PGE – Opinie, Ceny, Prąd, Gaz

2.64 /5
(Ocen: 1442)
PGE - ceny prądu, taryfy, opinie, informacje

PGE jest najbardziej dochodowym oraz posiadającym największe moce wytwórcze zintegrowanym pionowo przedsiębiorstwem energetycznym w Polsce. Firma sprzedaje w ciągu roku średnio 31 tWh energii elektrycznej do odbiorców końcowych. PGE zajmuje się także produkcją prądu, a łączna jej wielkość to przeszło 55 tWh rocznie. PGE posiada także własną sieć dystrybucyjną, jej długość to 277 tysięcy kilometrów linii energetycznych. Liczba klientów końcowych PGE przekracza 5 milionów, co plasuje firmę w czołówce polskich sprzedawców prądu.

Sprzedawca prądu dla firm i gospodarstw domowych

Klient biznesowy – taryfa A, B, C

PGE posiada dwie oferty dla klientów biznesowych. Na inne warunki mogą liczyć podmioty, znajdujące się w strefie sieci PGE Dystrybucja, a na inne firmy, których dystrybutorami prądu są Enea, Tauron, Energa lub RWE. Więcej o konkretnej ofercie dla firm PGE można przeczytać tutaj.
Osobną usługą, jaką PGE oferuje, jest audyt energetyczny dla większych przedsiębiorstw, dzięki któremu mogą one zdiagnozować, w jaki sposób optymalnie korzystać z energii elektrycznej i zmniejszyć wydatki na nią.

Gospodarstwa domowe – taryfa G

PGE posiada taryfy, zatwierdzane przez Urząd Regulacji Energetyki, dla odbiorców indywidualnych przyłączonych do sieci PGE Dystrybucja. Odbiorcy kupujący prąd po cenach taryfowych nie mają w umowach klauzuli o niezmienności ceny, lecz mogą w każdym momencie wypowiedzieć umowę i skorzystać z ofert promocyjnych z taką gwarancją lub dokonać zmiany sprzedawcy.

Nowi klienci spoza obszaru PGE Dystrybucja mogą liczyć na niezmienną stawkę przez cały czas trwania umowy. Co ciekawe PGE, jako jedyna firma na rynku, w umowie ma zapis o obniżeniu ceny, jeśli ceny prądu spadną poniżej określonej ceny. Więcej informacji o produktach i promocjach PGE dla gospodarstw domowych znajdziesz tutaj.

Sprawdź Prąd dla Domu i Firmy Co miesiąc niższe rachunki!

Struktura paliw zużytych do produkcji energii sprzedanej przez PGE w roku 2015:

PGE - struktura paliw.

Sprzedawca gazu

Od niedawna sprzedawca rozszerzył swoje usługi o sprzedaż gazu dla klientów biznesowych oraz indywidualnych. Firma kieruje swoje produkty do odbiorców z całej Polski. Warto zaznaczyć, że PGE to pierwszy sprzedawca w kraju, który zaproponował ofertę dual fuel gospodarstwom domowym. Na co mogą liczyć klienci tej firmy energetycznej?

Klient biznesowy – taryfy gazu dla firmy

Sprzedawca przygotował ofertę dual fuel dla klientów instytucjonalnych. Produkt skierowany jest do firm z sektora MŚP. Decydując się na zmianę sprzedawcy gazu na Polskę Grupę Energetyczną, klienci mogą liczyć na niezmienność ceny oraz upusty na energię elektryczną oraz gaz. Zaletą oferty jest umowa kompleksowa, czyli opłaty za dystrybucję oraz sprzedaż będą nadal na jednym rachunku.

Gospodarstwa domowe – taryfy gazu dla domu

PGE ofertę dual fuel proponuje także klientom indywidualnym, którzy podczas trwania umowy mogą liczyć na niezmienność warunków handlowych. Dodatkowym atutem produktu jest umowa kompleksowa oraz darmowe (przez pewien okres czasu) Assistance Gazowe.

Sprawdź Gaz dla Domu i Firmy Co miesiąc niższe rachunki!

