PKO BP – opinie, informacje, kontakt

Największy bank w Polsce to właśnie PKO BP, czyli Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski. Instytucja ta powstawała już w 1948 roku i nieprzerwanie funkcjonuje do dziś. Po drodze miały miejsce różnego rodzaju zmiany (nazwy oraz formy funkcjonowania), ale nie zmienia faktu, że PKO Bank Polski to jednak z najlepiej rozpoznawalnych marek banków w naszym kraju.

Oferta PKO BP

Zobaczmy, co może nam zaoferować PKO Bank Polski. Ta instytucja finansowa obsługuje klientów indywidualnych, biznesowych oraz korporacje i samorządy. Szczególną uwagę poświecimy gamie produktów przeznaczonych dla konsumentów (czyli klientów indywidualnych). W ofercie PKO BP znajdziemy więc:

Konto osobiste – podstawa osobistej bankowości. Naszym indywidualnym rachunkiem rozliczeniowo-oszczędnościowym może zarządzać online. A pieniądze możemy wypłacać w bankomatach lub oznaczonych sklepach oraz w oddziałach banku.

Konto oszczędnościowe – wygodny sposób na pomnażanie pieniędzy. Mamy do nich stały dostęp, bo konto oszczędnościowe jest podłączone do konta osobistego. Dodatkowo, nie ma tu minimalnej kwoty potrzebnej do otwarcia rachunku oszczędnościowego. Możemy wpłacać nawet najmniejsze sumy.

Lokata – mniej elastyczna, ale pewniejsza forma oszczędzania. Przez określony czas nie możemy wypłacać pieniędzy i dopiero później bank wypłaca nam środki wraz z należnymi odsetkami.

Pożyczka gotówkowa – sposób na dodatkową gotówkę na dowolny cel. Z reguły wiąże się z mniejszymi wymaganiami formalnymi niż kredyt gotówkowy. Dostępne kwoty zależą najczęściej od zdolności kredytowej pożyczkobiorcy.

Kredyt hipoteczny – specjalne zobowiązanie przeznaczone na cele mieszkaniowe. Zabezpieczeniem kredytu jest nieruchomość; udzielany jest on na wysokie kwoty, a spłata jest rozbita na wiele lat.

Kontakt z PKO BP

Bank ma całą sieć oddziałów stacjonarnych. Gdy nie mamy czasu na takie wizyty, to wygodniejszy jest kontakt zdalny. Infolinia PKO BP jest czynna całą dobę przez 7 dni w tygodniu. Dostępne są numery telefonów:

Dla połączeń krajowych: 800 302 302

Dla połączeń z zagranicy: +48 81 535 60 60

Wybrać też możemy kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie banku.

Opinie o PKO BP

  1. ,mam konto dla siebie i dziecka i to dziecięce jest najbardziej opłacalnym produktem. kredytu nie chcę tu brać, bo widzę ża pani z okienka nie ogarnia – przestałam już nawet tam chodzić, bo za kazdym razem zaznaczała mi zgody marketingowe i musiałam je cofać na infolinii. no sama infolinię, tez by mogli poprawić – przedrzeć się tam, to jakiś cud.

  2. Trochę mają za duży udział w rynku i im się d***ch poprzewracało. oferty nie są dla mnie konkurencyjne. do tego ta obsługa – momentami jakby sie z poprzedniego wieku urwali. składałem nawet skargę, bo pani doradca zignorowała prosbę swojego kolegi o pomoc i sobie przeglądałą internet. dopiero jak wezwałem kierownika, to się wzięła do pracy. jak to możliwe, ze tam jeszcze pracuje? pdobno pracownicy maja jakieś kontrole i tajemniczych klientów – penwnie wiedzą o wszystkim wcześniej i tak im sie udaje przetrwać od kontroli do kontroli.

  3. Ja jestem bardzo zadowolona – przez lata był to jedyny bank z polskim kapitałem. Inni jak muchy na lep lecą do innych, ale prawda jest taka, ze za to co zostawiacie w bankach za wszystkie opłaty, sprawie że potem niemcy czy inni na zachodzie mają tańszą bankowość.

  4. w pko bp mam kredyt hipoteczny, jednocześnie składam też oszczędności (do napłaty, jakby stopy % poszły w górę). generalnie to straznie poprawny bank mam wrażenie. wszystko jest takie podstawowe w nim, nawet ewentualne oferty vip. wiem, że to państwowa spółka, ale brakuje jej trochę pazura. wiekszość klientów chyba tu chodi, bo się przyzwyczaiła

  5. obsługa indywiadualna: panie zachwują się jakby pracowały w urzędzie (wszystko ma czas, herbata przede wszystkim), kolejkami się nie przejmują, czesto grymaszą.

    Obsługa biznesowa: zupełnie inny standard, klient może się w końcu czuć zaopiekowany. le co z tego, skoro tuta pracwnicy nic nie mogą, tylko o wszystkim decyduje centrala?

  6. Byłoby super, gdyby pracownicy zamiast uczyć sie na blachę ofert kredytów / ubezpieczeń i innych pierdół skupili się naprawdę na kliencie. żal było patrzeć, jak jakaś nowa pracownica cały czas dopytywała się stojacej nad nią przełożej, czy dobrze wyrecytowała warunki oferty. halo, takie rzeczy to mi można przeczytać z monitora, nie obrażę się. Albo bym się nie obraziła, gdyby jednak skupiono się na sprawę z którą przyszłam.

  7. Ja mam zarówno kredyt hipoteczny w pko bp, oraz cała resztę: konto osobiste i oszczędnościowe + pogram budowania kapitału. To drugie dlatego, ze zmieniłam prace na o wiele lepiej płatną i chciałam nadpłacać hipotekę. Doradca przekonał mnie, że to kiepski pomysł i lepiej uzbierać większą sumę, niż wpłacać mniejsze kwoty. Tylko też zasugerowano mi, żeby po nadpłacie nie skracać czasu kredytowania, bo to kosztowne.

    Jeśli ktoś narzeka na pko, to chyba na to, co proponuje klientom centrala. ja w sumie nie spotkałam bardziej uczciwej obsługi – w innych bankach, jak jeszcze pytałam o ewentualne nadpłaty przeniesonego kredytu hipotecznego, to mi mówili, ze nie będzie z tym problemu. a jak czytałam potem w internecie, to jednak w umowach są za to wysokie koszty. Wolę jak ktoś mi powie o tym uczciwie

  8. Często wypłacam z bankomatu przy ul.Lszczyńskiego w Bydgoszczy gotówkę, od jakiegoś czasu jest bardzo brudny wręcz budzi odrazę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *