PGE Obrót Opinie - Prąd, Fotowoltaika, Pompy ciepła

PGE Obrót - logo
Akredytacja
Ocena łączna firmy
starstarstarstarstar
1,00/5
Ilość ocen: 1
Dodaj opinię
Rozłożenie ocen
5 gwiazdek
0,00%
4 gwiazdek
0,00%
3 gwiazdek
0,00%
2 gwiazdek
0,00%
1 gwiazdek
100,00%
Szukasz zaufanego wykonawcy? Z nami go znajdziesz!
Sprawdź oferty

PGE Obrót - podstawowe informacje

Grupa Kapitałowa PGE jest największą w Polsce firmą z sektora elektroenergetycznego - i to zarówno pod względem przychodów, jak i generowanego zysku. Co mogą zyskać osoby, które zdecydują się na zakup energii elektrycznej, instalację paneli fotowoltaicznych, czy montaż pompy ciepła? Co wyróżnia ofertę od PGE Obrót?

PGE Obrót jest w systemie enerad.pl w następujących branżach:

Nazwa branży Ocena z branży Sprawdź pozycję firmy
starstarstarstarstar
0,00/5 (Ilość ocen: 0)
starstarstarstarstar
0,00/5 (Ilość ocen: 0)
starstarstarstarstar
1,00/5 (Ilość ocen: 1)

Opinie o PGE Obrót (1)

starstarstarstarstar
Ocena: 1,00/5
Prąd
Opinia zweryfikowana
Umowa zawarta
Usługa niewykonana
Marta 12.09.2023r
Podłączenie/ infolinia

Ta firma to jakiś żart pod każdym względem. Poczynając od usług po sama infolinię. Po pierwsze połączyć się z infolinia to cud ! Kiedy już się uda przeważnie jestem rozłączana...nie wiem, który raz już dzwonię i za kazdym razem to samo ... Po godzinie oczekiwania na połączenie zostałam setny raz rozłączona... Nie kazdy ma możliwość udać się osobiście do punktu obsługi klienta. Jestem tak zażenowana ... Termin przyłączenia prądu na 22.08.23 (oczekiwania 2 lata) , mamy połowę września, prądy brak, informacji brak, nie dotrzymanie umowy. Brak mi słów na takie zachowanie. Olewanie klientów na porządku dziennym. Zróbcie porządek z tą firmą bo ludzie tracą zdrowie próbując cokolwiek u Was zlaaltwic.

PGE Obrót nie posiada jeszcze żadnej opinii w tej branży.
Bądź pierwsza/y i podziel się swoją opinią z Użytkownikami serwisu.
Twoja opinia jest dla nas WAŻNA!
Szukasz zaufanego wykonawcy? Z nami go znajdziesz!
Sprawdź oferty

PGE Obrót - recenzja enerad.pl

Grupa Kapitałowa PGE Polska Grupa Energetyczna jest największym w kraju przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego pod względem przychodów i generowanego zysku. Zajmuje się wytwarzaniem energii elektrycznej z paliw kopalnych (węgla kamiennego, gazu ziemnego i węgla brunatnego) i OZE, dystrybucją i sprzedażą energii oraz wydobyciem węgla brunatnego. Dzięki połączeniu własnych zasobów paliwa, wytwarzania energii, a także posiadaniu sieci dystrybucyjnych, spółka gwarantuje stabilne i bezpieczne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Ponadto PGE jest także niezawodnym i aktywnym dostawcą mediów i usług oraz liderem rozwoju nowych modeli biznesowych i segmentów działalności.

Prąd dla firmy - taryfa A, B, C

PGE posiada oferty dla klientów biznesowych. Na inne warunki mogą liczyć podmioty, znajdujące się w strefie sieci PGE Dystrybucja, a na inne firmy, których dystrybutorami prądu są Enea, Tauron, Energa lub RWE. Osobną usługą, jaką PGE oferuje, jest audyt energetyczny dla większych przedsiębiorstw, dzięki któremu mogą one zdiagnozować, w jaki sposób optymalnie korzystać z energii elektrycznej i zmniejszyć wydatki na nią.

Prąd dla domu - taryfa G

PGE posiada taryfy, zatwierdzane przez Urząd Regulacji Energetyki, dla odbiorców indywidualnych przyłączonych do sieci PGE Dystrybucja. Odbiorcy kupujący prąd po cenach taryfowych nie mają w umowach klauzuli o niezmienności ceny, lecz mogą w każdym momencie wypowiedzieć umowę i skorzystać z ofert promocyjnych z taką gwarancją lub dokonać zmiany sprzedawcy.

Nowi klienci spoza obszaru PGE Dystrybucja mogą liczyć na niezmienną stawkę przez cały czas trwania umowy. Co ciekawe PGE, jako jedyna firma na rynku, w umowie ma zapis o obniżeniu ceny, jeśli ceny prądu spadną poniżej określonej ceny.

PGE fotowoltaika - cena, warunki

Oferta PGE stanowi doskonałą inwestycję dla tych wszystkich, którzy nie tylko troszczą się o środowisko naturalne (pozyskiwanie energii ze słońca oznacza niższą emisję CO2), ale również chcą uniezależnić się od rosnących cen prądu -  dzięki fotowoltaice. Ogromną zaletą tego rozwiązania jest to, że daje ona długofalowe bezpieczeństwo, ponieważ szacowany okres sprawności instalacji wynosi nawet 30 lat. W ramach oferowanych przez firmę usług, klienci zyskują m.in.:

  • darmowy audyt techniczny i wycenę instalacji;
  • projekt instalacji PV idealnie dopasowany do swoich potrzeb i możliwości;
  •  montaż zestawu paneli fotowoltaicznych wykonany przez certyfikowanych i doświadczonych monterów;
  • kompleksową pomoc na każdym kroku - a więc nie tylko przy doborze odpowiedniej instalacji, ale także w uzyskaniu dofinansowania do fotowoltaiki 2023;
  • wysokiej jakości komponenty - PGE dba o jakość materiałów i podzespołów, wszystko po to, aby przez długie lata mogli oni cieszyć się własną instalacją fotowoltaiczna.

Oczywiście, należy pamiętać, że PGE nie posiada własnych ekip montażowych, a zatem wszystkie systemy PV, które powstają pod szyldem Polskiej Grupy Energetycznej, są instalowane przez podwykonawców. To od nich będzie również dobór podzespołów oraz jakość prac. PGE, inaczej niż np. Tauron nie informuje jednak, z jakimi firmami współpracuje w tym zakresie.

