Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w promocji?
Aby skorzystać z promocji, użytkownik powinien kupić pompę ciepła NIBE (objętą preferencyjną ofertą) i zachować dowód zakupu. Pompę ciepła należy kupić między 1 stycznia 2023 r. a 30 listopada br. Z kolei od 1 marca br. do końca listopada tego roku należy zarejestrować się na stronie www.szwedzkapromocja.pl.
Po instalacji i pierwszym uruchomieniu urządzenia przez autoryzowanego serwisanta (instalatora) wszystkie dokumenty – włączając w to kupon potwierdzający przystąpienie do promocji (który klient otrzyma e-mailem), dowód zakupu i protokół pierwszego uruchomienia – należy odesłać w ciągu 14 dni od pierwszego uruchomienia pompy, jednak nie później niż do końca marca przyszłego roku. Dokumenty należy dostarczyć za pośrednictwem formularza rejestracyjnego dostępnego w zakładce „Rejestracja pompy ciepła” na stronie internetowej: www.nibe.pl/serwis.
Gama pomp ciepła objętych promocją
Promocją są objęte różne modele pomp ciepła NIBE, w tym:
- gruntowe, jak NIBE S1255, NIBE S1155, NIBE S1255 PC, NIBE S1155 PC, NIBE F1226, NIBE F1126, NIBE F1245, NIBE F1145, NIBE F1245 PC, NIBE F1145 PC;
- powietrzne, jak NIBE SPLIT, NIBE S2125, NIBE F2120, NIBE F2040;
- wentylacyjne, jak NIBE F370, NIBE F470, NIBE F730, NIBE F750.
W razie potrzeby firma oferuje klientom doradztwo w zakresie wyboru urządzenia w celu dostosowania zakupu do potrzeb użytkownika, w tym uzyskanie optymalnych kosztów ogrzewania. Ponadto NIBE-BIAWAR oferuje pełną opiekę serwisową.
To nie jedyna promocyjna akcja producenta. Klienci, którzy zakupią pompę ciepła w okresie od 16 sierpnia do 30 listopada tego roku mogą również otrzymać 2.000 zł zwrotu. Szczegóły na ten temat znajdziecie w naszym artykule: 2000 zł zwrotu na konto przy zakupie pompy ciepła NIBE!
Ja tam urzadzam zawsze „kasting” gdzie oferent musi mi podać następujące parametry:
1) moc cieplną
2) moc (elektryczną) agregatu
3) okres gwarancyjny
4) cenę
5) organizacja serwisu
Z powyższych parametrów wybieram urządzenia które budzą moje zainteresowanie i dopiero wtedy zagłębiam sie w lekturę ich DTR-ek. Co ciekawe niektórzy dystrybutorzy nie udostępniaja dokumentacji przed zakupem ani w języku polskim – wtedy od razu „kreska”. Nie będę sie później użerał z Klientem który nie rozumie instrukcji.
Mnie juz od dawna żadne „promocje” i programy lojalnościowe nie ruszają albowiem często okazuje się że u danego dystrybutora urządzenia można zakupić znacznie taniej jak na tzw. „promocjach” albo zaimportować je na lepszych warunkach. Podstawa to logistyka.