Podstawowe informacje o firmie

PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. jest największą tego typu grupą w Polsce oraz jedną z największych firm energetycznych w Europie Środkowej i Wschodniej. Spółka obsługuje ponad 5 milionów odbiorców energii elektrycznej. Spółka skupia cały łańcuch wartości, począwszy od wydobycia paliwa (węgla brunatnego), poprzez produkcję prądu, jego dystrybucję na sprzedaży odbiorcom końcowym skończywszy. Holding powstał 2 sierpnia 1990 roku, jednak historia poszczególnych spółek sięga nawet początków XX wieku, jak w przypadku PGE Obrót S.A., która powstała w w 1909, gdy decyzją władz Rzeszowa utworzono na terenie miasta pierwszą elektrownię. Obecny kształt spółka PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. przyjęła w 2007 roku.

PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. od 6 listopada 2009 r. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Głównym akcjonariuszem jest Skarb Państwa, który posiada około 60% akcji.
W skład grupy kapitałowej PGE wchodzą następujące podmioty:

  • PGE Elektrownia Opole S.A.
  • PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A.
  • PGE Obrót S.A.
  • PGE Dystrybucja S.A.
  • PGE Energia Odnawialna S.A.
  • PGE Energia Natury S.A.
  • PGE Systemy S.A, które zajmuje się świadczeniem usług teleinformatycznych,
  • PGE Dom Maklerski S.A
  • PGE EJ1 Sp. z o.o.
  • Exatel S.A.

4 spośród tych spółek: PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A., PGE Obrót S.A., PGE Dystrybucja S.A. oraz PGE Energia Odnawialna S.A. są członkami giełdy TGE. Firma posiada własną sieć dystrybucyjną, zarządzaną przez PGE Dystrybucja S.A. na obszarze wschodnich województw Polski, główna siedziba spółki mieści się w Rzeszowie, oddziały zaś w Warszawie, Łodzi, Skarżysku-Kamiennej, Białymstoku, Lublinie i Zamościu.

Obszary działalności PGE

PGE prowadzi działalność na następujących obszarach:

  • energetyka odnawialna, która obejmuje wytwarzanie energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych oraz w elektrowniach szczytowo-pompowych, wysokość produkcji z tych źródeł wynosi około 6% całej produkcji PGE,
  • energetyka konwencjonalna, który obejmuje wydobycie węgla brunatnego i wytwarzanie energii elektrycznej i ciepła w źródłach konwencjonalnych oraz przesyłanie i dystrybucję ciepła
  • obrót handlowy i sprzedaż detaliczna energii elektrycznej,
  • dystrybucja energii elektrycznej, linie energetyczne należące do tej spółki mają łączną długość ok. 277 tyś. kilometrów,
  • świadczenie usług teleinformatycznych przez PGE Systemy S.A.
  • energetyka jądrowa, PGE, wraz z Tauron, Enea oraz KGHM, we wrześniu 2012, zostało członkiem konsorcjum powołanego w celu budowy pierwszej polskiej elektrowni jądrowej.

PGE – ekologiczne przesłanie na Youtubie

PGE w swoich reklamach i filmikach promocyjnych bardzo podkreśla proekologiczność swoich działań. W prezentowanym spocie PGE chwali się swoimi osiągnięciami na tym polu, pokazując jak udaje im się pozytywnie wpłynąć na krajobraz.

Więcej informacji o PGE

Opinie o PGE

Dodaj komentarz
guest
70 komentarzy
Najnowsze
Najstarsze Najpopularniejsze
Inline Feedbacks
View all comments
asdsadasd
asdsadasd
27 stycznia 2023 00:29

kogo oni mają za […] – wysyłają esemesy na temat jaka ta tarcza rządowa jest wyśmienita i jaki ten prąd tani dzięki temu jest. Kogo chcą okłamać?

Gdzie kasa unijna przeznaczona na rozwój energetyki z tytułu emisji CO2 ???
Czemu u nas prąd jest drogi w stosunku do europy – Według Eurostatu, Polska znalazła się na siódmym miejscu od końca (rok 2022)
No i my nadal zarabiamy w złotówkach

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Julia
Julia
27 listopada 2022 15:44

Porażający brak profesjonalizmu i absolutne lekceważenie i pogarda dla klienta jaką wykazują pracowaniecy PGE Dustrybucja w Sieradzu. Podają warunki przyłączenia, pobierają pieniądze, a potem nie wywiązują się z umowy i jedyną odpowiedzią jest: Jak się nie podoba, to niech pani rozwiąże umowę.
Wstyd, że tak duża firma nie potrafi znaleźć kompetentych ludzi. Ale tak to niestety jest kiedy się zatrudnia po znajomości i kiedy stołki dostają ludzie z „właściwej” w danym momencie partii. Ot komunistyczne realia trwają dziesięciolecia po „upadku” komunizmu.