Cena fotowoltaiki w firmie PGE

Rynek fotowoltaiczny w Polsce z roku na rok rozwija się coraz szybciej, a panele fotowoltaiczne cieszą się coraz większym zainteresowaniem, zarówno w przypadku gospodarstw domowych, jak i przedsiębiorców oraz rolników (fotowoltaika dla domu, fotowoltaika dla firmy, fotowoltaika dla rolnika). Wpływ na to ma nie tylko rosnąca świadomość ekologiczna Polaków, ale i korzyści finansowe. Ponieważ dzięki swojej własnej elektrowni słonecznej uniknąć można nieprzewidzianych wzrostów cen za energię z sieci.

W dodatku panele słoneczne zwiększają wartość nieruchomości (sprawdź nasz ranking paneli fotowoltaicznych). Osoby planujące kupno nieruchomości, skuszone zerowymi lub minimalnymi rachunkami za energię elektryczną są dodatkowo w stanie, zapłacić o 30 tys. zł więcej za dom średniej wielkości z instalacją fotowoltaiczną (3,6 kW), w porównaniu z tym, który jej nie posiada.

Jaka jest cena instalacji fotowoltaicznej w PGE? Niestety na stronie internetowej firmy nie znajdziemy informację dotyczących jej całkowitego kosztu. Żeby zapoznać się z szczegółowym regulaminem oferty, należy zapytać o to konsultanta w Biurze Obsługi Klienta PGE lub też zadzwonić na Infolinię PGE. Warto jednak mieć na uwadze to, że koszt instalacji fotowoltaicznej zależy od takich czynników, jak m.in.:

  • rodzaj i jakość komponentów;
  • złożoności projektu; 
  • miejsce montażu; możliwość skorzystania z dofinansowania do fotowoltaiki;
  • doświadczenie firmy fotowoltaicznej (przedsiębiorstwa oferujące najwyższej jakości usługi znajdziecie w naszym rankingu firm fotowoltaicznych).

Stąd też cenniki na stronie, nie do końca byłyby rzetelnym źródłem informacji i mało która firma się na nie decyduje.

Finansowanie PGE fotowoltaika

Koszt instalacji fotowoltaicznej może wydawać się wysoki i zniechęcać część osób do tego rodzaju przedsięwzięcia. Chcąc bowiem zainwestować w wysokiej jakości zestaw fotowoltaiczny o mocy 4 kW trzeba być przygotowanym na wydatek rzędu ok. 25 tys. zł brutto z montażem. Jednak biorąc pod uwagę efektywność paneli i realne oszczędności, jakie mogą one wygenerować, to z pewnością doskonała inwestycja, która zwraca się już po 5-6 latach.

Cena ta jednak może być niższa gdy inwestor zdecyduje się na dofinansowanie do fotowoltaiki np. w postaci rządowego programu Mój Prąd. Wsparcie w jego ramach wynosi do 50% wartości całej instalacji fotowoltaicznej, ale nie więcej niż 4 tys. zł na jedno przedsięwzięcie. W praktyce dopłata ta pokrywa około 15-25% wartości inwestycji, co przyspiesza jej zwrot. Beneficjentami programu są osoby fizyczne, a bezzwrotną dotacją objęte są instalacje o mocy od 2 do 10 kW. Co ważne, uzyskane dofinansowanie z programu “Mój Prąd” można łączyć z tzw. ulgą termomodernizacyjną. Ponadto, wszyscy zainteresowani fotowoltaiką mogą ubiegać się także kredyt na fotowoltaikę, czy też leasing na fotowoltaikę. PGE pomaga swoim klientom nie tylko w doborze odpowiedniej instalacji fotowoltaicznej, ale również wspiera ich gdy potrzebują oni pomocy w uzyskaniu finansowania inwestycji.

PGE - fotowoltaika krok po kroku

Klienci firmy PGE Obrót otrzymują kompleksową obsługę całej inwestycji, w zakresie projektowania, finansowania, wykonywania systemów fotowoltaicznych oraz uruchomienia systemu. Cała procedura przebiega według następujących kroków:

1.Kontakt z konsultantem

Pierwszy krok obejmuje kontakt z konsultantem w Biurze Obsługi Klienta PGE lub po skorzystaniu z Infolinii PGE. Na tym etapie konieczne jest wypełnienie razem z doradcą krótkiej ankiety i pozostawienie swoich danych kontaktowych dla partnera PGE. 

2. Dobór instalacji fotowoltaicznej i akceptacja warunków

Po wypełnieniu ankiety, partner PGE przeprowadza audyt techniczny i bezpłatnie dobiera optymalne rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Jest to również dobry moment na uzyskanie odpowiedzi na pytania dotyczące nie tylko samej inwestycji, ale również sposobów jej finansowania. Ważne jest to, że wszyscy zainteresowani fotowoltaiką od PGE mogą liczyć na pomoc w załatwieniu formalności wraz z możliwością wsparcia w zakresie dostępnych form dofinansowania. 

3. Montaż i uruchomienie systemu

Po ustaleniu warunków i dopełnieniu niezbędnych formalności następuje podpisanie umowy Następnie dostarczone zostają urządzenia wysokiej jakości, z polską gwarancją i serwisem. Sam montaż natomiast trwa od 1 do 2 dni i wykonywany jest przez doświadczonych montażystów z zachowaniem najwyższych standardów oraz zgodnie z zaleceniami producenta modułów fotowoltaicznych. 

4. Uruchomienie systemu i zgłoszenie instalacji

Po zakończeniu prac montażowych następuje uruchomienie systemu. Partner PGE pomaga także w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z wpięciem instalacji do sieci dystrybucyjnej. Ostatnim zaś krokiem jest dostarczenie do PGE Obrót protokołu odbioru instalacji, na podstawie którego pracownicy spółki dobierają dedykowaną prosumentowi ofertę sprzedaży energii elektrycznej.

Pompy ciepła PGE - cena, warunki

Pompy ciepła są ekologicznym rozwiązaniem, które w ostatnim czasie zyskuje na popularności. Warto tu jednak podkreślić, że dom z pompą ciepła to również szereg korzyści związanych z tym, że urządzenia te:

  • stanowią najtańszy w eksploatacji sposób ogrzewania domu i przygotowywania ciepłej wody użytkowej;
  • są przyjazne dla środowiska (w swojej pracy w 75 proc. wykorzystują OZE, a tylko 25 proc. energii pochodzi z sieci);
  • charakteryzuje się najwyższą klasą energetyczną A++ i A+++ wśród urządzeń grzewczych, a także najwyższą klasą A+ wśród urządzeń do przygotowywania c.w.u.;
  • wyróżniają się szeroką i zróżnicowaną ofertą, co pozwala na dopasowanie pompy do indywidualnych potrzeb inwestora (zapraszamy do naszego rankingu pomp ciepła);
  • są wielofunkcyjne, albowiem nie tylko ogrzewają, ale i chłodzą pomieszczenia w cieplejsze dni; można zamontować praktycznie w każdym budynku, ponieważ pompy ciepła doskonale sprawdzają, zarówno w nowych jak i starych domach;
  • współpracują z instalacją fotowoltaiczną. Dzięki połączeniu pompy ciepła z panelami fotowoltaicznymi można nie tylko obniżyć rachunki do minimum, ale i również zwiększyć wykorzystanie na własne potrzeby energii elektrycznej, wyprodukowanej przez instalację PV.

