Pulsar Energia – ceny prądu, taryfy, opinie, informacje

2.46 /5
(Ocen: 730)
Pulsar Energia - ceny prądu, taryfy, opinie, informacje

Pulsar Energia to nowoczesny i niezależny sprzedawca energii elektrycznej. Swoją ofertę kieruje do odbiorców na terenie całego kraju: gospodarstw domowych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, rolników, firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, dużych odbiorców przemysłowych, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych oraz instytucji publicznych. Oferuje szereg innowacyjnych rozwiązań dla swoich klientów, indywidualne podejście, a także pełne wsparcie ekspertów na każdym etapie współpracy.

Sprzedawca prądu dla gospodarstw domowych i firm

Pulsar Energia to nowy sprzedawca prądu na naszym rynku. Firma obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Jakie oferty sprzedawca przygotował dla poszczególnych grup odbiorców? O tym poniżej.

Klient biznesowy – taryfa A, B, C

Pulsar Energia przygotowała pełną i elastyczną ofertę produktową energii elektrycznej dla klientów biznesowych w taryfach C, B i A dla małych, średnich i dużych firm. Większym odbiorcom energii elektrycznej oferuje indywidualnie negocjowane stawki za MWh z gwarancją stałej ceny, dopasowane do specyfiki prowadzonej działalności oraz profilu zużycia. Warunki umów są proste, czytelne i przejrzyste. Ponadto odbiorcy biznesowi mogą skorzystać z kompleksowej oferty specjalnie przygotowanych zestawów instalacji fotowoltaicznych z montażem, bazujących na komponentach renomowanych europejskich producentów.

Gospodarstwa domowe – taryfa G

Oferta produktowa Pulsar Energia dla odbiorców z grup taryfowych G została przygotowana z niezwykłą starannością i dostosowana do indywidualnych wymagań gospodarstw domowych. W ramach ofert dla domu sprzedawca proponuje produkty z: gwarancją niskiej ceny, gwarancją ochrony przed podwyżkami w całym okresie trwania umowy oraz opcją jednorazowego obniżenia stawek w trakcie trwania umowy. Klienci w taryfach G mogą wybierać oferty na czas nieokreślony lub indywidualnie dostosowywać długość obowiązywania gwarancji ceny – nawet na 4 lata. Nowością na polskim rynku są produkty dedykowane dla dużych rodzin oraz seniorów, oferujące znaczne oszczędności na rachunkach za prąd.

Sprawdź Prąd dla Domu i Firmy Co miesiąc niższe rachunki!

Podstawowe informacje o firmie

Pulsar Energia prowadzi sprzedaż energii elektrycznej na terenie całego kraju. To stabilny i godny zaufania sprzedawca posiadający szeroką, własną sieć handlową, własne contact center oraz sieć sprzedaży partnerskiej.

W tym roku spółka wprowadziła również do swojej oferty produkt Energia ze Słońca, proponując klientom indywidualnym, rolnikom, wspólnotom religijnym oraz klientom biznesowym kompleksowe usługi związane z zakupem i montażem instalacji fotowoltaicznych.

Swoją pozycję rynkową Pulsar Energia buduje w oparciu o pozytywne relacje z otoczeniem, a także wiedzę i umiejętności całego zespołu, dzięki czemu oferowane przez Pulsar produkty są atrakcyjne i przejrzyste, a obsługa fachowa i rzetelna.


Aktualizacja 26.06.2019 r.

Działając w imieniu Pulsar Energia sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (“Spółka”), w związku z informacją podaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (“Organ”) w przedmiocie wydania w dniu 20 maja br. (doręczoną do Spółki w dniu 24 czerwca br.) decyzji Organu w sprawie cofnięcia koncesji na obrót energią elektryczną, Spółka oświadcza, że:

1) wydana decyzja Organu jest nieprawomocna i do czasu uzyskania tego waloru, nie wywołuje wobec Spółki skutków w postaci utraty możliwości prowadzenia działalności przez Spółkę,

2) Spółka, w przewidzianym przez przepisy prawa terminie, wniesie do właściwego Sądu odwołanie od przedmiotowej decyzji.

Spółka informuje ponadto, że do czasu wydania przez właściwy Sąd orzeczenia w sprawie odwołania, będzie w dalszym ciągu realizować umowy zawarte ze swoimi kontrahentami i prowadzić dotychczasową działalność w zakresie obrotu energią elektryczną.

Pulsar Energia sp. z o.o.


Więcej informacji o Pulsar Energia

Opinie o Pulsar Energia

Dodaj komentarz
guest
421 komentarzy
Najnowsze
Najstarsze Najpopularniejsze
Inline Feedbacks
View all comments
Tomek
Tomek
30 listopada 2020 11:14

No tak też dostaliśmy takie korekty. Czy to jest zgodne z prawem?

Adam
Adam
29 listopada 2020 21:05

kilka dnia temu otrzymałem korektę faktury do korekty faktury….zamiast dostać zwrot za moje nadpłaty, mam dostać okrągłe zero.. Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić co tu się do cholery odprawia ?? Co można w tej sytuacji zrobić ?? d_mills@wp.pl

Grzesiek
Grzesiek
28 listopada 2020 20:20

Mi przyslali korektę korekty zmieniającą termin rozliczenia nadplaty na 31.12.2021 parodia

Artur
Artur
27 listopada 2020 22:57

Chyba my wszyscy (klienci Pulsar) byliśmy naiwni myśląc, że ta firma zwróci nasze nadpłaty (wynikające z przepisów prawa). Teraz chyba już zasłona opadła – nigdy nie zobaczymy naszych nadpłat. Pozostaje tylko przenieść się do innego sprzedawcy i nie zapłacić ostatniej faktury. Przynajmniej nadpłata (której i tak nigdy nie dostaniemy) pokryje jedną fakturę i koszty przedwczesnego rozwiązania umowy.

