Alians OZE Opinie - Fotowoltaika
Alians OZE - podstawowe informacje
Alians OZE to jedna najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce. W zakres oferowanych przez nią usług wchodzi m.in. wykonanie projektu instalacji fotowoltaicznej, dostawa i montaż podzespołów, pełne wsparcie w uruchomieniu fotowoltaiki, a także pomoc w uzyskaniu dofinansowania. Jak dokładnie wygląda fotowoltaika w Alians OZE? Prześwietlamy ofertę!
Alians OZE jest w systemie enerad.pl w następujących branżach:
Opinie o Alians OZE (1)
Współpraca z Alians OZE podczas instalacji paneli fotowoltaicznych w naszym domu jednorodzinnym była niezwykle profesjonalna i przyjemna :) . Od pierwszego kontaktu z doradcą, który szczegółowo wyjaśnił nam możliwe opcje i pomógł wybrać najlepsze rozwiązanie dostosowane do naszych potrzeb energetycznych, czułem się pewnie i komfortowo. Proces instalacji przebiegał sprawnie i zgodnie z ustalonym harmonogramem. Ekipa montażowa okazała się niezwykle kompetentna i dbała o czystość na miejscu pracy, co było dla nas bardzo ważne. Po zakończeniu montażu, otrzymaliśmy kompleksowe szkolenie dotyczące obsługi i utrzymania instalacji i banku energii, co dodatkowo ułatwiło nam codzienne korzystanie z nowego systemu. Cała instalacja działa bez zarzutu, a współpraca z Alians OZE okazała się być decyzją, z której jesteśmy w pełni zadowoleni. Teraz czas na oszczędności :)
Bądź pierwsza/y i podziel się swoją opinią z Użytkownikami serwisu.
Twoja opinia jest dla nas WAŻNA!
Alians OZE - recenzja enerad.pl
Oferta fotowoltaiki w Alians OZE skierowana jest do różnych grup klienckich. Może z niej skorzystać właściwie każdy, kto jest zainteresowany produkcją taniej i ekologicznej energii ze słońca. Rozwiązania proponowane przez Alians OZE to przede wszystkim:
- fotowoltaika dla firm - dzięki profesjonalnemu podejściu i terminowym realizacjom, firma Alians może poszczycić się udaną współpracą z wieloma partnerami biznesowych z obszaru całej Polski;
- fotowoltaika dla domu - znaczną część wszystkich projektów wykonanych przez tę firmę, stanowią klienci indywidualni. Dlaczego? Za pomocą fotowoltaiki od Alians OZE mogą oni zredukować swoje rachunki za prąd nawet o 80-90%. Ciekawostką jest fakt, że usługi firmy Alians dla domu można zakupić np. w salonach dealerskich Mazdy;
- fotowoltaika dla rolników - również rolnicy, zarówno ci prowadzący działalność gospodarczą, jak i będący osobami fizycznymi, chętnie sięgają po ofertę przygotowaną przez Alians - fotowoltaika pozwala im oszczędzać nie tylko pieniądze, ale i dbać o środowisko naturalne.
Co sprawia, że w Alians fotowoltaika cieszy się takim powodzeniem? Klienci w każdej z powyższych grup cenią sobie szczegółowe informacje udzielane przez pracowników firmy, rzetelnie przygotowane audyty oraz wsparcie na każdym etapie realizacji inwestycji.
Firma Alians OZE daje swoim klientom gwarancję rozpoczęcia prac instalacyjnych nie później niż w 10 dni od wpłacenia zaliczki. Co więcej, za każdy dzień odstępstwa od tego terminu obniży Wam rachunek za instalację o 100 zł! Jest to wyjątkowo korzystna opcja, której raczej nie spotkacie u innych instalatorów.
Kompleksowość to kolejna kwestia, która decyduje o popularności fotowoltaiki Alians OZE. Wśród usług oraz produktów dostarczanych przez firmę znajduje się bowiem nie tylko projektowanie i montaż elektrowni słonecznych, ale również:
- mycie instalacji fotowoltaicznych,
- ubezpieczenie fotowoltaiki,
- możliwość zamontowania pieca indukcyjnego, który w połączeniu z fotowoltaiką może być dobrym sposobem na tanie ogrzewanie domu.
Zainteresowani? Oto jak krok po kroku, zacząć oszczędzać z fotowoltaiką Alians OZE.
Fotowoltaika Alians OZE - jak przebiega instalacja?