PGE pompa ciepła - dla kogo?

Oferta pomp ciepła z PGE kierowana jest do klientów indywidualnych, którzy są zainteresowani montażem tego energooszczędnego urządzenia grzewczego w swoim domu i planują taką inwestycję. Jak podkreśla Mariusz Rędaszka, prezes zarządu PGE Obrót:

- Odpowiadamy na potrzeby klientów szukających najbardziej optymalnych rozwiązań dla swoich domów w zakresie używania energii. Wspieramy ich doradczo, zapewniając pakiet informacji przez cały proces inwestycji. Pompy ciepła zastosowane wraz z fotowoltaiką to bardzo korzystny pakiet rozwiązań dla domu, zarówno jeżeli chodzi o oszczędności, jak i ochronę środowiska. Naszą ekologiczną ofertę projektujemy tak, aby umożliwić klientom maksymalnie jak największe korzyści w zakresie wsparcia z programu Mój Prąd 4.0., a także w perspektywie rozliczania prosumentów w systemie net-billing i trendu zachęcającego do zużywania wytworzonej energii na własne potrzeby.

Pompy ciepła PGE - oferta

Pompy ciepła z PGE to przede wszystkim oszczędności wynikające z niskich kosztów eksploatacji i efektywnego wykorzystania energii, a także kompatybilności z własną instalacją PV. Warto również podkreślić, że dzięki tym ekologicznym urządzeniom, inwestorzy zyskują komfort użytkowania (są one całkowicie bezobsługowe) oraz bezpieczeństwo (nie stwarzają one zagrożenia wybuchem i nie emitują spalin).

W ramach oferty PGE, klienci mogą liczyć na kompleksowy pakiet usług, jakim jest:

  • doradztwo w celu dobrania odpowiedniego urządzenia dopasowanego do potrzeb inwestora (firma PGE oferuje swoim klientom wysokiej jakości pompy ciepła renomowanych producentów z gwarancją i serwisem);
  • szybki i łatwy profesjonalny montaż pompy ciepła realizowany przez wykwalifikowany zespół monterów, którymi są sprawdzone i doświadczone firmy zajmujące się całościową obsługą takich przedsięwzięć. Dzięki możliwości wykorzystania istniejących instalacji ogrzewania, nie ma konieczności ingerencji w konstrukcję budynku.

PGE pompy ciepła - cena

Każda instalacja, czy to samej pompy ciepła, czy też w połączeniu z instalacją fotowoltaiczną, projektowane są indywidualnie dla każdego budynku. Przy czym pierwszym najważniejszym krokiem jest optymalne dopasowanie urządzenia do potrzeb konkretnego klienta oraz technicznych warunków budynku. W tym celu doradcy wykonują precyzyjną analizę, dobierając odpowiedni rodzaj i moc pompy ciepła, która będzie najwydajniej współpracować z obecną instalacją grzewczą klienta PGE.

W związku z tym, że dobór tego urządzenia grzewczego jest bardzo indywidualną sprawą, to nie da się jednoznacznie określić szacowanych kosztów takiej inwestycji. Aby dowiedzieć się, ile wyniesie cena pompy ciepła w naszym przypadku należy skontaktować się z doradcą handlowym firmy. Można to zrobić, wypełniając dostępny na stronie internetowej eFormularz. Po jego wysłaniu eksperci PGE Obrót skontaktują się z nami w celu omówienia szczegółów i przeprowadzenia przez całość procesu.

Przy czym warto pamiętać, że koszt pompy ciepła można obniżyć korzystając z rządowego wsparcia, jakim są liczne dofinansowania do pomp ciepła, takie jak:

Zalety - PGE Obrót

  • Usługi od największej w Polsce firmy energetycznej.
  • Bezpłatny audyt techniczny.
  • Kompleksowa obsługa inwestycji.
  • Wsparcie na każdym etapie realizacji.
  • Pomoc w uzyskaniu finansowania inwestycji.
  • Szybka instalacja - montaż systemu fotowoltaicznego na dachu domku jednorodzinnego trwa od 1 do 2 dni.

Wady - PGE Obrót

  • Brak informacji na temat kosztów.
  • Znikoma ilość informacji o warunkach współpracy, przed nawiązaniem kontaktu.

Obszar działania firmy

  • Fotowoltaika: Cała Polska
  • Pompy ciepła: Cała Polska
  • Prąd: Cała Polska

PGE Obrót - kontakt i dane rejestrowe

PGE OBRÓT SPÓŁKA AKCYJNA ul. 8 Marca 6 35-959 Rzeszów
Kontakt e-mail serwis@gkpge.pl
Infolinia 422 222 222
  • NIP: 8130268082
  • Regon: 690254559
  • Województwo: Podkarpackie
  • Powiat: Rzeszów
  • Miasto: Rzeszów
  • Kod pocztowy: 35-959
  • Adres: ul. 8 Marca 6
Szukasz zaufanego wykonawcy? Z nami go znajdziesz!
Sprawdź oferty

Forum dyskusyjne o PGE Obrót

dołącz do rozmowy
guest
86 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Paweł
Paweł
2023-08-01 12:53

Fatalna obsługa klienta, osoby pracujące tam są niekompetentne.
Wysłana kopia aktu zgonu żeby usunąć współ właściciela, pracownik PGE usuwa osobę ŻYWA z umowy i zostawia ja na osobę MARTWĄ ….
30-40 minut czekania na połączenie z obsługą telefoniczna …. a potem bezczelnie twierdzą że pomyłka musiała wyjść z naszej strony (bo wysłaliśmy akt zgonu żywej osoby ?!) i niemożliwa jest pomyłka po ich stronie bo mają „SYSTEM” cokolwiek to znaczy.

Awaira pradu ?! …. nie … panowie z obsługi technicznej PGE zapomnieli wprowadzić informaci że będą przeprowadzali modernizację instalacji na odcinku X …. a tak się im zapomniało. Więc nawet nie ma możliwości sprawdzić czy planowane są wyłaczenia prądu.

W skrócie dla tych którym nie chcę się czytać … firma PGE jest fatalna w obsłudze klienta.

