EBOK Multimedia – krótki przewodnik

Ocena: 3.6 (ilość ocen: 5)

Ocena: 3.6
(ilość ocen: 5)

Logo eBOK MultimediaElektroniczne Biuro Obsługi Klienta to internetowa platforma, która powstaje u coraz większej ilości sprzedawców prądu i gazu. Dzięki nim nie musimy odwiedzać stacjonarnych punktów obsługi i tym samym czekać w kolejkach. Dostęp do witryny mamy również o dowolnej porze dnia i nocy. Nie jesteśmy zależni od godzin otwarcia, a jedynie od dostępu do sieci internetowej.

Dziś przygotowaliśmy dla Was krótki przewodnik po eBOK Multimedia Energia, który znajduje się pod adresem ebok.multimedia.pl. Opisujemy działanie aplikacji, jej zalety oraz niezbędne kroki do założenia konta. Wskazujemy również, jakie czynności możemy wykonać za pomocą tej platformy.

Jakie są zalety eBOK Multimedia?

Współcześni ludzie żyją w ciągłym pośpiechu, więc stanie w długich kolejkach w BOK-ach to po prostu strata czasu. Tym bardziej jeśli chcemy załatwić jakąś drobną sprawę. Czas poświęcony na czekanie jest wtedy znacznie dłuższy niż sama rozmowa z doradcą klienta. Atutem internetowej platformy Multimedia jest jej dostępność 24h na dobę przez siedem dni w tygodniu.

Ponadto, korzystanie z eBOK Multimedia jest darmowe dla wszystkich klientów. Warunkiem koniecznym jest posiadania urządzenia mobilnego (PC, laptop, smartphone, tablet) z dostępem do internetu.

Co można załatwić w eBOK Multimedia?

A jakie sprawy można szybko załatwić, gdy mamy dostęp do platformy na stronie internetowej? Posiadając aktywne konto w eBOK Multimedia w prosty i szybki pozwala na:

  • ciągły dostęp do faktur w formacie PDF. Wystarczy wyrażenie zgody przez klienta na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej,
  • wgląd w historię płatności oraz w aktualny stan konta,
  • dokonywanie opłat za zużyty prąd,
  • zmianę formę otrzymywania faktury z tradycyjnej na elektroniczną,
  • złożenie reklamacji i bezpośredni kontakt z Multimedia,
  • pobranie cenników, dokumentów i wzorów umów.

Jak założyć konto na eBOK Multimedia?

Rejestracja na internetowej platformie w Multimedia jest procesem prostym, który nie zajmie nam więcej czasu niż kilka minut.

Jakie dane potrzeba, aby zarejestrować się w eBOK Multimedia?

Aby założyć konto na eBOK Multimedia potrzebny będzie nr klienta oraz jednorazowe hasło. Nr klienta znajduje się w prawej górnej części faktury. Poniżej zamieszczamy przykładową fakturę od Multimedia. Strzałka pokazuje, gdzie na fakturze znajduje się nr klienta☺.

Źródło: Multimedia

Jednorazowe hasło można otrzymać na dwa sposoby. Pierwsza forma to karta zdrapka, którą dostarcza przedstawiciel handlowy lub możemy ją odebrać u doradcy w BOKu. Druga możliwość to zadzwonienie na infolinię (numer to 244 244 244) z prośbą o wygenerowanie jednorazowego hasła, które otrzymamy w formie SMS.

Posiadając nr klienta i hasło wprowadzamy dane do formularza logowania, który wygląda następująco:

Po wpisaniu danych i naciśnięciu przycisku zaloguj nasze konto zostanie aktywowane. Jeżeli korzystamy z własnego urządzenia można zaznaczyć przycisk zapamiętaj nr klienta. Pozwoli to nam oszczędzić czas i nie wpisywać go przy każdym logowaniu. Pamiętajmy jednak o zapisaniu hasła dostępu – w razie awarii urządzenia czy przywrócenia jego ustawień fabrycznych nie będziemy mieli problemu z wejściem na nasz profil klienta.

Co zrobić, jeśli zapomnieliśmy hasła do eBOK Multimedia?

Jeżeli zapomnieliśmy hasła do logowania pfatformy, to należy zadzwonić na infolinię. Sprzedawca wyśle nam wtedy nowe hasło SMS-em.

Możemy również za pomocą strony internetowej skorzystać z funkcji ”Nie pamiętam hasła”, która znajduje się na stronie logowania. Na podany przez nas adres e-mail zostanie wysłane nowe, wygenerowane przez system hasło. Musimy jednak pamiętać o tym, by był to ten sam adres skrzynki, który podaliśmy podczas rejestracji.

W kolejnym kroku należy uzupełnić już tylko poniższe pola:

Teraz wystarczy wejść na naszą skrzynkę mailową i poczekać na wiadomość od sprzedawcy. Dzięki temu ustawimy nowe hasło, które umożliwi nam zalogowanie się na eBOK Multimedia.

eBOK – widok po zalogowaniu

Panel główny:

Kiedy zalogujemy się na nasz profil klienta w eBOK Multimedia, to ukaże się nam następujący widok z panelu głównego:

Znajdziemy tu więc wszystkie podstawowe informacje o naszych rachunkach, czyli nieopłacone jeszcze faktury, usługi, na które podpisaliście umowę z Multimedia, oraz wiadomości od sprzedawcy. Jak widać, nasze konto klienta nie ma w tym momencie podpiętych żadnych usług.

Faktury i płatności:

Kolejną zakładką, którą mamy do dyspozycji, jest ta dotycząca naszych relacji finansowych z Multimedia. Znajdziemy tam wszystkie nasze faktury, a także daty regulowania płatności. W ten sposób możemy na przykład śledzić zmiany w zużyciu prądu. Pomoże to nam określić, w którym miesiącu zużywamy najwięcej energii elektrycznej, czy też jakie urządzenia są najbardziej “prądożerne”. Łatwiej też będzie nam zaplanować domowy budżet, gdy wiemy, jakiego rachunku się spodziewać. Tym samym też szybciej wyłapiemy jakieś odstępstwa od normy w zużyciu – na przykład wskutek błędów licznika.

Rachunek za usługi możecie też opłacić za pośrednictwem eBOKu. Wystarczy, że klikniemy na “Zapłać” przy nieopłaconej fakturze. Po wskazaniu banku, w którym mamy konto, zostaniemy tam przekierowani. Wystarczy się zalogować i przelać na rachunek Multimedia odpowiednią kwotę. Po zakończeniu transakcji na naszym profilu pojawi się o niej informacja wraz z jej statusem.

Pakiety i usługi:

W tej zakładce znajdziemy wszystkie informacje dotyczące tego, w jakim zakresie korzystamy z usług firmy Multimedia. Podany więc będzie rodzaj dostarczanej usługi (prąd i gaz/ internet/ telefon/ telewizja) wraz z nazwą pakietu. Tam też umieszczone są wszystkie dane o podpisanej przez nas umowie (jej treść, czas trwania, warunki odstąpienia), a zatem też o obowiązujących cenach. Warto tu zajrzeć, żeby sprawdzić przykładowo, czy faktura jest wyliczona na postawie właściwych stawek.

Wiadomości:

W tej zakładce znajdziecie wszystkie ważne wiadomości, które chce nam przekazać Multimedia. Jeśli macie podpisaną umowę ze sprzedawcą, to pewnie będziecie mieli na swojej skrzynce nowsze wiadomości niż my:)

Tutaj warto zaglądać, ponieważ tą drogą eBOK Multimedia informuje nas na przykład o zmianie cennika. Takie modyfikacje naprawdę należy śledzić na bieżąco.

Kontakt online z Multimedia:

Po zalogowaniu się na swoje konto klienckie, możemy od razu skontaktować się z pracownikiem Multimedia za pośrednictwem czatu. Aby rozpocząć rozmowę wystarczy kliknąć na różowy panel w prawym dolnym rogu strony. Ten element towarzyszy nam już od strony głównej sprzedawcy, czyli jeszcze przed zalogowaniem.

Po kliknięciu okno rozwija się w ten sposób:

Gdy wyrazimy zgodę, to będziemy mogli wybrać między czatem online a zamówieniem rozmowy telefonicznej:

Wybieramy więc wariant, który bardziej nam odpowiada, i już możemy omówić z konsultantem dany problem. Od razu możemy poprosić też doradcę o wskazanie miejsca, gdzie znajduje się interesująca nas informacja.

Podsumowanie eBOK Multimedia

Pamiętajmy, że korzystanie z elektronicznej platformy jest bezpłatne, do którego mamy dostęp przez cały czas. Aktywując konto nadal możemy korzystać z innych kanałów kontaktu z firmą takich jak infolinia, przedstawiciel handlowy i tradycyjne biura obsługi klientów. eBOK  Mulimedia jest tutaj dodatkową możliwością, alternatywą. Ponadto większość sprzedawców prądu coraz mocniej angażuję się w rozwój i rozbudowę tego typu aplikacji. Dlatego warto zawczasu założyć konto i zaznajomić się z jego instrukcją obsługi.

Najnowsze aktualności / recenzje

Komentarze

Dodaj komentarz