Pulsar Energia – prąd dla domu i firmy

Pulsar Energia – elastyczna oferta przygotowana przez profesjonalistów

Pulsar Energia to nowoczesny i niezależny sprzedawca energii elektrycznej. Swoją ofertę kieruje do odbiorców na terenie całego kraju: gospodarstw domowych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, rolników, firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, dużych odbiorców przemysłowych, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych oraz instytucji publicznych. Oferuje szereg innowacyjnych rozwiązań dla swoich klientów, indywidualne podejście, a także pełne wsparcie ekspertów na każdym etapie współpracy.

Pulsar Energia

Prąd dla domu Prąd dla firmy Gaz dla domu Gaz dla firmy

Sprzedawca prądu dla gospodarstw domowych i firm

Pulsar Energia to nowy sprzedawca prądu na naszym rynku. Firma obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Jakie oferty sprzedawca przygotował dla poszczególnych grup odbiorców? O tym poniżej.

Klient biznesowy – taryfa A, B, C

Pulsar Energia przygotowała pełną i elastyczną ofertę produktową energii elektrycznej dla klientów biznesowych w taryfach C, B i A dla małych, średnich i dużych firm. Większym odbiorcom energii elektrycznej oferuje indywidualnie negocjowane stawki za MWh z gwarancją stałej ceny, dopasowane do specyfiki prowadzonej działalności oraz profilu zużycia. Warunki umów są proste, czytelne i przejrzyste. Ponadto odbiorcy biznesowi mogą skorzystać z kompleksowej oferty specjalnie przygotowanych zestawów instalacji fotowoltaicznych z montażem, bazujących na komponentach renomowanych europejskich producentów.

Gospodarstwa domowe – taryfa G

Oferta produktowa Pulsar Energia dla odbiorców z grup taryfowych G została przygotowana z niezwykłą starannością i dostosowana do indywidualnych wymagań gospodarstw domowych. W ramach ofert dla domu sprzedawca proponuje produkty z: gwarancją niskiej ceny, gwarancją ochrony przed podwyżkami w całym okresie trwania umowy oraz opcją jednorazowego obniżenia stawek w trakcie trwania umowy. Klienci w taryfach G mogą wybierać oferty na czas nieokreślony lub indywidualnie dostosowywać długość obowiązywania gwarancji ceny – nawet na 4 lata. Nowością na polskim rynku są produkty dedykowane dla dużych rodzin oraz seniorów, oferujące znaczne oszczędności na rachunkach za prąd.

Jeśli chcecie sprawdzić, jak prezentuje się oferta firmy Pulsar Energia, to zajrzyjcie do naszej porównywarki!

Podstawowe informacje o firmie

Pulsar Energia prowadzi sprzedaż energii elektrycznej na terenie całego kraju. To stabilny i godny zaufania sprzedawca posiadający szeroką, własną sieć handlową, własne contact center oraz sieć sprzedaży partnerskiej.

W tym roku spółka wprowadziła również do swojej oferty produkt Energia ze Słońca, proponując klientom indywidualnym, rolnikom, wspólnotom religijnym oraz klientom biznesowym kompleksowe usługi związane z zakupem i montażem instalacji fotowoltaicznych.

Swoją pozycję rynkową Pulsar Energia buduje w oparciu o pozytywne relacje z otoczeniem, a także wiedzę i umiejętności całego zespołu, dzięki czemu oferowane przez Pulsar produkty są atrakcyjne i przejrzyste, a obsługa fachowa i rzetelna.

Opinie o Pulsar Energia

  1. Szanowna Pani,

    Biuro Obsługi Klienta Pulsar Energia Sp. z o.o. jest do dyspozycji we wszystkie dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00.

    Można się z nami skontaktować również pisząc na adres: bok@pulsarenergia.pl, a także dzwoniąc pod numer telefonu: +48222996467

    Zapraszamy do kontaktu!

  2. bardzo szybka odpowiedź na zapytanie w sprawie oferty , za co wielki plus . Oceniam na „5” Szybko zajęli się i moją firmą i domem bez zbędnych formalności

  3. Miła i fachowa obsługa. W umowie nie ma żadnych niejasności. Jestem zadowolony ze zmiany sprzedawcy na Pulsar. Sporo niższe rachunki.

  4. Zaufalam mimo iz nie byli dobrze znani.
    Musza miec swietnych handlowocw. Pan na ktorego trafilam od samego poczatku do samego konca przypilnowal tematu tak aby zmiana sprzedawcy przebiegla poprawnie. Bardzo milo. Pozdrawiam i dziekuje !

  5. Mają świetną ofertę dla domu, Apollo 6, polecam wszystkim tym, którzy wiedzą czego chcą, wg mnie najtańsza oferta energii elektrycznej na rynku, zwłaszcza teraz, gdy ceny prądu rosną. Konkret!

  6. Bardzo korzystna oferta na prąd, taryfa C21, profesjonalnie i sprawnie. Dziękuję Panie Marku.
    Polecam także ofertę Pulsar Energia na elektrownie fotowoltaiczne. Niska cena i pełna informacja o zwrocie z inwestycji.

  7. Bardzo niekorzystne warunki sprzedaży prądu… Rachunek z taurona 179zl łącznie z opłatą dystrybucji, rachunek z pulsar energia 154zl… + opłata dystrybucji tauron 50zl raz na 2 miesiące czyli zostałem oszukany… 🙂 to się nie opłaca i nie polecam tej [***] firmy.

    Komentarz edytowany przez redakcję.

    • Dzień dobry,

      Panie Stefanie, pytanie jeszcze tylko, jakie okresy Pan zestawia. I czy rachunku są wystawiane na podstawie prognoz czy rzeczywistego zużycia. Dopiero dysponując takimi informacjami można jednoznacznie ocenić zmianę sprzedawcę prądu.

      Pozdrawiam,
      Barbara
      zespół enerad.pl

    • Dzień dobry,

      Bez konkretnych danych nie mamy możliwości odniesienia się do Pana komentarza. Prosimy o kontakt telefoniczny do naszych doradców Klienta pod numer 222992987, chętnie przeanalizujemy otrzymane przez Pana faktury za dystrybucję i za sprzedaż oraz rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

      Pozdrawiamy,
      Zespół Pulsar Energia

  8. Chyba sie opłacało, pierwsza faktura na kwote 156zł wystawiona 15.01.2018
    druga faktura 14.03.2018 tez na kwote 156, plus do tego oplata za dystrybucje za miesiac marzec i maj od taurona na kwote 103zł,
    faktury z tamtego roku gdy nalezalem do taurona byly co miesiac po 180zł…

  9. opinie tendencyjne. Zachowanie Pulsar dzisiaj najlepszą wizytówką tej firmy.
    Po wypowiedzianych umowach odbiorcom może zapomnieć o nowych klientach.
    To ostatni rok na naszym rynku. Agonia czy wielki przekręt.

  10. Czy mogę prosić o kontakt z firmami, które są również jak ja ofiarami nieuczciwości firmy Pulsar Energia? Może ktoś ma jakiś pomysł jak spróbować z nimi walczyć? Za okres 4 miesięcy mamy do zapłacenia korekty na kwotę blisko 47 tys. zł. Pomijając fakt zapłaty kary za wypowiedzenie umowy skłaniam się ku temu aby jednak ją zerwać bo nawet po zapłaceniu kary umownej będę miała tańszy prąd w PGE. Zastanawia mnie jednak czy możliwe jest podniesienie ceny wstecz za cztery miesiące a nie od momentu przesłania informacji o podwyżce?

