PKO BP – opinie, informacje, kontakt

3.88 /5
(Ocen: 41)

Największy bank w Polsce to właśnie PKO BP, czyli Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski. Instytucja ta powstawała już w 1948 roku i nieprzerwanie funkcjonuje do dziś. Po drodze miały miejsce różnego rodzaju zmiany (nazwy oraz formy funkcjonowania), ale nie zmienia faktu, że PKO Bank Polski to jednak z najlepiej rozpoznawalnych marek banków w naszym kraju.

Oferta PKO BP

Zobaczmy, co może nam zaoferować PKO Bank Polski. Ta instytucja finansowa obsługuje klientów indywidualnych, biznesowych oraz korporacje i samorządy. Szczególną uwagę poświecimy gamie produktów przeznaczonych dla konsumentów (czyli klientów indywidualnych). W ofercie PKO BP znajdziemy więc:

Konto osobiste – podstawa osobistej bankowości. Naszym indywidualnym rachunkiem rozliczeniowo-oszczędnościowym może zarządzać online. A pieniądze możemy wypłacać w bankomatach lub oznaczonych sklepach oraz w oddziałach banku.

Konto oszczędnościowe – wygodny sposób na pomnażanie pieniędzy. Mamy do nich stały dostęp, bo konto oszczędnościowe jest podłączone do konta osobistego. Dodatkowo, nie ma tu minimalnej kwoty potrzebnej do otwarcia rachunku oszczędnościowego. Możemy wpłacać nawet najmniejsze sumy.

Lokata – mniej elastyczna, ale pewniejsza forma oszczędzania. Przez określony czas nie możemy wypłacać pieniędzy i dopiero później bank wypłaca nam środki wraz z należnymi odsetkami.

Pożyczka gotówkowa – sposób na dodatkową gotówkę na dowolny cel. Z reguły wiąże się z mniejszymi wymaganiami formalnymi niż kredyt gotówkowy. Dostępne kwoty zależą najczęściej od zdolności kredytowej pożyczkobiorcy.

Kredyt hipoteczny – specjalne zobowiązanie przeznaczone na cele mieszkaniowe. Zabezpieczeniem kredytu jest nieruchomość; udzielany jest on na wysokie kwoty, a spłata jest rozbita na wiele lat.

Kontakt z PKO BP

Bank ma całą sieć oddziałów stacjonarnych. Gdy nie mamy czasu na takie wizyty, to wygodniejszy jest kontakt zdalny. Infolinia PKO BP jest czynna całą dobę przez 7 dni w tygodniu. Dostępne są numery telefonów:

Dla połączeń krajowych: 800 302 302

Dla połączeń z zagranicy: +48 81 535 60 60

Wybrać też możemy kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie banku.

Opinie o PKO BP

Dodaj komentarz
guest
24 komentarzy
Najnowsze
Najstarsze Najpopularniejsze
Inline Feedbacks
View all comments
Bartosz
Bartosz
1 lipca 2021 12:35

nie idzie się dodzwonić na infolinię. oczekiwanie na kontakt w celu potwierdzenia przelewu to 3 godz. czekania. drugi dzień z rzędu!

Anka
Anka
23 lutego 2021 11:35

PKOBP 3 o/Opole
To co się tam dzieje po zmienia dyrekcji…. tragedia, horror…. Nie wiem skąd wzięli tego człowieka.. łapanka?? wyłowili z bagna??
Zero wiedzy, kompetencji….
Próbowałam wziąć kredyt (mała kwota kilka tysięcy), niestety dyrektor stał nad pracownicą i na jego “polecenie” nie mogłam wziąć kredytu z ubezpieczeniem, tylko z ubezpieczeniem i dodatkowo była próba wciśnięcia mi karty kredytowej (podobno za darmo).
Inny odział tego samego banku w Opolu… Kredyt bez ubezpieczenia?? Nie ma problemu. Karta? Nie chce Pani?? Nie ma też żadnego problemu. Miło, grzecznie, sprawnie.

Andrzej
Andrzej
21 lutego 2021 12:02

PKO BP oddział w Wieliczce. Bank ten nie chce wypłacać pieniędzy. Chciałem wypłacić 15 000 PLN, dostałem 10 000. 19.02.2021 chciałem wypłacić 25 000 PLN, dostałem 15 000. Tylko tyle mogą mi wypłacić bo nie będą mieli dla następnych klientów. Wcześniej porozumiewawcze łypnięcie okiem kasjerów na siebie. Nikt nie potrafił mi logicznie uzasadnić dlaczego nie mogę otrzymać swoich własnych pieniędzy, w niezbyt wysokiej kwocie. Ten bank tak jak dawniej banki radzieckie kieruje się mottem „włożysz nie wyjmiosz”. Poza tym przetrzymują pieniądze. Kwota która wpływa na konto jest wyświetlana na na koncie na drugi dzień z datą wpłynięcia wsteczną.