Chcesz wiedzieć jak wygląda proces wdrożenia fotowoltaiki od Alians? Oto kompletna procedura.
- Audyt i przygotowanie projektu - pierwszym krokiem do posiadania własnej elektrowni słonecznej jest kontakt z Alians OZE. Niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości o chęci współpracy, z inwestorem kontaktuje się wyspecjalizowany doradca energetyczny, który przeprowadza audyt warunków montażu instalacji. Na podstawie zapotrzebowania na energię, specjalista oblicza optymalną wielkość instalacji i przygotowuje indywidualny projekt.
- Podpisanie umowy - jeśli klient zaakceptuje propozycję, zostaje podpisana umowa o realizację. Następnie, w zależności od wybranej przez inwestora formy finansowania, może nastąpić wpłata zaliczki lub podpisanie umowy o leasing fotowoltaiki.
- Montaż - po zakończeniu formalności ekipa instalatorów montuje zestaw fotowoltaiczny na wybranym przez klienta miejsca. W zależności od stopnia skomplikowania całej instalacji może zająć to maksymalnie kilka dni.
- Odbiór fotowoltaiki - po zamontowaniu i sprawdzeniu instalacji, pracownicy Alians OZE przekazują klientowi niezbędną dokumentację oraz wyjaśniają, jak działają poszczególne podzespoły.
- Zgłoszenie i przyłączenie instalacji do sieci - po udanym montażu, Alians OZE pomaga swoim klientom w formalnościach związanych ze zgłoszeniem instalacji u operatora energetycznego oraz otrzymaniem m.in. dofinansowania “Mój prąd”.
Fotowoltaika Alians OZE - ceny
Kwestią, która zawsze nurtuje osoby zainteresowane ofertą firmy, jest cena fotowoltaiki w Alians OZE. Na jakie wydatki trzeba się przygotować? Odpowiedź nie jest jednoznaczna, gdyż na koszt fotowoltaiki w Alians (i każdej innej firmie) wpływa kilka kwestii, takich jak:
- moc instalacji - zasada jest taka, że im większa jest instalacja, tym większe są jej koszty. W Alians OZE im większą instalację kupisz, tym mniejszy będzie jej koszt za 1 kWp;
- rodzaj zastosowanych urządzeń - poszczególne podzespoły wchodzące w skład instalacji fotowoltaicznej różnią się między sobą m.in. wydajnością czy użytymi technologiami. Dla przykładu nowocześniejsze panele, produkujące większą ilość energii, przy mniejszej powierzchni są oczywiście droższe;
- stopień skomplikowania projektu - przeciętnie montaż stanowi ok. 20-30% kosztów inwestycji w fotowoltaikę. Jeśli jednak ekipa ma do czynienia z niestandardowym kształtem lub pokryciem dachu, koszty mogą wzrosnąć;
- miejsce montażu - instalacje montowane na dachy są zwykle tańsze niż te, umieszczane na gruncie, gdyż nie wymagają rozbudowanych stelaży.
Ostateczna cena fotowoltaiki w Alians OZE jest wypadkową powyższych parametrów i indywidualnych potrzeb klienta. Jednak z racji tego, że firma oferuje różne możliwości finansowania (m.in. leasing), ceny fotowoltaiki Alians OZE nie powinny obciążyć budżetu.
Co warto podkreślić, dla osób zainteresowanych ofertą firma przygotowała specjalny kalkulator, który pokazuje orientacyjne ceny instalacji. I tak:
- instalacja o mocy 3,7 kWp to wydatek rzędu ok. 20.165 zł brutto (ok. 5.450 za 1 kWp);
- instalacja o mocy 6,29 kW to koszt ok. 30.192 zł brutto, czyli ok. 4.800 zł za 1 kWp;
- instalacja o mocy 8,51 kWp będzie kosztować ok. 40.848 zł brutto, czyli ok. 4.800 zł za 1 kWp.
Zalety - Alians OZE
- Gwarancja startu prac w ciągu 10 dni od wpłacenia zaliczki.
- Dostępność usług uzupełniających takich jak mycie lub ubezpieczenie paneli fotowoltaicznych.
- Pomoc w dopełnianiu formalności - Alians jest oficjalnym partnerem NFOŚiGW dla programu “Mój Prąd”.
- Różne formy finansowania - m.in. leasing.
- Doświadczenie w projektach dla różnych klientów.
Wady - Alians OZE
- Sporadyczne opóźnienia w realizacjach.
Obszar działania firmy
- Fotowoltaika: Cała Polska
Alians OZE - kontakt i dane rejestrowe
- NIP: 5242839022
- Regon: 368227767
- Województwo: Mazowieckie
- Powiat: Warszawa
- Miasto: Warszawa
- Kod pocztowy: 02-677
- Adres: ul. Cybernetyki 19 B
Unikać Alans OZE , umowa tak skonstruowana ze od 27.12.22r do teraz czekam na wymianę panela , instalacja nie produkuje już 4-miesiąc, zero informacji , brak zainteresowania , nawet się nie zjawili a na podstawie zdjęć kazali wyłączyć bo grozi pożarem , podczas rozmowy z wiceprezesem zostałem poinformowany żebym nie straszył bo cytuje- nie strasz nie strasz bo się …, i chyba faktycznie bo nikt nie widzi rozwiązania tego bo tak sporządzona umowa , teraz mogę liczyć na longi bo 10 lat gwarancji na panele ale jak to zrobić , w sumie dalej czekam . Czytajcie umowy – firma dla mnie spalona – mój numer już chyba zablokowali bo nie odbierają . Nie stać ich na wymianę jednego panela by zadowolić klienta a wchodzą we współpracę z Mazdą
Jestem zdziwiona negatywnymi komentarzami.U mnie na montaż czekałam raptem tydzień ,sam montaż 13 paneli w deszczu!!przebiegł w 8 godzin.Po montażu krótkie szkolenie,co i jak.Bardzo sprawna ekipa.Polecam
Dziwi mnie, że firma nie prostuje tak negatywnych komentarzy ? Jest aż tak źle ? z ocen autorki artykułu wynika dobra ocena, ale skąd ona ma te opinie ? warto podpisywać z nimi umowę ?
Chciałabym podziękować szczególnie Panu Bartoszowi, który wykazał nadzwyczajną cierpliwość, życzliwość i pomoc w odczytywaniu danych z instalacji PV , a szczególnie z falownika SolarEdge . Taki pracownik to SKARB
Firma dramat-unikać
Pracownicy niekompetentni zle złożone dokumenty o dofinansowanie ,musiałem podpisać trzy pełnomocnictwa w okresie 11 miesięcy dwa to były puste kartki .Teraz jest problem z instalacją fotowoltaiczną szok nic ich nie obchodzi i tak mówią . Czekam już dwa miesiące na serwis .
Zdecydowanie unikać
Firma która posiada tylko naganiacz do podpisywania umów
Po zainstalowaniu instalacji występuje problem z zabespieczeniami prądowymi
próba dodzwonienia się do kogo kolwiek z tej firmy żadna , naganiacz zablokował mój numer
Jak nie chcecie mieć problemów to z daleka od nich !!!!!
UNIKAJCIE TEJ FIRMY
Stanowczo nie polecam
U mnie gdy przyjechała ekipa do montażu to pytała gdzie mają instalować panele.
Po moim stwierdzeniu, że to nie ja decyduję a oni powinni mieć projekt zaczęło się gorączkowe wydzwanianie do szefa.
W końcu zamontowali ale po montażu licznika prądu okazało się, że instalacja nie produkuje prądu.
Zgłosiłem problem do serwisu i po kilkukrotnej interwencji przyjechał serwisant i uruchomił- instalacja działa ale oczywiście produkuje za małą ilość prądu,
W przeciągu 10 miesięcy wyprodukowała 40% założeń projektowych
Zgłosiłem w serwisie i czekam już drugi miesiąc na kontakt
Dodzwonić można się tylko do księgowości gdzie nic nie mogą poradzić i każą wysłać maila,
tylko na te maile nikt nie reaguje.
Prawdopodobnie czeka mnie batalia w sądzie – o ile wcześniej nie ogłoszą upadłości.
Allianz właśnie stracił następna ekipę z którą nie chciał się rozliczyć
Nie rozumiem tych negatywnych opinii. U mnie fachowa wycena , handlowiec wiedza na bardzo wysokim poziomie , umowa podpisana , dobra cena , dobry sprzęt , montaż w 10 od podpisania umowy . Brak uwag do montażu , POLECAM wszystkim firmę Alians OZE
Allianz […] nie ma ekip do montażu a zbiera zamówienia jest nie słowna firmą odnośnie terminów niektórych klientów montaż trwa po dwa trzy miesiące bo w między czasie rozpoczyna się inne montaże i też ich nie kończy. Dziewczyna która odbiera telefonu nie ma pojęcia o montażach i mówi jak to szybko,sprawnie i wogule obiecanki i nic więcej.
Komentarz edytowany przez Redakcję.
Pani która siedzi w biurze i twierdzi że montaż potrwa dwa dni to poprosi nie ma pojęcia. Wysyła ekipy na montaż który jest źle zaprojektowany i chce żeby to zrobić tak aby było dobrze bo ona ma zaległości i musi to szybko być wykonane. Paranoja!!!!!!!!
Szczerze nie polecam . W sierpniu podpisałem umowę na kompleksowe wykonanie instalacji i załatwienie w naszym imieniu spraw podłączeniowych w energetyce .Pod koniec września założono instalację bez wcześniejszego załatwienia spraw w energetyce i zostawiono nas z tym problemem na lodzie . Efekt jest taki ,że do dnia dzisiejszego instalacja nie jest podłączona do sieci . Dramat , unikać jak ognia .
Firma dramat. Jeszcze nigdy w życiu nie czułem takiego zażenowania. Nieterminowo, bałaganiarsko, niezgodnie z zapisami umowy. Wrócę tu zapewne ze szczegółami, czekam na rozwój wydarzeń, bo w moim wypadku gehenna trwa od czerwca. Na ten moment stwierdzam jedno – ta firma to NO-GO! Absolutnie nie polecam i ostrzegam potencjalnych klientów.
O dokumentacji technicznej zapomnijcie.Ekipa instalatorów z łapanki chociaż ta druga , która w końcowym efekcie wykonała zlecenie ,rdzennych Kaszubów, doskonała .Instalacje wykonano z 50 dniowym opóźnieniem.Ciekawy jestem jak rozliczą tę zwłokę w końcowym rachunku.
Przestrzegam przed tą „firmą” wszystkich handlowców . Pan prezes Tomasz zwolni Was po miesiącu, nie dostaniecie wynagrodzeń , a na koniec powie Wam że jesteście jego niewolnikami więc będzie z Wami robił co będzie chciał. Jest to przykład mojej grupy sprzedażowej . I udowodnię to przed sądem.
Ja polecam firmę, ponieważ przyjechali do nas szybko do Rypina i sprawnie wszystko poszło. Do tego miły kontakt. Załatwili nasze formalności bez problemu. Jesteśmy z mężem zadowoleni.
u mnie podobnie przebiegała rozmowa.tylko na szczęście to było przed zapłatą za usługę.”prezes” musiał spuścić powietrze jak się dowiedział że nie podpiszę protokółu odbioru i nie dostanie kasy.sam jestem ciekawy kto tam jest taki bezczelny.
osobiście podejrzewam że u mnie tym prezesem był szef instalatorów,podejrzewam że w przypadku iwony mogła to być ta sama osoba,której ktoś kazał wymienić falownik(wiadomo koszty).
powtarzam, że mogą w przyszłości wystąpić ewentualne problemy z reklamacją.Ale od czego jest rzecznik konsumentów.
jest też pytanie czy inne firmy są lepsze.wg.mnie nie,no może jakiś wyjątek.
Ciąg dalszy do wcześniejszego komentarza
Jeśli chcesz zadowolić Prezesa – zamów panele w firmie Alians, jeśli chcesz być zadowolony z usługi – UNIKAJ FIRMY SZEROKIM ŁUKIEM.
Przed chwilą mój mąż, I po części też ja, odbyliśmy niemiłą rozmowę z panem, który przedstawił się jako Prezes (przepraszam, ale nie dosłyszałam nazwiska).
W rozmowie tej zostaliśmy zestrofowani jakoby, dlaczego siejemy panikę, że przecież instalacja nie pracuje od 16.07.21, a reklamacja była złożona w dniu 17.07.21, a przecież to jest sobota i w sobotę i niedzielę nikt nie pracuje, i że nawypisywałam bez mała bzdury i, że dzisiaj jest dopiero wtorek i, że właściwie to nawet…
Tak, proszę Państwa to my zostaliśmy opieprzeni, że mamy pretensję, że nikt nie potwierdził wcześniej, iż nasza reklamacja wpłynęła, że nikt nie powiedział nam, kiedy możemy się spodziewać naprawy usterki i że wielogodzinne próby połączenia się z konsultantem w dniu 19.07.21 w sprawie reklamacji, czy też awarii sprzętu spełzły na niczym, bo poza muzyką niczego innego nie usłyszeliśmy.