      • Dzień dobry Pani Agnieszko z enerad.pl. Czy opublikowała Pani zapowiadany komentarz do sytuacji „nabijania klientów” przez Pulsar Energia? Nie mogę go nigdzie znaleźć. Jeśli go przeoczyłem, proszę o podanie linka.
        Na enerad.pl ciąży również odpowiedzialność za jawne i karygodne stosowane praktyki, które drenują bezpodstawnie kieszenie klientów. To dzięki takim porównywarkom jak Wasza, oszuści znajdują klientów. Dzięki stosowaniu różnych socjotechnik naprowadzają oni potencjalnych klientów do niekorzystnych zapisów w umowie (np. podwyższanie deklarowanego zużycia, aby móc później wystawiać zawyżone szacunkowe faktury) Takie haniebne techniki są stosowane w całym zakresie:
        1. wysyłanie informacji o podwyżce stawki z wcześniejszą datą (to bezprawne posunięcie-prawo w Polsce nie działa wstecz. Retroaktywność prawa jest niedopuszczalna
        2. Brak rzetelnych odczytów rzeczywistego zużycia. Nie podaje się stanów licznika, tylko enigmatyczne zużycie energii nie mające pokrycia w rzeczywistości
        3. Fakturowanie wedle niejasnych reguł mimo że OWU mówią o dwumiesięcznym cyklu. Na moje zapytanie w BOK „miła Pani” powiedziała mi, że tak na początku już jest (sic!)
        W mojej opinii powyższe działania mają tylko jedno na celu:Pulsar Energia próbuje zebrać jak najwięcej pieniędzy. Stąd wielokrotnie zawyżone faktury. [….]. A nadpłacone pieniądze klienci nigdy nie zobaczą, Wiadomo procesy sądowe, komornicy itd to wszystko trwa i kosztuje.
        Pani Agnieszko z enerad.pl bardzo proszę o komentarz, który wychodzi poza” na razie przyglądamy się sytuacji.

        Komentarz edytowany przez Redakcję.

        • Dzień dobry,

          Panie Leszku, jest mi bardzo przykro, że tak odbiera Pan nasz serwis, który powstał po to, żeby przybliżać rynek energii odbiorcom końcowym. Przygotowaliśmy obszerną bazę wiedzy oraz udostępniliśmy naszym Użytkownikom porównywarkę cen energii, aby ułatwić znalezienie najlepszej oferty prądu.

          Niestety nie odpowiadamy za działania niektórych firm energetycznych (jednakże niejednokrotnie podejmowaliśmy interwencje). Niestety nie jesteśmy regulatorem i niestety nie mamy kompetencji do podejmowania działań, którymi powinny zajmować się specjalne organy w naszym państwie (ich bierność to inna sprawa). Staramy się jak możemy, ale proszę pamiętać, że jesteśmy serwisem internetowym a nie URE czy UOKiK, więc firmy energetyczne nie muszą się nam tłumaczyć ze swoich działań – to jest ich tylko dobra wola.

          Przeprowadziliśmy krótką rozmowę z firmą Pulsar, zapraszam do artykułu: https://enerad.pl/aktualnosci/prad-w-gore-kto-odczul-to-najbardziej/

          Pozdrawiam
          Agnieszka
          enerad.pl

          • Dziękuję za odpowiedź. Niestety nie odniosła się Pani do przedstawionych nielegalnych praktyk stosowanych przez Pulsar Energia, które dość szczegółowo opisałem. Jak najbardziej rozumiem, że Państwo nie macie narzędzi naciskowych na nierzetelnych sprzedawców. Jednak powinniście mieć poczucie współodpowiedzialności przynajmniej od momentu, gdy pojawiają się masowe opinie o nieuczciwym postępowaniu danego sprzedawcy. Nie możecie nakazać mu prawego postępowania, ale możecie wykluczyć go z porównywarki, żeby do czasu wyjaśnienia nie było więcej poszkodowanych podmiotów.
            Artykuł przez Panią wskazany nie wnosi nic w świetle ostatnich wydarzeń i praktyk Pulsar Energia. Jednak już sam wstęp do wywiadu z Pulsar jest zastanawiający: „Podwyżki nie ominęły również n i e k t ó r y ch klientów…” Jeśli ceny energii na giełdzie poszły znacząco w górę, dlaczego podwyższono ceny tylko „niektórym” klientom? Jak Pulsar Energia ustala tych „niektórych” klientów? Rozumiem dywersyfikację taryfową, ale zgodnie z wypowiedzią Pulsar ceny energii wzrosły o ca. 70 %. Nie dla wszystkich?
            Proszę wybaczyć, ale przetoczyła Pani powyższy artykuł tylko chyba po to, żeby stworzyć wrażenie, że coś w tej sprawie robicie.
            Z wyrazami szacunku
            Leszek

      • W mojej firmie stawki wzrosły nawet o 130% mimo mimo zapewnień o niezmienności ceny do końca umowy. Również zapłaciłem za 2 miesiące wstecz. Czuję się po prostu oszukany.

    • Witam dostałem 26 listopada informacje o podwyżce wchodząca w życie 1pazdziernika 286mwk na 520.30 tez wystawili fv podwyższające w wstecz moim zdanie złodziejstwo nic więcej

  11. Nie polecam firmy Pulsar, przestrzegam, nie respektują zawartych warunków umów, BOK wyłącznie do wystawiania faktur, żadnych kompetencji co do postanowień umów. Ceny zmieniane bezpodstawnie. OWU do umowy wyłącznie dla sprzedawcy, żadnych praw dla konsumenta.

  12. Uwaga: zapis w OWU (par. 2 ust. 7) dla biznesu umożliwia zmianę ceny, nawet wstecz, co firma wykorzystuje. Odbiorcy otrzymują pisma z propozycją znacznej podwyżki cen (nawet ponad 130 PLN/MWh, liczonej wstecz). Niestety podpisali takie OWU i wybrali tanią energię.. bez gwarancji ceny, mimo, że miała być z gwarancją.

    • Taka podwyżka jaką zrobił Pulsar jest niezgodna z umową i innymi przepisami.
      Jeżeli nie przedstawią kalkulacji i nie zaproponują właściwej rozsądnej ceny. Należy kierować sprawę do sądu.

  13. Mam pytanie do specjalistów z enerad i pulsar, dlaczego tak chętnie odpowiadali wszystkim do lutego 2018, a teraz nabrali „wody w usta” odkąd firma zaczęła przesyłać wyższe faktury. Ostatnie opinie zgodne z prawdą, firma coś „kombinuje”.

    • Dzień dobry,

      nadal bardzo chętnie odpowiadamy, ale w tym przypadku mamy trochę ograniczone kompetencje. Na razie przyglądamy się sprawie i jesteśmy w kontakcie ze sprzedawcą. Najprawdopodobniej w najbliższych dniach pojawi się nasz artykuł w tym temacie. Zachęcamy do śledzenia aktualności.

      Pozdrawiam serdecznie
      Agnieszka
      enerad.pl

  14. Też jesteśmy klientem firmy Pulsar. Podnieśli nam opłatę wstecz za 4 miesiące. Do zapłaty prawie 190 tys. zł. Zastanawiamy się czy nie oddać sprawy do sądu. Czy ktoś mądry może powiedzieć czy mają do tego prawo? Czy jest sens z nimi walczyć? Jest jakaś szansa na wygraną?

  15. Ponawiam prośbę o kontakt z firmami oszukanymi przez Pulsar Uważam, że nad postanowieniami OWU przewagę ma zapis w umowie a tam wyraźnie jest zapisana „gwarancja ceny”. Czy enerad.pl nie mogłoby w końcu wypowiedzieć się na ten temat? Dlaczego nadal się tylko „przyglądają sprawie” jak wyraziła się Pani Agnieszka?

    • Dzień dobry,

      Pani Beato, przyglądamy się sprawie, gdyż nie jesteśmy organem, który mógłby podjąć interwencję. Obecnie przygotowujemy artykuł w związku z zaistniałą sytuacją i mam nadzieję, że będziemy mogli go opublikować w ciągu najbliższych dni.

      Pozdrawiam
      Agnieszka
      enerad.pl

  16. Dostaliśmy wezwanie do zapłaty. Straszą nas odcięciem dostaw prądu, natychmiastowym zerwaniem umowy i wpisaniem do Biura Informacji Gospodarczej w przypadku gdy nie zapłacimy. Oddaliśmy sprawę do prawnika. Czekamy na informację na co możemy liczyć w przypadku skierowania sprawy do sądu.

  17. Jestem zadowolony ze współpracy z tą firmą. Zdecydowałem się na baterie fotowoltaiczne, dzięki którym płacę mniej zmniejszają one koszty energii elektrycznej oczywiście wtedy kiedy ilość wyprodukowanej energii całkowicie pokrywa zapotrzebowanie na nią.

  18. Trzeba kierować sprawę do sądu o nienależyte wykonanie umowy. Czym więcej firm to zrobi tym lepiej.
    Zapisy z koncesji:
    Koncesjonariusz jest obowiązany do zapewnienia wysokiej jakości świadczonych
    usług, niezawodności zaopatrzenia w energię elektryczną, przy zachowaniu zasady
    najniższych możliwych kosztów
    Koncesjonariusz jest obowiązany do przestrzegania chronionych prawem interesów
    odbiorców, w tym poprzez udzielanie odbiorcom końcowym pełnych, rzetelnych
    i wyczerpujących informacji dotyczących ich uprawnień i obowiązków.
    Koncesjonariusz nie może stosować praktyk powodujących wprowadzenie odbiorcóww błąd co do ich uprawnień lub obowiązków. W szczególności postanowienia umów
    zawieranych z odbiorcami powinny być czytelne i zrozumiałe,

  19. Fakt. Oszusci! Jedni i drudzy! (TAURON)
    z pulsara otrzymuje faktury co 2 miesiace na kwote 156zł
    a z taurona za okres od stycznia do konca czerwca na kwote 800zł!!!

    Wy złodzieje nie daruje wam!!!

  20. Dobrze współpracuje mi się z firmą Pulsar Energia, mamy podpisaną z nimi umowę z pakietem dla firm i korzystamy z paneli fotowoltaicznych. Długi czas gwarancji, mają serwis w cenie, sprawdzone firmy Europejskie, z którymi współpracują. Firma daje usługi wysokiej jakości nie mam zażaleń 😉

  21. Chcę zmienić Fortum na Pulsar jako klient indywidulany.

    Czy to dobra decyzja?

    Bo to co tu piszecnie źle o nich świadczy ….

  22. Uciekaj jak najdalej od takich spółek jak Pulsar, która jest spółką niewiarygodną. Umowy mają tak skonstruowane aby klient ostatecznie zapłacił jak najwięcej. Podnoszą ceny tak jak im się podoba bez podania uzasadnienia.

  23. Chciałam zmienić dostawcę na tańszego, oczywiście przez pierwsze pół roku rachunki dużo niższe, a potem nagle podwyżka za kw prawie trzykrotnie w górę. Konsultant powiedział że te niskie ceny jakie mi zaproponował są do końca umowy czyli na 4 lata. Pisalam do nich emaila odpowiedz prawie po miiesiacu. Okazało się inaczej…. muszę udać się z tym do prawnika, nie zamierzam płacić za prąd drożej niż u poprzedniego dostawcy… ZOSTAŁAM OSZUKANA…… Nie polecam. Nie

    • W takim razie równiez muszę udać się do prawnika bo mi powiedzieli to samo co z tego że prąd poszedł w górę jak mam gwarancję ceny na umowie?

  24. Zero problemu z kontaktem z firmą, wszystko w czasie realnym, nikt nie odsyła nie ma opóźnień ;). Rzetelny dostawca 🙂 Z tego co wiem to w firmie też są naszym dostawcą prądu, a dodatkowo ja biorę od nich kolektory słoneczne do domu 😉 Montaż w cenie, serwisy też. Bardzo na tak!

  25. Uwaga! Dokonują rozliczenia energii elektrycznej zawyżając zużycie bez podania stanów licznika. Są po prostu nieuczciwi. Ynnogy Operator przekazał Pulsarowi stany licznika, ale ten ich nie podaje w rozliczeniu! Dodatkowo „ściemniają” podając w rozliczeniu fikcyjne szacunkowe miesięczne zużycia!? Próba wyjaśnienia – to ignorancja i bezczelność!!! Do kogo należy się z tym zwrócić: Rzecznik Praw Klienta, Prokuratura..? Zdecydowanie nie polecam!

  26. Oszuści, podnoszą ceny wstecz i powołują się na zapisy w ogólnych warunkach. Nie dajcie się naciągnąć trzeba iść do prawnika i zapłacicie po takich cenach jakie macie w umowie a nie po podwyżkach i to wstecz, skandal

  27. Raczej mam inne doświadczenia z Pulsar Energia ze względu na to, że brałem od nich panele fotowoltaiczne a nie prąd. Panele i ich montaż na najwyższej jakości, z dobrych firm z z naszych zachodnich granic. Serwisy w cenie, audyty przed również w cenie. Chwalę sobie współpracę z Pulsar

  28. Proszę o informację czy ktoś z Państwa nie zapłacił po nowych cenach i mu odcięci prąd?
    My sobie sami obliczamy kwoty do zapłaty po starych cenach i tak wpadamy.
    Szczęśliwe mamy aneks który wyklucza podwyżkę z przyczyn zmian cen na rynku. Straszą nas mimo to wnioskiem do Energii Operatora o wstrzymanie dostaw.
    Pozdrawiam Wojciech Furmanek
    WOJTEK@SAN.PL
    SAN.PL KOŁOBRZEG

    • Mamy dokładnie taka sama sytuację. 28.09 dostaliśmy informacje, że jak nie zapłacimy w 3 dni to wstrzymają nam dostawy. Też mamy aneks wykluczający zmianę ceny i też płacimy po cenach z umowy a nie wymyślonych 2x większych.
      Napiszę jak to się skończyło.

    • Płaciliśmy podobnie, po starych cenach. Straszyli odcięciem prądu. Ostatecznie przyjechał dystrybutor i odciął nam prąd. Umowę podpisaliśmy ze sprzedawcą rezerwowym. Ceny masakryczne ale lepiej płacić uczciwemu sprzedawcy więcej niż złodziejom. Firma ewidentnie nastawiona na gruby przekręt!!!!

      • Jestem w podobnej sytuacji. Też zamierzam płacić za prąd po starych cenach. Pytanie do osób, którym PULSAR wstrzymał dostawy:
        1. Czy od razu po wstrzymaniu dostaw można podpisać nową umowę u innego sprzedawcy prądu?
        2. Ile czasu zajmuje przeniesienie się do innego dostawcy od momentu wstrzymania dostaw?
        3. Czy pulsar poczynił dalsze kroki aby odzyskać pieniądze po wstrzymaniu dostaw prądu?

        • Witam,

          1,2. My wcześniej dowiadywaliśmy się jak to ma wyglądać. Trzeba było przedstawić u nowego sprzedawcy prądu dlaczego tak się stało, że to nie z naszej winy, że wcześniej płaciliśmy wszystko regularnie, że Pulsar próbuje nas oszukać. Zgodzili się podpisać z nami umowę rezerwową po wyższych cenach. Umowę kompleksowa załatwiliśmy po ok 1 miesiącu z ceną już dużo niższą.
          3. W tej chwili przepychami się z Pulsarem pismami. Niestety ale zapłaciliśmy jedną fakturę zaliczkową i mamy nadpłatę ( wszystko płaciliśmy po starych cenach). Nie ma mowy o zwrocie. Zaliczyli to na poczet korekt i kar które nam wystawili. Cały czas straszą w pismach że zastrzegają sobie możliwość dochodzenia należnych jej roszczeń na drodze postępowania sądowego.

      • A po ilu dniach od niezapłaconej w całości, wyższej faktury odłączyli prąd? Teoretycznie powinni dopiero po upływie 30 dni od terminu płatności.
        Proszę skarżyć do URE i sprawę oddać do sądu o bezpodstawne wzbogacenie i zwrot wszystkich dodatkowych kosztów związanych ze zmianą dostawcy (różnica ceny, itp).

    • Nam również podnieśli pod koniec września ceny, przesłałem pismo do naszego prawnego, co jesteśmy w stanie z tym zrobić. Dostałem zwrotnie komentarz, że musimy płacić zgodnie z tym co zostało wyliczone przez Pulsar par. 2 ust 7 (4). Nową cena jest dla nas wysoka, nie wyobrażam sobie jak co możemy z tym zrobić!? Prawnik poinformowal, ze zapisy w OWU mówią jasno i tu nie mamy pola do manewru

  29. Ja tam już od długiego czasu współpracuję z firmą Pulsar Energia i jeszcze nie miałem takich sytuacji, nie wiem czym to jest spowodowane. 🙁 Teraz biorę od nich też instalacje fotowoltaiczną, na długiej gwarancji, zobaczymy co to będzie 🙂

  30. Czy ktoś znalazł jakieś rozwiązanie problemu? Może warto zapłacić kary umowne, a nie płacić po horrendalnych podwyżkach? Piszą:

    Kara umowna stanowi iloczyn liczby miesięcy pozostałych do końca okresu obowiązywania Umowy, 1/12 wolumenu energii
    wskazanego w Umowie i ceny energii podanej w Cenniku lub Cenniku Sprzedawcy.

    Albo wypowiedzieć umowę, przejść do innego operatora i przerzucić piłeczkę na ich stronę. Jak będą chcieli karę, opłat, muszą pójść do sądu. Który sędzia przyzna im rację przy takich podwyżkach i tak wprowadzających w błąd umowach, gdzie w jednym punkcie jest napisane, że cena gwarantowana, w drugim, że mogą zrobić co chcą.

    • Pulsar nie ma kasy by się sądzić! Póki co nieudolnie zbiera jak największy hajs podwyższając zużycia w szacunkach oraz podnoszac stawki ! Jawne złodziejstwo. Nie zamierzamy płacić a sprawa trafi do sadu ! juz jest przygotowywany pozew zbiorowy !

      • Kase maja – tydzien temu dostalismy pozew sadowy o zaplate. O tych pozwach zbiorowych to juz na tym forum pisano kilka miesiecy temu. Wyslalem wszystkie dane Panu z Belters i co? Nic. Chyba sam podpisal z Pulsarem ugode, bo wie, ze w sadzie nie ma zadnych szans.

  31. Dobry dostawca prądu i równie dobry dostawca instalacji fotowoltaicznej. Od dwóch lat Korzystamy z usług Pulsar, nie mieliśmy niemiłych doświadczeń 😉 Polecam każdemu

  32. Jestem jednym z klientów któremu Pulsar podniósł cenę. Kosnultowaliśmy to z naszą kancelarią prawną i wszystko jest zgodnie z prawem. Stety albo niestety. Znaczy dla nas niestety. Wg prawników mieli prawo podnieść ceny, mimo że w umowie jest gwaranacja. Dotyczy to zapisu w OWU odnośnie istotnej zmiany sytuacji rynkowej, czy jakoś tak to jest ujęte. Chcieliśmy iśc nawet do sądu, ale prawnik powiedział, ze przegramy bo zapis jest prawidłowy.

      • Ja skierowalem sprawe do sadu i niestety nie mam dla wszystkich dobrych wiadomosci. Sad uznal prawo Pulsar do podniesienia ceny. No coz… trzeba placic i plakac…

        • Szybko poszło! To chyba pierwszy efekt reformy sądownictwa. 😉

          A tak na serio. Co było przedmiotem sprawy? Prawo Pulsara do podniesienia ceny? O co Pan/Pani wnosił/wnosiła do sądu? Może Pan/Pani podać nazwę sądu i sygnaturę rozstrzygnięcia?

          Czy to Pulsar zlecił Panu/Pani napisanie tego posta?

          • Przepraszam za zwloke, ale mialem sporo spraw w pracy. Podaje sygnature akt: Sad Okregowy w Warszawie, XXVI Wydzial Gospodarczy, Sygn. akt: XXVI GCo 107/18. Najwazniejsze stwierdzenie sadu: ” ogolne warunki umowy a dokladniej rzecz ujmujac rozdzial 2 ust. 7 ogolnych warunkow umowy uprawnia sprzedawce energii do zmiany cen m.in. w razie istotnej zmiany warunkow rynkowych na co strona przystala podpisujac umowe ze sprzedawca i akceptujac ogolne warunki umowy jako element integralny umowy:. Niestety jasno z tego wynika, ze Pulsar ma prawo podwyzszac cene i nie mamy szans w sadach.

          • Może to efekt błędu technicznego, ale mój poprzedni komentarz nie został opublikowany.

            Pragnę zwrócić uwagę, że informacja o uznaniu przez sąd prawa do podniesienia ceny przez Pulsar jest bardzo wątpliwa.

            Świadczy o tym choćby przywołana sygnatura orzeczenia z symbolem GCo, który stosowany jest do spraw „wpadkowych”, takich jak np. wyznaczenie sądu, odtworzenie akt, nadanie klauzuli wykonalności, wyłączenie sędziego, jeżeli wniosek został przekazany z innego wydziału lub sądu, względnie do wniosku o zabezpieczenie powództwa.

            Użytkownik Y, gdyby tylko chciał cokolwiek uprawdopodobnić, to by napisał dokładnie, o co wnosił i co sąd orzekł a także wkleił odnośnik do kopii tego orzeczenia.

            Brak takich informacji świadczy wyraźnie o jego intencjach.

          • Szanowna Pani/Panie Prawnik, jezeli ma Pani/Pan watpliwosci co do szczerosci moich intencji, to nic prostrzego niz udanie sie do sadu i uzyskanie odpisu akt. Wszystko jest jasne i klarowne. Niestety fakty sa takie, ze sad uznal prawo Pulsar do podwyzki cen energii i zadne nasze (ewentualnie naszych prawnikow) stanowisko tego nie zmieni.

          • Otrzymalem od Y kopie dokumentu z sadu i rzeczywiscie czarno na bialym sad stwierdzil, ze Pulsar ma prawo do podwyzszania ceny. No coz…. placic trzeba i tyle.

          • Też otrzymałem. Sąd czarno na białym oddalił pozew o zabezpieczenie, natomiast nie określił jednoznacznie czy była to podwyżka słuszna czy nie, bo nie było to przedmiotem sporu. Fakt faktem było to pismo jakie otrzymał PULSAR, zatem można się domyśleć, że Y to po prostu PULSAR i pisząc tu chce wszystkich zastraszyć żeby ludzie zaczęli płacić pieniądze. Firma z kapitałem 1 000 000 potrzebuje naszych pieniędzy aby funkcjonować. Z tego co mi wiadomo żadna sprawa sądowa się jeszcze nie odbyła w której to stwierdzono czy podwyżka była zgodna z OWU czy nie.

          • Tez dostalem i w dokumencie wprost napisane jest, ze sad odnosi sie do zapisu OWU o istotnej zmianie warunkow rynkowych i wiaze je ze zmiana cen na TGE. Czyli sad uznaje prawidlowosc zapisu o istotnej zmianie warunkow i oczekuje od powoda wykazania, ze taka zmiana nie nastapila. Powod tego nie zrobil, wiec pozew zostal oddalony. To proste jak drut. Wynika z tego , ze kazdy pozywajacy Pulsar musi udowodnic, ze nie nastapila istotna zmiana cen – a to chyba nie jest mozliwe, biorac pod uwage obiektywne dane z TGE, wypowiedzi prezesa URE, MInistra Energii, itd. Ja pokazalem pismo moim prawnikom i oni stwierdzili, ze nasze szanse na wygranie sprawy sa nikle, jesli nie zerowe…

          • Ja od razu pokazalem pismo moim prawnikom (renomowana kancelaria) i ich opinia jest prosta – brak szans na wygranie sprawy. I chyba to samo mowia swoim klientom tez inni prawnicy, skoro do tej pory nikt nie pozwal Pulsar. Szkoda czasu i pieniedzy.