Joanna
Joanna
21 listopada 2022 11:06

WSTYD!
XXI wiek i 70 lat sieć nie modernizowana, kilkadziesiąt wsi podłączonych pod stare złącza i słupy, ciągle awarie – gałązka spadła. Czy lato, czy zima, w miesiącu nawet kilka razy. W tej chwili również, w czasie mrozu, kilkugodzinna przerwa, nie ma jak ogrzać domu, przyjdzie starym ludziom zamarzać. Na Podlasiu zimą temperatura spada do -30 stopni, nie raz przyszło siedzieć z dziećmi i marznąć, co odbija się na zdrowiu. Nikt za to nie ponosi odpowiedzialności, a powinien. Pan Prezes w ciepełku siedząc, przecież obiecał, miał do tego nie dopuścić, zgrabnie podpisał papier kilka lat temu. Pora się rozliczyć i czas najwyższy zmodernizować sieć, a nie napychać tylko swoje kieszenie. Już nie wspomnę ile sprzętu pada przez tę „dyskotekę”, miganie, spadki napięcia i ciągłe próżne zgłaszanie. Płaci się dużo, za prąd stały, którego nie ma, więc PGE nie dotrzymuje umów i powinien ponieść konsekwencje. Niech Prezes i Spółka, posiedzą w nieogrzewanych pomieszczeniach kilkanaście godzin podczas mrozów, poczują w jakich warunkach rodziny zmuszone są funkcjonować. Oby to wam przywróciło rozsądek, myślenie, empatię i sumienie.
– Rejon Bielsk Podlaski, powiat Wysokie Mazowieckie

Maciej
Maciej
25 października 2022 10:35

Dno i kilometr mułu. Częste awarie sieci, długie terminy usuwania awarii. Nie wiem z czego stawiają swoją infrastrukturę, ale ma wytrzymałość kartonu lepionego błotem. Przerwy w dostawie po 10h kilka razy w miesiącu to standard.

Jerzy
Jerzy
26 lipca 2022 17:30

Fakturę zapłaciłem 17.05.2022 a w wyciągu przyszło , że zapłaciłem 18.05.2022 a miałem zapłacić 16.05.2022 i naliczyli mi odsetki za ten jeden dzień dodatkowo 0,10. Nie chodzi mi już o tę parę groszy ale o to że oszukują klienta .

Jacek
Jacek
19 września 2022 23:12
Odpowiedz do:  Jerzy

przelew idzie 1 dzien czesto gesto. plac na czas

Zibi
Zibi
18 lipca 2022 17:30

PGE obrót nie szanuje mnie jako klienta. Nękają mnie rachunkami które są opłacone. Przedstawiłem dowody wpłat A oni na to że ich to nie interesuje o nie maja tych pieniędzy na koncie A rachunek to tylko papier. Co mam robić może ktoś mi doradzi.

andrzej
andrzej
24 maja 2022 11:06

musiałem zamknąć firmę 1.5 miesiąca przed terminem końca umowy (covid, strata ,zdrowie ) przysłali notę na 3000 zł .pisałem opisując sytuację -nie pomogło.Zarobili na prądzie bo na wolnym rynku był w tym czasie prawie 100% droższy i zarobili na nocie .Tak Polska firma wspiera biedakow

Michał
Michał
5 kwietnia 2022 07:57

wystarczyło kilka opinii i już jestem pewien ze z wami umowy to ja nie podpiszę

Katarzyna
Katarzyna
23 lutego 2022 11:38

Bałagan, brak informacji. Jestem bez prądu (zerwane przewody przy domu), czyli bez ogrzewania, od soboty 19/02/2022 (dzisiaj jest środa i dalej nic). Obecnie 10 stopni w domu,70 osób w kolejce na 991! Panowie przyjechali w sobotę, zabrali kable i pojechali, bo podłączyć kable na nowo miała inna ekipa! Aha, i poradzili żeby zrobić prywatnie, bo będzie szybciej. Ręce opadają 🙁

