Kolejna zmiana nazwy. Innogy to teraz E.ON
Jak poinformowali przedstawiciele spółki, sprzedawca prądu Innogy od połowy grudnia 2021 roku zacznie funkcjonować pod nazwą E.ON Polska. To ostatni krok w procesie integracji z niemiecką firmą energetyczną E.ON, która w 2019 roku odkupiła Innogy od innej niemieckiej grupy - RWE. Oprócz zmiany nazwy, spółkę czeka kompletny rebranding - m.in. uaktualnienie logotypów i kolorystyki. Wszystkie materiały marketingowe i dokumenty firmowe będą od tego momentu sygnowane nową nazwą i nowym logo. Zmiany nie ominą też strony internetowej, w tym portalu “Moje Innogy”, które będzie funkcjonować jako “Mój E.ON”.
Od 2021 roku nową nazwę zyska również część spółek należących do byłego Innogy. Firma Foton Technik, zajmująca się m.in. dostarczaniem rozwiązań z zakresu OZE, zmieni nazwę na E.ON Foton. Analogicznie, innogy Polska Solutions będzie się nazywać E.ON Polska Solutions.
Przemianowaniu uległ również operator sieci dystrybucyjnej, jednak w typ przypadku, dla lepszego rozróżnienia części sprzedażowej i dystrybucyjnej zrezygnowano z członu E.ON. W efekcie stołeczny OSD, od grudnia 2021 roku będzie się nazywał Stoen Operator (zamiast Innogy Stoen Operator).
Opcje kontaktu z Innogy po zmianie nazwy
Warto podkreślić, że zmiana nazwy Innogy nie wpłynie znacząco na klientów i kontrahentów firmy. Wszystkie kontrakty i zasady funkcjonowania pozostają w mocy. Stawki za energię, obowiązujące oferty i warunki umów nie ulegną zmianie. Odbiorcy usług będą indywidualnie informowani o rebrandingu, jednak nie będzie do wymagało od nich żadnych aktywności.
Utrudnień nie powinno być również jeśli chodzi o kontakt z Innogy. Zmiana nazwy nie wpłynie na m.in. na numer infolinii kontaktowej Innogy. Jednocześnie ze względu na zmianę domeny internetowej, kontakt mailowy najlepiej realizować za pośrednictwem formularza dostępnego na nowej stronie: eon.pl. Kontakt z Innogy, oprócz tego można nawiązać za pośrednictwem salonów (ich aktualną listę klienci znajdą na stronie eon.pl).