          • Jeszcze raz napiszę, orzeczenie sądu było oddaleniem wniosku o zabezpieczenie roszczenia pieniężnego wobec Pulsar Energia sp. z o.o.,
            nakazanie obowiązanemu wykonywania umowy sprzedaży energii elektrycznej dla biznesu poprzez: zakazanie obowiązanemu skorzystania z prawa wstrzymania dostarczania energii elektrycznej bez ponownego uprzedzenia, zakazanie obowiązanemu kierowania do Operatora Systemu Dystrybucyjnego wniosku o wstrzymanie dostaw energii elektrycznej oraz nakazanie obowiązanemu wykonywania umowy sprzedaży energii elektrycznej dla biznesu nr xxxxx z dnia xx listopada 20xx r. w cenie XXX zl za 1 MWh. Sąd odrzucił wniosek gdyż w ocenie sądu: roszczenie będące przedmiotem niniejszego wniosku nie zostało w wystarczającym stopniu uwiarygodnione, ponieważ zostało ono skonstruowane jako roszczenie o nakazanie obowiązanemu wykonywania umowy sprzedaży energii elektrycznej dla biznesu nr XXXX z dnia XX listopada 20XX r. (strona 1 wniosku) a tymczasem obowiązany bezspornie wykonuje umowy jako taką, niezależnie od tego, ze żąda zapłaty ceny wyższej niż ta pierwotnie przewidziana w umowie.
            Co to zasadności podniesienia ceny Sąd orzekł, że istotnie w OWU jest zapis o możliwości podniesienia ceny w razie istotnych zmian rynkowych oraz że Uprawniona strona zaś, składając wniosek o udzielenie zabezpieczenia zgłoszonego roszczenia, nie uprawdopodobniła, ze w bieżącym roku nie doszło do istotnej zmiany cen energii elektrycznej na Towarowej Gieldzie Energii.

            I tu rodzi się pytanie co to jest istotna zmiana cen na energii elektrycznej: czy zmiana o 10%, czy o 50% czy 100% a może dopiero o 200 czy 300%. Jeżeli prąd wzrósł o 60% to czemu PULSAR podniósł nam o 200, 300 procent a nawet więcej. Do tego sąd już się nie odniósł bo to już nie było przedmiotem rozprawy.

    • Szanowna Pani, radzę Pani dalsze przestudiowanie tematu, gdyż wbrew temu co Pani usłyszała, umowa nie zawiera konkretnego mechanizmu, pozwalającego określić kiedy następuje istotna zmiana warunków rynkowych. Postanowienie to jest najprawdopodobniej nieważne. Proszę zapoznać się z dostępnym w internecie artykułem autorstwa adwokata Hołówki pt. nieuprawniona-zmiana-cen-energii-elektrycznej.

  33. Witam.

    – W naszej firmie cena wzrosła o 299,6%!
    – Cena prądu została podniesiona WSTECZNIE!
    – Dostaliśmy korekty na 30 000 zł do zapłacenia w 7dni!
    – Po 2 dniach od niezapłacenia korekt – Pismo w sprawie odłączenia prądu!

    Jedynym sposobem jest spłata po starej cenie i wynajęcie dobrego prawnika.

    Pozdrawiam

    Marcin

    Komentarz edytowany przez Redakcję.

    • Mam pytanie jak macie robione odczyty w firmie Pulsar i czy zwracają wam nadwyżkę? Nam wpisali w umowie z kosmosu prognozowane zużycie prądu (za 2000 zł mc), od czerwca raczą fakturami po 2000 zł (od września wzrosło im aż do 2700) dopiero w październiku zrobiili pierwszy odczyt realny z licznika a tam zużycie na poziomie 350 zł i to jest nasze faktyczne zużycie. W sumie powinniśmy zapłaciliśmy im już ponad 10 000 więc powinnśmy mieć kolosalną nadwyżke a oni już dziś kolejny raz wstawili Fv na 2700 zł. Nie stać nas na rachunki po 2700zł. Czemu oni nie przeksięgują nadwyżki albo urealnią prognozy? Czy wy też tak macie?

      • Tak, u mnie robią to samo. Reklamacje, wezwania do zwrotu pozostają bez odpowiedzi. Wystawiają faktury szacunkowe w cyklu ca. miesięcznym za okres kolejnych dwóch miesięcy (w listopadzie faktura za grudzień i styczeń) czyli przy umowie np. 24 miesięcznej już po najpóźniej roku mają całą należną kwotę idąc tym tempem. Jeśli padną, szukaj później wiatru w polu. Wydaje mi się, że Pulsar Energia albo się przespekulował przy założeniach swojego biznesu albo już z gruntu założył, że zaproponuje niskie stawki, ściągnie klientów czyli „baranów do strzyżenia”, a następnie będzie ich bombardował zawyżonymi fakturami, wezwaniami do zapłaty i straszył odłączeniem prądu. Im więcej klientów tej firmy wniesie skargi do odpowiednich organów typu URE i UOKiK

  34. Otrzymałem pismo od Pulsara na złożona reklamację. Podnieśli gene o 200 procent.
    Zapraszają na rozmowę.
    Czy ktoś już był z Panstwa w siedzibie firmy na rozmowach?

      • jeżeli ktoś od razu ureguluje opłaty, prąd wraca w moment. Miałem taką sytuację, bo zapomniałem zapłacić rachunku a akurat byłem na wyjeździe. Raczej nie było z tym problemu i wszystko odbyło się szybciutko.

      • Dzien dobry! Niestety prad zostal mi wylaczony. Ale po tym, jak wplacilam zaleglosc, wlaczono go. Przerwa trwala kilka godzin. Lepiej placic o czasie niz miec takie sytuacje…

          • nie wiem, może i piszą, ale ja np. jestem odbiorcą energii elektrycznej a moim dostawcą jest pulsar i sytuacja wygląda tak jak tu wyżej napisali, że jak opłaty nie są uregulowane to wyłączą prąd ale za to jak od razu sie ureguluje to w mig wraca z powrotem. Nie wiem ja nie miałem z firmą problemu, zobaczymy po nowym roku 🙂

  35. P. Robercie czekam na informacje co dalej. My jesteśmy w takiej samej sytuacji dostaliśmy pismo we wrześniu o wzroście cen a teraz korekty do faktur z horrendalnymi kwotami. Nie zamierzamy płacić po nowych stawkach. PIsmo przez prawnika już wysłane.

  36. Nas straszą odcięciem prądu j(uż dwukrotnie) i równocześnie przysyłają kolejne faktury szacunkowe.Płacimy po cenie z pierwszej podwyżki.

  37. Nam przysłali wniosek jaki przesłali do OSD o odcięcie nam energii. Co w takim wypadku robić? Płaciliśmy faktury w cenach jak w umowie

    • Lepiej szybko doplacic roznice, bo po prostu odetna dostawy energii. Mialam taka sytuacje i doszlo do wstrzymania dostwa. Wpalcilam i po wplacie roznicy dostawy zostaly przywrocone.

  38. Szanowny Panie / Szanowna Pani Y,

    trudno o większą kompromitację. Zastanawiam się, czy zajmuje Pan/Pani w firmie Pulsar Energia takie stanowisko, które pozwala Panu na publikowanie korespondencji tam doręczanej.

    Jestem w posiadaniu tego orzeczenia sądowego o sygnaturze XXVI Gco 107/18, które wysyła do zainteresowanych Pan/Pani Y.

    No i teraz najlepsze! Jako odbiorca tej korespondencji wskazany jest tam Pulsar a nie rzekomy wnioskodawca. O czym to świadczy? Ano o tym, że Y posiada korespondencję kierowaną do Pulsara a nie do rzekomego, zatroskanego swoją słabą pozycją wnioskodawcy.

    Y jest więc manipulantem i kłamcą, kiedy pisze, że (pisownia oryginalna): „Ja skierowalem sprawe do sadu”, albo „sad uznal prawo Pulsar do podwyzki cen energii i zadne nasze (ewentualnie naszych prawnikow) stanowisko tego nie zmieni.”

    Ani on nic nie skierował, ani jego stanowisko nie jest „nasze”, tylko jego Y. 🙂

    To tyle odnośnie wiarygodności Y.

