Podstawowe informacje o firmie

PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. jest największą tego typu grupą w Polsce oraz jedną z największych firm energetycznych w Europie Środkowej i Wschodniej. Spółka obsługuje ponad 5 milionów odbiorców energii elektrycznej. Spółka skupia cały łańcuch wartości, począwszy od wydobycia paliwa (węgla brunatnego), poprzez produkcję prądu, jego dystrybucję na sprzedaży odbiorcom końcowym skończywszy. Holding powstał 2 sierpnia 1990 roku, jednak historia poszczególnych spółek sięga nawet początków XX wieku, jak w przypadku PGE Obrót S.A., która powstała w w 1909, gdy decyzją władz Rzeszowa utworzono na terenie miasta pierwszą elektrownię. Obecny kształt spółka PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. przyjęła w 2007 roku.

PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. od 6 listopada 2009 r. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Głównym akcjonariuszem jest Skarb Państwa, który posiada około 60% akcji.
W skład grupy kapitałowej PGE wchodzą następujące podmioty:

  • PGE Elektrownia Opole S.A.
  • PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A.
  • PGE Obrót S.A.
  • PGE Dystrybucja S.A.
  • PGE Energia Odnawialna S.A.
  • PGE Energia Natury S.A.
  • PGE Systemy S.A, które zajmuje się świadczeniem usług teleinformatycznych,
  • PGE Dom Maklerski S.A
  • PGE EJ1 Sp. z o.o.
  • Exatel S.A.

4 spośród tych spółek: PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A., PGE Obrót S.A., PGE Dystrybucja S.A. oraz PGE Energia Odnawialna S.A. są członkami giełdy TGE. Firma posiada własną sieć dystrybucyjną, zarządzaną przez PGE Dystrybucja S.A. na obszarze wschodnich województw Polski, główna siedziba spółki mieści się w Rzeszowie, oddziały zaś w Warszawie, Łodzi, Skarżysku-Kamiennej, Białymstoku, Lublinie i Zamościu.

Obszary działalności PGE

PGE prowadzi działalność na następujących obszarach:

  • energetyka odnawialna, która obejmuje wytwarzanie energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych oraz w elektrowniach szczytowo-pompowych, wysokość produkcji z tych źródeł wynosi około 6% całej produkcji PGE,
  • energetyka konwencjonalna, który obejmuje wydobycie węgla brunatnego i wytwarzanie energii elektrycznej i ciepła w źródłach konwencjonalnych oraz przesyłanie i dystrybucję ciepła
  • obrót handlowy i sprzedaż detaliczna energii elektrycznej,
  • dystrybucja energii elektrycznej, linie energetyczne należące do tej spółki mają łączną długość ok. 277 tyś. kilometrów,
  • świadczenie usług teleinformatycznych przez PGE Systemy S.A.
  • energetyka jądrowa, PGE, wraz z Tauron, Enea oraz KGHM, we wrześniu 2012, zostało członkiem konsorcjum powołanego w celu budowy pierwszej polskiej elektrowni jądrowej.

PGE – ekologiczne przesłanie na Youtubie

PGE w swoich reklamach i filmikach promocyjnych bardzo podkreśla proekologiczność swoich działań. W prezentowanym spocie PGE chwali się swoimi osiągnięciami na tym polu, pokazując jak udaje im się pozytywnie wpłynąć na krajobraz.

Więcej informacji o PGE

Opinie o PGE

Dodaj komentarz
guest
52 komentarzy
Najnowsze
Najstarsze Najpopularniejsze
Inline Feedbacks
View all comments
Dzidek
Dzidek
7 września 2021 22:41

Trudności w obsłudze liczników pre-paid. Żeby w XXI wieku zakup prądu przez intenet, przy płatności blikiem musiał autoryzować pracownik???. Pula kodów powinna być dostępna 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, a kody przekazane klienowi zaraz po informacji o jego zapłacie za zakup energii, a nie widzi mi się jakiegoś pracownika, który pracuje do 16 i tylko w dni robocze. To po co ludziom takie liczniki w domkach letniskowych? Żeby weekend bez prądu posiedzieć, bo się skończył? To po co ta płatność błyskawiczna – dla pozorów i zysków? Kpina i prymitywna obsługa rodem z minionej epoki.