Piotr
Piotr
28 stycznia 2021 13:21

tragiczny Bank, robią wszystko żeby nie oddać pieniędzy w przypadku nie autoryzowanych operacji

Ela
Ela
6 października 2020 04:33

Obsługa w PKO jest miła oprócz jednej pani , która jest bardzo nie przyjemna, chamsko się odnosi się do klienta pozatem zajmuje się plotami w banku

Dawid
Dawid
5 października 2020 14:13

Infolinia banku to jakaś porażka, wiszę na „słuchawce” od 20 minut, z czego konsultant nie odpowiada mi od około 10 min. Nie pozdrawaiam.

Yaroslav
Yaroslav
28 lipca 2020 14:39

Dobry dzień!
problem taki jak ten:
Jestem mieszkańcem innego kraju. Osoba, która mieszka w Polsce, w mieście Żory (ul. Wodzisławska 4, 44-240 Żory), jest klientem Twojego banku i problem w tym, że nie może wykonać przelewu ze swojej karty, ponieważ posiada numer telefonu zmieniony, ale w banku pozostał link do starego numeru telefonu. wczoraj i dziś przyszedł do banku, ale bank jest zamknięty i nie ma informacji, kiedy się otworzy. Czy nadal można jakoś zmienić powiązanie z numerem telefonu bez wizyty w banku? A może masz informację, kiedy bank będzie działał?

Ewa
Ewa
11 lipca 2020 17:39

Sugeruję, aby osoby obsługujące infolinię uczestniczyly w takich samych szkoleniach i aby ich wiedza na dany temat byla systematycznie sprawdzana. Zdarzyło się, że przez dwa dni zmuszona bylam do skorzystania z infolinii. Rozmawialam z czterema różnymi osobami i każda mówiła coś innego w sprawie, w której potrzebowalam pomocy (2 kobiety i 2 mężczyzn.).

real
real
5 listopada 2019 10:30

mam pytanie ! czy ktoś sie orientuje jakie są koszty spłaty po 2 lub 3 raty kredytu hipotecznego w pkobp w jednym miesiącu

Radek
Radek
5 listopada 2019 11:06
Odpowiedz do:  real

To zależy od zapisu w umowie. I może się różnić nawet w obrębie ‚tego samego’ produktu, np. jeśli ktoś wynegocjował korzystniejsze dla siebie zapisy. Ja mam np. zapis taki, że do kwoty 20k rocznie mogę nadpłacać kredyt. Powyżej tej kwoty muszę zapłacić prowizję, z tego co pamiętam 10%.

Luiza
Luiza
4 października 2019 15:37

Nie można sie w żaden sposöb dodzwonic do tego Banku !!!!
Tragedia!!

seba
seba
10 września 2019 17:58

Witam!Liczę na odpowiedź i szybką reakcję!
Sąd ogłosił moją upadłość konsumencką osoby nieprowadzącej działalności gospodarczej. Syndyk pobiera z ZUS z emerytury tyle ile może ,a resztę ZUS przekazuje na konto w PKO BP. Mimo pisma od Syndyka do PKO BP o tym,że zezwala na korzystanie przez moją osobę z mojego konta nadal mam drugi miesiąc konto zablokowane. Panie kierownik oddziału nie wiedzą co robić i jak zareagować na pismo Syndyka. Co mam robić?

Luc
Luc
8 sierpnia 2019 14:24

Chciałem wypłacić pieniądze w nowych banknotach 200 zł, w tym banku jest to niemożliwe???? – taką dostałem odpowiedz. Bez komentarza////

JAROSŁAW
JAROSŁAW
31 lipca 2019 19:54

po jednorotnym logowaniu sie do servisu internetowego ipko,moje konto zostalo zablokowane,potem dzwonil do mnie konsultant pkobp i przez telefon chcial uzyskac dane aby odblokowac moje konto.ludzie w jakich czasach my zyjemy zeby telefonicznie pytac i podawac dane przez telefon.i to ma byc najlepszy bank polski ,ktory chroni dobrze nasze oszczednosci.trzeba sie mocno zastanowic czy dalej trzymac oszczednosci w tym banku.

LOLA
LOLA
23 stycznia 2019 17:08

Beznadziejna obsługa klienta indywidualnego

Karolina
Karolina
6 stycznia 2019 18:23

PKO to najgorszy bank z jakim miałam przyjemność. Nie wychodzą na przeciw klientom- godziny otwarcia dla bezrobotnych; infolinia- od poniedziałku do piątku, a gdy potrzebujesz infolinii w weekend to zapomnij, PKO to bank od poniedziałku do piątku od 8-16. Jestem zawiedziona, nie polecam i rezygnuje z usług, tzn rezygnuje z braku usług

Zniesmaczona klientka
Zniesmaczona klientka
10 lipca 2018 10:22

Często wypłacam z bankomatu przy ul.Lszczyńskiego w Bydgoszczy gotówkę, od jakiegoś czasu jest bardzo brudny wręcz budzi odrazę.

Maria
Maria
18 kwietnia 2018 12:07

Ja mam zarówno kredyt hipoteczny w pko bp, oraz cała resztę: konto osobiste i oszczędnościowe + pogram budowania kapitału. To drugie dlatego, ze zmieniłam prace na o wiele lepiej płatną i chciałam nadpłacać hipotekę. Doradca przekonał mnie, że to kiepski pomysł i lepiej uzbierać większą sumę, niż wpłacać mniejsze kwoty. Tylko też zasugerowano mi, żeby po nadpłacie nie skracać czasu kredytowania, bo to kosztowne.

Jeśli ktoś narzeka na pko, to chyba na to, co proponuje klientom centrala. ja w sumie nie spotkałam bardziej uczciwej obsługi – w innych bankach, jak jeszcze pytałam o ewentualne nadpłaty przeniesonego kredytu hipotecznego, to mi mówili, ze nie będzie z tym problemu. a jak czytałam potem w internecie, to jednak w umowach są za to wysokie koszty. Wolę jak ktoś mi powie o tym uczciwie

Owilia
Owilia
11 marca 2018 10:39

Byłoby super, gdyby pracownicy zamiast uczyć sie na blachę ofert kredytów / ubezpieczeń i innych pierdół skupili się naprawdę na kliencie. żal było patrzeć, jak jakaś nowa pracownica cały czas dopytywała się stojacej nad nią przełożej, czy dobrze wyrecytowała warunki oferty. halo, takie rzeczy to mi można przeczytać z monitora, nie obrażę się. Albo bym się nie obraziła, gdyby jednak skupiono się na sprawę z którą przyszłam.

lukas
lukas
22 lutego 2018 14:08

obsługa indywiadualna: panie zachwują się jakby pracowały w urzędzie (wszystko ma czas, herbata przede wszystkim), kolejkami się nie przejmują, czesto grymaszą.

Obsługa biznesowa: zupełnie inny standard, klient może się w końcu czuć zaopiekowany. le co z tego, skoro tuta pracwnicy nic nie mogą, tylko o wszystkim decyduje centrala?

mimi
mimi
16 lutego 2018 21:05

w pko bp mam kredyt hipoteczny, jednocześnie składam też oszczędności (do napłaty, jakby stopy % poszły w górę). generalnie to straznie poprawny bank mam wrażenie. wszystko jest takie podstawowe w nim, nawet ewentualne oferty vip. wiem, że to państwowa spółka, ale brakuje jej trochę pazura. wiekszość klientów chyba tu chodi, bo się przyzwyczaiła

oliwia
oliwia
27 stycznia 2018 11:48

Ja jestem bardzo zadowolona – przez lata był to jedyny bank z polskim kapitałem. Inni jak muchy na lep lecą do innych, ale prawda jest taka, ze za to co zostawiacie w bankach za wszystkie opłaty, sprawie że potem niemcy czy inni na zachodzie mają tańszą bankowość.

Zenon
Zenon
21 stycznia 2018 08:44

Trochę mają za duży udział w rynku i im się d***ch poprzewracało. oferty nie są dla mnie konkurencyjne. do tego ta obsługa – momentami jakby sie z poprzedniego wieku urwali. składałem nawet skargę, bo pani doradca zignorowała prosbę swojego kolegi o pomoc i sobie przeglądałą internet. dopiero jak wezwałem kierownika, to się wzięła do pracy. jak to możliwe, ze tam jeszcze pracuje? pdobno pracownicy maja jakieś kontrole i tajemniczych klientów – penwnie wiedzą o wszystkim wcześniej i tak im sie udaje przetrwać od kontroli do kontroli.

sylwia
sylwia
15 stycznia 2018 15:32

,mam konto dla siebie i dziecka i to dziecięce jest najbardziej opłacalnym produktem. kredytu nie chcę tu brać, bo widzę ża pani z okienka nie ogarnia – przestałam już nawet tam chodzić, bo za kazdym razem zaznaczała mi zgody marketingowe i musiałam je cofać na infolinii. no sama infolinię, tez by mogli poprawić – przedrzeć się tam, to jakiś cud.