Tomek
Tomek
23 listopada 2020 09:11

Korekty które nam wystawili mają termin płatności Listopad i Grudzień tego roku, zacieramy rączki.

Przekręcony
Przekręcony
27 listopada 2020 17:58
Odpowiedz do:  Tomek

Nie zacieraj. Właśnie dostałem korektę do korekty 🙂 przy poprzedniej wystawionej w 2019 r z terminem płatności listopad 2020 pomylili sie o 11 groszy …wystawili korektę – zgadnij jaki termin płatności…XI 2021. Mogą tak w nieskończoność. Nigdy nie odzyskamy pieniędzy. Ale gdybyś Ty tak robił skarbowy trzepałby non stop. ZŁODZIEJE!!!

Damian
Damian
27 listopada 2020 18:06
Odpowiedz do:  Tomek

Właśnie wystawili korekty do wcześniejszych korekt przesuwając rozliczenie na grudzień 2021.

Artur
Artur
27 listopada 2020 18:08
Odpowiedz do:  Tomek

Nie ma co zacierać 🙂 Wystawiają korekty do korekt i przesuwają termin zwrotu o kolejny rok 🙂

Greg
Greg
27 listopada 2020 19:04
Odpowiedz do:  Tomek

Pulsar właśnie dzisiaj przesłał mi korekty do korekt zmieniając termin wymagalności z 30.11.2020 na 31.12.2021. GRUBO już jadą. Jest na to jakaś metoda

Maciej
Maciej
28 listopada 2020 07:32
Odpowiedz do:  Tomek

Nie ma co zacierać. Właśnie przysłali korektę do korekty, na której zmienili termin płatności na koniec roku 2021. Pieniędzy nigdy nie dostaniemy.

KRS online
KRS online
21 listopada 2020 15:25

No i co z tym zrobisz jak tam nawet już zarządu nie ma do reprentacji…

Marek
Marek
13 listopada 2020 10:36

Są już pierwsze wyroki dotyczące tych tzw pseudo podwyżek bez żadnego uzasadnienia. Ten wyrok nie dotyczy jeszcze Pulsara, ale to tylko kwestia czasu. X GC 624/19 – Wyrok Sądu Okręgowego we Wrocławiu

Marek
Marek
13 lipca 2020 12:52

Szykują się do wywrotki na koniec roku. Zamrozili bezprawnie korekty stawek. Nikomu nie oddali pieniędzy, a tutaj widzę jeszcze jakieś kuriozalne działania na „wyrwę” . Kumulują kasę wszelkimi możliwymi sposobami, a potem metoda opisana przez Zlina. Ministerstwa piszą , że te działania spółki wydają się być niezasadne i to już koniec działań ochronnych firm i konsumentów. Od decyzji URE o cofnięciu koncesji minął ponad rok, znaczy że w tej firmie zarabiają „swoi” , a tysiące ludzi zostanie z ręką w przysłowiowym nocniku.

asik
asik
8 lipca 2020 15:17

dzień dobry ,
Czy ktoś z Was dostał z firmy Pulsar Energia fakturę dotyczącą nadzwyczajnej zmiany okoliczności upoważniającej do wystawienia faktury.
Mieliśmy z nimi umowę zakończoną w grudniu 2018 roku , a w czerwcu 2020 roku dostaliśmy fakturę z tytułu „Rekompensata za straty Spółki wynikające z realizacji Umowy w celu zachowania ekwiwalentności świadczeń” na kwotę 3 571,46 zł. Wspomnę również, że od września 2018 roku rachunki za energię elektryczną wystawiane przez firmę Pulsar wzrosły dziesięciokrotnie. Wszystkie uregulowaliśmy w terminie. Nie rozumiemy dlaczego po półtorej roku wystawiają nam taką dziwną fakturę,
Proszę o kontakt osoby, które miały podobną sytuację. mail: office@mecfil.pl

Artur
Artur
11 lipca 2020 20:43
Odpowiedz do:  asik

„Nadzwyczajne zmiany okoliczności upoważniające do wystawienia faktury”? Już na pierwszy rzut oka widać, że to przekręt. Muszą podać konkretny dokument (umowa, rozporządzenie, ustawa, itp.) na podstawie którego domagają się jakichkolwiek pieniędzy. Można się zastanowić czy to nie próba wyłudzenia. Myślałem, że ta firma osiągnęła już szczyt szczytów, ale myliłem się. Jest to naprawdę zastanawiające, że do tej pory żadna instytucja państwowa nie zrobiła nic z tą firmą. Czyżby znajomości w rządzie?

Zlin
Zlin
14 maja 2020 07:14

Pulsar dzięki takim przepisom jakie mamy, wyciągnął od klientów pieniądze i nie myśli zwrócić, w 2018r. uzyskał zysk 3 mln 895 tys. zł, z czego 1,463 tys zl przeznaczył na pokrycie straty z 2017 , a 2 mln 432 tys. zł na dywidendę dla Pulsar Investment, czyli pieniądze zostały ze spółki wyprowadzone (a powinny być zablokowane przez Sąd z powodu wielu skarg klientów).Skoro URE i sądy nie działają tak jak powinni, to klientom nie uda się odzyskać pieniędzy. Tak się robi biznesy w Polsce. Prawdopodobnie niedługo spółka zniknie z rynku.

Zenon
Zenon
22 kwietnia 2020 14:21

Działań pulsar ciąg dalszy. Nie dość, że manipulują korektami, to teraz jeszcze w dobie Covid , wydzwaniają i straszą wypowiedzeniem umowy i naliczeniem kar za opóźnienia płatności. Nie wiem jak bardzo beznadziejne są u nas instytucje kontrole i koncesyjne, ale ta ciągła niemoc i byle jakość prawna jest porażająca . Te URE, Ministerstwa Klimatu, prokuratury, sądy……nikogo nie powinny dziwić wszelakie afery w naszym kraju , wszak jest na to totalne przyzwolenie i niemoc sprawcza. Mam dwóch dostawców niestety pulsar i na szczęście Fortum. Różnica taka, że pulsar dzwoni, straszy i oświadcza , ze oni żadnych korekt nie muszą nikomu nawet uznać bo ustawodawca zalecił skorygować , ale nie ustalił terminu do kiedy rozliczyć , choć pulsar DOSTAŁ PIENIĄDZE W RAMACH TEJ REKOMPENSATY i sami to przyznają, a Fortum dzwoni i proponuje przesunięcie terminu płatności o 28 dni jeśli obecnie firma ma kłopoty.

Pan robótka
Pan robótka
22 kwietnia 2020 23:01
Odpowiedz do:  Zenon

Ja już sporządziłem zawiadomienie. Z ostrożności operacyjnej i procesowej nie ujawniam szczegółów.

Robert
Robert
4 kwietnia 2020 12:13

Być może nie wszyscy wiedza , ale operator kabla Energa ogłosił memorandum na odłączenia prądu na czas Covid 19 , także główne narzędzie „ negocjacyjne „ Pulsara jakby nie działa .

nicoterra33
nicoterra33
7 kwietnia 2020 21:55
Odpowiedz do:  Robert

PGE tak samo
ja przestalem placic pulsarowi i tak mam 3000zl nadplaty z rachunkow prognozowych ktrorych nie chca sprostowac

Mario
Mario
1 kwietnia 2020 10:56

Piszę kolejne skargi , na działania Pulsar, w zakresie tzw ustawy prądowej i “pomocy” firmom w zakresie przeciwdziałania wzrostowi cen. Doczekałem się odpowiedzi URE. Typowej co do treści, iż kolejny bubel jakim jest ta ustawa…precyzuje termin w jakim przedsiębiorstwa energetyczne powinny dokonać zmiany umowy , natomiast nie zawiera terminu w jakim sprzedawcy powinni rozliczyć odbiorców po dokonanej zmianie umowy z tymiż odbiorcami. Oczywiście URE twierdzi, iż “metoda” przyjęta przez Pulsar wydaje się bezzasadna, ale odsyłają mnie do Ministerstwa Aktywów Państwowych o ich interpretację jako “twórcy tego wiekopomnego dzieła”
Napisałem, wskazując jaki to rodzaj “pomocy” miało na myśli ministerstwo w świetle działań takich firm jak Pulsar, oprócz osiągniętego przez zwiększenie obciążeń w podatku vat i dochodowym, wszak zapewne każdy przedsiębiorca zmuszony był zaksięgować u siebie owe korekty. Szybko przyszła odpowiedź z informacją, iż to nie oni są adresatem, a URE wysyłało mnie nie pod te drzwi. Przesłano moje pismo do urzędu właściwego jakim jest Ministerstwo Klimatu. Czekam więc na odpowiedź jak to powinna wyglądać w opinii urzędników ta tzw pomoc małym przedsiębiorstwom w zakresie rekompensaty wzrostu cen prądu w kontekście ustawy która to wskazuje obowiązek wprowadzenia korekty bez jak widać samej realnej korekty, wszak można ją zrealizować kiedyś , albo nigdy bo np ogłosi się upadłość z jakiegoś powodu np na koniec roku.

Mario
Mario
13 marca 2020 13:53

Złożyłem do URE już kilka skarg na działanie tej pseudo firmy. URE wygenerowało ankietę do dostawców w zakresie wykonania obowiązku wykonania obowiązków z ustawy . Oczywiście pytania są tak beznadziejnie skonstruowane, że zamiast dać sobie jakieś narzędzie do walki z tą firmą to zadała pytanie
Czy dla wszystkich odbiorców wskazanych w pyt. nr 2, za okres sprzedaży od 1 stycznia 2019 r. do 31 czerwca 2019 r., Przedsiębiorca dokonał dostosowania cen lub cen i stawek opłat do poziomu nie wyższego niż na dzień 30 czerwca 2018 r.?

Zamiast zapytać o dokonanie i rozliczenie tych zmian. Wszak miały ulżyć małym firmom. Pulsar oczywiście odpowie iż “dokonał”, tyle że standardowo w swój wykrętny sposób “zapomnieli” ich rozliczyć odsuwając wszystko na czas gdy prawdopodobnie wszyscy zostaniemy już tylko z ręką w nocniku.

Konsekwentny
Konsekwentny
16 marca 2020 23:41
Odpowiedz do:  Mario

Moja sprawa idzie indywidualnie i jest już na finiszu, tylko nie została zakończona ze względu na stan epidemiczny. Skarżyłem z art. 18 ustawy, dostali wszystkie dokumenty. Moim zdaniem URE ma prostą sprawę. Oczywiście zgodnie z ustawą skarżę za przekroczenie terminu dostosowania umowy i wystawienia korekt bo te są ściśle określone.
Gospodarzem sprawy z fakturami i innymi dokumentami powinien być prokurator, a nie urzędnik URE i raczej w tym kierunku to idzie. Muszę przyznać że w papierach mają fantazję, ale nie uprzedzajmy…

Jacek
Jacek
10 marca 2020 15:53

Dla zainteresowanych wirtualną nadpłatą i przepełnionych optymizmem że dostali korekty:

Przepisy ustawy nałożyły na przedsiębiorstwa obrotu obowiązek zmiany umów sprzedaży
energii elektrycznej lub umów kompleksowych w ustawowo wskazanym terminie, nie później niż 30 dni
od dnia wejścia w życie przepisów wydanych na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy, ze skutkiem od dnia 1
stycznia 2019 r. Ceny i stawki opłat za energię elektryczną powinny być wyznaczone w wysokości
wskazanej w art. 5 ust. 1 ustawy, a szczególne przypadki wyznaczania ceny zostały określone
w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 19 lipca 2019 r. w sprawie sposobu obliczenia kwoty różnicy
ceny i rekompensaty finansowej oraz sposobu wyznaczania cen odniesienia, zwanym dalej
„rozporządzeniem”. Niniejsze rozporządzenie zostało ogłoszone w Dzienniku Ustaw w dniu 23 lipca
2019 r. i weszło w życie w dniu 14 sierpnia 2019 r. Wobec powyższego, maksymalny termin na zmiany
przez przedsiębiorstwa obrotu umów upłynął w dniu 14 września 2019 r., a więc do tego czasu wszystkie
umowy powinny zostać dostosowana do art. 5 ust. 1 ustawy.
W przypadku gdy przedsiębiorstwa obrotu nie wykonają prawidłowo obowiązku nałożonego na
nie przez przepisy ustawy, zgodnie z art. 18 ustawy, organem właściwym do nakładania sankcji
w postaci kar pieniężnych jest Prezes Urzędu Regulacji Energetyki.
Ustawa nie reguluje kwestii terminu rozliczenia z odbiorcą końcowym. Powinno to jednak
nastąpić w sposób zgodny z umową sprzedaży energii elektrycznej lub umowę kompleksową, ponieważ
zgodnie z art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2019 r. poz.
755, 730, 1435, 1495, 1517, 1520, 1524, 1556, 2166) do podstawowych elementów, jakie powinny
zostać uregulowane w ww. umowach jest określenie sposobu prowadzenia rozliczania. W związku
z tym, jeżeli przedsiębiorstwo obrotu postępuje wbrew zapisom umowy, do dochodzenia roszczeń
w tym zakresie zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego.
Dodatkowo wstrzymywanie się z rozliczeniem przez przedsiębiorstwa obrotu wydaje się być
nieuzasadnione, ponieważ celem ustawy, jak wskazano w uzasadnieniu, była ochrona w 2019 roku odbiorców końcowych energii elektrycznej przed skokowym wzrostem kosztów zaopatrzenia w energię
i zniwelowanie negatywnych skutków jakie wzrost cen mógł za sobą pociągnąć.
Jednocześnie informuję, iż Minister Aktywów Państwowych, jako organ administracji publicznej
i władza wykonawcza nie jest uprawniony do dokonywania wiążącej interpretacji przepisów prawa.
Dokonywać tego może jedynie w konkretnym przypadku sąd powszechny.

Marek
Marek
9 marca 2020 15:46

Pulsar prawdopodobnie potrzebuje środków na pokrycie bieżących kosztów działalności i dlatego nie może zwrócić nadpłaty, bo już teraz by zbankrutował. Chcą prawdopodobnie zgromadzić jak najwięcej środków, otrzymać reokompensatę od Państwa, wyprowadzić na lewo środki i ogłoszą upadłość. A my naszych nadpłat nigdy nie zobaczymy. Trochę do zaczyna przypominać Amber Gold. Może nawet można nazwać Pulsar Gold? Teraz urzędy działają równie opieszale wobec PE jak w przypadku AG. A potem wszyscy rządzący będą zdziwieni, że upadło, a zwykli ludzie stracili pieniądze. I będą mówić, że oni przecież wszystko zrobili zgodnie z prawem. A zwykły człowiek znowu będzie jedynym poszkodowanym w całym przekręcie.

Konsekwentny
Konsekwentny
10 marca 2020 11:06
Odpowiedz do:  Marek

Dokładnie tak to dzisiaj wygląda. Rekompensatę mogli już otrzymać, skąd wiesz że nie otrzymali? Do tego sprawcy mają jeszcze oręż przeciwko poszkodowanym w postaci wyłącznika dostaw energii.

I nikt z tym nic nie chce zrobić.

Sowa
Sowa
9 marca 2020 08:40

Szanowni Państwo, również mam łączną kwotę nadpłaty na ponad 10400,00 PLN z terminem płatności 31.12.2020r. Zgodnie z OWU a w szczególności z pkt 9 rozdział 3, nadpłata podlega zaliczeniu na poczet płatności ustalonych na najbliższy okres rozliczeniowy, o ile Odbiorca nie zażąda jej zwrotu. W moim przypadku pomimo prośby zwrotu nadpłaty a następnie prośby o rozliczanie nadpłaty zgodnie z OWU,spółka PULSAR ENERGIA Sp. z o.o. nadal przesyła faktury bieżące oraz ponaglenia strasząc wpisaniem do rejestru dłużników oraz odcięciem energii elektryczne.Pytam się, gdzie w tym wszystkim są organy Państwowe, które pozwalają na takie praktyki?.

Artur
Artur
9 marca 2020 08:24

Opiszę moje doświadczenia z firmą Pulsar: 1. Wystawiali faktury na podstawie uśrednionych danych niewiadomego pochodzenia. Zużycie z takich danych wychodziło dwa razy wyższe niż rzeczywiste. 2. Mimo że dostawca energii (Innogy) dostarczał odczyty, to twierdzili, że nie mają i zawyżali zużycie na fakturze. 3. Aby obniżyć stawkę prądu za 2019 rok trzeba było na własny koszt wysłać pocztą dwa pisma: akceptację i aneks. U żadnego innego sprzedawcy tego nie było. 4. Odpowiadają na reklamacje po ponad 14 dniach. Zgodnie z umową powinna być w takim przypadku uznana. Nawet w takiej sytuacji odpowiadają, że nie uznają. A dlaczego? “Bo nie”. 5. Korekty faktur w związku ze zmianą stawki za 2019 wystawiają (niezgodnie z prawem) z rocznym (!) terminem płatności. Czyli nadpłatę chcą zwrócić za rok. Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam podpisywanie jakichkolwiek umów z tą firmą. Na początku dadzą korzystną stawkę, a potem robią wszystko, żeby na każdym kroku wydoić z Ciebie jak najwięcej pieniędzy. Omijajcie tą firmę szerokim łukiem i odradzajcie wszystkim.

Artur
Artur
6 marca 2020 22:02

Opiszę moje doświadczenia z firmą Pulsar:
1. Wystawiali faktury na podstawie uśrednionych danych niewiadomego pochodzenia. Zużycie z takich danych wychodziło dwa razy wyższe niż rzeczywiste.
2. Mimo że dostawca energii (Innogy) dostarczał odczyty, to twierdzili, że nie mają i zawyżali zużycie.
3. Aby obniżyć stawkę prądu za 2019 rok trzeba było na własny koszt wysłać pocztą dwa pisma: akceptację i aneks. U żadnego innego sprzedawcy tego nie było.
4. Odpowiadają na reklamacje po ponad 14 dniach. Zgodnie z umową powinna być w takim przypadku uznana. Nawet w takiej sytuacji odpowiadają, że nie uznają. A dlaczego? “Bo nie”.
5. Korekty faktur w związku ze zmianą stawki za 2019 wystawiają (niezgodnie z prawem) z rocznym (!) terminem płatności. Czyli nadpłatę chcą zwrócić za rok.

Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam podpisywanie jakichkolwiek umów z tą firmą. Na początku dadzą korzystną stawkę, a potem robią wszystko, żeby na każdym kroku wydoić z Ciebie jak najwięcej pieniędzy.

Omijajcie tą firmę szerokim łukiem i odradzajcie wszystkim.

Adam Kolodziej
Adam Kolodziej
6 marca 2020 20:51

Witam.
Też czuję się OKRADZIONY przez firmę “PULSAR-ZŁODZIEJE”.
Nadpłacone 1500,00zł i nie zamierzają tego oddać.
Moje pytanie:
czy ktoś już próbował na drodze prawnej odzyskać “SKRADZIONE” pieniądze?
Proszę o info
adam.kolodziej@onet.pl

Anna
Anna
4 marca 2020 20:15

Ostrzegam przed firmą Pulsar Energia, która wysyła pisma z działu windykacji, zastraszające odcięciem dostaw energii, pomimo, że z rozliczeń salda wynika że mam u nich nadpłatę do zwrotu, której mi nie zwrócono.
Jakim cudem może być zaległość skoro z salda wynika że jest nadpłata?
Poza tym w 2019 miały być obniżone ceny do poziomu tych z 30.06.18, u mnie skorygowano tyko okres do 5.04.19, zamiast do 31.12.19.

Dawid
Dawid
3 marca 2020 15:21

Czy ktoś już dostał nakaz zapłaty w EPU w sprawie z powództwa PULSAR INVESTMENT S.A. o zapłatę należności z tytułu szacunkowego rozliczenia dostaw energii oraz korekty ceny za 1 MWh?

Lukasz
Lukasz
30 marca 2020 16:05
Odpowiedz do:  Dawid

Tak, dostałem ale nie z EPU tylko z sądu Warszawa Śródmieście.

Hvs
Hvs
11 lutego 2020 12:47

Czy ktoś dostał już od PULSAR ENERGIA zwrot środków, nadpłaty po wystawionych korektach za rok 2019 (zgodnie z ustawą)?

nicoterra33
nicoterra33
12 lutego 2020 16:18
Odpowiedz do:  Hvs

nie zwracają, nadpisują do twojego salda masz nadplate ale nic ci nie przeleją

jak
jak
12 lutego 2020 19:42
Odpowiedz do:  Hvs

Zauważyłeś że na korektach dali sobie termin płatności do 31.12.2020 to następna ściema, ściągneli kase od rządu , a nam na bank nie oddadzą. Co z tego że korekty na 7 tysi, jeszcze muszę to zaksięgować i podatkowo w d dostanę bo na pewno kasy nie oddadzą…

Mg
Mg
8 lutego 2020 11:32

Dołączam się do pytania? Czy wiadomo co z ich odwołaniem się i odebraniem koncesji przez URE?

nicoterra
nicoterra
21 stycznia 2020 19:16

czy wiadomo już kiedy odbedzie sie proces sądowy pulsara?

Konsekwentny
Konsekwentny
26 listopada 2019 22:41

Już ponad 2 miesiące zwlekają z wypełnieniem obowiązku ustawowego dostosowania stawek markując działania. Każdemu klientowi indywidualnemu proponuję zgłaszać wniosek o korekty wszystkich faktur na podstawie art. 6a ustawy o zmianie ustawy o podatku akcyzowym, a jak po 7 dniach nie skoryguja to o ukaranie do URE na podstawie ar. 18 z tytułu braku zmiany stawek (do 5% przychodu) oraz braku korekt faktur w terminie (500 zł. za każdą FV).

jak
jak
26 listopada 2019 12:15

Mówiłem że to przekręt. My tak mieliśmy w zeszłym roku, dwa razy odcieli prąd. Niestety zapłaciliśmy. Dzięki Bogu umowa kończy nam się z końcem roku. A i jeszcze nota księgowa 4tys za nieopłacanie tych faktur w terminie.

T.
T.
26 listopada 2019 11:04

Wystawiają faktury korygujący do faktur korygujących z 2018 r

Zmieniają cenę bez informacji o zmianie i grożą wyłączeniem prądy za wystawione faktury z datą wsteczną.

Cyrk na kółkach.

A.
A.
25 listopada 2019 16:46

UWAGA:
Wystawiają faktury ze wsteczną datą ! Informacja z systemu (23.11.2019) o wystawieniu nowej faktury, która ma datę 01.10.2019 z terminem płatności na 08.10.2019 !!!
Od razu monit o wyłączenie prądu !

T.
T.
25 listopada 2019 10:43

25.11.2019 dostaliśmy korekty na 2018 rok na dostawę prądu od Firmy Pulsar.
Z nieznanego nam powodu skorygowali nam cenę za kWh z 0,239zł na 0,279zł oraz po podwyżce z 0,5594zł na 0,5994zł.
Oczywiście bez żadnego wcześniejszego pisma.
Najlepsze jest to, że wpisali datę wystawienia faktur na 1.10.2019 z płatnością do 8.10.2019 (wysłane mailem 25.11.2019).
To jest kpina.

Marek
Marek
6 listopada 2019 16:50

najgorsza firma jaka tylko może być, omijajcie szerokim łukiem. Nieuzasadnione podwyżki o 300%, korekty do korekt, jeden wielki syf, próby wyłudzenia, zawyżanie odczytów itp itd… żenada a nie firma

Daniel
Daniel
4 listopada 2019 07:46

Podwyżki były wszędzie nie tylko w Pulsar Energia, więc bez przesady. Dla mnie PE jest ok.

MG
MG
29 listopada 2019 12:42
Odpowiedz do:  Daniel

podwyzek nie było Pulsar sam zrobił sobie podwyzke- mieliśmy zamrozone ceny- chcemy sprawiedliwosci- pozew zbiorowy!!!- jestem za

Andrzej
Andrzej
29 października 2019 08:30

Pulsar wystawił o 500 kwh zawyżoną fakturę. Wg odczytów innogy zużycie było 500kwh mniejsze. Straszy monitami i sądem. Co mam z tym robić ? Pisać do URE, iść na policje ? Przecież to jakieś wymuszenie jest

kwietnik
kwietnik
22 listopada 2019 17:29
Odpowiedz do:  Andrzej

To faktycznie oszuści. Niestety pozostaje tylko sąd. W moim przypadku Sąd zabezpieczył sporne kwoty na czas trwania czynności procesowych. Pulsarowi płacę tylko tyle ile wynika z umowy, a sprawa w sądzie jest oczywista do wygrania. Zresztą do czasu zakończenia procesu Pulsara już pewnie dawno nie będzie. Typowa firma wydmuszka……..

A.
A.
25 listopada 2019 16:47
Odpowiedz do:  kwietnik

czy mogę prosić o kontakt ? chciałbym się poradzić

Artur
Artur
6 marca 2020 21:51
Odpowiedz do:  Andrzej

Miałem tak samo. Wymyślili sobie jakieś zestawienie na podstawie którego wystawiali faktury. Oczywiście to zestawienie nie miało nic wspólnego z rzeczywistym zużyciem.

Maria
Maria
27 października 2019 21:47

Ja jestem bardzo zadowolona z usług Pulsar Energii. Ceny mają konkurencyjne. Zawsze się można do nich dodzwonić i jeśli ma się jakiś problem, to szybko pomogą.

jak
jak
28 października 2019 12:11
Odpowiedz do:  Maria

Szczególnie konkurencyjne stają się po 300% podwyżce pomimo gwarancji ceny! Oj trolu ,jak ja się cieszę że uwalniam się od oszustów. Oszust zawsze będzie oszustem i nigdy nie wiadomo na co jeszcze wpadnie. Pzdr pracowników firmy – tyle ofert pracy a Wy chcecie u nich pracować. Widocznie standardy i uczciwość firmy zbieżne są z Waszymi!!!

jak
jak
26 października 2019 10:39

Też chcieli odciąć.Ja zapłaciłem tą cholerna notę, umowa nam się kończy z końcem roku. Dostałem potwierdzenie jej rozwiązania i marzę o tym żeby się od oszustów uwolnić i zapomnieć. A to co zapłaciłem…no cóż nauczka na przyszłość.

Marta Z
Marta Z
25 października 2019 13:24

Solidna firma, łatwo było przenieść do nich moje rachunki za prąd.

Mari
Mari
18 września 2019 13:47

Otrzymał już ktoś rozliczenie wg cennika z 2018 roku?

jak
jak
20 września 2019 07:40
Odpowiedz do:  Mari

Tak dostaliśmy, zastanawiam się co t za przekręt następny. Na propozycję cen przystaliśmy , czekamy. Wcześniej otrzymaliśmy not e księgową na 4tys za nieopłacane faktury w terminie. Jest ustawa o kosztach windykacji która teoretycznie pozwala wierzycielom zażądać 40 euro za każdą fakturę codo której wszczęli proces windykacji. Prawnik twierdzi że przy sprawie sądowej przegraliby , ale oni mają bat w postaci odcięcia energii. Oczywiście pisaliśmy reklamacje (o dziwo zaczęli odpowiadać na nie) . Nie mogą odciąć energii za należności nie związane z dostawą jej więc…nasze wpłaty za faktury za prąd pomimo dokładnego tytułu przelewu, księgowali na poczet tej noty. Taką umowę podpisaliśmy 🙂 Dziś będą panowie z PGE odcinać prąd – chyba że pulsar blefuje. Zobaczymy. Przekręt wg nas był budowany od samego początku, a z oszustami jest tak że nie wiadomo co nas jeszcze spotka, oni mogą wszystko aczkolwiek…ostatnio zmienili postępowanie np odpowiadając na reklamacje. Wcześniej tak łaskawi nie byli.

gwincik
gwincik
9 października 2019 16:02
Odpowiedz do:  jak

Mam tożsamą sytuację, czy odłączyli Panu prąd, ktoś coś wie kiedy zapadnie decyzja w sprawie cofnięcia koncesji, czy Ootrzymał już ktoś rozliczenie wg cennika z 2018 roku?

jak
jak
10 października 2019 20:44
Odpowiedz do:  gwincik

Teoretycznie mogli odciąć przed dwoma tygodniami – wtedy minęło 30 dni. Nie odłączyli – wczoraj napisali że wysłali już wniosek do osd…prąd jeszcze mamy. Albo blefują i chcą zastraszyć i szukają jeleni albo…odetną 🙂

gwincik
gwincik
22 października 2019 21:36
Odpowiedz do:  jak

Otrzymałem informację z dystrybucji że wpłynął do nich wniosek. Ktoś ma jaką radę jak obronić się przed wyłączeniem? Oczywiście faktury za prąd opłacone ale wszystko rozliczone z notą obciążeniową.

herr
herr
24 października 2019 20:53
Odpowiedz do:  jak

Nie ma takiej ustawy, która pozwala zażądać 40 euro za każdą fakturę. “W uzasadnieniu projektu ustawy z dnia 9 października 2015 r. o zmianie ustawy o terminach zapłaty w transakcjach handlowych ustawy – Kodeks cywilny oraz niektórych innych ustaw (Dz. U.2015.1830) zgodnie z którym “w art. 10 ust. 1 ustawy wyraźnie zostanie wskazane, że równowartość kwoty 40euro przysługująca wierzycielowi z tytułu rekompensaty za koszty odzyskiwania należności może być naliczana od transakcji handlowej. Wierzycielowi zatem przysługiwać będzie jedno roszczenie o równowartości 40 euro w odniesieniu do jednej umowy, niezależnie od liczby wystawionych w jej ramach faktur.” Czyli jak ktoś otrzymał więcej niż jedno roszczenie w kwocie 40euro dla jednej umowy jest to niezgodne z prawem. Pulsar został już o tym poinformowany i oczywiście nie mają zamiaru od tego odstąpić, dlatego złożyłem zawiadomienie do prokuratury.

nicoterra
nicoterra
18 września 2019 10:51

odwolali sie od decyzji, czekamy na sprawe w sądzie

Tomek
Tomek
16 września 2019 17:19

Witam . Czy ktoś wie jak zakończyło się ta przepychanka z koncesją ?

Konsekwentny
Konsekwentny
18 września 2019 20:13
Odpowiedz do:  Tomek

Odwołali się, więc grają na czas. Ale jako jedna z niewielu firm cennika nie dostosowali do kwot z 30 czerwca 2018 czym zlamali przepisy ustawy o zmianie ustawy o podatku akcyzowym.

Jerzy
Jerzy
27 sierpnia 2019 09:53

Ja sobie chwalę tę firmę. Wszystko jest w porządku.

kwietnik
kwietnik
4 września 2019 16:28
Odpowiedz do:  Jerzy

To jeszcze Pan Jerzy nie dostał podwyżki 150% z wyrównaniem wstecz do pół roku widocznie 🙂 Ewentualnie jest pracownikiem Pulsara….

Ola
Ola
20 października 2019 18:46
Odpowiedz do:  kwietnik

Przecież podwyżka cen energii dotyczy wszystkich, nie tylko Pulsar Energia

kwietnik
kwietnik
23 listopada 2019 07:36
Odpowiedz do:  Ola

Podwyżki owszem. Ale nie w nieracjonalnej wysokości, prawie dwukrotnie wyższej niż ceny rynkowe jak to ma miejsce w Pulsarze.

Zresztą, co tu dużo mówić, Pulsar i tak straci koncesję jak decyzja URE się uprawomocni. Oczywiście zakładam że właściciele założą kolejną firmę “krzak” żeby doić kolejnych naiwnych. Dziki kraj…

Red Code
Red Code
7 sierpnia 2019 10:23

Witam,
Pulsar to faktycznie miła obsługa do czasu pierwszych problemów. Dla Mnie PULSAR jest firmą naciągającą, w ubiegłym roku podwyższyli ceny prądu o 120% wystawiając też faktury wsteczne o pół roku!!! W momencie kiedy chciałem wypowiedzieć umowę za nieprawną podwyżkę zasugerowali wypowiedzenie umowy oraz cofnięto również moją skargę jako niedorzeczną. W momencie wypowiedzenia naliczona na mnie karę ok 1000zł oraz jakieś koszty dochodzenia należności w wysokości ponad 4tys. jesteśmy na etapie sporu przed sądowego. OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TĄ FIRMĄ.

Borys
Borys
8 sierpnia 2019 09:41
Odpowiedz do:  Red Code

czy miał Pan umowę na firmę czy zwyczajne gospodarstwo domowe ?

Krzysztof
Krzysztof
17 lipca 2019 15:54

Do 27 lipca należy do sprzedawców energii wysłać oświadczenie odbiorcy energii elektrycznej by uniknąć podwyżki lub powrót do ceny z 30 czerwca 2018 .r.
Proponuje wszystkim kto tego nie robiła by się zabezpieczyć po tym terminie nic nie zrobicie.

nicoterra
nicoterra
24 lipca 2019 10:12
Odpowiedz do:  Krzysztof

jakie oswiadczenie? mozna prosic o tresc?

gru
gru
26 lipca 2019 10:00
Odpowiedz do:  nicoterra

dzwoń do swojego dostawcy energii, aby zasięgnąć informacji. Tauron wydłużył termin składania dokumentu do 31.7.19. Sprawdź czy się kwalifikujesz (podmioty uprawnione na końcu ośiadczenia)
poniżej link
enea.pl/ustawa-firma/oswiadczenie-odbiorcy-koncowego.pdf

Konsekwentny
Konsekwentny
16 lipca 2019 07:50

Jak zmieniono wysokość akcyzy to spółka kilka miesięcy analizowała jedno zdanie i w pewnym momencie zmieniła opis na FV bez korekty poprzednich i oczywiście jak to pulsar bez przeliczenia ceny bo byłoby to na korzyść klienta, a jak dostali negatywna decyzje to się szybciutko wyrobili w terminie, kilkanaście dni i zrobione.

me
me
12 lipca 2019 21:58

Czy ktoś reklamował sposób naliczania opłaty handlowej przez Pulsar u nich lub do któregoś urzędu ochrony praw?
W umowie jest podane że opłata handlowa jest naliczana według stawki co okres rozliczeniowy.
Tymczasem Pulsar dolicza sobie opłatę handlową do każdej faktury a tych faktur potrafi wystawiać po 3-5 na każdy okres rozliczeniowy. Najpierw przysyłają prognozę z doliczoną opłatą handlową następnie po kilku dniach przysyłają rozliczenie właściwe z kolejny raz doliczoną dopłatą następnie aby wyciągnąć więcej kasy przysyłają korektę i dalej korektę do korekty itd… na każdej korekcie doliczają sobie opłatę handlową !

Czy inni operatorzy też stosują ten trik kilkukrotnego naliczania opłaty handlowej pomimo że w umowie jest zapis że jest naliczana za okres rozliczeniowy a nie od ilości faktur?

nicoterra
nicoterra
11 lipca 2019 09:32

Oświadczenie Spółki, dotyczące Informacji Prezesa URE (nr 42/2019) w sprawie podjętych działań mających na celu ochronę uzasadnionych interesów odbiorców

Działając w imieniu Pulsar Energia sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie („Spółka”), w związku z informacją podaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki („Organ”) w przedmiocie wydania w dniu 20 maja br. (doręczoną do Spółki w dniu 24 czerwca br.) decyzji Organu w sprawie cofnięcia koncesji na obrót energią elektryczną, Spółka oświadcza, że:
1) wydana decyzja Organu jest nieprawomocna i do czasu uzyskania tego waloru, nie wywołuje wobec Spółki skutków w postaci utraty możliwości prowadzenia działalności przez Spółkę,
2) Spółka w dniu 8 lipca 2019 r. wniosła odwołanie do właściwego Sądu od przedmiotowej decyzji.

Spółka informuje ponadto, że do czasu wydania przez właściwy Sąd orzeczenia w sprawie odwołania, będzie w dalszym ciągu realizować umowy zawarte ze swoimi kontrahentami i prowadzić dotychczasową działalność w zakresie obrotu energią elektryczną.

Zarząd Pulsar Energia

Szym
Szym
1 lipca 2019 13:07

Czy można bez konsekwencji wypowiedzieć im umowę skoro stracili koncesję?

jak
jak
4 lipca 2019 23:53
Odpowiedz do:  Szym

Dzwoniłem do URE , odwołali się więc nadal koncesję mają dopóki sąd nie rozpatrzy odwołania. Ogólnie firmy mają przer… bo pulsar ma nas poinformować o licencji i taryfie rezerwowej, brak słów.

Borys
Borys
28 czerwca 2019 18:00

Czy mogę teraz wypowiadać umowę czy muszę czekać na wyrok po odwołaniu się Pulsar ?

M
M
1 lipca 2019 20:09
Odpowiedz do:  Borys

Nawet nie musisz wypowiadac – idz do innego sprzedawcy i podpisz z nim umowe.

Krzysztof
Krzysztof
28 czerwca 2019 08:22

Pulsar energia ma cofnieta licencję wiec problem chyba się rozwiazal

dede10
dede10
27 czerwca 2019 19:28

Nareszcie, URE zabrał im koncesję!!! Już niedługo się z nimi pomęczymy…

gru
gru
27 czerwca 2019 17:01

tymczasem…
biznesalert.pl/pulsar-energia-stracila-koncesje-na-obrot-energia/