Zdzisław
Zdzisław
5 września 2021 21:07

Obsługa liczników prepaid to kpina. Czasy obsługi na piechotę, bez żadnej automatyki. Licznik opłacony w sobotę blikiem, a do niedzieli wieczora prądu brak.. żadnego kodu do odblokowania licznika. Skandal i żenada. Omijajcie z daleka umowy z PGE. Ignorancja monopolisty w klasycznym przykładzie.

Szymon
Szymon
1 września 2021 08:04

O usługach przedsiębiorstwa PGE nie można powiedzieć nic innego niż skandal. Przedsiębiorstwo parające się dostawą prądu a poziom jego organizacji i komunikacji z klientem to zdecydowanie czasy kiedy prądu nie było. Ciągle przerwy w dostawie, dodzwonić się nie da, ewentualnie można porozmawiać z kimś opryskliwym, informacji o planowanych pracach, o tym że pojawiła się awaria, co jest bardzo ważne w erze pracy zdalnej. Gdyby nie pozycja monopolisty to osoby zarządzające zostałyby zjedzone przez wkurzonych klientów, bo to jak przedsiębiorstwo firmuje poziom ich umiejętności to dramat.

Franka
Franka
25 sierpnia 2021 17:16

Ta wasza infolinia to DNO TOTALNE DNO !!! Dzwonilem 2 – 3 – 4 razy na ten piep….y tel 42222….. i czekalem po godzinie !!!!! Doczekałem do g.17 i nadal bym czekał gdybym się nie wyłączył….czy tam wogole ktoś pracuje ????

Helen
Helen
2 sierpnia 2021 08:54

Koszmar. Dzowiąc na infolinię czekałam 2 razy ponad 15 min. Tak nikt nie odebrał. Zapłaciłam za prąd 3 miesąca do przodu, a teraz dostaję powiadomienie o wstrzymaniu dostaw energii elektrycznej. Jak by nie zapłaciłam.
Najgorzej tylko tauron.

Tadeusz
Tadeusz
7 lipca 2021 21:52

Drogo bardzo częste wyłączenia energi

Marta
Marta
1 lipca 2021 12:25

generalnie nie jestem klientem tej firmy, ale nie podoba mi się ona w zupełności , nie dość ze otrzymałam jakaś kwotę do zapłaty gdzie tak jak napisałam nie jestem ichnym klientem to jeszcze telefonów nie odbierają, a na maila to już nie wspomnę nawet nie odpisują ….

roman
roman
18 czerwca 2021 13:04

zadzwonic 2 razy na karcie znikło trzy dychy jestem bardzo zawiedziony

Agnieszka
Agnieszka
7 czerwca 2021 08:57

Dodzwonić się na infolinię lub do PGE w Radomiu nie sposób. Czy tam ktoś w ogóle pracuje??? Za co Ci ludzie biorą pieniądze???

Justyna
Justyna
7 maja 2021 13:59

Najgorsza firma jaka moze byc

Piotr
Piotr
1 maja 2021 11:53

Witam,od ponad trzech miesięcy czekam na nową umowę po wymianie licznika na dwukierunkowy,kontakt telefoniczny niemożliwy. Proszę o informację z PGE.Pozdrawiam.

Roksana
Roksana
9 kwietnia 2021 10:37

Dodzwonić się do pge to jakiś dramat, jestem na lini prawie 40 minut

Aneta
Aneta
7 kwietnia 2021 16:11

Poproszę jakiś numer do PGE dystrybucji

Marta
Marta
16 marca 2021 17:21

Najgorsza firma której płacimy NASZE pieniądze owszem za prąd ale tu nic nie działa, wszystko jest niejasne. Dla mnie jako zwykłego użytkownika pge to pge nie wnikam i nie mam czasu i ochoty aby dowiadywać się czy to pge OBRÓT czy jakiś inny twór sprzedaję mi prąd. Dodzwonić się nie idzie bo infolinia tylko w godzinach pracy normalnego człowieka więc po pracy lub przed jej rozpoczęciem nie ma szans na kontakt z tym tworem, od trzech miesięcy próbuję wejść na swoje konto na aplikacji i poza jednym razem kiedy mi się to udało, dostaję cały czas informację że podane dane nie są poprawne. Ludzie jak wam nie wstyd brać od nas pieniądze i tak nas dolewać, dobrze że na rynku jest wiele alternatyw to może w końcu zaczniecie szanować ludzi dzięki którym istniejecie i macie na chleb. Niestety dno dna i mułem posypane.

