Pulsar Energia – prąd dla domu i firmy

Pulsar Energia – elastyczna oferta przygotowana przez profesjonalistów

Pulsar Energia to nowoczesny i niezależny sprzedawca energii elektrycznej. Swoją ofertę kieruje do odbiorców na terenie całego kraju: gospodarstw domowych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, rolników, firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, dużych odbiorców przemysłowych, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych oraz instytucji publicznych. Oferuje szereg innowacyjnych rozwiązań dla swoich klientów, indywidualne podejście, a także pełne wsparcie ekspertów na każdym etapie współpracy.

Pulsar Energia

Prąd dla domu Prąd dla firmy Gaz dla domu Gaz dla firmy

Sprzedawca prądu dla gospodarstw domowych i firm

Pulsar Energia to nowy sprzedawca prądu na naszym rynku. Firma obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Jakie oferty sprzedawca przygotował dla poszczególnych grup odbiorców? O tym poniżej.

Klient biznesowy – taryfa A, B, C

Pulsar Energia przygotowała pełną i elastyczną ofertę produktową energii elektrycznej dla klientów biznesowych w taryfach C, B i A dla małych, średnich i dużych firm. Większym odbiorcom energii elektrycznej oferuje indywidualnie negocjowane stawki za MWh z gwarancją stałej ceny, dopasowane do specyfiki prowadzonej działalności oraz profilu zużycia. Warunki umów są proste, czytelne i przejrzyste. Ponadto odbiorcy biznesowi mogą skorzystać z kompleksowej oferty specjalnie przygotowanych zestawów instalacji fotowoltaicznych z montażem, bazujących na komponentach renomowanych europejskich producentów.

Gospodarstwa domowe – taryfa G

Oferta produktowa Pulsar Energia dla odbiorców z grup taryfowych G została przygotowana z niezwykłą starannością i dostosowana do indywidualnych wymagań gospodarstw domowych. W ramach ofert dla domu sprzedawca proponuje produkty z: gwarancją niskiej ceny, gwarancją ochrony przed podwyżkami w całym okresie trwania umowy oraz opcją jednorazowego obniżenia stawek w trakcie trwania umowy. Klienci w taryfach G mogą wybierać oferty na czas nieokreślony lub indywidualnie dostosowywać długość obowiązywania gwarancji ceny – nawet na 4 lata. Nowością na polskim rynku są produkty dedykowane dla dużych rodzin oraz seniorów, oferujące znaczne oszczędności na rachunkach za prąd.

Jeśli chcecie sprawdzić, jak prezentuje się oferta firmy Pulsar Energia, to zajrzyjcie do naszej porównywarki!

Podstawowe informacje o firmie

Pulsar Energia prowadzi sprzedaż energii elektrycznej na terenie całego kraju. To stabilny i godny zaufania sprzedawca posiadający szeroką, własną sieć handlową, własne contact center oraz sieć sprzedaży partnerskiej.

W tym roku spółka wprowadziła również do swojej oferty produkt Energia ze Słońca, proponując klientom indywidualnym, rolnikom, wspólnotom religijnym oraz klientom biznesowym kompleksowe usługi związane z zakupem i montażem instalacji fotowoltaicznych.

Swoją pozycję rynkową Pulsar Energia buduje w oparciu o pozytywne relacje z otoczeniem, a także wiedzę i umiejętności całego zespołu, dzięki czemu oferowane przez Pulsar produkty są atrakcyjne i przejrzyste, a obsługa fachowa i rzetelna.

Opinie o Pulsar Energia

  1. Szanowna Pani,

    Biuro Obsługi Klienta Pulsar Energia Sp. z o.o. jest do dyspozycji we wszystkie dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00.

    Można się z nami skontaktować również pisząc na adres: bok@pulsarenergia.pl, a także dzwoniąc pod numer telefonu: +48222996467

    Zapraszamy do kontaktu!

  2. bardzo szybka odpowiedź na zapytanie w sprawie oferty , za co wielki plus . Oceniam na „5” Szybko zajęli się i moją firmą i domem bez zbędnych formalności

  3. Miła i fachowa obsługa. W umowie nie ma żadnych niejasności. Jestem zadowolony ze zmiany sprzedawcy na Pulsar. Sporo niższe rachunki.

  4. Zaufalam mimo iz nie byli dobrze znani.
    Musza miec swietnych handlowocw. Pan na ktorego trafilam od samego poczatku do samego konca przypilnowal tematu tak aby zmiana sprzedawcy przebiegla poprawnie. Bardzo milo. Pozdrawiam i dziekuje !

  5. Mają świetną ofertę dla domu, Apollo 6, polecam wszystkim tym, którzy wiedzą czego chcą, wg mnie najtańsza oferta energii elektrycznej na rynku, zwłaszcza teraz, gdy ceny prądu rosną. Konkret!

  6. Bardzo korzystna oferta na prąd, taryfa C21, profesjonalnie i sprawnie. Dziękuję Panie Marku.
    Polecam także ofertę Pulsar Energia na elektrownie fotowoltaiczne. Niska cena i pełna informacja o zwrocie z inwestycji.