Ewa
Ewa
2023-07-20 10:48

Profesjonalna i miła obsługa w PGE Obrót i PGE Dystrybucja w Siedlcach. Osoby, które mnie obsługiwały w kwestiach dotyczących przepisania licznika na nowego właściciela oraz zwiększenia mocy do zainstalowania pompy ciepła wykazały się wysokimi kompetencjami oraz życzliwością i pomocą. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Tak trzymać.

asdsadasd
asdsadasd
2023-01-27 00:29

kogo oni mają za […] – wysyłają esemesy na temat jaka ta tarcza rządowa jest wyśmienita i jaki ten prąd tani dzięki temu jest. Kogo chcą okłamać?

Gdzie kasa unijna przeznaczona na rozwój energetyki z tytułu emisji CO2 ???
Czemu u nas prąd jest drogi w stosunku do europy – Według Eurostatu, Polska znalazła się na siódmym miejscu od końca (rok 2022)
No i my nadal zarabiamy w złotówkach

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Julia
Julia
2022-11-27 15:44

Porażający brak profesjonalizmu i absolutne lekceważenie i pogarda dla klienta jaką wykazują pracowaniecy PGE Dustrybucja w Sieradzu. Podają warunki przyłączenia, pobierają pieniądze, a potem nie wywiązują się z umowy i jedyną odpowiedzią jest: Jak się nie podoba, to niech pani rozwiąże umowę.
Wstyd, że tak duża firma nie potrafi znaleźć kompetentych ludzi. Ale tak to niestety jest kiedy się zatrudnia po znajomości i kiedy stołki dostają ludzie z „właściwej” w danym momencie partii. Ot komunistyczne realia trwają dziesięciolecia po „upadku” komunizmu.

Joanna
Joanna
2022-11-21 11:06

WSTYD!
XXI wiek i 70 lat sieć nie modernizowana, kilkadziesiąt wsi podłączonych pod stare złącza i słupy, ciągle awarie – gałązka spadła. Czy lato, czy zima, w miesiącu nawet kilka razy. W tej chwili również, w czasie mrozu, kilkugodzinna przerwa, nie ma jak ogrzać domu, przyjdzie starym ludziom zamarzać. Na Podlasiu zimą temperatura spada do -30 stopni, nie raz przyszło siedzieć z dziećmi i marznąć, co odbija się na zdrowiu. Nikt za to nie ponosi odpowiedzialności, a powinien. Pan Prezes w ciepełku siedząc, przecież obiecał, miał do tego nie dopuścić, zgrabnie podpisał papier kilka lat temu. Pora się rozliczyć i czas najwyższy zmodernizować sieć, a nie napychać tylko swoje kieszenie. Już nie wspomnę ile sprzętu pada przez tę „dyskotekę”, miganie, spadki napięcia i ciągłe próżne zgłaszanie. Płaci się dużo, za prąd stały, którego nie ma, więc PGE nie dotrzymuje umów i powinien ponieść konsekwencje. Niech Prezes i Spółka, posiedzą w nieogrzewanych pomieszczeniach kilkanaście godzin podczas mrozów, poczują w jakich warunkach rodziny zmuszone są funkcjonować. Oby to wam przywróciło rozsądek, myślenie, empatię i sumienie.
– Rejon Bielsk Podlaski, powiat Wysokie Mazowieckie

Maciej
Maciej
2022-10-25 10:35

Dno i kilometr mułu. Częste awarie sieci, długie terminy usuwania awarii. Nie wiem z czego stawiają swoją infrastrukturę, ale ma wytrzymałość kartonu lepionego błotem. Przerwy w dostawie po 10h kilka razy w miesiącu to standard.

Jerzy
Jerzy
2022-07-26 17:30

Fakturę zapłaciłem 17.05.2022 a w wyciągu przyszło , że zapłaciłem 18.05.2022 a miałem zapłacić 16.05.2022 i naliczyli mi odsetki za ten jeden dzień dodatkowo 0,10. Nie chodzi mi już o tę parę groszy ale o to że oszukują klienta .

Zibi
Zibi
2022-07-18 17:30

PGE obrót nie szanuje mnie jako klienta. Nękają mnie rachunkami które są opłacone. Przedstawiłem dowody wpłat A oni na to że ich to nie interesuje o nie maja tych pieniędzy na koncie A rachunek to tylko papier. Co mam robić może ktoś mi doradzi.

Piotr
Piotr
2022-07-17 10:48

Ostrzegam przed STILO ENERGY , maja ekipy z łapanki oraz brak ekip serwisowych , reklamacje odnośnie założonych przez nich instalacji są zbywane. Mam instalacje założona przez nich 4 lata temu , problemy zaczęły sie od falownika Wolta, który nie ma wsparcia technicznego u nich , przeprowadziłem sążnistą korespondencje odnośni zalogowania go do internetu bez skutku. W tym roku produkcja energii spadła o 40% korespondencja ze STILO nic nie przyniosła. Wezwana firma lokalna stwierdziła zastosowanie niewłaściwych konektorów oraz zaciskanie ich prawdopodobnie kombinerkami nie zaciskaczką, końcowa opinia -niebezpieczeństwo p-poż. Po naprawie instalacja uzyskała wzrost produkcji energii .Chętnie podzielę sie dokładniejszymi info.

Marcin
Marcin
2022-07-07 09:21

Na przełomie maja i czerwca została podpisana umowa z PGE. Na początku czerwca z ramienia firmy PGE na montaż instalacji pojawiła się firma Solgen. Zdecydowanie odradzam współpracę w zakresie montażu fotowoltaiki z firmą Solgen. Miesiąc temu firma zamontowała fotowoltaikę na dachu drewnianej pergoli. Niestety ekipa montująca wykonała ponad 20 otworów, które nie trafiły prawidłowo w elementy konstrukcyjne powodując trwałe uszkodzenia desek i belek dachowych. Uszkodzenia te szpecą podsufitkę. Dodatkowo ekipa obcięła kilka wystających śrub uszkadzając trwale belki pergoli. Kilka wystających niepotrzebnych śrub zostawili i wystają teraz z dachu. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEJ FIRMY. Oczywiście zainteresowanym osobom chętnie udostępnię zdjęcia tego beznadziejnego montażu i trwałych uszkodzeń.
Aż boję się pomyśleć jak wyglądają dachy innych domów po montażu przez tą firmę…

andrzej
andrzej
2022-05-24 11:06

musiałem zamknąć firmę 1.5 miesiąca przed terminem końca umowy (covid, strata ,zdrowie ) przysłali notę na 3000 zł .pisałem opisując sytuację -nie pomogło.Zarobili na prądzie bo na wolnym rynku był w tym czasie prawie 100% droższy i zarobili na nocie .Tak Polska firma wspiera biedakow

Michał
Michał
2022-04-05 07:57

wystarczyło kilka opinii i już jestem pewien ze z wami umowy to ja nie podpiszę

Heniek
Heniek
2022-03-31 18:49

umowa podpisana w grudniu do dnia dzisiejszego nie zamontowana instalacja […] myślę o rezygnacji

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Halina
Halina
2022-03-11 15:09

Ja też skorzystałam z usługi PGE i jestem raczej zadowolona aczkolwiek termin oczekiwania mnie trochę zawiódł . Cena za instalację była porównywalna z firmą , która jest liderem rankingu na tym portalu . Sam montaż wykonywany był przez podwykonawę z warszawy i przebiegł dość sprawnie, może trochę lekko nieostrożni pracownicy . od podpisania umowy panowei pojawili sie po miesiącu czasu , co rozumiem bo teraz jest gorący okres , a na założenie licznika czekałam również ponad 5 tygodni więc raczej długo tym bardziej , że to jedna firma a sasiad który w podobnym czasie zakładał panele miał juz licznik po 2 tygodniach.

Katarzyna
Katarzyna
2022-02-23 11:38

Bałagan, brak informacji. Jestem bez prądu (zerwane przewody przy domu), czyli bez ogrzewania, od soboty 19/02/2022 (dzisiaj jest środa i dalej nic). Obecnie 10 stopni w domu,70 osób w kolejce na 991! Panowie przyjechali w sobotę, zabrali kable i pojechali, bo podłączyć kable na nowo miała inna ekipa! Aha, i poradzili żeby zrobić prywatnie, bo będzie szybciej. Ręce opadają 🙁

Paweł
Paweł
2022-02-22 18:33

Ktoś wie czy PGE traktuje swoich klientów bardziej priorytetowo i wymienia liczniki w krótkim czasie od instalacji czy dalej przedłużają to w nieskończoność?

ENDRIU
ENDRIU
2022-02-21 09:01

Jak w jakimś wyspiarskim kraju typu TUKA TUKA. Słupy najtańsze najgorszej jakości nie wymieniane przez lata, niektóre pamiętajace jeszcze czasy Gierka – aby taniej. Miliardy wydane przez tą władzę na niepotrzebne rzeczy i kolesiów a nie na inwestycje w energetykę. Dyrektorów, kierowników w PGE więcej niż techników. Dystrybucja gdzie indziej, rachunki za prąd jeszcze gdzie indziej i zgłaszanie awari jeszcze gdzie indziej Taki bałagan możliwy tylko u nas. Nie potrzeba wojny. Kilka słupów w powiecie wywalonych i nie ma handlu, biznesu – towar w sklepach się psuje. Kompletny brak kompetencji w zarządzaniu krajem rządu PIS.

Andpas
Andpas
2022-02-11 15:27

Wykorzystują […] prosumentów na każdym możliwym kroku !! Zmarł mój mąż musiałam przepisać umowę na siebie i z tej tylko banalnej przyczyny przepadło 2300kw z instalacji pv które były odłożone na ogrzewanie zimą. W zamian za to przyszedł rachunek na ponad 700zł. Uważajcie !!!

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Daria
Daria
2022-01-31 09:52

Porażka, jedna wielka porażka. Awarie można zgłaszać do […] śmierci. I co? I nikt z tym nic nie robi . Blisko 40 h bez prądu a czas zmarnowany na rozmowy z niekompletnymi pracownikami to blisko 4 godziny. Zero szacunku do klienta, najważniejsze że pieniążki za dystrybucję lecą na konto.

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Sylwia
Sylwia
2022-01-31 05:48

Obsługa klienta na infolinii oraz przez maila to jeden wielki dramat. Nie można doprosić się o jedno, bardzo proste pismo. Narzucają długie terminy na realizację z których i tak się nie wywiązują. Pracownicy na infolinii nie posiadają żadnej wiedzy. Może i chcą ale pomoc nie potrafią.
Ogólnie klient w PGE jest traktowany bardzo przedmiotowo. Tragedia…

danka
danka
2021-12-28 21:09

,jesteśmy b. zadowoleni. Umowę o montaż paneli podpisaliśmy 15.10.21 i już w dniu 22/12/21 mieliśmy zamontowany licznik dwukierunkowy.
Polecamy doradcę p. Roberta który przeprowadził nas przez cały proces .I pomimo zakończenia procesu realizacji nadal pozostaje z nami w kontakcie i służy pomocą 5z +

Sylwia
Sylwia
2021-11-28 19:38

Tyle razy ile wyłącza ten dostawca prąd bez uprzedzenia w głowie się nie mieści. Ludzie pracują teraz zdalnie z domu, a wy co? Wyłączanie prąd w dni powszednie między 8, 16 bez wcześniejszej informacji i jeszcze nikt nie odbiera telefonu z infolinii… To nie my jesteśmy dla was, a wy dla klientów, ale widać macie nas w nosie

Krzysztof
Krzysztof
2021-11-02 13:05

Nie wiem czy to najgorsza firma dostarczająca energię, ale na pewno ma najgorszą kadrę zarządzającą (prawdopodobnie z „dobrej zmiany”). Nie dość, że skontaktować z firmą tylko w dni powszednie od 8 do 16, to jeszcze automat zrywa kilkanaście razy połączenie a później czeka się kilkanaście minut ma konsultanta (nie zazdroszczę im roboty, muszę rozmawiać ze zdenerwowanymi klientami).
Liczniki doładować można tylko w dni powszednie i to trzeba czekać na potwierdzenie co najmniej kilka godzin.
Sprawdzam czy w okolicy Warszawy jest jakiś inny dostawca.

Danka
Danka
2021-10-07 12:33

obsługa klienta w PGE to jakaś paranoja, jeżeli idzie się do stacjonarnej placówki to pracownicy jedzą w miejscu pracy. Infolinia to tragedia, radź sobie człowieku sam, bo tam nikomu się nie chce , prosze zadzwonić na ten numer, i zdarta płyta jak rozmowa z komputerem. Zero kultury i pomocy.

klient PGE
klient PGE
2021-09-25 07:36

To całe PGE to jakiś PATOLOGICZNY twór upszykszania życia obywatelom Polski. a. nie odbierają w dystrybucji w ogóle telefonów z zewnątrz. A, komentarz , że taki mają „prikaz” jest kuriozalny., b) najmniejszą nawet pierdołę, jak przepisanie – zmianę mocy o parę KW w umowie (przyłączu) uruchamiają całą lawinę papierologii, bzdurnych procedur, wydanych idiotycznie pieniędzy podatników, gdzie wystarczyło by sprawdzić zabezpieczenie (tzw bezpiecznik) jedną wizytą technika. Dla świadomości to samo w innej firmie (nie państwowej) w Polsce załatwiliśmy przy okienku w ciągu 15 minut. Można? Można. Tylko trzeba mieć wolę, empatię w stosunku do KLIENTA,a nie oportunistycznie wymyślać problemy, piętrzyć procedury itd. Czekanie na cokolwiek to WIEKI. A, ustawowe terminy gwaratowane obywatelowi ustawami pracownicy PGE maja głęboko w 4 literach. PGE to moim zdaniem i wielu klientów PATOLOGICZNY TWÓR,który POWINIEN przestać ISTNIEĆ. PGE Dystrybucja to moim zdaniem miejsce ZŁA! Wylęgarnia PATOLOGICZNYCH ZACHOWAŃ. Jak najszybciej DO LIKWIDACJI !!!!

Dzidek
Dzidek
2021-09-07 22:41

Trudności w obsłudze liczników pre-paid. Żeby w XXI wieku zakup prądu przez intenet, przy płatności blikiem musiał autoryzować pracownik???. Pula kodów powinna być dostępna 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, a kody przekazane klienowi zaraz po informacji o jego zapłacie za zakup energii, a nie widzi mi się jakiegoś pracownika, który pracuje do 16 i tylko w dni robocze. To po co ludziom takie liczniki w domkach letniskowych? Żeby weekend bez prądu posiedzieć, bo się skończył? To po co ta płatność błyskawiczna – dla pozorów i zysków? Kpina i prymitywna obsługa rodem z minionej epoki.

Zdzisław
Zdzisław
2021-09-05 21:07

Obsługa liczników prepaid to kpina. Czasy obsługi na piechotę, bez żadnej automatyki. Licznik opłacony w sobotę blikiem, a do niedzieli wieczora prądu brak.. żadnego kodu do odblokowania licznika. Skandal i żenada. Omijajcie z daleka umowy z PGE. Ignorancja monopolisty w klasycznym przykładzie.

Szymon
Szymon
2021-09-01 08:04

O usługach przedsiębiorstwa PGE nie można powiedzieć nic innego niż skandal. Przedsiębiorstwo parające się dostawą prądu a poziom jego organizacji i komunikacji z klientem to zdecydowanie czasy kiedy prądu nie było. Ciągle przerwy w dostawie, dodzwonić się nie da, ewentualnie można porozmawiać z kimś opryskliwym, informacji o planowanych pracach, o tym że pojawiła się awaria, co jest bardzo ważne w erze pracy zdalnej. Gdyby nie pozycja monopolisty to osoby zarządzające zostałyby zjedzone przez wkurzonych klientów, bo to jak przedsiębiorstwo firmuje poziom ich umiejętności to dramat.

Franka
Franka
2021-08-25 17:16

Ta wasza infolinia to DNO TOTALNE DNO !!! Dzwonilem 2 – 3 – 4 razy na ten piep….y tel 42222….. i czekalem po godzinie !!!!! Doczekałem do g.17 i nadal bym czekał gdybym się nie wyłączył….czy tam wogole ktoś pracuje ????

Helen
Helen
2021-08-02 08:54

Koszmar. Dzowiąc na infolinię czekałam 2 razy ponad 15 min. Tak nikt nie odebrał. Zapłaciłam za prąd 3 miesąca do przodu, a teraz dostaję powiadomienie o wstrzymaniu dostaw energii elektrycznej. Jak by nie zapłaciłam.
Najgorzej tylko tauron.

Tadeusz
Tadeusz
2021-07-07 21:52

Drogo bardzo częste wyłączenia energi

Marta
Marta
2021-07-01 12:25

generalnie nie jestem klientem tej firmy, ale nie podoba mi się ona w zupełności , nie dość ze otrzymałam jakaś kwotę do zapłaty gdzie tak jak napisałam nie jestem ichnym klientem to jeszcze telefonów nie odbierają, a na maila to już nie wspomnę nawet nie odpisują ….

roman
roman
2021-06-18 13:04

zadzwonic 2 razy na karcie znikło trzy dychy jestem bardzo zawiedziony

Agnieszka
Agnieszka
2021-06-07 08:57

Dodzwonić się na infolinię lub do PGE w Radomiu nie sposób. Czy tam ktoś w ogóle pracuje??? Za co Ci ludzie biorą pieniądze???

Justyna
Justyna
2021-05-07 13:59

Najgorsza firma jaka moze byc

Piotr
Piotr
2021-05-01 11:53

Witam,od ponad trzech miesięcy czekam na nową umowę po wymianie licznika na dwukierunkowy,kontakt telefoniczny niemożliwy. Proszę o informację z PGE.Pozdrawiam.

Roksana
Roksana
2021-04-09 10:37

Dodzwonić się do pge to jakiś dramat, jestem na lini prawie 40 minut

Aneta
Aneta
2021-04-07 16:11

Poproszę jakiś numer do PGE dystrybucji

Marta
Marta
2021-03-16 17:21

Najgorsza firma której płacimy NASZE pieniądze owszem za prąd ale tu nic nie działa, wszystko jest niejasne. Dla mnie jako zwykłego użytkownika pge to pge nie wnikam i nie mam czasu i ochoty aby dowiadywać się czy to pge OBRÓT czy jakiś inny twór sprzedaję mi prąd. Dodzwonić się nie idzie bo infolinia tylko w godzinach pracy normalnego człowieka więc po pracy lub przed jej rozpoczęciem nie ma szans na kontakt z tym tworem, od trzech miesięcy próbuję wejść na swoje konto na aplikacji i poza jednym razem kiedy mi się to udało, dostaję cały czas informację że podane dane nie są poprawne. Ludzie jak wam nie wstyd brać od nas pieniądze i tak nas dolewać, dobrze że na rynku jest wiele alternatyw to może w końcu zaczniecie szanować ludzi dzięki którym istniejecie i macie na chleb. Niestety dno dna i mułem posypane.

Angelika
Angelika
2021-03-01 12:57

Dodzwonić sie nie da w żaden sposób ja co miesiąc płace więcej za abonamet 20 parę złotych bo tam nikt nie ma czasu

Last edited 2 lat temu by Angelika
BOGDAN
BOGDAN
2021-02-24 20:37

PGE to porażka w sieci mam 256V , czasami skacze do 258V. Żarówki padają jedną za drugą.Mieszkam w Nowym domu 3 rok , a już wymieniłem pralkę i lodówkę , tłumaczą się stary transformator ,

Łabędź
Łabędź
2021-02-09 13:44

Wysyłają upomnienia listem zwykłym, nie poleconym i to jest wtedy termin odebrania? Jakiego odebrania. Gdzie mają dowód że list został nawet dostarczony Bez żadnych ostrzeżeń wyłączają prąd, potem życza sobie za podłączenie dopłatę. Wstyd i januszostwo, wkrótce fotowoltaika i konkurencja dołoży rękę do należytego pogromienia tej niby-państwowej firmy.