Angelika
Angelika
1 marca 2021 12:57

Dodzwonić sie nie da w żaden sposób ja co miesiąc płace więcej za abonamet 20 parę złotych bo tam nikt nie ma czasu

Last edited 6 miesięcy temu by Angelika
BOGDAN
BOGDAN
24 lutego 2021 20:37

PGE to porażka w sieci mam 256V , czasami skacze do 258V. Żarówki padają jedną za drugą.Mieszkam w Nowym domu 3 rok , a już wymieniłem pralkę i lodówkę , tłumaczą się stary transformator ,

sławomir
sławomir
19 marca 2021 06:46
Odpowiedz do:  BOGDAN

Zainstaluj sobie autotransformator obniżający napięcie

Łabędź
Łabędź
9 lutego 2021 13:44

Wysyłają upomnienia listem zwykłym, nie poleconym i to jest wtedy termin odebrania? Jakiego odebrania. Gdzie mają dowód że list został nawet dostarczony Bez żadnych ostrzeżeń wyłączają prąd, potem życza sobie za podłączenie dopłatę. Wstyd i januszostwo, wkrótce fotowoltaika i konkurencja dołoży rękę do należytego pogromienia tej niby-państwowej firmy.

Piotr
Piotr
1 lutego 2021 20:17

Masakra, 4 stycznia podałem zużycie, w połowie (14 stycznia) pojawiłą się info, że zgłoszenie jest w realizacji, jest luty, faktury nadal nie ma. To jest jakiś DRAMAT!!!! W Energa po podaniu odczytu fakturę miałem niemal natychmiast. Piszę maile – zero odpowiedzi – próbuję się dodzwonić – 1,5 godz słuchania “Proszę czekać na połączenie z konsultantem” DRAMAT!!! Nie wiem jak tafirma nadal funkcjonuje ale to jest parodia firmy.

Justyna
Justyna
26 stycznia 2021 09:48

Beznadzieja. Wyłączają prąd bez żadnych uprzedzeń, robią sobie konserwację…większość pracuje zdalnie i takie informacje powinny być przekazywane bezpośrednio lub ogłoszenia na słupach. Nie każdy ma czas by ciągle śledzić waszą stronę. Jesteście beznadziejni.

Andrzej
Andrzej
16 września 2020 16:51

Ostatnia otrzymana faktura w Lutym 2020, jest połowa (16) września a faktura nawet nie wystawiona, podobno brak danych do wystawienia faktury,Cyrk.

obserwator II.
obserwator II.
13 lipca 2020 21:55

Od tylu lat należę do PGE i nie zamierzam zmieniać a tak dla ciekawości innych to sam co miesiąc spisuję stan licznika i w razie awarii mam średnią roku łatwo do wyliczenia i nigdy nie miałem problemów z tą instytucją a nie jak z innymi jak było opisane same kombinacje.

dariusz
dariusz
28 lipca 2019 21:25

Witam gdzie mogę znaleść Oświadczenie o zamrożeniu cen energiii dla małych przedsiębiorstw. Dziękuję i Pozdrawiam.

Ewa
Ewa
19 lipca 2019 09:24

Co to za firma !!! Mają wszystkie dane i historie płatności na ebok ( zresztą każdego klienta prześwietlają na dzisiątą stronę), i żeby w XXI wieku zakup prądu przez intenet musiał autoryzować pracownik??? To jakieś kuriozum. Pula kodów powinna być dostępna 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, a kody przekazane klienowi zaraz po informacji o jego zapłacie za zakup energii, a nie widzi mi się jakiegoś pracownika. A tak na marginesie przez złośliwość PGE na liczniku przedpłatowym jestem jakieś 150 zł miesięcznie do przodu. pogratulować logiki haha

Adam
Adam
13 maja 2019 16:00

Najgorszy kontakt jaki moze byc!!!!! Niedotrzymali umowy podłączenia pradu a teraz jeszcze nakłaniają do podpisania kolejnej unowy , fakturę wystawiają od 3 miesiecy a gdy sie dzwoni to ktos odbierze wysłucha co sie stalo i zaraz sie rozłączy!!! Kilkakrotnie tak bylo a nie raz dla jasności ,PGE Minsk Mazowiecki. Po wizycie osobistej „obsługa” powiedzmy ze mozna tak nazwac, informuje ze faktura bedzie gotowa na nastepny dzien robocxy( tzw jutro) a po wizycie nazajutrz nikt nic nie wie o zadnej fakturze! PGE przestańcie walić ludzi w ….. bo to juz jest karygodne ! Zadnej odpowiedzialności z waszej strony!!

Artur
Artur
18 marca 2019 13:45

[…] Nie było mnie 2 miesiące w domu bo byliśmy z małżonką za granicą rachunek przyszedł 200zl i zaznaczam że przed wyjazdem wszystko zostało wyłączone z sieci. Myśleliśmy że pod koniec roku przyjdzie jakieś wyrównanie a tu […]dupa . NIE POLECAM PGE.

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Ola
Ola
3 stycznia 2019 17:03

rachunki wysyłaja po terminie zapłaty. pierwsze przychodzi wezwanie do zapłąty (poleconym) a po paru dniach zaległy rachunek za prąd (zwykłym listem).
fakt zgłąszany milion razy – tłumaczenie – firma zewnętrzna wysyła rachunki. Śmiech na sali.
Dodzwonić się na infolinię aby sprawdzić saldo ??? Czas oczekiwania to 36 minut.
Brak słów.

beatis
beatis
12 grudnia 2018 10:45

Jak to jest, że mój znajomy podpisał z Państwem umowę o podpięcie gazu ponad miesiąc temu, w ten sam dzień co ja, tylko ja podpisałam umowę z PGNiG i ja miałam po tygodniu już podłączony gaz, a on do tej pory nie ma???? Mówi że nic nie może z Wami załatwić, nie respektujecie kopii dokumentów i robicie duży problem. Jest zima, a on nie może włączyć ogrzewania u siebie w mieszkaniu. O co chodzi??? Dodam, że chodzi o PGE w Legionowie.

Dorota
Dorota
25 października 2018 13:55

Po tylu latach umowy z PGE zostałam potraktowana jak przestępca. Wszystkie rachunki mam uregulowane. Nie dawno był u mnie pan z wizytą twierdząc, że mam jakieś zaległości, jaki ich nieureguluję to mi za 2 dni odetną. Brak kompetencji I totalne chamstwo nie tylko z jego strony ale również od innego pana co sporadycznie spisuje licznik. Jestem tym zęczona takim traktowaniem, moja cierpliwość się wyczerpała. Problemy z płatnościami i niejasnościami tylko w PGE jest to możliwe. Całe szczęście, że umowa się kończy i zamierzam zmienic sprzedawcę. Bardzo dobrze, że PGE nie jest jedynym sprzedawcą energi.

Janusz
Janusz
26 maja 2018 13:15

Jak wprowadzić aktualny stan licznika Mbok?

Jędrek
Jędrek
1 marca 2018 13:43

zostały mi naliczone odsetki karne, ponieważ pracownica banku wykonała przelew nie na ten miesiąc (kwota się w pełni zgadzała, numer faktury nie). Odsetki anulowano, bo bank to wyjaśnił, ale jak sam próbowałem interweniować, to mi powiedziano, że mam zaległości i tyle. a przecież to nie były zaległości (na eboku formalnie się wszystko zgadzało).
Przed tą sytuacją nie miałem do nich negatywnych uwag, bardzo szkoda, ze to się zmieniło

Niezadowolony klient
Niezadowolony klient
26 lutego 2018 10:24

Przyłączenie się do sieci energetycznej to droga przez mękę, nieodbieranie telefonów, nie odpisywanie na maile, a jak już człowiek się pofatyguje to otrzymuje mnóstwo sprzecznych informacji. Wiele niekompetentnych osób za którymi kryje się bałagan. Pozdrawiam PGE Mińsk Maz.. Ach ten monopol na rynku, jakby była konkurencja to by w kilka dni podłączali, a tak rok to mało…..

