Złoty Laur Konsumenta 2023 dla pomp ciepła KENSOL
Kensol to polska firma z Grupy KENO, specjalizująca się w produkcji pomp ciepła i modułów fotowoltaicznych. Ostatnio zdobyła ona prestiżowe wyróżnienie, jakim jest Złoty Laur Konsumenta 2023. Nagroda symbolizuje zaufanie i popularność marki oraz jest wyrazem uznania dla jakości produktów w ofercie producenta. Organizatorem konkursu jest Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji. Laureaci są wybierani na podstawie wyników badań i ankiet. Uczestnicy ankiety mogą oddać jeden głos w każdej z dostępnych kategorii. Ankiety są umieszczone na różnych portalach internetowych: branżowych, tematycznych i informacyjno-społecznościowych.

Charakterystyka produktów Kensol
Pompy ciepła Kensol dostępne są w zakresie mocy maksymalnej wynoszącej od 6 do 17 kW. W ofercie znajdującej się na stronie internetowej producenta, znaleźć można obecnie takie modele pomp ciepła, jak: KTM 6 kW, KTM 10 kW, KTM 14 kW i KTM 17 KW. Ich poziom mocy akustycznej to kolejno: <53, <55, <57 i <58 dB (a). Tym co wyróżnia pompy ciepła Kensol, jest z pewnością wysokiej jakości sprężarką Panasonic DC Twin Rotary wyposażona są w system EVI (pozwala on uzyskiwać zwiększone ciśnienie czynnika na wyjściu ze sprężarki). Pompy ciepła Kensol to także:
- wysoka sprawność SCOP 4,60;
- niski pobór prądu – klasa energetyczna A+++ (W35);
- ekologiczny czynnik chłodniczy R-32, zapewniający jej płynną i bezproblemową pracę w szerokim zakresie temperatury, od -30 do 48°C;
- maksymalna temperatura wody na wyjściu 65°C;
- nowoczesny design;
- mobilna aplikacja do sterowania urządzeniem.
Ponadto wszystkie pompy ciepła Kensol zostały objęte pięcioletnią gwarancją. Ich jakość została potwierdzona certyfikatem TÜV.
Silna pozycja na rynku
Laur Konsumenta/Klienta jest przyznawany w ramach plebiscytu organizowanego od kilkunastu lat, wyróżniającego produkty i usługi cieszące się popularnością na rynku. Laur jest odzwierciedleniem preferencji konsumenckich i formą rekomendacji dla firm cieszących się największym zaufaniem wśród klientów. Ostateczna kolejność, w każdej z kategorii produktowej, jest determinowana przez liczbę głosów konsumentów.
W ramach konkursu firmy mogą liczyć na godła: złote, srebrne lub brązowe. Godła są dowodem na to, jak konsumenci postrzegają dany produkt lub firmę pod względem jakości, innowacyjności oraz tego jaki jest ich emocjonalny związek z marką.
Może Cię również zainteresować
Sinovoltaics ostrzega: fotowoltaika w Europie pod presją zmian
Sinovoltaics opublikowało najnowszą wersję mapy łańcucha dostaw modułów fotowoltaicznych w Europie, Turcji, Egipcie i Kazachstanie. Choć dodano kilku nowych producentów, raport wskazuje także na falę zamknięć zakładów i bankructw. Obecna zdolność produkcyjna regionu to 21 GW modułów, 3,2 GW ogniw i 1,5 GW wlewków krzemowych
Bruksela naciska: 44 koncerny paliwowe mają składować CO2 do 2030 r.
Komisja Europejska zaapelowała do 44 firm naftowo-gazowych o udział w realizacji wspólnego celu Unii Europejskiej – składowania co najmniej 50 mln ton CO2 rocznie do 2030 roku. Firmy mają uczestniczyć w projekcie proporcjonalnie do swojej produkcji ropy i gazu z lat 2020–2023.
Straty tysięcy złotych. Fotowoltaika w Wielkopolsce blokowana częściej niż w innych regionach
Radio Poznań informuje, że wielkopolscy producenci energii słonecznej skarżą się na dyskryminację. Ich farmy są wyłączane znacznie częściej niż w innych regionach. Rekompensaty za utracone zyski sięgają zaledwie 10 procent.
Hithium wprowadza system ∞Power 6,25MWh dla Europy i rozpoczyna produkcję lokalną
Hithium podczas targów The smarter E Europe 2025 w Monachium zaprezentowało nowy system magazynowania energii ∞Power 6,25MWh 2h/4h w wersji dostosowanej do rynku europejskiego. System wyróżnia się m.in. wysokim poziomem bezpieczeństwa, elastycznością i odpornością na trudne warunki środowiskowe. Firma podpisała również porozumienie z hiszpańską spółką GCRPV, wspierając lokalizację produkcji na kontynencie.
Hyundai i lotnisko Incheon wprowadzają roboty ładujące EV – AI przyspiesza rozwój smart infrastruktury
Hyundai Motor Group oraz Incheon International Airport Corporation ogłosiły strategiczne partnerstwo na rzecz wdrożenia robotów do automatycznego ładowania pojazdów elektrycznych (ACR) wspieranych przez sztuczną inteligencję. Projekt pilotażowy ruszy na jednym z najnowocześniejszych lotnisk Azji, a jego celem jest zwiększenie wygody, bezpieczeństwa i efektywności ładowania aut elektrycznych.
Staże i nowe kierunki: AGH wspiera rozwój polskiego atomu
Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie dołącza do rządowego programu na rzecz rozwoju kompetencji w energetyce jądrowej. Inicjatywa Ministerstwa Przemysłu zakłada ścisłą współpracę uczelni technicznych z polskimi przedsiębiorstwami. Program przewiduje zmiany w programach nauczania oraz płatne staże w firmach z sektora jądrowego.
Komentarze