    Jeżeli miałbym natomiast odnieść się do merytorycznej treści tego orzeczenia, to oczywiście w żaden sposób nie przesądza ono o uprawnieniu Pulsar do podnoszenia ceny. Sąd oddalił jedynie wniosek o zabezpieczenie powództwa, którego przedmiotem wcale nie był zakaz podwyższania ceny, tylko zupełnie inne aspekty. Szczerze, oceniając ten wniosek profesjonalnie, to był on dla autora kompromitujący i sąd w żaden sposób nie mógł go uwzględnić. Zdanie, które przywołuje Y (czyli ktoś, kto dysponuje korespondencją kierowaną do Pulsara) w swoim poście jest wyrwane z kontekstu. Sąd zauważył, że wnioskodawca niczego nie uprawdopodobnił a jest to konieczne przy składaniu wniosku o zabezpieczenie.

    Prawdziwego, procesowego, rozstrzygnięcia w tym sporze wciąż więc nie ma, jednak brudne gierki użytkownika Y wskazują, że jedna ze stron ma już coraz bardziej spocone ręce.

    Jako podsumowanie tego wątku o rozstrzygnięciu sądowym można napisać:
    „Czy to prawda, że w Moskwie na Placu Czerwonym rozdają samochody? Tak, to prawda, tylko że nie w Moskwie, lecz w Leningradzie, i nie na Placu Czerwonym, a na Placu Rewolucji, i nie samochody, a rowery, i nie rozdają, a kradną”.

    • Szanowna Pani/Panie Prawnik,
      dziwne jest Pani/Pana zrozumienie sytuacji. Przeciez wie Pani/Pan doskonale, ze kazdy moze uzyskac odpis, trzeba tylko sie wybrac do sadu. Jesli uwaza Pani/Pan, ze sa szanse wygrania z Pulsarem to nic prostszego tylko trzeba skladac pozew – byla proba wygrania sprawy na drodze sadowej, ale nie zakonczyla sie sukcesem – i to jest fakt. Na co Pani/Pan czeka? Prosze dac nam znac, czy zamierza Pani/Pan pozwac Pulsar, czy juz pozew zostal zlozony, jesli tak, to jaki jest status sprawy i czy mozemy otrzymac jego kopie?
      Bicie piany to malo produktywne zajecie…

      • Zarowno Prawnik jak tez i Y nie prowadza konstruktywnej dyskusji. Czy wiemy, czy ktos skutecznie pozwal Pulsar? Jesli tak, to prosimy dac znac i jakos udostepnic orzeczenie sadu. Wtedy mozna bedzie zrozumiec, czy warto ich pozywac.

  39. widzę, że tu już konkretniejsze zarzuty idą i też jestem zdania, że póki ktoś nie udostępni orzeczenia sądu to nie można do końca zrozumieć całej sytuacji rzucać hasłami o pozwaniach itp.

  40. Jestem w podobnej sytuacji. Pulsar próbuje wyłudzić ode mnie pieniądze.
    Płacę należne zobowiązania wg stawek z umowy. Natomiast podjąłem współprace z kancelaria i jestem pozytywnie nastawiony do wyniku. Firmy zainteresowane pozwem zbiorowym proszę o informacje na „interpolar-pl@tlen.pl”.

      • Ponad 600 / MWh, z łaska proponują 480 zl , jednocześnie umieszczając w „porozumieniu” dodatkowy zapis mówiący o zrzeczeniu się wszelkich roszczeń wobec sprzedawcy. Doskonała metoda – pewnie przemyślana wcześniej. Odpowiedzi na pisma powstają w oparciu o metodę kopiuj / wklej. Całkowity brak argumentacji, natomiast na pytanie o sposób ustalania stawek usłyszeliśmy, że nie maja obowiązku informowania nas o takich kwestiach ponieważ stanowią one wewnętrzne „know -how” firmy. Wprawdzie cena energii wzrosła o 55 % – ale rachunki z Pulsar Energia poszybowały o 300 %
        (sic) Mam nadzieje, że komuś wreszcie uda się znaleźć sposób na tych naciągaczy i oszustów.

  41. Taka sama sytuacja.
    Umowa na firmę podpisana z GWARANTOWANĄ na CAŁY okres umowy czyli do końca 2019 roku ceną 229zł/MWh na koniec 2017 roku a teraz pismo o podwyżce na prawie 600zł !
    Wiem że giełda idzie w górę, ale na ich własnej stronie w nowym cenniku obowiązującym od 17.10.2018 cena mojej taryfy to 506zł, a w porównywarkach podają nawet 390zł. Szukają kolejnych jeleni a z obecnych klientów robią idiotów jednym zapisem w OWU.
    Omijać szerokim łukiem i wybierać oferty dużych i pewnych dostawców.

  42. Też dostałem podwyżkę na 600 zł. i 3 m-ce wstecz. Obsług klienta z początkowo miłej zmieniła się w zwykłych chamów. Jednym zapisem w pkt.7 unieważniają pozostałe zapisy umowy. Bezczelni oszuści. Nigdy więcej. Czekam na koniec umowy i dostają kopa w dupę. Mam nadzieję, że inni zrobią to samo i pulsar padnie.
    Uwaga na panią Annę B, która wkręciła mnie w to gówno. Zmienia pracę w firmach energetycznych i mając bazę klientów namawia do zmiany dostawcy na takich oszustów jak pulsar. U poprzedniego dostawcy przez dwa lata nie było żadnego problemu ale tam cena była zagwarantowana bez żadnych kruczków w umowie.

  43. Czy ktoś może mi w końcu powiedzieć,czy płacić 3 miesiące wstecz oszustom?Czy można przedstawić stan licznika i skorygować karygodne nadpłaty w szacunkowych fakturach na dwa miesiące do przodu?Podwyżka z 239 zł na 590 zł wstecz trzy miesiące!!!Ktoś potrafi z nimi zrobić porządek?

    • U mnie tak samo. Podwyżka 4 miesiące wstecz z cen 185 na 540 zł oraz z 245 na 595 zł.
      Pulsar działa jak chce . Nie ma w tym logiki. Piszcze do prawników, nie płaćcie za podwyżkli tylko za to co w umowie !

      Czas zainteresować tematem TVN. Czy ktoś weżmie się za to ?

      • Wpadłem na ten sam pomysł i mam zamiar to zrobić. Proszę inne osoby aby zrobiły to samo. Trzeba nagłośnić sprawę. Oczekuję tylko na opowiedź od pulsara z uzasadnieniem podwyżek. Jeszcze raz powtórzę: jedna osoba może niewiele , ale już kilkadzesiąt osób oszukanych to poważna siła. Kazdy powinien poinformować wszystkie możliwe instytucje i urzedy o tych oszustach.

  44. Dzisiaj wysyłam skargę do URE. Proponuje innym zrobić to samo. Czekanie na cud to przyzwolenie dla tych oszustów na okradanie nas. Ludzie walczcie o swoje pieniądze i zasady. Nie dajmy się takim cwaniakom. Jedna skarga pewnie niewiele da, ale kilkadziesiąt już tak.

    • czas założyć grupę na FACEBOOK

      OSZUKANI PRZEZ PULSAR

      Kto założy ? Wyminiemy sie pismami oraz skargami. Trzeba wysyłać hurtem do TVN , URE , UOKIK itp…
      Nikt z nas nie ma czasu na pisma i prawników, ale możemy wspólnie wiele wymieniając sie informacjami.

  45. Jak już płacicie te zawyżone opłaty, to zastrzegajcie obowiązek zwrotu (wystarczy pismo w tym zakresie). Pulsar na pewno zacznie przegrywać w sądzie i wtedy będą Państwo mieć otwartą drogę do wystąpienia z roszczeniem o zwrot bezpodstawnego wzbogacenia.

    • Ja nie płace i nowe FV płace po starej cenie. Nie liczył bym na odzyskanie jakichkolwiek nadpłat ponieważ zamian dojdzie do rozprawy sądowej to ta pseudo firma upadnie.