A teraz przejdźmy do sedna. Dlaczego ktoś, kto przedstawił się jako Prezes do nas zadzwonił? Czy po to , by nas zapewnić, że jak najszybciej zostanie zlikwidowana usterka i a nas przeprosić oraz wyjaśnić nasze wątpliwości? Nie! Telefon był po to, by wytknąć nam, a właściwie mi, że nie powinnam dawać negatywnej opinii w mediach społecznościowych, bo tak naprawdę wcale nie minęło dużo czasu. Padło nawet stwierdzenie, że mój mąż jest niekulturalny, gdy zapytał, kto ma być zadowolony z usługi czy pan Prezes, czy mój mąż jako klient. Mój mąż niekulturalny? Kto jak kto, ale Ci co znają Marka wiedzą, że to oaza spokoju i chodząca kultura. Problem w tym, że ten spokojny człowiek miał inne zdanie niż Pan Prezes.
Dowiedzieliśmy się przy okazji, że to co powiedziano nam przed montażem instalacji to bzdury, bo firma Alians nie monitoruje usterek, więc nie rozumiem po co w umowie informacja o zapewnieniu łącza internetowego w celu podłączenia instalacji do sieci internetowej.
I na koniec. Mój mąż zapytał Pana kiedy będzie naprawiona usterka. Odpowiedź brzmiała: „nie wiem”, na co padło pytanie mojego męża: „to po co pan do mnie dzwoni?”. No cóż, Pan dzwonił by wyrazić swoje niezadowolenie, z tego, że ośmieliłam się dać negatywną ocenę.
Tak, nie polecam firmy Alians, bo rozmowa przebiegała w niemiłej tonacji, bo zdenerwowana sama ją zakończyłam, bo dowiedziałam się, że teraz to na naprawę sobie poczekam cytuję: „Zgodnie z umową”, bo gdybyśmy byli milsi to … Naprawa zgodnie z umową? Jaką umową? Nigdzie w niej nie ma zapisów o terminach. Informuję Pana Prezesa, że każdy dzień zwłoki, będzie dniem opisu wyczekiwania na ekipę naprawczą w mediach społecznościowych. I jeszcze jedno; w Polsce klient nadal jest śmieciem i nie istnieje zasada: „klient nasz Pan”, przynajmniej tak wynikało z dzisiejszej rozmowy.
Dobrą firmę poznaje się po tym, jak potrafi rozwiązać problem. Tu nie dość, że problem nie został rozwiązany, ba, nie dowiedzieliśmy się kiedy będzie rozwiązany, tu zostaliśmy ochrzanieni, że śmiemy głośno się dopytywać.
Instalacja została zamontowana w marcu,wtedy kiedy alians był na 1 miejscu w rankingu.
Wprawdzie przedstawiciel handlowy(jak na przedstawiciela) ze śląska był ok,zalety firmy alians przedstawione na portalu enerad były bez zastrzeżeń(montaż do 10 dni,wysokiej jakości komponenty,zgłoszenie do energetyki i dotacji),ale niestety słabym ogniwem była firma montażowa.Wykonany przez firmę montaż mogę uznać za co najwyżej poprawny.Nie ustrzegli się paru błędów i zbędnych dyskusji.Ostatecznie instalacja została zrobiona.Oczywiście jestem zadowolony,ale cena do wykonania była za wysoka.Polecam tą firmę komuś kto ma dach z papy a nie chce montażu inwazyjnego lub balastowego.Stosują metodę zgrzewania papy do konstrukcji.
Podejrzewam też że mogą w przyszłości wystąpić ewentualne problemy z reklamacją.Ale od czego jest rzecznik konsumentów
Trzy tygodnie temu zamontowano nam instalację. W piątek 16.07.21 zepsuł się inwerter. Reklamacja została zgłoszona, jednak nikt się z nami nie skontaktował. Próby dodzwonienia się na infolinię, to strata cennego czasu, bo poza wnerwiającą muzyką, którą zmuszony jesteś słuchać, nikt nie odbiera telefonu. Mamy czwarty dzień bez produkcji prądu i zero odzewu ze strony firmy. Zero! Produkt na gwarancji i nikt nie raczy go naprawić. Czy tak powinna wyglądać obsługa ze strony firmy?