ANDRZEJ
ANDRZEJ
11 grudnia 2017 16:09

PGE to są ******* bo ******* ludzi w biały dzień bo im nie chcę sie odczytywać liczników co 2 miesiące tylko podają odczyt licznika na 6 miesięcy i wiedzą ile sie pobrało energii to niech podadzą jakim systemem sie kierują ze mają taką wiarygodność ile za następne 2 miesiące sie pobierze energii to są *****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bo ***** ludzi a jak dodzwonić sie do biura to czeba czekać 1 godzinę lub 2 godziny na połączenie a telefon też kosztuje oni tego pod uwagi nie bierą tylko ******* i siedzą na 4 literach i piją kwkę a ty jak dzwonisz to dzwoń dalej my mamy czas a klijęt i tak musi zapłacić za telefon a jak opuznienie spłacie rachunku to zaraz są naliczane odsetki to są ******!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PGE to *****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Komentarz edytowany przez redakcję.

Barbara
Barbara
11 grudnia 2017 16:21
Odpowiedz do:  ANDRZEJ

Dzień dobry,

Panie Andrzeju, jeśli nie zgadza się Pan ze wskazaniami podanymi na rachunku za prąd, to powinien Pan go zareklamować. Nieprawidłowości w postępowaniu sprzedawcy prądu może Pan również zgłosić do URE.

To bardzo przykre, ze spotyka Pana taka sytuacja, może rozwiązaniem będzie zmiana sprzedawcę prądu na innego?

Pozdrawiam,
Barbara
zespół enerad.pl

Grażyna Suder
Grażyna Suder
14 września 2017 10:13

Witam.
Dlaczego nie mogę korzystać z e-faktury za sam przesył energii elektrycznej?
Pozdrawiam

Barbara
Barbara
14 września 2017 10:37
Odpowiedz do:  Grażyna Suder

Dzień dobry,

Pani Grażyno z zapisów regulaminu przesyłania faktur drogą elektroniczną wynika, że PGE umożliwia wystawianie e-faktury za sam przesył energii. Jeśli nastąpił jakiś problem, to warto skontaktować się bezpośrednio z firmą energetyczna i to wyjaśnić. Można skorzystać np z Contact Center pod numerem 422 222 222 w godzinach od 7 do 19.

Pozdrawiam,
Barbara
zespół enerad.pl

oszukany przez PGE
oszukany przez PGE
16 sierpnia 2017 09:54

PGE dystrybucja i zarządzanie sieciami to jedno wielki bagno! K-wa firma kolesiowska jak wielka komuna w PRL istnieje do dzisiaj mając w 4 literach klientów. Wyłączają prąd i za chwilę włączają z napięciem 120V, po czym znowu wyłączają i wyłączają tylko jedną fazę, a na druga połowa napięcia. Za następne 20 minut znowu tym razem inna faza, druga nie działa. Przez zabawy PGE S.A. urządzenia zniszczone w tym komputer i drukarka. K_WA POWINNI rozwiązać to PGE i na bruk z cwaniaczkami pie-ymi w stołeczki.

Ania
Ania
3 lipca 2017 16:26

Nie jestem zadowolona z poziomu obsługi klienta, jak tylko skończy mi sie umowa, to przenoszę się gdzie indziej!

oszukany klient PGE
oszukany klient PGE
11 maja 2017 15:56

Ciekawe dlaczego Pan minister w kolko opowiada piękne frazesy o tym jak przywróci Państwo prawa zamiast się zająć przestępstwami PGE SA w tym PGE Dystrybucja, tym jednym z największych bałaganie w Polsce?

były klient PGE
były klient PGE
8 maja 2017 09:41

W/g mnie to najgorsza firma w Polsce Nie dość że mają nieciekawe ceny to jeszcze mają klientów za durni, olewają klientów, lekceważą swoje obowiązki ustawowe
To państwo w państwie, nie bali się niczego więc przypominali zachowanie jakiejś “mafii”.PGE potrafi rozsyłać faktury na nieistniejące umowy. Mimo że się to im zgłasza i o tym wiedzą to i tak potem ścigają za fałszywe faktury przez windykację. To jedno wielkie bagno! A PGE Dystrybucja to kuriozum, jakiś ewenement w skali Europy Brak hamulców i moralnych podstaw bez granic! Odradzam PGE, przestrzegam przed współpracą z PGE Dystrybucja!