  46. Nie płacimy za wystawione wstecz podwyższone korekty faktur!!!Prawo nie obowiązuje wstecz w Polsce i sprawy mają takie przegrane w sądzie.Natomiast po informacji o podwyżce niestety trzeba zapłacić a potem dochodzić praw.Rażące podwyżki i faktury szacunkowe dużo za wysokie,zastrzegajcie w pismach do nich o zwrot nadpłaconych faktur szacunkowych.

  47. NIE POLECAM!!! Cena energii zmienna co roku (oczywiście dużo na plus). Taniej mi wychodzi zapłacić u nich karę umowną niż kontynuować umowę. Zmieniając spowrotem na Tauron jestem i tak ponad 100zł do przodu przy zmianie i opłaceniu kary umownej. Od nowego roku: 2019 podnieśli ceny prądu o ponad 20gr. Rachunek jest prosty.

  48. Sprawę oddałem do prawnika który napisał mi pismo z wypowiedzeniem. Nie płace FV wstecz a nowe płace po starej cenie. W Tauronie jest najlepsza oferta i przynajmniej normalna firma.

    • A jak wylaczenie? Przeciez w przypadku braku wplaty calosci kwoty z faktury moga wylaczyc prad. Ja na to bym uwazal, bo lepiej nie wchodzic do ciemnego biura…

  49. Szanowni Państwo, polecamy wdrożyć następujące postępowanie z firmą Pulsar Energia, każdą fakturę korygująca odesłać przekreśloną z opisem o odmowie zaksiegowania, do każdej faktury dołączyć pismo dlaczego nastąpiła odmowa, ze względu na błędnie wyliczoną cenę niezgodnie z zawartą umową numer ….. . Należy sprawę prowadzić tak, żeby to firma Pulsar przy ewentualnym pozwie musiała udowodnić na jakiej podstawie wystawiła korekty, i żeby to firma Pulsar była stroną pozywającą. Oczywiście Pulsar będzie straszył, ale nadal to Państwa firma będzie miała pieniądze, a ciężar dowodowy będzie po stronie pozywającego. W tym czasie sugerujemy zabezpieczyć dostawy prądu u innego dostawcy. Wszystkie wpisy Trolli, że Pulsar ma wygrane sprawy sądowe można włożyć między bajki – dokładnie jak wpisy klientów zadowolonych z fotowoltaiki 🙂 … wszystkie osoby które opłaciły faktury korygujące powiększyły jedynie kapitał firmy która w krótkim czasie ogłosi upadłość i żadne zapisy o możliwości dochodzenia nadpłaty nie bedą skuteczne… a kapitał uzyskany w tak nieuczciwej praktyce rynkowej zniknie jak kamfora na kontach zagranicznych właścicieli …

  50. Ja niestety nie mam dobrych informacji. Nasza firma pozwala Pulsar i orzeczenie sadu dla nas niekorzystne. Nasze zadania zostaly oddalone. Wyglada na to, ze musimy dotrwac do konca kontraktu z Pulsar. A pozniej zmieniamy na nowego…

  51. Składajcie pisma do URE o takich karygodnych praktykach firmy Pulsar.Im więcej ich będzie tym ten urząd się nimi zainteresuje.Ja już wysłałem takie pismo opisujące oszukańcze praktyki.Nie płacę za faktury wstecz i nie mogą nam odciąć prądu.Tendencyjne odpisują na reklamacje i w kółko to samo powtarzają.Każdy ma umowę na określony czas,więc kiedyś ona się skończy i firma ta upadnie.Uważajcie i nie płaćcie zawyżonych faktur wstecz,bo pieniędzy już nie odzyskacie.

      • URE nie może wnikać w umowy z pulsarem.Jednak może wyciągać konsekwencje od Pulsara za nieuzasadnione wstrzymanie dostaw prądu lub niedotrzymanie standardów jakościowych. Taką sprawę wygrała firma SAN Medica SPA tylko u nich sprawa wyglądała inaczej w swoich OWU z 10.2016 nie mieli klauzury zmiany ceny. Dostali zwrot nadpłat i nawet przeprosiny. Nas może uratować pismo do Pulsaru o udzielenie szczegółowych informacji dotyczące kosztów rozliczenia za energię elektryczną, również podstawę podwyżki od kiedy nastąpiła istotna zmiana warunków rynkowych i jakie są te warunki i jaka jest różnica kosztów tych zmian. Ich odpowiedz know how jest raczej mało precyzyjna
        zgodnie z § 42 pkt 7 i 8 rozporządzenia systemowego URE: sprzedawca energii.

        – nieodpłatnie udziela informacji w sprawie zasad rozliczeń oraz aktualnych taryf,
        – rozpatruje wnioski lub reklamacje odbiorcy w sprawie rozliczeń i udziela odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji, chyba że w umowie zawartej między stronami określono inny termin.
        W przypadku niedotrzymania przez przedsiębiorstwo energetyczne standardów jakościowych obsługi odbiorców, o ile umowa sprzedaży energii nie stanowi inaczej, odbiorcom przysługują bonifikaty – na podstawie § 42 pkt. 1, 10 i 11 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2011 r., nr 189, poz. 1126) – w następującej wysokości:

        – za nieprzyjęcie zgłoszeń lub reklamacji od odbiorcy – w wysokości w wysokości 1/50 przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce narodowej w roku kalendarzowym poprzedzającym rok zatwierdzenia taryfy, określonego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego ogłaszanym w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski”.
        – za nieudzielanie, na żądanie odbiorcy, informacji w sprawie zasad rozliczeń oraz aktualnych taryf – w wysokości w wysokości 1/50 przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce narodowej w roku kalendarzowym poprzedzającym rok zatwierdzenia taryfy, określonego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego ogłaszanym w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski”.
        za przedłużenie czternastodniowego terminu rozpatrzenia wniosku lub reklamacji odbiorcy w sprawie zasad rozliczeń i udzielenia odpowiedzi, za każdy dzień zwłoki – w wysokości w wysokości 1/250 przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce narodowej w roku kalendarzowym poprzedzającym rok zatwierdzenia taryfy, określonego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego ogłaszanym w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski”.

        Punk 5 rozdział 4 OWU Pulsaru zezwala na takie roszczenia.
        W przypadku nie udzielania odpowiedzi można zaskarżyć PULSAR do URE o niedotrzymanie standardów jakościowych. Żądać kar umownych ok 400-500 zł/miesiąc.
        Znalazłem artykuł:
        https://www.ure.gov.pl/pl/poradnik-odbiorcy/faq-czesto-zadawane-py/energia-elektryczna/3922,Jak-reklamowac-rozliczenia-i-kiedy-moge-zadac-bonifikaty.html

        Nie kwestionujmy podwyżki tylko niech ją umotywują w liczbach.

        Jeżeli nie będą chcieli udzielić takiej informacji masowo składajmy zawiadomienie do URE wniosek o niespełnianiu standardów przez pulsar Energia zbiorowe zgłoszenie może przynieść efekt cofnięcie licencji na sprzedaż energii.

        Ja niestety zawarłem z nimi umowę i niestety nie wiem w co się wpakowałem teraz kuję żelazo puki gorące by ją rozwiązać ma wejść w życie dopiero od 1 stycznia 2018. Dlatego nie mogę sam spróbować tej drogi walki z tymi […]. może ktoś próbował lub niech spróbuje.

        Komentarz edytowany przez Redakcję.

  52. Mnie niestety spotkało to samo, Pulsar to jedno wielkie bagno!!!!
    Mam umowe z gwarancją stałej ceny, w ofercie spersonalizowanej oczywiście stała cena to podstawa. Płaciłem za prąd 240zł/Mwh teraz mi podnieśli cene na 590zł/Mwh i to za trzy miesiące do tyłu od września a Pani na infolini powiedziała, że mogą sobie podnosić cene ile chcą do tyłu i ile chcą do góry a ja mam grzecznie płacić , czy cena energi aż tak poszybowała? Faktycznie jest zapis w ich OWU na który się powołują: istotnej zmianie warunków rynkowych, cena
    sprzedaży energii elektrycznej ulegnie zwiększeniu o kwotę równą sumie
    kosztów z powyższych tytułów. Ale chyba nie wzrosła cena energii prawie o 150% to jakaś lichwa!!! Co robić? A jeśli chodzi o portal enerad, zanim kogoś polecicie to sprawdźcie czy jest rzetelnym kontrachentem.