ENDRIU
ENDRIU
21 lutego 2022 09:01

Jak w jakimś wyspiarskim kraju typu TUKA TUKA. Słupy najtańsze najgorszej jakości nie wymieniane przez lata, niektóre pamiętajace jeszcze czasy Gierka – aby taniej. Miliardy wydane przez tą władzę na niepotrzebne rzeczy i kolesiów a nie na inwestycje w energetykę. Dyrektorów, kierowników w PGE więcej niż techników. Dystrybucja gdzie indziej, rachunki za prąd jeszcze gdzie indziej i zgłaszanie awari jeszcze gdzie indziej Taki bałagan możliwy tylko u nas. Nie potrzeba wojny. Kilka słupów w powiecie wywalonych i nie ma handlu, biznesu – towar w sklepach się psuje. Kompletny brak kompetencji w zarządzaniu krajem rządu PIS.

Andpas
Andpas
11 lutego 2022 15:27

Wykorzystują […] prosumentów na każdym możliwym kroku !! Zmarł mój mąż musiałam przepisać umowę na siebie i z tej tylko banalnej przyczyny przepadło 2300kw z instalacji pv które były odłożone na ogrzewanie zimą. W zamian za to przyszedł rachunek na ponad 700zł. Uważajcie !!!

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Daria
Daria
31 stycznia 2022 09:52

Porażka, jedna wielka porażka. Awarie można zgłaszać do […] śmierci. I co? I nikt z tym nic nie robi . Blisko 40 h bez prądu a czas zmarnowany na rozmowy z niekompletnymi pracownikami to blisko 4 godziny. Zero szacunku do klienta, najważniejsze że pieniążki za dystrybucję lecą na konto.

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Sylwia
Sylwia
31 stycznia 2022 05:48

Obsługa klienta na infolinii oraz przez maila to jeden wielki dramat. Nie można doprosić się o jedno, bardzo proste pismo. Narzucają długie terminy na realizację z których i tak się nie wywiązują. Pracownicy na infolinii nie posiadają żadnej wiedzy. Może i chcą ale pomoc nie potrafią.
Ogólnie klient w PGE jest traktowany bardzo przedmiotowo. Tragedia…

Sylwia
Sylwia
28 listopada 2021 19:38

Tyle razy ile wyłącza ten dostawca prąd bez uprzedzenia w głowie się nie mieści. Ludzie pracują teraz zdalnie z domu, a wy co? Wyłączanie prąd w dni powszednie między 8, 16 bez wcześniejszej informacji i jeszcze nikt nie odbiera telefonu z infolinii… To nie my jesteśmy dla was, a wy dla klientów, ale widać macie nas w nosie

Krzysztof
Krzysztof
2 listopada 2021 13:05

Nie wiem czy to najgorsza firma dostarczająca energię, ale na pewno ma najgorszą kadrę zarządzającą (prawdopodobnie z „dobrej zmiany”). Nie dość, że skontaktować z firmą tylko w dni powszednie od 8 do 16, to jeszcze automat zrywa kilkanaście razy połączenie a później czeka się kilkanaście minut ma konsultanta (nie zazdroszczę im roboty, muszę rozmawiać ze zdenerwowanymi klientami).
Liczniki doładować można tylko w dni powszednie i to trzeba czekać na potwierdzenie co najmniej kilka godzin.
Sprawdzam czy w okolicy Warszawy jest jakiś inny dostawca.

Danka
Danka
7 października 2021 12:33

obsługa klienta w PGE to jakaś paranoja, jeżeli idzie się do stacjonarnej placówki to pracownicy jedzą w miejscu pracy. Infolinia to tragedia, radź sobie człowieku sam, bo tam nikomu się nie chce , prosze zadzwonić na ten numer, i zdarta płyta jak rozmowa z komputerem. Zero kultury i pomocy.

klient PGE
klient PGE
25 września 2021 07:36

To całe PGE to jakiś PATOLOGICZNY twór upszykszania życia obywatelom Polski. a. nie odbierają w dystrybucji w ogóle telefonów z zewnątrz. A, komentarz , że taki mają „prikaz” jest kuriozalny., b) najmniejszą nawet pierdołę, jak przepisanie – zmianę mocy o parę KW w umowie (przyłączu) uruchamiają całą lawinę papierologii, bzdurnych procedur, wydanych idiotycznie pieniędzy podatników, gdzie wystarczyło by sprawdzić zabezpieczenie (tzw bezpiecznik) jedną wizytą technika. Dla świadomości to samo w innej firmie (nie państwowej) w Polsce załatwiliśmy przy okienku w ciągu 15 minut. Można? Można. Tylko trzeba mieć wolę, empatię w stosunku do KLIENTA,a nie oportunistycznie wymyślać problemy, piętrzyć procedury itd. Czekanie na cokolwiek to WIEKI. A, ustawowe terminy gwaratowane obywatelowi ustawami pracownicy PGE maja głęboko w 4 literach. PGE to moim zdaniem i wielu klientów PATOLOGICZNY TWÓR,który POWINIEN przestać ISTNIEĆ. PGE Dystrybucja to moim zdaniem miejsce ZŁA! Wylęgarnia PATOLOGICZNYCH ZACHOWAŃ. Jak najszybciej DO LIKWIDACJI !!!!

Dzidek
Dzidek
7 września 2021 22:41

Trudności w obsłudze liczników pre-paid. Żeby w XXI wieku zakup prądu przez intenet, przy płatności blikiem musiał autoryzować pracownik???. Pula kodów powinna być dostępna 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, a kody przekazane klienowi zaraz po informacji o jego zapłacie za zakup energii, a nie widzi mi się jakiegoś pracownika, który pracuje do 16 i tylko w dni robocze. To po co ludziom takie liczniki w domkach letniskowych? Żeby weekend bez prądu posiedzieć, bo się skończył? To po co ta płatność błyskawiczna – dla pozorów i zysków? Kpina i prymitywna obsługa rodem z minionej epoki.

Zdzisław
Zdzisław
5 września 2021 21:07

Obsługa liczników prepaid to kpina. Czasy obsługi na piechotę, bez żadnej automatyki. Licznik opłacony w sobotę blikiem, a do niedzieli wieczora prądu brak.. żadnego kodu do odblokowania licznika. Skandal i żenada. Omijajcie z daleka umowy z PGE. Ignorancja monopolisty w klasycznym przykładzie.

Szymon
Szymon
1 września 2021 08:04

O usługach przedsiębiorstwa PGE nie można powiedzieć nic innego niż skandal. Przedsiębiorstwo parające się dostawą prądu a poziom jego organizacji i komunikacji z klientem to zdecydowanie czasy kiedy prądu nie było. Ciągle przerwy w dostawie, dodzwonić się nie da, ewentualnie można porozmawiać z kimś opryskliwym, informacji o planowanych pracach, o tym że pojawiła się awaria, co jest bardzo ważne w erze pracy zdalnej. Gdyby nie pozycja monopolisty to osoby zarządzające zostałyby zjedzone przez wkurzonych klientów, bo to jak przedsiębiorstwo firmuje poziom ich umiejętności to dramat.

Franka
Franka
25 sierpnia 2021 17:16

Ta wasza infolinia to DNO TOTALNE DNO !!! Dzwonilem 2 – 3 – 4 razy na ten piep….y tel 42222….. i czekalem po godzinie !!!!! Doczekałem do g.17 i nadal bym czekał gdybym się nie wyłączył….czy tam wogole ktoś pracuje ????

Helen
Helen
2 sierpnia 2021 08:54

Koszmar. Dzowiąc na infolinię czekałam 2 razy ponad 15 min. Tak nikt nie odebrał. Zapłaciłam za prąd 3 miesąca do przodu, a teraz dostaję powiadomienie o wstrzymaniu dostaw energii elektrycznej. Jak by nie zapłaciłam.
Najgorzej tylko tauron.

Tadeusz
Tadeusz
7 lipca 2021 21:52

Drogo bardzo częste wyłączenia energi

Marta
Marta
1 lipca 2021 12:25

generalnie nie jestem klientem tej firmy, ale nie podoba mi się ona w zupełności , nie dość ze otrzymałam jakaś kwotę do zapłaty gdzie tak jak napisałam nie jestem ichnym klientem to jeszcze telefonów nie odbierają, a na maila to już nie wspomnę nawet nie odpisują ….

roman
roman
18 czerwca 2021 13:04

zadzwonic 2 razy na karcie znikło trzy dychy jestem bardzo zawiedziony

Agnieszka
Agnieszka
7 czerwca 2021 08:57

Dodzwonić się na infolinię lub do PGE w Radomiu nie sposób. Czy tam ktoś w ogóle pracuje??? Za co Ci ludzie biorą pieniądze???

Justyna
Justyna
7 maja 2021 13:59

Najgorsza firma jaka moze byc

Piotr
Piotr
1 maja 2021 11:53

Witam,od ponad trzech miesięcy czekam na nową umowę po wymianie licznika na dwukierunkowy,kontakt telefoniczny niemożliwy. Proszę o informację z PGE.Pozdrawiam.

Roksana
Roksana
9 kwietnia 2021 10:37

Dodzwonić się do pge to jakiś dramat, jestem na lini prawie 40 minut

Aneta
Aneta
7 kwietnia 2021 16:11

Poproszę jakiś numer do PGE dystrybucji

Marta
Marta
16 marca 2021 17:21

Najgorsza firma której płacimy NASZE pieniądze owszem za prąd ale tu nic nie działa, wszystko jest niejasne. Dla mnie jako zwykłego użytkownika pge to pge nie wnikam i nie mam czasu i ochoty aby dowiadywać się czy to pge OBRÓT czy jakiś inny twór sprzedaję mi prąd. Dodzwonić się nie idzie bo infolinia tylko w godzinach pracy normalnego człowieka więc po pracy lub przed jej rozpoczęciem nie ma szans na kontakt z tym tworem, od trzech miesięcy próbuję wejść na swoje konto na aplikacji i poza jednym razem kiedy mi się to udało, dostaję cały czas informację że podane dane nie są poprawne. Ludzie jak wam nie wstyd brać od nas pieniądze i tak nas dolewać, dobrze że na rynku jest wiele alternatyw to może w końcu zaczniecie szanować ludzi dzięki którym istniejecie i macie na chleb. Niestety dno dna i mułem posypane.

Angelika
Angelika
1 marca 2021 12:57

Dodzwonić sie nie da w żaden sposób ja co miesiąc płace więcej za abonamet 20 parę złotych bo tam nikt nie ma czasu

Last edited 2 lat temu by Angelika
BOGDAN
BOGDAN
24 lutego 2021 20:37

PGE to porażka w sieci mam 256V , czasami skacze do 258V. Żarówki padają jedną za drugą.Mieszkam w Nowym domu 3 rok , a już wymieniłem pralkę i lodówkę , tłumaczą się stary transformator ,

sławomir
sławomir
19 marca 2021 06:46
Odpowiedz do:  BOGDAN

Zainstaluj sobie autotransformator obniżający napięcie

Łabędź
Łabędź
9 lutego 2021 13:44

Wysyłają upomnienia listem zwykłym, nie poleconym i to jest wtedy termin odebrania? Jakiego odebrania. Gdzie mają dowód że list został nawet dostarczony Bez żadnych ostrzeżeń wyłączają prąd, potem życza sobie za podłączenie dopłatę. Wstyd i januszostwo, wkrótce fotowoltaika i konkurencja dołoży rękę do należytego pogromienia tej niby-państwowej firmy.

Piotr
Piotr
1 lutego 2021 20:17

Masakra, 4 stycznia podałem zużycie, w połowie (14 stycznia) pojawiłą się info, że zgłoszenie jest w realizacji, jest luty, faktury nadal nie ma. To jest jakiś DRAMAT!!!! W Energa po podaniu odczytu fakturę miałem niemal natychmiast. Piszę maile – zero odpowiedzi – próbuję się dodzwonić – 1,5 godz słuchania „Proszę czekać na połączenie z konsultantem” DRAMAT!!! Nie wiem jak tafirma nadal funkcjonuje ale to jest parodia firmy.