  7. Bardzo niekorzystne warunki sprzedaży prądu… Rachunek z taurona 179zl łącznie z opłatą dystrybucji, rachunek z pulsar energia 154zl… + opłata dystrybucji tauron 50zl raz na 2 miesiące czyli zostałem oszukany… 🙂 to się nie opłaca i nie polecam tej [***] firmy.

    Komentarz edytowany przez redakcję.

    • Dzień dobry,

      Panie Stefanie, pytanie jeszcze tylko, jakie okresy Pan zestawia. I czy rachunku są wystawiane na podstawie prognoz czy rzeczywistego zużycia. Dopiero dysponując takimi informacjami można jednoznacznie ocenić zmianę sprzedawcę prądu.

      Pozdrawiam,
      Barbara
      zespół enerad.pl

    • Dzień dobry,

      Bez konkretnych danych nie mamy możliwości odniesienia się do Pana komentarza. Prosimy o kontakt telefoniczny do naszych doradców Klienta pod numer 222992987, chętnie przeanalizujemy otrzymane przez Pana faktury za dystrybucję i za sprzedaż oraz rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

      Pozdrawiamy,
      Zespół Pulsar Energia

  8. Chyba sie opłacało, pierwsza faktura na kwote 156zł wystawiona 15.01.2018
    druga faktura 14.03.2018 tez na kwote 156, plus do tego oplata za dystrybucje za miesiac marzec i maj od taurona na kwote 103zł,
    faktury z tamtego roku gdy nalezalem do taurona byly co miesiac po 180zł…

  9. opinie tendencyjne. Zachowanie Pulsar dzisiaj najlepszą wizytówką tej firmy.
    Po wypowiedzianych umowach odbiorcom może zapomnieć o nowych klientach.
    To ostatni rok na naszym rynku. Agonia czy wielki przekręt.

  10. Czy mogę prosić o kontakt z firmami, które są również jak ja ofiarami nieuczciwości firmy Pulsar Energia? Może ktoś ma jakiś pomysł jak spróbować z nimi walczyć? Za okres 4 miesięcy mamy do zapłacenia korekty na kwotę blisko 47 tys. zł. Pomijając fakt zapłaty kary za wypowiedzenie umowy skłaniam się ku temu aby jednak ją zerwać bo nawet po zapłaceniu kary umownej będę miała tańszy prąd w PGE. Zastanawia mnie jednak czy możliwe jest podniesienie ceny wstecz za cztery miesiące a nie od momentu przesłania informacji o podwyżce?

  11. Nie polecam firmy Pulsar, przestrzegam, nie respektują zawartych warunków umów, BOK wyłącznie do wystawiania faktur, żadnych kompetencji co do postanowień umów. Ceny zmieniane bezpodstawnie. OWU do umowy wyłącznie dla sprzedawcy, żadnych praw dla konsumenta.

  12. Uwaga: zapis w OWU (par. 2 ust. 7) dla biznesu umożliwia zmianę ceny, nawet wstecz, co firma wykorzystuje. Odbiorcy otrzymują pisma z propozycją znacznej podwyżki cen (nawet ponad 130 PLN/MWh, liczonej wstecz). Niestety podpisali takie OWU i wybrali tanią energię.. bez gwarancji ceny, mimo, że miała być z gwarancją.

    • Taka podwyżka jaką zrobił Pulsar jest niezgodna z umową i innymi przepisami.
      Jeżeli nie przedstawią kalkulacji i nie zaproponują właściwej rozsądnej ceny. Należy kierować sprawę do sądu.

  13. Mam pytanie do specjalistów z enerad i pulsar, dlaczego tak chętnie odpowiadali wszystkim do lutego 2018, a teraz nabrali „wody w usta” odkąd firma zaczęła przesyłać wyższe faktury. Ostatnie opinie zgodne z prawdą, firma coś „kombinuje”.

    • Dzień dobry,

      nadal bardzo chętnie odpowiadamy, ale w tym przypadku mamy trochę ograniczone kompetencje. Na razie przyglądamy się sprawie i jesteśmy w kontakcie ze sprzedawcą. Najprawdopodobniej w najbliższych dniach pojawi się nasz artykuł w tym temacie. Zachęcamy do śledzenia aktualności.

      Pozdrawiam serdecznie
      Agnieszka
      enerad.pl

  14. Też jesteśmy klientem firmy Pulsar. Podnieśli nam opłatę wstecz za 4 miesiące. Do zapłaty prawie 190 tys. zł. Zastanawiamy się czy nie oddać sprawy do sądu. Czy ktoś mądry może powiedzieć czy mają do tego prawo? Czy jest sens z nimi walczyć? Jest jakaś szansa na wygraną?

  15. Ponawiam prośbę o kontakt z firmami oszukanymi przez Pulsar Uważam, że nad postanowieniami OWU przewagę ma zapis w umowie a tam wyraźnie jest zapisana „gwarancja ceny”. Czy enerad.pl nie mogłoby w końcu wypowiedzieć się na ten temat? Dlaczego nadal się tylko „przyglądają sprawie” jak wyraziła się Pani Agnieszka?

    • Dzień dobry,

      Pani Beato, przyglądamy się sprawie, gdyż nie jesteśmy organem, który mógłby podjąć interwencję. Obecnie przygotowujemy artykuł w związku z zaistniałą sytuacją i mam nadzieję, że będziemy mogli go opublikować w ciągu najbliższych dni.

      Pozdrawiam
      Agnieszka
      enerad.pl

  16. Dostaliśmy wezwanie do zapłaty. Straszą nas odcięciem dostaw prądu, natychmiastowym zerwaniem umowy i wpisaniem do Biura Informacji Gospodarczej w przypadku gdy nie zapłacimy. Oddaliśmy sprawę do prawnika. Czekamy na informację na co możemy liczyć w przypadku skierowania sprawy do sądu.

  17. Jestem zadowolony ze współpracy z tą firmą. Zdecydowałem się na baterie fotowoltaiczne, dzięki którym płacę mniej zmniejszają one koszty energii elektrycznej oczywiście wtedy kiedy ilość wyprodukowanej energii całkowicie pokrywa zapotrzebowanie na nią.

  18. Trzeba kierować sprawę do sądu o nienależyte wykonanie umowy. Czym więcej firm to zrobi tym lepiej.
    Zapisy z koncesji:
    Koncesjonariusz jest obowiązany do zapewnienia wysokiej jakości świadczonych
    usług, niezawodności zaopatrzenia w energię elektryczną, przy zachowaniu zasady
    najniższych możliwych kosztów
    Koncesjonariusz jest obowiązany do przestrzegania chronionych prawem interesów
    odbiorców, w tym poprzez udzielanie odbiorcom końcowym pełnych, rzetelnych
    i wyczerpujących informacji dotyczących ich uprawnień i obowiązków.
    Koncesjonariusz nie może stosować praktyk powodujących wprowadzenie odbiorcóww błąd co do ich uprawnień lub obowiązków. W szczególności postanowienia umów
    zawieranych z odbiorcami powinny być czytelne i zrozumiałe,

  19. Fakt. Oszusci! Jedni i drudzy! (TAURON)
    z pulsara otrzymuje faktury co 2 miesiace na kwote 156zł
    a z taurona za okres od stycznia do konca czerwca na kwote 800zł!!!

    Wy złodzieje nie daruje wam!!!

  20. Dobrze współpracuje mi się z firmą Pulsar Energia, mamy podpisaną z nimi umowę z pakietem dla firm i korzystamy z paneli fotowoltaicznych. Długi czas gwarancji, mają serwis w cenie, sprawdzone firmy Europejskie, z którymi współpracują. Firma daje usługi wysokiej jakości nie mam zażaleń 😉

  21. Chcę zmienić Fortum na Pulsar jako klient indywidulany.

    Czy to dobra decyzja?

    Bo to co tu piszecnie źle o nich świadczy ….

  22. Uciekaj jak najdalej od takich spółek jak Pulsar, która jest spółką niewiarygodną. Umowy mają tak skonstruowane aby klient ostatecznie zapłacił jak najwięcej. Podnoszą ceny tak jak im się podoba bez podania uzasadnienia.

  23. Chciałam zmienić dostawcę na tańszego, oczywiście przez pierwsze pół roku rachunki dużo niższe, a potem nagle podwyżka za kw prawie trzykrotnie w górę. Konsultant powiedział że te niskie ceny jakie mi zaproponował są do końca umowy czyli na 4 lata. Pisalam do nich emaila odpowiedz prawie po miiesiacu. Okazało się inaczej…. muszę udać się z tym do prawnika, nie zamierzam płacić za prąd drożej niż u poprzedniego dostawcy… ZOSTAŁAM OSZUKANA…… Nie polecam. Nie

    • W takim razie równiez muszę udać się do prawnika bo mi powiedzieli to samo co z tego że prąd poszedł w górę jak mam gwarancję ceny na umowie?

  24. Zero problemu z kontaktem z firmą, wszystko w czasie realnym, nikt nie odsyła nie ma opóźnień ;). Rzetelny dostawca 🙂 Z tego co wiem to w firmie też są naszym dostawcą prądu, a dodatkowo ja biorę od nich kolektory słoneczne do domu 😉 Montaż w cenie, serwisy też. Bardzo na tak!

  25. Uwaga! Dokonują rozliczenia energii elektrycznej zawyżając zużycie bez podania stanów licznika. Są po prostu nieuczciwi. Ynnogy Operator przekazał Pulsarowi stany licznika, ale ten ich nie podaje w rozliczeniu! Dodatkowo „ściemniają” podając w rozliczeniu fikcyjne szacunkowe miesięczne zużycia!? Próba wyjaśnienia – to ignorancja i bezczelność!!! Do kogo należy się z tym zwrócić: Rzecznik Praw Klienta, Prokuratura..? Zdecydowanie nie polecam!

  26. Oszuści, podnoszą ceny wstecz i powołują się na zapisy w ogólnych warunkach. Nie dajcie się naciągnąć trzeba iść do prawnika i zapłacicie po takich cenach jakie macie w umowie a nie po podwyżkach i to wstecz, skandal

Odpowiedz na „MarAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *