PGNiG Opinie - Gaz, Fotowoltaika

PGNiG - logo
Brak akredytacji
Ocena łączna firmy
starstarstarstarstar
3,00/5
Ilość ocen: 1
Dodaj opinię
Rozłożenie ocen
5 gwiazdek
0,00%
4 gwiazdek
0,00%
3 gwiazdek
100,00%
2 gwiazdek
0,00%
1 gwiazdek
0,00%
Szukasz zaufanego wykonawcy? Z nami go znajdziesz!
Sprawdź oferty

PGNiG Obrót - podstawowe informacje

PGNiG jest liderem sprzedaży na rynku gazu ziemnego w Polsce, który obsługuje obecnie prawie 7 mln klientów, w tym gospodarstwa domowe i przedsiębiorców. Spółka specjalizuje się nie tylko w sprzedaży gazu ziemnego, ale od 2019 roku jej klienci mogą również skorzystać z usługi “Fotowoltaika dla firm”. Co wyróżnia ofertę spółki?

PGNiG Obrót jest w systemie enerad.pl w następujących branżach:

Nazwa branży Ocena z branży Sprawdź pozycję firmy
starstarstarstarstar
0,00/5 (Ilość ocen: 0)
Gaz
starstarstarstarstar
3,00/5 (Ilość ocen: 1)

Opinie o PGNiG Obrót (1)

starstarstarstarstar
Ocena: 3,00/5
Gaz
Opinia zweryfikowana
Umowa zawarta
Usługa wykonana
Anna 21.12.2023r
Wyboru nie ma - jest jak jest

Będąc konsumentem nie za bardzo mam wybór, żeby mieć alternatywnego sprzedawcę. Korzystam z PGNiG od lat - nie jest źle, gaz jest, regularne prognozy są. Natomiast dodzwonienie się na infolinię, załatwienie jakichś spraw jest bardzo utrudnione.

PGNiG Obrót nie posiada jeszcze żadnej opinii w tej branży.
Bądź pierwsza/y i podziel się swoją opinią z Użytkownikami serwisu.
Twoja opinia jest dla nas WAŻNA!
Szukasz zaufanego wykonawcy? Z nami go znajdziesz!
Sprawdź oferty

PGNiG Obrót - recenzja enerad.pl

PGNiG (Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo) jest polskim liderem dystrybucji i sprzedaży gazu zarówno dla gospodarstw domowych, jak i firm. PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o specjalizuje się w sprzedaży: gazu ziemnego (wysokometanowego i zaazotowanego), skroplonego gazu ziemnego (LNG), sprężonego gazu ziemnego (CNG) oraz energii elektrycznej. Spółka od 2005 roku notowana jest na Giełdzie i Papierów Wartościowych w Warszawie, a od października 2009 roku, nieprzerwanie wchodzi również w skład Respect Index (indeksu spółek odpowiedzialnych społecznie).

Po przejęciu aktywów spółki Vattenfall Heat Poland w 2011 roku, firma za swój priorytet przyjęła ewolucję w koncern multienergetyczny, oferujący zarówno gaz, prąd jak i ciepło. PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o od października 2019 roku posiada także ofertę fotowoltaiczną - “Fotowoltaika dla firm”. Obejmuje ona kompleksową realizację inwestycji, w tym m.in. sposób finansowania, doradztwo w zakresie doboru technologii oraz przyłączenie instalacji solarnej do sieci. Jak podkreślił na prezentacji oferty Maciej Woźniak - Wiceprezes Zarządu ds. handlowych PGNiG SA.:

  • Celem PGNiG jest komfort i zadowolenie klientów. Nowoczesne panele fotowoltaiczne dla firm to wyjście naprzeciw ich oczekiwaniom. Nie tylko gaz ziemny - pakiet rozwiązań energetycznych, które proponujemy naszym klientom będzie coraz szerszy, w dodatku wszystko załatwić będzie można za jednym razem i jak zwykle w jednym miejscu.

Sprzedawca gazu dla firm i domu

PGNiG to gazowy gigant i monopolista na polskim rynku energetycznym - udział w sprzedaży gazu do odbiorców końcowych wyniósł w 2021 roku 88,74%. Firma obsługuje klientów indywidualnych oraz biznesowych - zdecydowana większość to odbiorcy urzędowi, którzy nigdy nie zmienili sprzedawcy gazu. PGNiG sprzedaje gaz, który m.in. pozyskuje z własnych źródeł. A co oferuje ten sprzedawca swoim klientom?

Gaz dla firmy - taryfy gazu dla firmy

PGNiG świadczy usługi dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Oferty tego sprzedawcy to szereg różnych propozycji skrojonych na potrzeby odbiorców biznesowych. Wśród produktów znajdziemy oferty z gwarancją stałej ceny czy ze wsparciem dedykowanego doradcy. Więcej o ofercie PGNiG znajdziecie na Oferty gazu PGNiG.

Gaz dla domu - taryfy gazu dla domu

Nieco skromniej wygląda oferta dla gospodarstw domowych – propozycja PGNiG dla klientów indywidualnych nie jest tak szeroka, jak dla odbiorców biznesowych. Z pewnością brak atrakcyjnych produktów dla tego rodzaju klientów, to efekt dominującej i niezagrożonej pozycji PGNiG w sektorze sprzedaży gazu. O ofercie gazu PGNiG więcej informacji znajdziecie na Oferty gazu dla domu od PGNiG.

PGNiG Fotowoltaika - co zawiera oferta dla firm?

“Fotowoltaika dla firm” skierowana jest zarówno dla obecnych, jak i przyszłych klientów biznesowych PGNiG Obrót Detaliczny. Co ważne, realizowana jest ona w modelu “pod klucz”, a przedsiębiorca na każdym etapie zarówno procesu sprzedażowego, jak i inwestycyjnego zapewnione ma wsparcie opiekuna klienta ze strony PGNiG Obrót Detaliczny. Ponadto wszyscy, którzy skorzystają z oferty mogą liczyć nie tylko na indywidualny dobór rozwiązania wraz z wymiarowaniem i montażem instalacji fotowoltaicznej, ale również na:

  • kompleksowe doradztwo;
  • montaż i przyłączenie instalacji fotowoltaicznej;
  • pewność terminowości; atrakcyjną zniżkę na usługę serwisową od Partnera Sprzedaży;
  • atrakcyjne warunki finansowania inwestycji, w tym pomoc w zakresie uzyskania finansowania komercyjnego (korzystny kredyt lub leasing) i dofinansowania z istniejących programów wsparcia).

Firma PGNiG do współpracy pozyskała doświadczonych i sprawdzonych polskich partnerów, dzięki temu oferuje swoim klientom kompleksową usługę i najlepszej jakości produkty. I tak, za realizację instalacji fotowoltaicznej oraz przyłączenie jej do sieci odpowiedzialna jest Polska Korporacja Fotowoltaiczna S.A. (PKF SA), która jest dystrybutorem firmy Corab, będącej obecnie jednym z największych polskich producentów systemów fotowoltaicznych eksportujących swoje produkty do kilkunastu krajów i współpracujących z największą siecią wyselekcjonowanych firm instalacyjnych z całej Polski.

Natomiast firma PKF SA swoją działalność prowadzi już od 1990 roku i ogromną uwagę przywiązuje zarówno do projektowania, jak i wykonywania instalacji zgodnie ze sztuką. Uwzględniając przy tym wpływ instalacji na obecną infrastrukturę obiektu (przed podjęciem prac, firma zawsze wykonuje badanie obciążenia dachu).

Cena fotowoltaiki w PGNiG

Podwyżki cen prądu dotykają nie tylko odbiorców indywidualnych, ale w głównej mierze przedsiębiorców, w przypadku których rynek cen energii nie jest regulowany przez URE (Urząd Regulacji Energetyki). Tylko od początku 2020 roku, ceny wszystkich operatorów energetycznych w Polsce wzrosły średnio o kilkanaście procent, a to dopiero początek czekających nas podwyżek. Jak wiadomo, w każdej firmie, rachunki za prąd stanowią spory comiesięczny wydatek. Przy czym zwiększone zużycie energii wykazują przede wszystkim przedsiębiorstwa posiadające hale produkcyjne, magazyny oraz duże biurowce.

Im wyższe są jednak ceny prądu, tym przedsiębiorcy chętniej szukają alternatyw dostaw energii elektrycznej i możliwości ograniczenia kosztów. Jedną z nich jest ciesząca się coraz większym zainteresowaniem fotowoltaika dla firmy, dzięki której można uniezależnić się od rosnących cen prądu. Ponadto, przedsiębiorcy mają również możliwość odsprzedaży energii do zakładów energetycznych, co może stanowić dla nich dodatkowe źródło przychodu (uchwalona przez Sejm nowelizacja ustawy o OZE rozszerzyła definicję prosumenta). Natomiast w okresie, gdy instalacja nie produkuje energii, pobrać można nadwyżki wcześniej wyprodukowanej energii, które “zmagazynowane” zostały w sieci dystrybucyjnej.

Jaki jest koszt instalacji PV dla firmy? Obecnie ceny fotowoltaiki dla domu wahają się w granicach 4.000 -7.000 zł netto za 1 kWp (skrót ten oznacza ilość energii elektrycznej w piku, czyli w szczycie produkcji). Natomiast w przypadku przedsiębiorców, ceny instalacji zaczynają się już od ok. 3.000 zł za 1 kWp. Niestety na stronie internetowej PGNiG nie znajdziemy informacji dotyczących całkowitego kosztu “Fotowoltaiki dla firmy”. Żeby zapoznać się z ofertą należy skontaktować się z firmą pod podanym na stronie adresem e-mail lub zadzwonić pod wskazany numer telefonu. Warto jednak wiedzieć, że koszt instalacji fotowoltaicznej zależy od takich czynników, jak:

  • złożoność projektu;
  • jakość i rodzaj wykorzystanych komponentów, tj. modułów, inwertera, okablowania oraz konstrukcji wsporczych (zestawienie najlepszych producentów ogniw słonecznych znajdziecie w rankingu paneli fotowoltaicznych);
  • warunki instalacji (np. odległość do najbliższej stacji transformatorowej);
  • możliwość skorzystania z dofinansowania do fotowoltaiki;
  • doświadczenie firmy fotowoltaicznej (najlepesze przedsiębiorstwa oferujące tego rodzaju usługi znajdziecie w naszym rankingu firm fotowoltaicznych).

PGNiG Fotowoltaika - jak sfinansować inwestycję?

Fotowoltaika dla firmy jest inwestycją która może przynieść szereg korzyści nie tylko ekonomicznych, ale także ekologicznych i wizerunkowych. Ponieważ dbać o dobry wizerunek firmy można nie tylko bazując na wysokiej jakości obsłudze klienta i świadczeniu usług na wysokim poziomie, ale również poprzez stosowanie ekologicznych rozwiązań. Coraz więcej osób bowiem chce korzystać z produktów i usług firm otwartych na nowe technologie i przywiązujących dużą wagę do ochrony środowiska naturalnego.

Dla wielu przedsiębiorstw jednak dużą przeszkodą w realizacji tego rodzaju przedsięwzięcia mogą być koszty wstępne inwestycji. Jednak można ich częściowo uniknąć korzystając z kilku sposobów na pokrycie wydatków związanych z fotowoltaiką dla firmy, takich jak:

  • komercyjny kredyt na fotowoltaikę dla firm; leasing na fotowoltaikę;
  • dopłata do fotowoltaiki dla firm w programie Energia Plus;
  • dofinansowanie NFOŚiGW - przedsiębiorcy mogą skorzystać z programów Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (dofinansowania w formie pożyczki mogą wynosić do 85% kosztów kwalifikowanych);
  • Regionalne Programy Operacyjne - każde z województw ma swój własny RPO, wysokość którego ustalana jest indywidualnie dla każdego z nich (dofinansowania dostępne są w formie dotacji bezpośrednich oraz kredytów i pożyczek);
  • dofinansowanie WFOŚiGW - Wojewódzkie Fundusze Ochrony Środowiska systematycznie ogłaszają nabory wniosków o dofinansowanie w formie preferencyjnych pożyczek, z możliwością ich częściowego umorzenia.

Również klienci PGNiG mają możliwość skorzystania z atrakcyjnych warunków finansowania inwestycji, w tym z pomocy w zakresie uzyskania dofinansowania z istniejących programów wsparcia oraz finansowania komercyjnego.

PGNiG Fotowoltaika - krok po kroku

Klienci firmy PGNIG Obrót Detaliczny otrzymują kompleksową obsługę całej inwestycji, która obejmuje: projektowanie, atrakcyjne warunki finansowania, montaż instalacji i uruchomienie systemu. Wdrożenie instalacji fotowoltaicznej składa się z następujących etapów:

1. Kontakt z firmą PGNiG

Pierwszym krokiem, który przybliży nas do posiadania elektrowni słonecznej w swojej firmie jest kontakt z PGNiG. Można to zrobić na dwa sposoby. Pierwszy polega na kontakcie telefonicznym pod wskazanym na stronie internetowej numerem telefonu, drugi natomiast na wysłaniu zapytania na podany adres mailowy.

2. Wypełnienie formularza

Następnym krokiem jest wypełnienie wraz z doradcą PGNIG Obrót Detaliczny zgłoszenia zainteresowania produktami fotowoltaicznymi i pozostawienie swoich danych kontaktowych dla Partnera Sprzedaży. 

3. Przygotowanie oferty

Po wypełnieniu formularza, Partner Sprzedaży PGNiG przeprowadzi bezpłatnie oględziny, a następnie przygotuje dedykowaną ofertę dopasowaną do potrzeb klienta. Gdy zostanie ona zaakceptowana Partner Sprzedaży przygotuje umowę. Na tym etapie można uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące zarówno samej inwestycji jak i sposobów jej finansowania (w tym z pomocy w zakresie uzyskania dofinansowania z istniejących programów wsparcia oraz finansowania komercyjnego). 

4. Montaż i uruchomienie systemu

Po podpisaniu umowy następuje montaż instalacji fotowoltaicznej. W tym czasie wykonane zostaną także konieczne pomiary odbiorczo - kontrolne. Proces montażu zależy przede wszystkim od wielkości instalacji. W przypadku średniej wielkości instalacji do 50 kWp, czas jej montażu trwać może od 2 do 5 dni roboczych. Natomiast jeśli je wielkość wynosi więcej niż 50 kWp, to przed rozpoczęciem prac przygotować należy projekt budowlany. Czasami wymagane jest także złożenie wniosku o zmianę przyłącza na przyłącze o wyższej mocy. Wszystko to może wydłużyć cały proces. 

5. Przyłączenie do sieci

Kolejnym etapem po zakończeniu prac montażowych jest uruchomienie systemu. Partner PGNiG pomaga w dopełnieniu wszelkich formalności, w tym w zgłoszeniu instalacji do operatora sieci i wnioskowaniu o wymianę licznika na dwukierunkowy. Obowiązek wymiany licznika spoczywa na Operatorze Systemu Dystrybucyjnego (OSD), który dokonuje jego wymiany na swój koszt w terminie 30 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia. Po przyłączeniu instalacji do sieci dystrybucyjnej można już korzystać z wyprodukowanej energii.

Zalety - PGNiG Obrót

  • Kompleksowa obsługa inwestycji.
  • Znana i stabilna marka, dzięki czemu można liczyć na najwyższej jakości usługi.
  • Wsparcie na każdym etapie realizacji.
  • Atrakcyjna zniżka na usługę serwisową od Partnera Sprzedaży.
  • Oferta dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta.
  • Bezpłatne oględziny miejsca przeznaczonego na inwestycję przez Partnera Sprzedaży.
  • Opieka dedykowanego doradcy PGNIG Obrót Detaliczny.
  • Doświadczony zespół specjalistów.
  • Wysoka jakość używanych komponentów.
  • Pomoc w uzyskaniu finansowania inwestycji.
  • Terminowa realizacja przedsięwzięć.
  • Szybka instalacja.
  • Gruntowna wiedza na temat aktualnych trendów w temacie paneli słonecznych.

Wady - PGNiG Obrót

  • Brak informacji na temat kosztów.
  • Oferta fotowoltaiki dostępna wyłącznie dla klientów biznesowych.

Obszar działania firmy

  • Fotowoltaika: Cała Polska
  • Gaz: Cała Polska

PGNiG Obrót - kontakt i dane rejestrowe

PGNIG OBRÓT DETALICZNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Jana Kazimierza 3 01-248 Warszawa
Kontakt e-mail brak danych
Infolinia 22 515 15 15
  • NIP: 5272706082
  • Regon: 147003421
  • Województwo: Mazowieckie
  • Powiat: Warszawa
  • Miasto: Warszawa
  • Kod pocztowy: 01-248
  • Adres: ul. Jana Kazimierza 3
Szukasz zaufanego wykonawcy? Z nami go znajdziesz!
Sprawdź oferty

Forum dyskusyjne o PGNiG Obrót

dołącz do rozmowy
guest
123 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Marcin
Marcin
2024-06-21 15:56

Moja opinia o PGNiG Obrót Detaliczny jest negatywna.
Tak zachęcają do otwarcia konta ebok, że się kiedyś moja żona (użytkownik i strona Umowy) skusiła się na to bodaj w 2021 r. Ale kiedy pojawiły się nieścisłości w rozliczeniach – zaczęły się kłopoty. Drogą mailową nikt z Obsługi nie potrafił udzielić konkretnej odpowiedzi. Wrażenie jakby się miało do czynienia z automatami – w dodatku mało inteligentnymi, a nie z ludźmi. Tak samo na infolinii – nie ma możliwości wytłumaczenia problemów. Po roku zamknęliśmy to konto ebok. Mieli przysyłać faktury pocztą. Ale zamiast tego wysyłali wezwania na skrzynkę mailową. Po naszej interwencji na infolinii przysłali duplikat. W kolejnym roku (2023) – to samo. Teraz w VI 2024 znowu przychodzi wiadomość na maila o zapłacie w terminie do 19 VI, więc dzwonię na infolinię, bo innego kontaktu z nimi nie ma! Pani tłumaczy, że wyśle duplikat faktury, ale muszę podać adres – ja jej mówię, że Pani ma wszystkie dane w systemie, a ona odpowiada, że jak nie podam adresu, to się rozłączy. Więc się z nią pożegnałem… Zapłaciliśmy żądaną kwotę w terminie, a na drugi dzień (20 VI) w skrzynce pocztowej pojawiła się faktura wystawiona 5 VI. Więc niby wszystko OK. Ale gdybyśmy zapłacili po terminie, to naliczyliby prawdopodobnie odsetki…
Najgorsze jest to, że z Firmą po prostu nie ma innego kontaktu poza infolinią, która jest okupowana przez wielu klientów. Adresu mailowego nie mają, albo nie chcą podać na stronie – jest tylko możliwość czatowania z automatem. To przecież kpina! Umawiać się na wizytę w Oddziale nie mam zamiaru.
Wkurzyliśmy się i ponownie zarejestrowaliśmy konto ebok. Ale żeby „zobaczyć” fakturę, to trzeba najpierw włączyć usługę i czekać 48 godzin (2 dni!!!) zanim coś tam sprawdzą i dopiero udostępnią.
Brak słów żeby to wszystko opisać. Szkoda zdrowia!

Dominik
Dominik
2023-07-25 20:56

Nie polecam współpracy z PGNiG jeżeli chodzi o dostawy gazu. Proponuje zainteresować się PGE lub innym dostawcą. Pamiętajmy, że to tylko podwykonawca Gaz System. Betonowa tempa instytucja. Jeżeli zdarzy Ci się zapomnieć o opłacie za rachunek (co mi się przydarzyło), nie potrafią wysłać przypomnienia na maila (co robi każda normalnie funkcjonująca instytucja).Ale potrafią na tego maila wysłać rachunek za wyłączenie :). Jak to działa – wysyłają monit (awizo) i sms-y 🙂 x2 – z uwagi na podróże nie byłem w stanie odczytać żadnej z tych wiadomości. Dwa miesiące po terminie, wysłali firmę podwykonawcę, która bez poinformowania domowników (tak, nie zadzwonili nawet – i jest to w ich zakresie postępowania :)), wyłączyli gaz w piątek o 14.00 🙂 W poniedziałek dosłałem potwierdzenie przelewu, we wtorek wieczorem przysłali firmę aby ponownie włączyć (firma wyłączająca ma 3 dni robocze na wykonanie usługi, a pgnig 3 dni robocze od momentu zarejestrowania polecenia zapłaty). Sąsiad miał identyczną sytuację i nie mając wiedzy zapowietrzył piec. Pogratulować zarządzania !!! Mają klientów z przejęcia więc się nie przejmują zbytnio 🙂

Alena
Alena
2023-07-08 22:32

Pomocna ekipa. Popcorn się przyda

Zawarliśmy umowę z PGNiG w styczniu 2023. W biurze było zaproponowano nam skorzystać z serwisu „Pomocna ekipa”. Wybraliśmy taryfę w biurze razem ze specjalistą i byliśmy pewni, że ten serwis się aktywuje z podpisaniem umowy. Przecież nic innego nam nie mówiono.
W marcu spróbowaliśmy skorzystać z serwisu i zaprosić hydraulika. I tu się okazało, z w ogóle usługa nie jest aktywna 😯 Że musieliśmy wysłać formularz i zrobić płatność wstępną 🤨 Serio?
To dlaczego pani pracownik nic o tym nie powiedziała, jak byliśmy w biurze? I po co wtedy zatwierdzono z nią taryfę? 🤬

Ok, wysyłam formularz, płacę wstępny (1 mają). Pan z kontakt-centrum mówi, że w następnym miesiącu usługa będzie aktywna.

W czerwcu dzwonię, ale już po elektryka. I coo? Się okazuje, że serwis się aktywuje już nie w następnym miesiącu, a za 2 miesiące. To znaczy w lipcu.

Dzwonię w lipcu. Rewelacja, umowa działa. Ale!
Nadal nie mogę skorzystać z usługi, bo awaria nastąpiła w czerwcu, a umowa aktywna z lipca.

Ludzie, zapłaciłam połowę za rok 1 mają. I muszę płacić jeszcze fachowcom!

Na razie pomocna ekipa bardzo pomaga tracić nerwy, czas i pieniądze!

Dlaczego od razu w biurze nie podaja dokładnych informacji o serwisie, o tym, że trzeba go aktywować osobno, o dokładnym terminie, w którym się aktywuje???

To jest albo okropna organizacja, albo zrobione celowo po to, żeby jak najmniej okazać tych usług.

Zaczęłam z komentarza tu, ale to dokładnie nie ostatnia strona, która to pozna.

Pozdrawiam

HENRIETA
HENRIETA
2023-04-25 00:08

PGNIG reklamuje ebok, który nie działa prawidłowo. Bez powodu odrzuca odczyty licznika, nowego odczytu nie można wprowadzić, potem dostaje kartkę z pogróżkami naliczenia odsetek, przekazuje odczyt na podany nr telefonu i nadal nie ma faktury. Jako monopolista odpowiedzialność za źle działający system odpowiedzialność przerzuca na klienta. Gdyby bank miał taki system komputerowy, to by dawno zbankrutował. Na stronie nie ma e-maila do kontaktu a sztuczna inteligencja PGNIG nie potrafi rozwiązać problemu. Jaka jest przydatność eboku, skoro tracę więcej czasu niż przy fakturze papierowej. Piszę od 2 tygodni i żadnego skutku. Klientów traktuje się jak idiotów. Skandal

Zniesmaczona..
Zniesmaczona..
2023-02-08 07:17

Jestem zniesmaczona i niezadowolona z funkcjonowania tej placówki. „Wielka ” firma której klientami są tysiące Polaków a traktuje się ich jak przedmioty.
Dostałam rachunek na 3 razy wiekszą kwotę niż dotychczas bo podobno system komputerowy po raz kolejny w moim przypadku sie pomylił. Pomylił jak podawałam odczyt co jest dla mnie kpiną bo podaję to pracownikowi tejże placówki . Dzwonię co miesiąc, co miesiąc podaję odczyt konsultantowi i według nich to system się pomirmylil przy naliczania rachunku. Zero informacji zero przeprosin zawiadomienia że przyslowiowo dali […] .I wysyłają rachunek na ponad 600 zl no kpina. Gdybym to ja się pomyliła został by mi odcięty gaz i mieli by w głębokim poważaniu. Pani z którą rozmawiałam była naprawdę miła i wykazała sie cierpliwością ale odniosłam wrażenie, ze nie ma pojęcia o czym do konca mówi i w ogóle mi nie pomogła Wasi konsultanci są niedouczeni.. Tyle….Nie polecam absolutnie.. Jesteście firmą godną jedynie pożalowania

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Michal
Michal
2023-02-01 18:59

Ciekawe, że znowu my Polacy płacimy za nieudacznictwo i brak jakichkolwiek działań do powstrzymania wysokich cen energii. Chwalili się portami gazowymi, różnymi innymi nieprawdziwymi cudami a faktem jest, że Niemcy w tej chwili płacą za 1 KWh gazu ok. 0,11 EUR, a my 500% więcej. Tak nas niestety załatwili i nikt nic nie mówi.

Kamila
Kamila
2023-01-17 11:57

Okropna firma, chamski konsultant, brak pomocy. Jak w dzisiejszych czasach tak można traktować klienta????? Dno totalne.

Mateusz
Mateusz
2023-01-16 11:54

Moja umowa powinna się rozwiązać 31.08.2022. Do stycznia 2023 nie było żadnej informacji z ich strony o rozwiązaniu umowy, faktury nadal przychodziły. Nie dość tego, okazało się że oprócz zapłaty za te faktury jest jeszcze niedopłata, prawie 400 zł. Porażka

Mariola
Mariola
2023-01-02 18:53

Czas oczekiwania na infolini ponad godz dramat a tych konsultantow to chyba z lapanki biora nic nie wiedza nic nie widza i tak trzeba wybrac sie do punktu obslugi DRAMAT .

Dadada
Dadada
2022-12-17 14:19

Przy przepisywaniu licznika po poprzednim właścicielu mieszkania pani przyjmująca wniosek wpisała błędną nazwę ulicy punktu poboru, czyli powstał adres, który nie istnieje w rzeczywistości. Zauważyłam to dopiero, gdy przyszły faktury i rozliczenia. Kontakt telefoniczny: nie da się tego poprawić, trzeba nową umowę. Kontakt osobisty w BOK: pan poprawił bez żadnego wniosku i miało być wszystko ok. Ponad tydzień po poprawce na koncie internetowym nadal stary adres. Gdzie będą szukać mojego licznika? W parku na ławce?
Zwrotu nadpłaty u poprzedniego właściciela już prawie miesiąc nie widać.

Paweł
Paweł
2022-12-14 16:21

PGNiG rozsyła poleconym zawiadomienia o zakończeniu sprzedaży prądu do odbiorców indywidualnych i informuje, ze z dniem 31 grudnia 2022 roku odbiorcy prądu zostaną przekazani do losowo wybranego operatora. Jak komu się nie podoba to może sam zmienić dostawcę prądu.. Jeżeli chodzi o obsługę klienta to potwierdzam to co pisali przedmówcy. Na dodatek bardzo ciężko jest dodzwonić się do BOK

Adam
Adam
2022-12-02 20:16

31.08.2022 skończyła się moja umowa z pging. Właśnie dostałem fakturę za okres październik- grudzień 2022.
Nie będę nawet komentował bałaganu w tej firmie. To wygląda jak nękanie byłego klienta i podlega karze więzienia.

Adam
Adam
2022-11-30 18:52

PGNIG podejście do klienta bez szacunku, kontakt czasami prawie nie możliwy. Godzinę czekania na lini to chyba o trochę za długo. Błędy w płatnościach. Aplikacja też słaba jak podejście do klienta. Nie pozdrawiam

Kza
Kza
2022-11-02 19:22

Znalezienie obecnej ceny gazu dla odbiorcy indywidualnego graniczy z cudem Jest to wybieranie maku z popiołu. Lub tak jak z politykiem, którego pytając o cenę pomidorów zaczyna wykład od sadzonek.

Małgorzata
Małgorzata
2022-10-14 20:10

Bo mam właśnie wybrać dostawcę gazu proszę o pomoc

Małgorzata
Małgorzata
2022-10-14 20:09

Gdzie w takim razie skorzystać z oferty?

Marek
Marek
2022-10-04 10:08

PGNiG to stara dobra szkoła. Ekonomia socjalistyczna, to jej motyw przewodni. Skoro nie zgadzasz się na dodatkowa opłatę za samodzielne odczytywanie licznika, to masz prognozy poboru gazu wzięte z odległej galaktyki. Takie na + 3000%. Zero merytorycznej odpowiedzi. Widać, że z pustego tylko Salomon może nalać. Reszta nie koniecznie. Jak się kopać, to z koniem. A nie z chabetą, której nawet wilki nie mają zamiaru obgryzać. Przez szacunek dla swoich zębów. Pomawiam apel. Drodzy Państwo, z dala od tego truchła.

Jacek
Jacek
2022-10-02 03:24

Bylem kljentem tej firmy.Totalna katastrofa.Trzymajcie sie jak najdalej od tych ignorantow.

bozena
bozena
2022-07-20 09:54

Nie podoba mi się nieregularne rozliczanie – przy obecnych cenach klient nie wie na co moze sobie pozwolić i czeka na rachunek – raz po 2 miesiacach, raz po 3 raz 2i pół – to nie są ceny na byle kiedy rozliczanie .

Ttttt
Ttttt
2022-06-08 18:23

Dno totalne, trzy reklamacje przez pół roku zignorowane, tak samo zgłoszenia aktualizacji danych osobowych, do POK nie idzie się dostać bo straszliwe kolejki, po wielu miesiącach zamknięto zgłoszenia ze względu na zbyt długi okres odpowiedzi – bo nikt nie raczy odpowiedzieć, ostrzegam, szkoda czasu na zgłaszanie im czegokolwiek, od razu droga sądowna lub rzecznik przy URE, to jest kpina i wykorzystywanie pozycji monopolisty o zamieszaniu przy modernizacji systemu nie wspomnę, ale co to klienta obchodzi. Dwa razy zastanówcie się zanim np. ustanowicie polecenie zapłaty bo jak naliczą błędną fakturę to odzyskanie kasy graniczy z cudem. Komunistyczny beton z nowym logo i starymi tradycjami obsługi petentów.