Justyna
Justyna
26 stycznia 2021 09:48

Beznadzieja. Wyłączają prąd bez żadnych uprzedzeń, robią sobie konserwację…większość pracuje zdalnie i takie informacje powinny być przekazywane bezpośrednio lub ogłoszenia na słupach. Nie każdy ma czas by ciągle śledzić waszą stronę. Jesteście beznadziejni.

Andrzej
Andrzej
16 września 2020 16:51

Ostatnia otrzymana faktura w Lutym 2020, jest połowa (16) września a faktura nawet nie wystawiona, podobno brak danych do wystawienia faktury,Cyrk.

obserwator II.
obserwator II.
13 lipca 2020 21:55

Od tylu lat należę do PGE i nie zamierzam zmieniać a tak dla ciekawości innych to sam co miesiąc spisuję stan licznika i w razie awarii mam średnią roku łatwo do wyliczenia i nigdy nie miałem problemów z tą instytucją a nie jak z innymi jak było opisane same kombinacje.

dariusz
dariusz
28 lipca 2019 21:25

Witam gdzie mogę znaleść Oświadczenie o zamrożeniu cen energiii dla małych przedsiębiorstw. Dziękuję i Pozdrawiam.

Ewa
Ewa
19 lipca 2019 09:24

Co to za firma !!! Mają wszystkie dane i historie płatności na ebok ( zresztą każdego klienta prześwietlają na dzisiątą stronę), i żeby w XXI wieku zakup prądu przez intenet musiał autoryzować pracownik??? To jakieś kuriozum. Pula kodów powinna być dostępna 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, a kody przekazane klienowi zaraz po informacji o jego zapłacie za zakup energii, a nie widzi mi się jakiegoś pracownika. A tak na marginesie przez złośliwość PGE na liczniku przedpłatowym jestem jakieś 150 zł miesięcznie do przodu. pogratulować logiki haha

Adam
Adam
13 maja 2019 16:00

Najgorszy kontakt jaki moze byc!!!!! Niedotrzymali umowy podłączenia pradu a teraz jeszcze nakłaniają do podpisania kolejnej unowy , fakturę wystawiają od 3 miesiecy a gdy sie dzwoni to ktos odbierze wysłucha co sie stalo i zaraz sie rozłączy!!! Kilkakrotnie tak bylo a nie raz dla jasności ,PGE Minsk Mazowiecki. Po wizycie osobistej „obsługa” powiedzmy ze mozna tak nazwac, informuje ze faktura bedzie gotowa na nastepny dzien robocxy( tzw jutro) a po wizycie nazajutrz nikt nic nie wie o zadnej fakturze! PGE przestańcie walić ludzi w ….. bo to juz jest karygodne ! Zadnej odpowiedzialności z waszej strony!!

Artur
Artur
18 marca 2019 13:45

[…] Nie było mnie 2 miesiące w domu bo byliśmy z małżonką za granicą rachunek przyszedł 200zl i zaznaczam że przed wyjazdem wszystko zostało wyłączone z sieci. Myśleliśmy że pod koniec roku przyjdzie jakieś wyrównanie a tu […]dupa . NIE POLECAM PGE.

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Ola
Ola
3 stycznia 2019 17:03

rachunki wysyłaja po terminie zapłaty. pierwsze przychodzi wezwanie do zapłąty (poleconym) a po paru dniach zaległy rachunek za prąd (zwykłym listem).
fakt zgłąszany milion razy – tłumaczenie – firma zewnętrzna wysyła rachunki. Śmiech na sali.
Dodzwonić się na infolinię aby sprawdzić saldo ??? Czas oczekiwania to 36 minut.
Brak słów.

beatis
beatis
12 grudnia 2018 10:45

Jak to jest, że mój znajomy podpisał z Państwem umowę o podpięcie gazu ponad miesiąc temu, w ten sam dzień co ja, tylko ja podpisałam umowę z PGNiG i ja miałam po tygodniu już podłączony gaz, a on do tej pory nie ma???? Mówi że nic nie może z Wami załatwić, nie respektujecie kopii dokumentów i robicie duży problem. Jest zima, a on nie może włączyć ogrzewania u siebie w mieszkaniu. O co chodzi??? Dodam, że chodzi o PGE w Legionowie.