  53. [Uwaga! Informacja od Redakcji: Poniżej umieszczamy komentarz naszego Użytkownika – skorzystanie z tego pouczenia jest indywidualną decyzją naszych Czytelników.]

    Pismo z informacją o wniosku o odłączenie zostaje wysłane po trzydziestu dniach od daty powstania pierwszej zaległości (zazwyczaj klienci dostają informację od windykacji pulsaru, z tendencyjną notatką, że w przypadku uregulowania wszystko będzie znowu cacy). Nie wiem jak w innych OSD, ale w Tauron-Dystrybucja Instrukcja Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ZASADY ODŁĄCZANIA, WSTRZYMYWANIA ORAZ WZNOWIENIA DOSTARCZANIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ, są opisane zasady odcięcia zasilania.
    II.3.1.4. Dystrybucja ustala termin odłączenia podmiotu od sieci dystrybucyjnej (…), uwzględniający techniczne możliwości realizacji procesu odłączenia podmiotu. Odłączany podmiot jest zawiadamiany przez Dystrybucję o dacie odłączenia, w terminie nie krótszym niż 14 dni kalendarzowych od daty planowanego odłączenia. W ww. zawiadomieniu Dystrybucja informuje podmiot o zasadach ponownego przyłączenia do sieci o których mowa w pkt. II.3.1.9.

    Nikt nie ma prawa przyjść i tak po prostu odłączyć Państwu zasilania. Muszą Państwo dostać informację od OSD. Obecnie OSD wiedzą, że pulsar robi przekręty i chyba starają się przetrzymać jak najdłużej, niemniej jednak potencjalny wniosek o odłączenie musi zostać prędzej czy później zrealizowany. Należy więc „trzymać rękę na pulsie” (gra słów z „z pulsar” niezamierzona :-), regularnie dzwoniąc do OSD i pytając, czy taki wniosek wpłynął, jednocześnie szukać nowego dostawcy. Wypada podkreślić, że istnieje coś takiego jak kara umowna za zerwanie umowy, ale z tym już musi sobie poradzić prawnik, którego radzę zatrudnić, jak tylko otrzymają Państwo wezwanie z sądu.

    W przypadku umów długoterminowych (np. do 2021 roku), ale również tych krótszych można zrobić drugie przyłącze, podpisać nową umowę z nowym dostawcą na to przyłącze, a tamto pierwotne „pulsarowe” trzymać na „0”. Wtedy pulsar może sobie robić podwyżki 🙂 Odradzamy zaś generatory, bo to zbyt drogi interes.

    Nasza firma również padła ofiarą niecnych zapędów pulsara. Umowa z pulsar została natychmiast wypowiedziana (zmiana operatora trwa zwykle około 30 dni, proszę nie wierzyć zapewnieniom innych sprzedawców, że da się przełączyć na nowego sprzedawcę w tydzień, chyba, że ktoś ma naprawdę wtyki w OSD, albo jest naprawdę dużym odbiorcą), korekty odesłano (jak napisał któryś z przedmówców, proszę te faktury przekreślić i uzasadnić czemu nie chcą Państwo płacić ogromnych podwyżek, ponieważ cwaniaki z pulsar odsyłają je z powrotem 🙂 jednocześnie została podpisana nowa umowa, z dużym pewnym dostawcą. Oczywiście wysłaliśmy pismo do URE i do dystrybucji, jednak URE nie jest stroną do rozstrzygania tego rodzaju sporów. Niemniej należy to poczynić, żeby zasiać ferment wokół pulsara.

    Wszyscy wiemy, że podwyżki na TGE miały miejsce, a pulsar sprytnie chce to wykorzystać, żeby zebrać kasę więc nie waha się użyć narzędzi by cel swój osiągnąć.

    Życzę powodzenia i proszę nie dawać się zastraszyć!

    • Jak udało się Państwu zerwać umowę natychmiastowo ? Pulsar potwierdził rozwiązanie umowy ?
      Wydaje mi się, że bez potwierdzenia rozwiązania umowy nie zawrzemy nowej umowy (w trakcie trwania z Pulsarem)

  54. Szanowna Firma Pulsar, wypowiada ceny z umowy terminowej ze stała ceną, ponadto koryguje rachunki i wprowadza podwyżkę wstecz. Powołuje się przy tym na znaczącą zmianę warunków rynkowych. A przecież właśnie przed takimi zmianami miał chronić kontrakt terminowy.

    ZALECAM TRZYMANIE SIE Z DALA OD TYCH […]

    Komentarz edytowany przez Redakcję.

  55. jakie 150 % ? Mnie pulsar podniósł ceny w jednej strefie o 240% a w drugiej o 290% ?
    Sami piszą w swoich pisemkach ze prąd wzrasta o 60 do 80 % więc jakim cudem podnoszą o prawie 300% ?

    Piszą, że mają wzrost kosztów własnych stąd takie podwyżki.Co mnie obchodzą wzrosty kosztów własnych PULSARU??? Ja nie muszę za nie odpowiadać a wymagam od Pulsar jako profesjonalisty w sprzedaży energii odpowiedzialności i przewidywalności a nie podwyżek wstecz !!!
    Nie płaćcie zaległych korekt podwyższających ceny !

    Wpisy powyższe np. pana DYREKTOR to są wpisy osób z Pulsaru.

    • Ja nie zapłaciłem za wsteczne dopłaty do korekt i od razu dostałem od Pulsara pismo informujące o odłączeniu mnie od prądu i wpisanie do rejestru dłużników jeśli nie ureguluje należności w terminie 2 dni.Podwyższyli mi z 240 na 590zł i wstecznie od 1.07.2018!!!Co zatem robić aby nie być wpisanym na listę rejestru dłużników?

      • Dzień dobry,

        aby wpis do KRD był możliwy, to:
        – dług musi łącznie wynieść co najmniej 500 zł jeśli jesteśmy przedsiębiorcą;
        – dług musi być nieuregulowany powyżej 60 dni;
        – po 60 dniach do dłużnika został wysłany list polecony z wezwaniem do zapłaty, a także informacją o zamiarze wpisu do KRD;
        – upłynął miesiąc od nadania wezwania do zapłaty, a dług nie został uregulowany.

        Czy próbował Pan reklamować podwyżkę/faktury? Jaka byłą odpowiedź firmy? Proszę również skonsultować zaistniałą sytuację w adwokatem/radcą prawnym.

        Pozdrawiam
        Agnieszka
        enerad.pl

        • Tak, reklamowałem i ilość zużycia fizycznego energii poprzez ostatnie faktury od dystrybutora OSD oraz zasadność drastycznej podwyżki o 150% oraz dlaczego wystawiane są dopłaty wstecz od 1.07.2018 skoro informacje dostałem 30.11.2018.Pulsar jak mantre powtarza,że ze względu na podwyżki na giełdach energii podniósł ceny,natomiast kazał składać reklamacje do OSD co do ilości zużycia.OSD w moim przypadku to PGE Dystrybucja S.A. i oni twierdzą ,że podają rzeczywiste zużycie.Z tym twierdzeniem się zgadzam ,bo faktycznie taki są wartości na liczniku,a Pulsar dalej nie bierze pod uwagę faktury PGE dołączonej do reklamacji.Kompletny brak merytorycznego uzasadnienie podwyżek i korekt działających wstecz.Ja chce zapłacić za to co zużywam a nie dwa razy więcej i wstecz.

  56. Czy ktos dodzwonil sie dzisiajdo firmy Pulsar?Od rana nie odnbieraja zadnych telwefonow!czyzby cisza przed burza i ktos w koncu zainteresowal sie tymi […]?!

    Komentarz edytowany przez Redakcję.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *