Zielona energia

  • Każdy nasz klient decydując się na ofertę Zielona Energia wybiera energię pochodzącą w całości z odnawialnych źródeł (OZE), których zasoby naturalne pomimo stałego używania powstają na nowo (są to woda, promienie słoneczne, opady, pływy morskie, fale morskie i geotermia). Ten bardzo prosty sposób na wsparcie ochrony środowiska oferowany jest w ramach cennika Green.

>>Oszczędzaj energię w Firmie Skontaktuj się z nami!

Czym są gwarancje pochodzenia energii?

Gwarancje pochodzenia energii pozwalają zidentyfikować jej źródła. Posiadając taką dokumentację, wystawioną przez wytwórców odnawialnych źródeł, Klient może rozpoznać energię, która ma status ekologicznej, czyli przyjaznej środowisku.

Warto tu zaznaczyć, że również duże, międzynarodowe firmy dokumentują pochodzenie swojej zielonej energii za pomocą gwarancji pochodzenia. Ma to miejsce kiedy same nie mają możliwości instalacji własnego źródła energii lub gdy jest ono niewystarczające do ich potrzeb. Informacje o gwarancjach pochodzenia można znaleźć w raportach takich firm jak m.in. H&M, IKEA, czy też McDonald’s.

Zielona Energia – jakie korzyści dla Twojej firmy?

Zielona energia jest ofertą skierowaną do wszystkich klientów mających postawę ekologiczną i aktywnie ją promujących. Również skorzystać z niej mogą osoby, których biznes opiera się na współpracy z firmami, wymagającymi w ramach “dobrych praktyk “ od firm współpracujących z nimi ekologicznego źródła energii lub też ekologicznej postawy (przykładem mogą być firmy współpracujące z Jeronimo Martins, czyli właściciela sklepów Biedronka i sieci drogerii Hebe).

Co może zyskać Twoja firma korzystając z oferty Zielona Energia? Jest to przede wszystkim:

  • wzrost jej prestiżu, jako firmy dbającej o środowisko naturalne,
  • przychylność firm i klientów, zwracających dużą uwagę na ekologię,
  • natomiast dla wszystkich ubiegających się o dotacje unijne oferta ta na pewno poprawi odbiór firmy, poprzez odznaczenie jej jako odpowiedzialnej społecznie.

Wśród dodatkowych korzyści z Zielonej Energii można wymienić m.in. otrzymanie dodatkowych materiałów marketingowych dla promowania źródła pochodzenia energii w firmie. Jak również certyfikatu pozwalającego na legitymowanie się przed swoimi partnerami o pochodzeniu energii.