Pulsar Energia – Opinie, Ceny, Prąd

Drodzy Użytkownicy, 16.11.2022 roku Sąd Apelacyjny w Warszawie wydał wyrok, który uprawomocnił decyzję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki z 20 maja 2019 r. cofającą PPE Energetyka (dawny Pulsar Energia) koncesję na obrót energią elektryczną.
Pulsar Energia to nowoczesny i niezależny sprzedawca energii elektrycznej. Swoją ofertę kieruje do odbiorców na terenie całego kraju: gospodarstw domowych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, rolników, firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, dużych odbiorców przemysłowych, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych oraz instytucji publicznych. Oferuje szereg innowacyjnych rozwiązań dla swoich klientów, indywidualne podejście, a także pełne wsparcie ekspertów na każdym etapie współpracy.
Sprzedawca prądu dla gospodarstw domowych i firm
Pulsar Energia to nowy sprzedawca prądu na naszym rynku. Firma obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Jakie oferty sprzedawca przygotował dla poszczególnych grup odbiorców? O tym poniżej.
Klient biznesowy – taryfa A, B, C
Pulsar Energia przygotowała pełną i elastyczną ofertę produktową energii elektrycznej dla klientów biznesowych w taryfach C, B i A dla małych, średnich i dużych firm. Większym odbiorcom energii elektrycznej oferuje indywidualnie negocjowane stawki za MWh z gwarancją stałej ceny, dopasowane do specyfiki prowadzonej działalności oraz profilu zużycia. Warunki umów są proste, czytelne i przejrzyste. Ponadto odbiorcy biznesowi mogą skorzystać z kompleksowej oferty specjalnie przygotowanych zestawów instalacji fotowoltaicznych z montażem, bazujących na komponentach renomowanych europejskich producentów.
Gospodarstwa domowe – taryfa G
Oferta produktowa Pulsar Energia dla odbiorców z grup taryfowych G została przygotowana z niezwykłą starannością i dostosowana do indywidualnych wymagań gospodarstw domowych. W ramach ofert dla domu sprzedawca proponuje produkty z: gwarancją niskiej ceny, gwarancją ochrony przed podwyżkami w całym okresie trwania umowy oraz opcją jednorazowego obniżenia stawek w trakcie trwania umowy. Klienci w taryfach G mogą wybierać oferty na czas nieokreślony lub indywidualnie dostosowywać długość obowiązywania gwarancji ceny – nawet na 4 lata. Nowością na polskim rynku są produkty dedykowane dla dużych rodzin oraz seniorów, oferujące znaczne oszczędności na rachunkach za prąd.
Podstawowe informacje o firmie
Pulsar Energia prowadzi sprzedaż energii elektrycznej na terenie całego kraju. To stabilny i godny zaufania sprzedawca posiadający szeroką, własną sieć handlową, własne contact center oraz sieć sprzedaży partnerskiej.
W tym roku spółka wprowadziła również do swojej oferty produkt Energia ze Słońca, proponując klientom indywidualnym, rolnikom, wspólnotom religijnym oraz klientom biznesowym kompleksowe usługi związane z zakupem i montażem instalacji fotowoltaicznych.
Swoją pozycję rynkową Pulsar Energia buduje w oparciu o pozytywne relacje z otoczeniem, a także wiedzę i umiejętności całego zespołu, dzięki czemu oferowane przez Pulsar produkty są atrakcyjne i przejrzyste, a obsługa fachowa i rzetelna.
Aktualizacja 26.06.2019 r.
Działając w imieniu Pulsar Energia sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie („Spółka”), w związku z informacją podaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki („Organ”) w przedmiocie wydania w dniu 20 maja br. (doręczoną do Spółki w dniu 24 czerwca br.) decyzji Organu w sprawie cofnięcia koncesji na obrót energią elektryczną, Spółka oświadcza, że:
1) wydana decyzja Organu jest nieprawomocna i do czasu uzyskania tego waloru, nie wywołuje wobec Spółki skutków w postaci utraty możliwości prowadzenia działalności przez Spółkę,
2) Spółka, w przewidzianym przez przepisy prawa terminie, wniesie do właściwego Sądu odwołanie od przedmiotowej decyzji.
Spółka informuje ponadto, że do czasu wydania przez właściwy Sąd orzeczenia w sprawie odwołania, będzie w dalszym ciągu realizować umowy zawarte ze swoimi kontrahentami i prowadzić dotychczasową działalność w zakresie obrotu energią elektryczną.
Pulsar Energia sp. z o.o.
Więcej informacji o Pulsar Energia
Dostępne oferty prądu dla domu i firmy w Pulsar Energia – co zyskasz korzystając z jej usług?
Zielona energia w Pulsar Energia – czy firma stawia na ekologiczne rozwiązania?
Pulsar Energia – wzory umowy na prąd oraz inne przydatne dokumenty
BOK Pulsar Energia – lista biur obsługi klienta, salonów sprzedaży i punktów partnerskich
Kontakt z Pulsar Energia – najważniejsze dane teleadresowe
Witam , jako były pracownik mogę składać oświadczenia w sprawach tej firmy [e-mail do wglądu w Redakcji]
Komentarz edytowany przez Redakcję.
Proszę o kontakt dane e-mail z chęcią skorzystam [e-mail do wglądu w Redakcji]
Komentarz edytowany przez Redakcję.
Witam,myślałem ,że rozwiązanie umowy do końca 2019 roku skończy moje męki z firma pulsar ,ale się pomyliłem ,do tej pory żadnych zwrotów za nadpłacone faktury nie otrzymałem a dodatkowo 28.11.2021 otrzymałem notę do zapłacenia za „rekompensata za koszty egzekucji należności „ ,o których nic nie wiedziałem ,bo wszystko im już dawno nadpłaciłam .Czy ktoś spotkał się z takim wyłudzeniem?Czy ktoś płacił taka notę,
Dzień dobry. Również otrzymałam note do zapłacenia oraz karę za wcześniejsze rozwiązanie umowy przez Pulsar z powodu zaległości w płatnościach. Do każdej otrzymanej faktury pisałam reklamacje i opłacalam zgodnie ze stawką w umowie. Oczywiście reklamacje odrzucone. Pieniądze księgowane niezgodnie z numerami opłaconych faktur. Od stycznia 2018 odcięty prąd, na szczęście w zanadrzu drugi licznik. Otrzymywałam faktury za miesiące w których nie korzystałam z licznika za każdym razem z większą stawką i z opłatami handlowymi, których nie było w umowie. Nadal mam według Pulsar zadłużenie. Zobaczymy co dalej.
Miałem to samo, idź do sądu, ja wygrałem.
Każde pismo, które stanowi/ło odpowiedź w odniesieniu do umowy sprzedaży a dotyczy reklamacji podjętych przez spółkę działań niezgodnych z umową WYGRYWA i będzie WYGRYWAĆ, chyba nie ma wątpliwości co do tych działań.
Nic im nie plac! Idź do sądu, przegrywają po kolei wszystkie sprawy.
Witam, od ponad roku błagam o zwrot nadpłaconej faktury ( ok. 600 zł). Po moich interwencjach przyznali, że jest nadpłata i na tym koniec. Żadne prośby nie pomagają. Rozwiązałam już nimi umowę i pewnie nigdy pieniędzy nie odzyskam. Nie wiem co robić w takiej sytuacji.
Dzień dobry
U mnie sprawa została zakończona ugodą! 😀
A w wielkim skrócie:
1. W drugiej połowie 2018 roku Pulsar zaczął do mojej spółki wysyłać korekty.
2. W styczniu 2019 roku wyłączył prąd w jednym z moich lokali usługowych.
3. Po moich wizytach w URE w Łodzi prąd został przywrócony po ok 3 tygodniach.
4. Podpisałem nowe umowy z Innogy.
5. W pierwszej połowie 2020 roku Pulsar kilka razy postraszył mnie pisemkami z kancelarii itd.
6. Jesień 2020 roku pismo z sądu gospodarczego miałem zapłacić zaległe 5500zł plus opłaty
7. Sprawą zajął się adwokat P. Marcin […] z Piaseczna, który już ma doświadczenie w bojach z Puls cwaniakami i podobnymi cebulakami.
8. Po 3 miesiącach doszło do ugody, jestem zadowolony.
9. Kto może niech walczy i łatwo skóry nie oddaje! 😉
Ja już jestem po… bogaty o nowe doświadczenia
Michał
Komentarz edytowany przez Redakcję.
Bardzo bym prosił o kontakt do Pana Marcina z Paseczna, bo dostałem Pozew z Pulsara i potrzebuje pomocy a nie chce brać jakiegoś adwokata który nie zna tematu.
Witam czy dostał Pan namiary do Pana Marcina?
Witam mam podobny problem można jakieś namiary do Pana adwokata z chęcią skorzystam bo dostałem korekty faktur z 8 miesięcy wstecz na kwotę 4900zl
Witam. Czy również można dostać namiary na Pana Marcina? adam.kolodziej@onet.pl
P. mecenasa Marcina H. znajdziecie w Kancelarii w Piasecznie na ul Raszyńskiej, więcej raczej nie podam bo Szanowna i Kochana Redakcja Enerad cenzuruje „polecające/reklamujące” komentarze
Panie Michale,
ta cenzura w naszym serwisie nazywa się zasadami komentowania 🙂 Szczegóły znajdzie Pan: Komentarze w enerad.pl – Zasady dla Użytkowników.
Pozdrawiamy serdecznie
zespół enerad.pl
Dziękuję 😗
Najnowsze […] tej spółki polega na nie zwracaniu nadpłaconych środków po zakończeniu współpracy. Nie mam tutaj na myśli korekt, a fizycznie nadpłacone środki w czasie bieżącej współpracy. Choć używanie słowa współpraca, wobec tej firmy to czyste nadużycie.
Komentarz edytowany przez Redakcję.
korekta do korekty a zwrotu jak nie było tak nie ma kpią z ludzi i tyle zwyli oszuści i złodzieje
Korekty które nam wystawili mają termin płatności Listopad i Grudzień tego roku, zacieramy rączki.
No i co z tym zrobisz jak tam nawet już zarządu nie ma do reprentacji…
Są już pierwsze wyroki dotyczące tych tzw pseudo podwyżek bez żadnego uzasadnienia. Ten wyrok nie dotyczy jeszcze Pulsara, ale to tylko kwestia czasu. X GC 624/19 – Wyrok Sądu Okręgowego we Wrocławiu
Szykują się do wywrotki na koniec roku. Zamrozili bezprawnie korekty stawek. Nikomu nie oddali pieniędzy, a tutaj widzę jeszcze jakieś kuriozalne działania na „wyrwę” . Kumulują kasę wszelkimi możliwymi sposobami, a potem metoda opisana przez Zlina. Ministerstwa piszą , że te działania spółki wydają się być niezasadne i to już koniec działań ochronnych firm i konsumentów. Od decyzji URE o cofnięciu koncesji minął ponad rok, znaczy że w tej firmie zarabiają „swoi” , a tysiące ludzi zostanie z ręką w przysłowiowym nocniku.
dzień dobry ,
Czy ktoś z Was dostał z firmy Pulsar Energia fakturę dotyczącą nadzwyczajnej zmiany okoliczności upoważniającej do wystawienia faktury.
Mieliśmy z nimi umowę zakończoną w grudniu 2018 roku , a w czerwcu 2020 roku dostaliśmy fakturę z tytułu „Rekompensata za straty Spółki wynikające z realizacji Umowy w celu zachowania ekwiwalentności świadczeń” na kwotę 3 571,46 zł. Wspomnę również, że od września 2018 roku rachunki za energię elektryczną wystawiane przez firmę Pulsar wzrosły dziesięciokrotnie. Wszystkie uregulowaliśmy w terminie. Nie rozumiemy dlaczego po półtorej roku wystawiają nam taką dziwną fakturę,
Proszę o kontakt osoby, które miały podobną sytuację. mail: office@mecfil.pl
„Nadzwyczajne zmiany okoliczności upoważniające do wystawienia faktury”? Już na pierwszy rzut oka widać, że to przekręt. Muszą podać konkretny dokument (umowa, rozporządzenie, ustawa, itp.) na podstawie którego domagają się jakichkolwiek pieniędzy. Można się zastanowić czy to nie próba wyłudzenia. Myślałem, że ta firma osiągnęła już szczyt szczytów, ale myliłem się. Jest to naprawdę zastanawiające, że do tej pory żadna instytucja państwowa nie zrobiła nic z tą firmą. Czyżby znajomości w rządzie?
Pulsar dzięki takim przepisom jakie mamy, wyciągnął od klientów pieniądze i nie myśli zwrócić, w 2018r. uzyskał zysk 3 mln 895 tys. zł, z czego 1,463 tys zl przeznaczył na pokrycie straty z 2017 , a 2 mln 432 tys. zł na dywidendę dla Pulsar Investment, czyli pieniądze zostały ze spółki wyprowadzone (a powinny być zablokowane przez Sąd z powodu wielu skarg klientów).Skoro URE i sądy nie działają tak jak powinni, to klientom nie uda się odzyskać pieniędzy. Tak się robi biznesy w Polsce. Prawdopodobnie niedługo spółka zniknie z rynku.
Działań pulsar ciąg dalszy. Nie dość, że manipulują korektami, to teraz jeszcze w dobie Covid , wydzwaniają i straszą wypowiedzeniem umowy i naliczeniem kar za opóźnienia płatności. Nie wiem jak bardzo beznadziejne są u nas instytucje kontrole i koncesyjne, ale ta ciągła niemoc i byle jakość prawna jest porażająca . Te URE, Ministerstwa Klimatu, prokuratury, sądy……nikogo nie powinny dziwić wszelakie afery w naszym kraju , wszak jest na to totalne przyzwolenie i niemoc sprawcza. Mam dwóch dostawców niestety pulsar i na szczęście Fortum. Różnica taka, że pulsar dzwoni, straszy i oświadcza , ze oni żadnych korekt nie muszą nikomu nawet uznać bo ustawodawca zalecił skorygować , ale nie ustalił terminu do kiedy rozliczyć , choć pulsar DOSTAŁ PIENIĄDZE W RAMACH TEJ REKOMPENSATY i sami to przyznają, a Fortum dzwoni i proponuje przesunięcie terminu płatności o 28 dni jeśli obecnie firma ma kłopoty.
Ja już sporządziłem zawiadomienie. Z ostrożności operacyjnej i procesowej nie ujawniam szczegółów.
Być może nie wszyscy wiedza , ale operator kabla Energa ogłosił memorandum na odłączenia prądu na czas Covid 19 , także główne narzędzie „ negocjacyjne „ Pulsara jakby nie działa .
PGE tak samo
ja przestalem placic pulsarowi i tak mam 3000zl nadplaty z rachunkow prognozowych ktrorych nie chca sprostowac
Piszę kolejne skargi , na działania Pulsar, w zakresie tzw ustawy prądowej i „pomocy” firmom w zakresie przeciwdziałania wzrostowi cen. Doczekałem się odpowiedzi URE. Typowej co do treści, iż kolejny bubel jakim jest ta ustawa…precyzuje termin w jakim przedsiębiorstwa energetyczne powinny dokonać zmiany umowy , natomiast nie zawiera terminu w jakim sprzedawcy powinni rozliczyć odbiorców po dokonanej zmianie umowy z tymiż odbiorcami. Oczywiście URE twierdzi, iż „metoda” przyjęta przez Pulsar wydaje się bezzasadna, ale odsyłają mnie do Ministerstwa Aktywów Państwowych o ich interpretację jako „twórcy tego wiekopomnego dzieła”
Napisałem, wskazując jaki to rodzaj „pomocy” miało na myśli ministerstwo w świetle działań takich firm jak Pulsar, oprócz osiągniętego przez zwiększenie obciążeń w podatku vat i dochodowym, wszak zapewne każdy przedsiębiorca zmuszony był zaksięgować u siebie owe korekty. Szybko przyszła odpowiedź z informacją, iż to nie oni są adresatem, a URE wysyłało mnie nie pod te drzwi. Przesłano moje pismo do urzędu właściwego jakim jest Ministerstwo Klimatu. Czekam więc na odpowiedź jak to powinna wyglądać w opinii urzędników ta tzw pomoc małym przedsiębiorstwom w zakresie rekompensaty wzrostu cen prądu w kontekście ustawy która to wskazuje obowiązek wprowadzenia korekty bez jak widać samej realnej korekty, wszak można ją zrealizować kiedyś , albo nigdy bo np ogłosi się upadłość z jakiegoś powodu np na koniec roku.
Złożyłem do URE już kilka skarg na działanie tej pseudo firmy. URE wygenerowało ankietę do dostawców w zakresie wykonania obowiązku wykonania obowiązków z ustawy . Oczywiście pytania są tak beznadziejnie skonstruowane, że zamiast dać sobie jakieś narzędzie do walki z tą firmą to zadała pytanie
Czy dla wszystkich odbiorców wskazanych w pyt. nr 2, za okres sprzedaży od 1 stycznia 2019 r. do 31 czerwca 2019 r., Przedsiębiorca dokonał dostosowania cen lub cen i stawek opłat do poziomu nie wyższego niż na dzień 30 czerwca 2018 r.?
Zamiast zapytać o dokonanie i rozliczenie tych zmian. Wszak miały ulżyć małym firmom. Pulsar oczywiście odpowie iż „dokonał”, tyle że standardowo w swój wykrętny sposób „zapomnieli” ich rozliczyć odsuwając wszystko na czas gdy prawdopodobnie wszyscy zostaniemy już tylko z ręką w nocniku.
Moja sprawa idzie indywidualnie i jest już na finiszu, tylko nie została zakończona ze względu na stan epidemiczny. Skarżyłem z art. 18 ustawy, dostali wszystkie dokumenty. Moim zdaniem URE ma prostą sprawę. Oczywiście zgodnie z ustawą skarżę za przekroczenie terminu dostosowania umowy i wystawienia korekt bo te są ściśle określone.
Gospodarzem sprawy z fakturami i innymi dokumentami powinien być prokurator, a nie urzędnik URE i raczej w tym kierunku to idzie. Muszę przyznać że w papierach mają fantazję, ale nie uprzedzajmy…
Dla zainteresowanych wirtualną nadpłatą i przepełnionych optymizmem że dostali korekty:
Przepisy ustawy nałożyły na przedsiębiorstwa obrotu obowiązek zmiany umów sprzedaży
energii elektrycznej lub umów kompleksowych w ustawowo wskazanym terminie, nie później niż 30 dni
od dnia wejścia w życie przepisów wydanych na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy, ze skutkiem od dnia 1
stycznia 2019 r. Ceny i stawki opłat za energię elektryczną powinny być wyznaczone w wysokości
wskazanej w art. 5 ust. 1 ustawy, a szczególne przypadki wyznaczania ceny zostały określone
w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 19 lipca 2019 r. w sprawie sposobu obliczenia kwoty różnicy
ceny i rekompensaty finansowej oraz sposobu wyznaczania cen odniesienia, zwanym dalej
„rozporządzeniem”. Niniejsze rozporządzenie zostało ogłoszone w Dzienniku Ustaw w dniu 23 lipca
2019 r. i weszło w życie w dniu 14 sierpnia 2019 r. Wobec powyższego, maksymalny termin na zmiany
przez przedsiębiorstwa obrotu umów upłynął w dniu 14 września 2019 r., a więc do tego czasu wszystkie
umowy powinny zostać dostosowana do art. 5 ust. 1 ustawy.
W przypadku gdy przedsiębiorstwa obrotu nie wykonają prawidłowo obowiązku nałożonego na
nie przez przepisy ustawy, zgodnie z art. 18 ustawy, organem właściwym do nakładania sankcji
w postaci kar pieniężnych jest Prezes Urzędu Regulacji Energetyki.
Ustawa nie reguluje kwestii terminu rozliczenia z odbiorcą końcowym. Powinno to jednak
nastąpić w sposób zgodny z umową sprzedaży energii elektrycznej lub umowę kompleksową, ponieważ
zgodnie z art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2019 r. poz.
755, 730, 1435, 1495, 1517, 1520, 1524, 1556, 2166) do podstawowych elementów, jakie powinny
zostać uregulowane w ww. umowach jest określenie sposobu prowadzenia rozliczania. W związku
z tym, jeżeli przedsiębiorstwo obrotu postępuje wbrew zapisom umowy, do dochodzenia roszczeń
w tym zakresie zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego.
Dodatkowo wstrzymywanie się z rozliczeniem przez przedsiębiorstwa obrotu wydaje się być
nieuzasadnione, ponieważ celem ustawy, jak wskazano w uzasadnieniu, była ochrona w 2019 roku odbiorców końcowych energii elektrycznej przed skokowym wzrostem kosztów zaopatrzenia w energię
i zniwelowanie negatywnych skutków jakie wzrost cen mógł za sobą pociągnąć.
Jednocześnie informuję, iż Minister Aktywów Państwowych, jako organ administracji publicznej
i władza wykonawcza nie jest uprawniony do dokonywania wiążącej interpretacji przepisów prawa.
Dokonywać tego może jedynie w konkretnym przypadku sąd powszechny.
Pulsar prawdopodobnie potrzebuje środków na pokrycie bieżących kosztów działalności i dlatego nie może zwrócić nadpłaty, bo już teraz by zbankrutował. Chcą prawdopodobnie zgromadzić jak najwięcej środków, otrzymać reokompensatę od Państwa, wyprowadzić na lewo środki i ogłoszą upadłość. A my naszych nadpłat nigdy nie zobaczymy. Trochę do zaczyna przypominać Amber Gold. Może nawet można nazwać Pulsar Gold? Teraz urzędy działają równie opieszale wobec PE jak w przypadku AG. A potem wszyscy rządzący będą zdziwieni, że upadło, a zwykli ludzie stracili pieniądze. I będą mówić, że oni przecież wszystko zrobili zgodnie z prawem. A zwykły człowiek znowu będzie jedynym poszkodowanym w całym przekręcie.
Dokładnie tak to dzisiaj wygląda. Rekompensatę mogli już otrzymać, skąd wiesz że nie otrzymali? Do tego sprawcy mają jeszcze oręż przeciwko poszkodowanym w postaci wyłącznika dostaw energii.
I nikt z tym nic nie chce zrobić.
Szanowni Państwo, również mam łączną kwotę nadpłaty na ponad 10400,00 PLN z terminem płatności 31.12.2020r. Zgodnie z OWU a w szczególności z pkt 9 rozdział 3, nadpłata podlega zaliczeniu na poczet płatności ustalonych na najbliższy okres rozliczeniowy, o ile Odbiorca nie zażąda jej zwrotu. W moim przypadku pomimo prośby zwrotu nadpłaty a następnie prośby o rozliczanie nadpłaty zgodnie z OWU,spółka PULSAR ENERGIA Sp. z o.o. nadal przesyła faktury bieżące oraz ponaglenia strasząc wpisaniem do rejestru dłużników oraz odcięciem energii elektryczne.Pytam się, gdzie w tym wszystkim są organy Państwowe, które pozwalają na takie praktyki?.
Opiszę moje doświadczenia z firmą Pulsar: 1. Wystawiali faktury na podstawie uśrednionych danych niewiadomego pochodzenia. Zużycie z takich danych wychodziło dwa razy wyższe niż rzeczywiste. 2. Mimo że dostawca energii (Innogy) dostarczał odczyty, to twierdzili, że nie mają i zawyżali zużycie na fakturze. 3. Aby obniżyć stawkę prądu za 2019 rok trzeba było na własny koszt wysłać pocztą dwa pisma: akceptację i aneks. U żadnego innego sprzedawcy tego nie było. 4. Odpowiadają na reklamacje po ponad 14 dniach. Zgodnie z umową powinna być w takim przypadku uznana. Nawet w takiej sytuacji odpowiadają, że nie uznają. A dlaczego? „Bo nie”. 5. Korekty faktur w związku ze zmianą stawki za 2019 wystawiają (niezgodnie z prawem) z rocznym (!) terminem płatności. Czyli nadpłatę chcą zwrócić za rok. Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam podpisywanie jakichkolwiek umów z tą firmą. Na początku dadzą korzystną stawkę, a potem robią wszystko, żeby na każdym kroku wydoić z Ciebie jak najwięcej pieniędzy. Omijajcie tą firmę szerokim łukiem i odradzajcie wszystkim.
Opiszę moje doświadczenia z firmą Pulsar:
1. Wystawiali faktury na podstawie uśrednionych danych niewiadomego pochodzenia. Zużycie z takich danych wychodziło dwa razy wyższe niż rzeczywiste.
2. Mimo że dostawca energii (Innogy) dostarczał odczyty, to twierdzili, że nie mają i zawyżali zużycie.
3. Aby obniżyć stawkę prądu za 2019 rok trzeba było na własny koszt wysłać pocztą dwa pisma: akceptację i aneks. U żadnego innego sprzedawcy tego nie było.
4. Odpowiadają na reklamacje po ponad 14 dniach. Zgodnie z umową powinna być w takim przypadku uznana. Nawet w takiej sytuacji odpowiadają, że nie uznają. A dlaczego? „Bo nie”.
5. Korekty faktur w związku ze zmianą stawki za 2019 wystawiają (niezgodnie z prawem) z rocznym (!) terminem płatności. Czyli nadpłatę chcą zwrócić za rok.
Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam podpisywanie jakichkolwiek umów z tą firmą. Na początku dadzą korzystną stawkę, a potem robią wszystko, żeby na każdym kroku wydoić z Ciebie jak najwięcej pieniędzy.
Omijajcie tą firmę szerokim łukiem i odradzajcie wszystkim.
Witam.
Też czuję się OKRADZIONY przez firmę „PULSAR-ZŁODZIEJE”.
Nadpłacone 1500,00zł i nie zamierzają tego oddać.
Moje pytanie:
czy ktoś już próbował na drodze prawnej odzyskać „SKRADZIONE” pieniądze?
Proszę o info
adam.kolodziej@onet.pl
Ostrzegam przed firmą Pulsar Energia, która wysyła pisma z działu windykacji, zastraszające odcięciem dostaw energii, pomimo, że z rozliczeń salda wynika że mam u nich nadpłatę do zwrotu, której mi nie zwrócono.
Jakim cudem może być zaległość skoro z salda wynika że jest nadpłata?
Poza tym w 2019 miały być obniżone ceny do poziomu tych z 30.06.18, u mnie skorygowano tyko okres do 5.04.19, zamiast do 31.12.19.
Czy ktoś już dostał nakaz zapłaty w EPU w sprawie z powództwa PULSAR INVESTMENT S.A. o zapłatę należności z tytułu szacunkowego rozliczenia dostaw energii oraz korekty ceny za 1 MWh?
Tak, dostałem ale nie z EPU tylko z sądu Warszawa Śródmieście.
Czy ktoś dostał już od PULSAR ENERGIA zwrot środków, nadpłaty po wystawionych korektach za rok 2019 (zgodnie z ustawą)?
nie zwracają, nadpisują do twojego salda masz nadplate ale nic ci nie przeleją
Zauważyłeś że na korektach dali sobie termin płatności do 31.12.2020 to następna ściema, ściągneli kase od rządu , a nam na bank nie oddadzą. Co z tego że korekty na 7 tysi, jeszcze muszę to zaksięgować i podatkowo w d dostanę bo na pewno kasy nie oddadzą…
Dołączam się do pytania? Czy wiadomo co z ich odwołaniem się i odebraniem koncesji przez URE?
czy wiadomo już kiedy odbedzie sie proces sądowy pulsara?
Już ponad 2 miesiące zwlekają z wypełnieniem obowiązku ustawowego dostosowania stawek markując działania. Każdemu klientowi indywidualnemu proponuję zgłaszać wniosek o korekty wszystkich faktur na podstawie art. 6a ustawy o zmianie ustawy o podatku akcyzowym, a jak po 7 dniach nie skoryguja to o ukaranie do URE na podstawie ar. 18 z tytułu braku zmiany stawek (do 5% przychodu) oraz braku korekt faktur w terminie (500 zł. za każdą FV).
Mówiłem że to przekręt. My tak mieliśmy w zeszłym roku, dwa razy odcieli prąd. Niestety zapłaciliśmy. Dzięki Bogu umowa kończy nam się z końcem roku. A i jeszcze nota księgowa 4tys za nieopłacanie tych faktur w terminie.
Wystawiają faktury korygujący do faktur korygujących z 2018 r
Zmieniają cenę bez informacji o zmianie i grożą wyłączeniem prądy za wystawione faktury z datą wsteczną.
Cyrk na kółkach.
UWAGA:
Wystawiają faktury ze wsteczną datą ! Informacja z systemu (23.11.2019) o wystawieniu nowej faktury, która ma datę 01.10.2019 z terminem płatności na 08.10.2019 !!!
Od razu monit o wyłączenie prądu !
25.11.2019 dostaliśmy korekty na 2018 rok na dostawę prądu od Firmy Pulsar.
Z nieznanego nam powodu skorygowali nam cenę za kWh z 0,239zł na 0,279zł oraz po podwyżce z 0,5594zł na 0,5994zł.
Oczywiście bez żadnego wcześniejszego pisma.
Najlepsze jest to, że wpisali datę wystawienia faktur na 1.10.2019 z płatnością do 8.10.2019 (wysłane mailem 25.11.2019).
To jest kpina.
najgorsza firma jaka tylko może być, omijajcie szerokim łukiem. Nieuzasadnione podwyżki o 300%, korekty do korekt, jeden wielki syf, próby wyłudzenia, zawyżanie odczytów itp itd… żenada a nie firma
Podwyżki były wszędzie nie tylko w Pulsar Energia, więc bez przesady. Dla mnie PE jest ok.
podwyzek nie było Pulsar sam zrobił sobie podwyzke- mieliśmy zamrozone ceny- chcemy sprawiedliwosci- pozew zbiorowy!!!- jestem za
Pulsar wystawił o 500 kwh zawyżoną fakturę. Wg odczytów innogy zużycie było 500kwh mniejsze. Straszy monitami i sądem. Co mam z tym robić ? Pisać do URE, iść na policje ? Przecież to jakieś wymuszenie jest
To faktycznie oszuści. Niestety pozostaje tylko sąd. W moim przypadku Sąd zabezpieczył sporne kwoty na czas trwania czynności procesowych. Pulsarowi płacę tylko tyle ile wynika z umowy, a sprawa w sądzie jest oczywista do wygrania. Zresztą do czasu zakończenia procesu Pulsara już pewnie dawno nie będzie. Typowa firma wydmuszka……..
czy mogę prosić o kontakt ? chciałbym się poradzić
Miałem tak samo. Wymyślili sobie jakieś zestawienie na podstawie którego wystawiali faktury. Oczywiście to zestawienie nie miało nic wspólnego z rzeczywistym zużyciem.