Piotr
Piotr
2021-02-01 20:17

Masakra, 4 stycznia podałem zużycie, w połowie (14 stycznia) pojawiłą się info, że zgłoszenie jest w realizacji, jest luty, faktury nadal nie ma. To jest jakiś DRAMAT!!!! W Energa po podaniu odczytu fakturę miałem niemal natychmiast. Piszę maile – zero odpowiedzi – próbuję się dodzwonić – 1,5 godz słuchania „Proszę czekać na połączenie z konsultantem” DRAMAT!!! Nie wiem jak tafirma nadal funkcjonuje ale to jest parodia firmy.

Justyna
Justyna
2021-01-26 09:48

Beznadzieja. Wyłączają prąd bez żadnych uprzedzeń, robią sobie konserwację…większość pracuje zdalnie i takie informacje powinny być przekazywane bezpośrednio lub ogłoszenia na słupach. Nie każdy ma czas by ciągle śledzić waszą stronę. Jesteście beznadziejni.

Andrzej
Andrzej
2020-09-16 16:51

Ostatnia otrzymana faktura w Lutym 2020, jest połowa (16) września a faktura nawet nie wystawiona, podobno brak danych do wystawienia faktury,Cyrk.

obserwator II.
obserwator II.
2020-07-13 21:55

Od tylu lat należę do PGE i nie zamierzam zmieniać a tak dla ciekawości innych to sam co miesiąc spisuję stan licznika i w razie awarii mam średnią roku łatwo do wyliczenia i nigdy nie miałem problemów z tą instytucją a nie jak z innymi jak było opisane same kombinacje.

dariusz
dariusz
2019-07-28 21:25

Witam gdzie mogę znaleść Oświadczenie o zamrożeniu cen energiii dla małych przedsiębiorstw. Dziękuję i Pozdrawiam.

Ewa
Ewa
2019-07-19 09:24

Co to za firma !!! Mają wszystkie dane i historie płatności na ebok ( zresztą każdego klienta prześwietlają na dzisiątą stronę), i żeby w XXI wieku zakup prądu przez intenet musiał autoryzować pracownik??? To jakieś kuriozum. Pula kodów powinna być dostępna 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, a kody przekazane klienowi zaraz po informacji o jego zapłacie za zakup energii, a nie widzi mi się jakiegoś pracownika. A tak na marginesie przez złośliwość PGE na liczniku przedpłatowym jestem jakieś 150 zł miesięcznie do przodu. pogratulować logiki haha

Adam
Adam
2019-05-13 16:00

Najgorszy kontakt jaki moze byc!!!!! Niedotrzymali umowy podłączenia pradu a teraz jeszcze nakłaniają do podpisania kolejnej unowy , fakturę wystawiają od 3 miesiecy a gdy sie dzwoni to ktos odbierze wysłucha co sie stalo i zaraz sie rozłączy!!! Kilkakrotnie tak bylo a nie raz dla jasności ,PGE Minsk Mazowiecki. Po wizycie osobistej „obsługa” powiedzmy ze mozna tak nazwac, informuje ze faktura bedzie gotowa na nastepny dzien robocxy( tzw jutro) a po wizycie nazajutrz nikt nic nie wie o zadnej fakturze! PGE przestańcie walić ludzi w ….. bo to juz jest karygodne ! Zadnej odpowiedzialności z waszej strony!!

Artur
Artur
2019-03-18 13:45

[…] Nie było mnie 2 miesiące w domu bo byliśmy z małżonką za granicą rachunek przyszedł 200zl i zaznaczam że przed wyjazdem wszystko zostało wyłączone z sieci. Myśleliśmy że pod koniec roku przyjdzie jakieś wyrównanie a tu […]dupa . NIE POLECAM PGE.

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Ola
Ola
2019-01-03 17:03

rachunki wysyłaja po terminie zapłaty. pierwsze przychodzi wezwanie do zapłąty (poleconym) a po paru dniach zaległy rachunek za prąd (zwykłym listem).
fakt zgłąszany milion razy – tłumaczenie – firma zewnętrzna wysyła rachunki. Śmiech na sali.
Dodzwonić się na infolinię aby sprawdzić saldo ??? Czas oczekiwania to 36 minut.
Brak słów.

beatis
beatis
2018-12-12 10:45

Jak to jest, że mój znajomy podpisał z Państwem umowę o podpięcie gazu ponad miesiąc temu, w ten sam dzień co ja, tylko ja podpisałam umowę z PGNiG i ja miałam po tygodniu już podłączony gaz, a on do tej pory nie ma???? Mówi że nic nie może z Wami załatwić, nie respektujecie kopii dokumentów i robicie duży problem. Jest zima, a on nie może włączyć ogrzewania u siebie w mieszkaniu. O co chodzi??? Dodam, że chodzi o PGE w Legionowie.

Dorota
Dorota
2018-10-25 13:55

Po tylu latach umowy z PGE zostałam potraktowana jak przestępca. Wszystkie rachunki mam uregulowane. Nie dawno był u mnie pan z wizytą twierdząc, że mam jakieś zaległości, jaki ich nieureguluję to mi za 2 dni odetną. Brak kompetencji I totalne chamstwo nie tylko z jego strony ale również od innego pana co sporadycznie spisuje licznik. Jestem tym zęczona takim traktowaniem, moja cierpliwość się wyczerpała. Problemy z płatnościami i niejasnościami tylko w PGE jest to możliwe. Całe szczęście, że umowa się kończy i zamierzam zmienic sprzedawcę. Bardzo dobrze, że PGE nie jest jedynym sprzedawcą energi.

Janusz
Janusz
2018-05-26 13:15

Jak wprowadzić aktualny stan licznika Mbok?

Jędrek
Jędrek
2018-03-01 13:43

zostały mi naliczone odsetki karne, ponieważ pracownica banku wykonała przelew nie na ten miesiąc (kwota się w pełni zgadzała, numer faktury nie). Odsetki anulowano, bo bank to wyjaśnił, ale jak sam próbowałem interweniować, to mi powiedziano, że mam zaległości i tyle. a przecież to nie były zaległości (na eboku formalnie się wszystko zgadzało).
Przed tą sytuacją nie miałem do nich negatywnych uwag, bardzo szkoda, ze to się zmieniło

Niezadowolony klient
Niezadowolony klient
2018-02-26 10:24

Przyłączenie się do sieci energetycznej to droga przez mękę, nieodbieranie telefonów, nie odpisywanie na maile, a jak już człowiek się pofatyguje to otrzymuje mnóstwo sprzecznych informacji. Wiele niekompetentnych osób za którymi kryje się bałagan. Pozdrawiam PGE Mińsk Maz.. Ach ten monopol na rynku, jakby była konkurencja to by w kilka dni podłączali, a tak rok to mało…..