Dorota
Dorota
25 października 2018 13:55

Po tylu latach umowy z PGE zostałam potraktowana jak przestępca. Wszystkie rachunki mam uregulowane. Nie dawno był u mnie pan z wizytą twierdząc, że mam jakieś zaległości, jaki ich nieureguluję to mi za 2 dni odetną. Brak kompetencji I totalne chamstwo nie tylko z jego strony ale również od innego pana co sporadycznie spisuje licznik. Jestem tym zęczona takim traktowaniem, moja cierpliwość się wyczerpała. Problemy z płatnościami i niejasnościami tylko w PGE jest to możliwe. Całe szczęście, że umowa się kończy i zamierzam zmienic sprzedawcę. Bardzo dobrze, że PGE nie jest jedynym sprzedawcą energi.

Janusz
Janusz
26 maja 2018 13:15

Jak wprowadzić aktualny stan licznika Mbok?

Jędrek
Jędrek
1 marca 2018 13:43

zostały mi naliczone odsetki karne, ponieważ pracownica banku wykonała przelew nie na ten miesiąc (kwota się w pełni zgadzała, numer faktury nie). Odsetki anulowano, bo bank to wyjaśnił, ale jak sam próbowałem interweniować, to mi powiedziano, że mam zaległości i tyle. a przecież to nie były zaległości (na eboku formalnie się wszystko zgadzało).
Przed tą sytuacją nie miałem do nich negatywnych uwag, bardzo szkoda, ze to się zmieniło

Niezadowolony klient
Niezadowolony klient
26 lutego 2018 10:24

Przyłączenie się do sieci energetycznej to droga przez mękę, nieodbieranie telefonów, nie odpisywanie na maile, a jak już człowiek się pofatyguje to otrzymuje mnóstwo sprzecznych informacji. Wiele niekompetentnych osób za którymi kryje się bałagan. Pozdrawiam PGE Mińsk Maz.. Ach ten monopol na rynku, jakby była konkurencja to by w kilka dni podłączali, a tak rok to mało…..

ANDRZEJ
ANDRZEJ
11 grudnia 2017 16:09

PGE to są ******* bo ******* ludzi w biały dzień bo im nie chcę sie odczytywać liczników co 2 miesiące tylko podają odczyt licznika na 6 miesięcy i wiedzą ile sie pobrało energii to niech podadzą jakim systemem sie kierują ze mają taką wiarygodność ile za następne 2 miesiące sie pobierze energii to są *****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bo ***** ludzi a jak dodzwonić sie do biura to czeba czekać 1 godzinę lub 2 godziny na połączenie a telefon też kosztuje oni tego pod uwagi nie bierą tylko ******* i siedzą na 4 literach i piją kwkę a ty jak dzwonisz to dzwoń dalej my mamy czas a klijęt i tak musi zapłacić za telefon a jak opuznienie spłacie rachunku to zaraz są naliczane odsetki to są ******!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PGE to *****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Komentarz edytowany przez redakcję.

Barbara
Barbara
11 grudnia 2017 16:21
Odpowiedz do:  ANDRZEJ

Dzień dobry,

Panie Andrzeju, jeśli nie zgadza się Pan ze wskazaniami podanymi na rachunku za prąd, to powinien Pan go zareklamować. Nieprawidłowości w postępowaniu sprzedawcy prądu może Pan również zgłosić do URE.

To bardzo przykre, ze spotyka Pana taka sytuacja, może rozwiązaniem będzie zmiana sprzedawcę prądu na innego?

Pozdrawiam,
Barbara
zespół enerad.pl

Grażyna Suder
Grażyna Suder
14 września 2017 10:13

Witam.
Dlaczego nie mogę korzystać z e-faktury za sam przesył energii elektrycznej?
Pozdrawiam

Barbara
Barbara
14 września 2017 10:37
Odpowiedz do:  Grażyna Suder

Dzień dobry,

Pani Grażyno z zapisów regulaminu przesyłania faktur drogą elektroniczną wynika, że PGE umożliwia wystawianie e-faktury za sam przesył energii. Jeśli nastąpił jakiś problem, to warto skontaktować się bezpośrednio z firmą energetyczna i to wyjaśnić. Można skorzystać np z Contact Center pod numerem 422 222 222 w godzinach od 7 do 19.

Pozdrawiam,
Barbara
zespół enerad.pl