Ja jestem bardzo zadowolona z usług Pulsar Energii. Ceny mają konkurencyjne. Zawsze się można do nich dodzwonić i jeśli ma się jakiś problem, to szybko pomogą.
Szczególnie konkurencyjne stają się po 300% podwyżce pomimo gwarancji ceny! Oj trolu ,jak ja się cieszę że uwalniam się od oszustów. Oszust zawsze będzie oszustem i nigdy nie wiadomo na co jeszcze wpadnie. Pzdr pracowników firmy – tyle ofert pracy a Wy chcecie u nich pracować. Widocznie standardy i uczciwość firmy zbieżne są z Waszymi!!!
A który numer odpowiada?Bo dzwonię od 2 miesięcy i cały czas komunikat że telefon wyłączony…
Też chcieli odciąć.Ja zapłaciłem tą cholerna notę, umowa nam się kończy z końcem roku. Dostałem potwierdzenie jej rozwiązania i marzę o tym żeby się od oszustów uwolnić i zapomnieć. A to co zapłaciłem…no cóż nauczka na przyszłość.
Solidna firma, łatwo było przenieść do nich moje rachunki za prąd.
Otrzymał już ktoś rozliczenie wg cennika z 2018 roku?
Tak dostaliśmy, zastanawiam się co t za przekręt następny. Na propozycję cen przystaliśmy , czekamy. Wcześniej otrzymaliśmy not e księgową na 4tys za nieopłacane faktury w terminie. Jest ustawa o kosztach windykacji która teoretycznie pozwala wierzycielom zażądać 40 euro za każdą fakturę codo której wszczęli proces windykacji. Prawnik twierdzi że przy sprawie sądowej przegraliby , ale oni mają bat w postaci odcięcia energii. Oczywiście pisaliśmy reklamacje (o dziwo zaczęli odpowiadać na nie) . Nie mogą odciąć energii za należności nie związane z dostawą jej więc…nasze wpłaty za faktury za prąd pomimo dokładnego tytułu przelewu, księgowali na poczet tej noty. Taką umowę podpisaliśmy 🙂 Dziś będą panowie z PGE odcinać prąd – chyba że pulsar blefuje. Zobaczymy. Przekręt wg nas był budowany od samego początku, a z oszustami jest tak że nie wiadomo co nas jeszcze spotka, oni mogą wszystko aczkolwiek…ostatnio zmienili postępowanie np odpowiadając na reklamacje. Wcześniej tak łaskawi nie byli.
Mam tożsamą sytuację, czy odłączyli Panu prąd, ktoś coś wie kiedy zapadnie decyzja w sprawie cofnięcia koncesji, czy Ootrzymał już ktoś rozliczenie wg cennika z 2018 roku?
Teoretycznie mogli odciąć przed dwoma tygodniami – wtedy minęło 30 dni. Nie odłączyli – wczoraj napisali że wysłali już wniosek do osd…prąd jeszcze mamy. Albo blefują i chcą zastraszyć i szukają jeleni albo…odetną 🙂
Otrzymałem informację z dystrybucji że wpłynął do nich wniosek. Ktoś ma jaką radę jak obronić się przed wyłączeniem? Oczywiście faktury za prąd opłacone ale wszystko rozliczone z notą obciążeniową.
Nie ma takiej ustawy, która pozwala zażądać 40 euro za każdą fakturę. „W uzasadnieniu projektu ustawy z dnia 9 października 2015 r. o zmianie ustawy o terminach zapłaty w transakcjach handlowych ustawy – Kodeks cywilny oraz niektórych innych ustaw (Dz. U.2015.1830) zgodnie z którym „w art. 10 ust. 1 ustawy wyraźnie zostanie wskazane, że równowartość kwoty 40euro przysługująca wierzycielowi z tytułu rekompensaty za koszty odzyskiwania należności może być naliczana od transakcji handlowej. Wierzycielowi zatem przysługiwać będzie jedno roszczenie o równowartości 40 euro w odniesieniu do jednej umowy, niezależnie od liczby wystawionych w jej ramach faktur.” Czyli jak ktoś otrzymał więcej niż jedno roszczenie w kwocie 40euro dla jednej umowy jest to niezgodne z prawem. Pulsar został już o tym poinformowany i oczywiście nie mają zamiaru od tego odstąpić, dlatego złożyłem zawiadomienie do prokuratury.
odwolali sie od decyzji, czekamy na sprawe w sądzie
Witam . Czy ktoś wie jak zakończyło się ta przepychanka z koncesją ?
Odwołali się, więc grają na czas. Ale jako jedna z niewielu firm cennika nie dostosowali do kwot z 30 czerwca 2018 czym zlamali przepisy ustawy o zmianie ustawy o podatku akcyzowym.
Ja sobie chwalę tę firmę. Wszystko jest w porządku.
To jeszcze Pan Jerzy nie dostał podwyżki 150% z wyrównaniem wstecz do pół roku widocznie 🙂 Ewentualnie jest pracownikiem Pulsara….