Karolina - indywidualny klient
Karolina - indywidualny klient
6 marca 2017 10:52

Witam,
Miałam do czynienia w przeciągu kilkunastu lat z wieloma dostawcami energii elektycznej: PGE, Polska Energetyka Pro – obecnie Polski Prąd i Gaz, Stoen, RWE – obecnie grupa Inology – w wielu miejscach w województwie mazowieckim do tej pory korzystam z PGE i na tle pozostałych dostawców Z CZYSTYM SUMIENIEM mogę powiedzieć, że PGE to najwyższy poziom usług i kompetencji z jakim klient ma do czynienia. Dawny Stoen czy inni, “nowi” dostawcy energii elektrycznej to OSZUSTWO, brak kompetencji i CHAMSTWO w obsłudze w każdej możliwej postaci!
Nie dość, że sami serwisanci to kpina, poza tym brak obycia z człowiekiem, już pozostawiam do życzenia fakt iż jednak jesteśmy klientami.
Odzywki serwisantów z Inology (Stoen): “Jakim prawem ja mam Pani mówić kim ja jestem i z jakiej firmy! a jak paniusia nie wie to se na czapce przeczyta”.
W przypadku problemu z płatnościami lub niejasnościami tylko PGE potrafi samo poinformować na bieżąco o niezgodnościach oraz wyjaśnić sprawę w normalny i kulturalny sposób.
Co do gazu – nie mam doświadczeń ale PGNiG mogłoby również zainwestować w pracowników bo załatwić tam cokolwiek za jedną wizytą graniczy z cudem – pozdrowienia dla oddziału w Grójcu.

Pozdrawiam.

oszukany przez PGE
oszukany przez PGE
11 maja 2017 16:13

No jeżeli PGE według Pana to super to aż się boję co inni potrafią wyrabiać. Ja proszę Pana byłem przez 3 lata oszukiwany przez PGE Pisałem, tłumaczyłem, odpowiadali nawet że tak, że fałszują, że się mylą, że kręcą i co z tego? Nic! Na podstawie oszustw budowali dalej regres z klientem, procedowali dalej fałszywe papiery. Dopiero jak sprawę nadałem do UOKiK w swojej gminie, a tam skierowano do Powiatu zaczęli w miarę normalnie rozmawiać i porządkować wszystko. Jak po rozmowie z Panią w UOKiK wstrzymałem na chwilę tzw.zastępstwo (pokrzywdzonego) znowu zaczęli swoje w PGE Już było dla mnie za dużo Powiadomiłem Komendę Policji no i zawieszoną sprawę w UOKiK Nagle coś się zaczęło dziać Jak Pan myśli co i dlaczego? PGE to jedna wielka banda “nygusów” Boją się tylko siły Prawo, obywatel, klient to dla nich nic, jak by nie istniało. Jak Pan opisuje inne Zakłady Energetyczne w takich słowach to co musi się tam dziać? (po tym co PGE potrafi, pozostaje chyba brak wyobraźni) Pozdrawiam

Andrzej
Andrzej
4 lipca 2016 01:08

Najgorszy dostawca prądu z jakim miałem dotychczas do czynienia. Nigdy więcej PGE.

Krzysiek
Krzysiek
30 marca 2016 12:25

PGE jest kompletnie nieprzygotowany do sprzedaży gazu. Trzy miesiące temu sprzedałem mieszkanie gdzie dostawcą gazu było PGE. Licznik gazu został natychmiast przepisany na nowego lokatora. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem pisma z rozwiązaniem umowy i otrzymuję rachunki za gaz. BOK twierdzi, że licznik jest przypisany do nowego lokatora, dział rozliczeń w PGE zwala winę na spółkę dostarczającą gaz.Firma stosuje taktykę chowania głowy w piasek i zrzucania winy na innych. Nie polecam!

W4Ready
W4Ready
27 lutego 2016 15:50

Proszę poprawić informacje o ofercie – PGE Obrót od jakiegoś czasu sprzedaje również gaz ziemny. W swojej ofercie promują rozwiązania Dual Fuel.

Oferta dla domu: http://www.gkpge.pl/oferta/dla-domu/krajowa/przepis-na-energie
Oferty dla firm: http://www.gkpge.pl/oferta/dla-firmy/krajowa/energia-z-podwojna-korzyscia

Agnieszka Fodrowska
Agnieszka Fodrowska
1 marca 2016 15:42
Odpowiedz do:  W4Ready

Witam ponownie 🙂 Dziękujemy za informacje. W najbliższym czasie zaktualizujemy profil sprzedawcy.

Pozdrawiam
Agnieszka
enerad.pl

Krzysztof Łepkowski
Krzysztof Łepkowski
31 grudnia 2015 16:00

dlaczego nie mogę skorzystać z kalkulator jak to robiłem dotychczas ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Agnieszka Fodrowska
Agnieszka Fodrowska
4 stycznia 2016 11:06
Odpowiedz do:  Krzysztof Łepkowski

Witam, Panie Krzysztofie najmocniej przepraszamy, ale mieliśmy przerwę techniczną. Porównywarka działa i zapraszamy do korzystania. Pozdrawiamy ciepło.

Pobozny
Pobozny
21 lipca 2015 12:21

od czterech dni nie mam prądu,gdy dzwonię z powiadomieniem znieczulica i obojętność.zgdybym spoźnił si o jeden dzień z zapłata były by kary,kary,kary to cała firma.

Rafał
Rafał
14 lutego 2018 16:07
Odpowiedz do:  Pobozny

PGE to najgorszy dostawca prądu w Polsce. Nie przesyłają co miesiąc żadnych informacji o płatnościach. Dostaje się tylko na 6 miesięcy jakąś fakturę i tyle. Czasami człowiek nie wie ile ma zapłacić, myśli że wszystko jest uregulowane, a tu nagle bez żadnego wcześniejszego poinformowania człowiek przychodzi do domu i okazuje się że nie ma prądu. Zdarzyło mi się tak już 2 razy. Zostawiają tylko jakąś beznadziejną informację w skrzynce że prąd został odłączony. Mało tego za ponowne podłączenie karzą sobie czekać do 5 dni roboczych. Czyli psuje się jedzenie w lodówce. Rozładowują się telefony. Człowieka odcinają od świata. Konsultanci to jakąś bez nadzieja bo nawet nie potrafią odpowiedzieć na pytanie “Dlaczego wcześniej nie zostałem poinformowany?” Płyta im się zacina i mówią proszę pana to duża suma zaległości. (O której nic nie wiem bo dostaje tylko nie jasna fakturę na 6 miesięcy I myślę sobie jestem na czysto). Firma nie godna polecenia i uważam że jak tak będą działać to wszyscy z nich zrezygnują. Ja w najbliższym czasie rezygnuje z tej nie rzetelnej i do dupy firmy którzy mają w [***] swoich klientów. Mało tego dodam że wyłączają szybko i bez informacji. A włączają bardzo wolno i z opłatą ponad 100zł. Śmiech na sali.

Komentarz został edytowany przez redakcję.

Barbara
Barbara
15 lutego 2018 08:39
Odpowiedz do:  Rafał

Dzień dobry,

Panie Rafale sprzedawca prądu powinien przesłać Panu monit zapłaty rachunku. Żeby być na bieżąco z płatnościami można też skorzystać z eBOKa sprzedawcy. Zawsze może Pan zmienić częstotliwość rozliczania. Jeśli ma Pan wątpliwości co do działań sprzedawcy, to zawsze może Pan je skonsultować z miejskim rzecznikiem praw konsumentów lub z URE.

Pozdrawiam,
Barbara,
zespół enerad.pl

Izyp
Izyp
15 kwietnia 2019 08:39
Odpowiedz do:  Rafał

[…] niewprowadzaj ludzi w blad
ja mam rachunki co miesiac a odczyty raz na 6 miesiecy

Komentarz od Redakcji: prosimy o zachowanie zasad kultury w wypowiedziach:)