ANDRZEJ
ANDRZEJ
2017-12-11 16:09

PGE to są ******* bo ******* ludzi w biały dzień bo im nie chcę sie odczytywać liczników co 2 miesiące tylko podają odczyt licznika na 6 miesięcy i wiedzą ile sie pobrało energii to niech podadzą jakim systemem sie kierują ze mają taką wiarygodność ile za następne 2 miesiące sie pobierze energii to są *****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bo ***** ludzi a jak dodzwonić sie do biura to czeba czekać 1 godzinę lub 2 godziny na połączenie a telefon też kosztuje oni tego pod uwagi nie bierą tylko ******* i siedzą na 4 literach i piją kwkę a ty jak dzwonisz to dzwoń dalej my mamy czas a klijęt i tak musi zapłacić za telefon a jak opuznienie spłacie rachunku to zaraz są naliczane odsetki to są ******!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PGE to *****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Komentarz edytowany przez redakcję.

Grażyna Suder
Grażyna Suder
2017-09-14 10:13

Witam.
Dlaczego nie mogę korzystać z e-faktury za sam przesył energii elektrycznej?
Pozdrawiam

oszukany przez PGE
oszukany przez PGE
2017-08-16 09:54

PGE dystrybucja i zarządzanie sieciami to jedno wielki bagno! K-wa firma kolesiowska jak wielka komuna w PRL istnieje do dzisiaj mając w 4 literach klientów. Wyłączają prąd i za chwilę włączają z napięciem 120V, po czym znowu wyłączają i wyłączają tylko jedną fazę, a na druga połowa napięcia. Za następne 20 minut znowu tym razem inna faza, druga nie działa. Przez zabawy PGE S.A. urządzenia zniszczone w tym komputer i drukarka. K_WA POWINNI rozwiązać to PGE i na bruk z cwaniaczkami pie-ymi w stołeczki.

Ania
Ania
2017-07-03 16:26

Nie jestem zadowolona z poziomu obsługi klienta, jak tylko skończy mi sie umowa, to przenoszę się gdzie indziej!

oszukany klient PGE
oszukany klient PGE
2017-05-11 15:56

Ciekawe dlaczego Pan minister w kolko opowiada piękne frazesy o tym jak przywróci Państwo prawa zamiast się zająć przestępstwami PGE SA w tym PGE Dystrybucja, tym jednym z największych bałaganie w Polsce?

były klient PGE
były klient PGE
2017-05-08 09:41

W/g mnie to najgorsza firma w Polsce Nie dość że mają nieciekawe ceny to jeszcze mają klientów za durni, olewają klientów, lekceważą swoje obowiązki ustawowe
To państwo w państwie, nie bali się niczego więc przypominali zachowanie jakiejś „mafii”.PGE potrafi rozsyłać faktury na nieistniejące umowy. Mimo że się to im zgłasza i o tym wiedzą to i tak potem ścigają za fałszywe faktury przez windykację. To jedno wielkie bagno! A PGE Dystrybucja to kuriozum, jakiś ewenement w skali Europy Brak hamulców i moralnych podstaw bez granic! Odradzam PGE, przestrzegam przed współpracą z PGE Dystrybucja!

Karolina - indywidualny klient
Karolina - indywidualny klient
2017-03-06 10:52

Witam,
Miałam do czynienia w przeciągu kilkunastu lat z wieloma dostawcami energii elektycznej: PGE, Polska Energetyka Pro – obecnie Polski Prąd i Gaz, Stoen, RWE – obecnie grupa Inology – w wielu miejscach w województwie mazowieckim do tej pory korzystam z PGE i na tle pozostałych dostawców Z CZYSTYM SUMIENIEM mogę powiedzieć, że PGE to najwyższy poziom usług i kompetencji z jakim klient ma do czynienia. Dawny Stoen czy inni, „nowi” dostawcy energii elektrycznej to OSZUSTWO, brak kompetencji i CHAMSTWO w obsłudze w każdej możliwej postaci!
Nie dość, że sami serwisanci to kpina, poza tym brak obycia z człowiekiem, już pozostawiam do życzenia fakt iż jednak jesteśmy klientami.
Odzywki serwisantów z Inology (Stoen): „Jakim prawem ja mam Pani mówić kim ja jestem i z jakiej firmy! a jak paniusia nie wie to se na czapce przeczyta”.
W przypadku problemu z płatnościami lub niejasnościami tylko PGE potrafi samo poinformować na bieżąco o niezgodnościach oraz wyjaśnić sprawę w normalny i kulturalny sposób.
Co do gazu – nie mam doświadczeń ale PGNiG mogłoby również zainwestować w pracowników bo załatwić tam cokolwiek za jedną wizytą graniczy z cudem – pozdrowienia dla oddziału w Grójcu.

Pozdrawiam.

Andrzej
Andrzej
2016-07-04 01:08

Najgorszy dostawca prądu z jakim miałem dotychczas do czynienia. Nigdy więcej PGE.

Krzysiek
Krzysiek
2016-03-30 12:25

PGE jest kompletnie nieprzygotowany do sprzedaży gazu. Trzy miesiące temu sprzedałem mieszkanie gdzie dostawcą gazu było PGE. Licznik gazu został natychmiast przepisany na nowego lokatora. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem pisma z rozwiązaniem umowy i otrzymuję rachunki za gaz. BOK twierdzi, że licznik jest przypisany do nowego lokatora, dział rozliczeń w PGE zwala winę na spółkę dostarczającą gaz.Firma stosuje taktykę chowania głowy w piasek i zrzucania winy na innych. Nie polecam!

W4Ready
W4Ready
2016-02-27 15:50

Proszę poprawić informacje o ofercie – PGE Obrót od jakiegoś czasu sprzedaje również gaz ziemny. W swojej ofercie promują rozwiązania Dual Fuel.

Oferta dla domu: http://www.gkpge.pl/oferta/dla-domu/krajowa/przepis-na-energie
Oferty dla firm: http://www.gkpge.pl/oferta/dla-firmy/krajowa/energia-z-podwojna-korzyscia

Krzysztof Łepkowski
Krzysztof Łepkowski
2015-12-31 16:00

dlaczego nie mogę skorzystać z kalkulator jak to robiłem dotychczas ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Pobozny
Pobozny
2015-07-21 12:21

od czterech dni nie mam prądu,gdy dzwonię z powiadomieniem znieczulica i obojętność.zgdybym spoźnił si o jeden dzień z zapłata były by kary,kary,kary to cała firma.