Przecież podwyżka cen energii dotyczy wszystkich, nie tylko Pulsar Energia
Podwyżki owszem. Ale nie w nieracjonalnej wysokości, prawie dwukrotnie wyższej niż ceny rynkowe jak to ma miejsce w Pulsarze.
Zresztą, co tu dużo mówić, Pulsar i tak straci koncesję jak decyzja URE się uprawomocni. Oczywiście zakładam że właściciele założą kolejną firmę „krzak” żeby doić kolejnych naiwnych. Dziki kraj…
Witam,
Pulsar to faktycznie miła obsługa do czasu pierwszych problemów. Dla Mnie PULSAR jest firmą naciągającą, w ubiegłym roku podwyższyli ceny prądu o 120% wystawiając też faktury wsteczne o pół roku!!! W momencie kiedy chciałem wypowiedzieć umowę za nieprawną podwyżkę zasugerowali wypowiedzenie umowy oraz cofnięto również moją skargę jako niedorzeczną. W momencie wypowiedzenia naliczona na mnie karę ok 1000zł oraz jakieś koszty dochodzenia należności w wysokości ponad 4tys. jesteśmy na etapie sporu przed sądowego. OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TĄ FIRMĄ.
czy miał Pan umowę na firmę czy zwyczajne gospodarstwo domowe ?
Do 27 lipca należy do sprzedawców energii wysłać oświadczenie odbiorcy energii elektrycznej by uniknąć podwyżki lub powrót do ceny z 30 czerwca 2018 .r.
Proponuje wszystkim kto tego nie robiła by się zabezpieczyć po tym terminie nic nie zrobicie.
jakie oswiadczenie? mozna prosic o tresc?
dzwoń do swojego dostawcy energii, aby zasięgnąć informacji. Tauron wydłużył termin składania dokumentu do 31.7.19. Sprawdź czy się kwalifikujesz (podmioty uprawnione na końcu ośiadczenia)
poniżej link
enea.pl/ustawa-firma/oswiadczenie-odbiorcy-koncowego.pdf
Jak zmieniono wysokość akcyzy to spółka kilka miesięcy analizowała jedno zdanie i w pewnym momencie zmieniła opis na FV bez korekty poprzednich i oczywiście jak to pulsar bez przeliczenia ceny bo byłoby to na korzyść klienta, a jak dostali negatywna decyzje to się szybciutko wyrobili w terminie, kilkanaście dni i zrobione.
Czy ktoś reklamował sposób naliczania opłaty handlowej przez Pulsar u nich lub do któregoś urzędu ochrony praw?
W umowie jest podane że opłata handlowa jest naliczana według stawki co okres rozliczeniowy.
Tymczasem Pulsar dolicza sobie opłatę handlową do każdej faktury a tych faktur potrafi wystawiać po 3-5 na każdy okres rozliczeniowy. Najpierw przysyłają prognozę z doliczoną opłatą handlową następnie po kilku dniach przysyłają rozliczenie właściwe z kolejny raz doliczoną dopłatą następnie aby wyciągnąć więcej kasy przysyłają korektę i dalej korektę do korekty itd… na każdej korekcie doliczają sobie opłatę handlową !
Czy inni operatorzy też stosują ten trik kilkukrotnego naliczania opłaty handlowej pomimo że w umowie jest zapis że jest naliczana za okres rozliczeniowy a nie od ilości faktur?
Oświadczenie Spółki, dotyczące Informacji Prezesa URE (nr 42/2019) w sprawie podjętych działań mających na celu ochronę uzasadnionych interesów odbiorców
Działając w imieniu Pulsar Energia sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie („Spółka”), w związku z informacją podaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki („Organ”) w przedmiocie wydania w dniu 20 maja br. (doręczoną do Spółki w dniu 24 czerwca br.) decyzji Organu w sprawie cofnięcia koncesji na obrót energią elektryczną, Spółka oświadcza, że:
1) wydana decyzja Organu jest nieprawomocna i do czasu uzyskania tego waloru, nie wywołuje wobec Spółki skutków w postaci utraty możliwości prowadzenia działalności przez Spółkę,
2) Spółka w dniu 8 lipca 2019 r. wniosła odwołanie do właściwego Sądu od przedmiotowej decyzji.
Spółka informuje ponadto, że do czasu wydania przez właściwy Sąd orzeczenia w sprawie odwołania, będzie w dalszym ciągu realizować umowy zawarte ze swoimi kontrahentami i prowadzić dotychczasową działalność w zakresie obrotu energią elektryczną.
Zarząd Pulsar Energia
Czy można bez konsekwencji wypowiedzieć im umowę skoro stracili koncesję?
Dzwoniłem do URE , odwołali się więc nadal koncesję mają dopóki sąd nie rozpatrzy odwołania. Ogólnie firmy mają przer… bo pulsar ma nas poinformować o licencji i taryfie rezerwowej, brak słów.
Czy mogę teraz wypowiadać umowę czy muszę czekać na wyrok po odwołaniu się Pulsar ?
Nawet nie musisz wypowiadac – idz do innego sprzedawcy i podpisz z nim umowe.
Pulsar energia ma cofnieta licencję wiec problem chyba się rozwiazal
Nareszcie, URE zabrał im koncesję!!! Już niedługo się z nimi pomęczymy…