Orange Energia Opinie - Prąd, Fotowoltaika, Pompy ciepła

Orange Energia - logo
Akredytacja
Ocena łączna firmy
starstarstarstarstar
0,00/5
Ilość ocen: 0
Dodaj opinię
Rozłożenie ocen
5 gwiazdek
0,00%
4 gwiazdek
0,00%
3 gwiazdek
0,00%
2 gwiazdek
0,00%
1 gwiazdek
0,00%
Szukasz zaufanego wykonawcy? Z nami go znajdziesz!
Sprawdź oferty

Orange Energia - podstawowe informacje

Orange jest jednym z największych przedstawicieli telefonii komórkowej w Polsce. Firma zajmuje się jednak również sprzedażą prądu, a także montażami systemów solarnych i pomp ciepła. Czy oferta Orange Energia jest warta uwagi?

Orange Energia jest w systemie enerad.pl w następujących branżach:

Nazwa branży Ocena z branży Sprawdź pozycję firmy
starstarstarstarstar
0,00/5 (Ilość ocen: 0)
starstarstarstarstar
0,00/5 (Ilość ocen: 0)
starstarstarstarstar
0,00/5 (Ilość ocen: 0)

Opinie o Orange Energia (0)

Orange Energia nie posiada jeszcze żadnej opinii.
Bądź pierwsza/y i podziel się swoją opinią z Użytkownikami serwisu.
Twoja opinia jest dla nas WAŻNA!
Orange Energia nie posiada jeszcze żadnej opinii w tej branży.
Bądź pierwsza/y i podziel się swoją opinią z Użytkownikami serwisu.
Twoja opinia jest dla nas WAŻNA!
Szukasz zaufanego wykonawcy? Z nami go znajdziesz!
Sprawdź oferty

Orange Energia - recenzja enerad.pl

Orange Energia jest firmą telekomunikacyjną oraz zajmuje się m.in. obrotem energią elektryczną. W przeciągu 6 lat Orange zyskał 120.000 klientów i stał się największym niezależnym sprzedawcą prądu w Polsce. Od niedawna zajmuje się również montażem instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła. Przedsiębiorstwo wykonuje usługi na terenie całej Polski, a gwarantem jakości jest firma o ugruntowanej pozycji. 

Sprzedawca prądu dla gospodarstw domowych i firm

Orange Energia Sp. z o.o. jest częścią grupy Orange, czyli lidera polskiego rynku internetu, transmisji danych oraz telefonii stacjonarnej. Posiada koncesję na obrót energią elektryczną od 2013 r. i ma możliwość świadczenia swoich usług na terenie całego kraju. Swoim klientom oferuje energię pochodzącą w 100% ze źródeł odnawialnych, dzięki czemu przyczynia się do redukcji emisji gazów cieplarnianych oraz ograniczenia śladu węglowego. Nie generuje żadnych substancji szkodliwych dla środowiska naturalnego, a także nie powoduje niedoboru źródeł energii, jak jest w przypadku węgla, czy ropy naftowej.

Dzięki wysokiej rozpoznawalności marki Orange firma bardzo płynnie weszła na rynek energetyczny. Od początku funkcjonowania na rynku sprzedaży prądu prezentowała korzystne i ciekawe propozycje. Sama zmiana sprzedawcy prądu jest dzisiaj niemalże tak prosta, jak zmiana operatora komórkowego.

Zmiana sprzedawcy energii elektrycznej nic nie kosztuje. Już choćby przez to warto zainteresować się tym tematem. Należy pamiętać, że zmiana sprzedawcy to nie zmiana dystrybutora (więcej o tym w naszym artykule: Dostawca prądu a sprzedawca prądu – Jaka jest różnica?). Oznacza ona, że do naszego gospodarstwa domowego dostarczany jest ten sam prąd (po tej samej infrastrukturze), tylko sprzedawany przez inny podmiot - nowego sprzedawcę.

Prąd dla firmy - taryfa A, B, C

Oferta Orange Energia jest dostępna zarówno dla osób prywatnych, jak i klientów biznesowych. Możecie zatem korzystać z czystej energii nie tylko we własnym domu, ale również w swojej firmie. Dla Klientów biznesowych w szczególności wyróżnia się oferta oparta na notowaniach giełdowych tzw. RDN (Rynek Dnia Następnego), która zapewnia zawsze aktualną cenę ściśle dopasowaną do profilu zużycia energii przez Klienta. Dzięki niej niewielkie firmy mogą mieć energię z gwarancjami pochodzenia OZE po niższych stawkach w porównaniu z ofertami stałej ceny.

Prąd dla domu - taryfa G

Orange Energia coraz bardziej poszerza swoje kompetencje. Bardzo dynamicznie rozwijająca się spółka oferuje szeroki wachlarz promocji różnych ułatwień dla klientów. Firma bardzo profesjonalnie podchodzi do rozmów z klientami oraz ich opinii. Dlatego dobrze wykształcona kadra pracowników obsługi klienta jest przygotowana na wszystkie pytania. Co aktualnie oferuje sprzedawca prądu?

Jeśli podpiszecie umowę z Orange Energia, to możecie liczyć na 300 zł rabatu na usługi mobilne. Natomiast jeśli jesteście klientem Orange Polska, możecie otrzymać bon do wykorzystania w salonie Orange na akcesoria lub co miesiąc przez rok cieszyć się 25 zł zniżką na fakturę za energię elektryczną. Ponadto każda w/w oferta zawiera bogaty pakiet assistance domowego gwarantujący nawet 5 napraw w roku do wysokości 1500 zł każda. Fachowcy świadczący pomoc w ramach pakietów Czysta Energia od Orange to elektryk, hydraulik, ślusarz, szklarz, dekarz, technik urządzeń grzewczych i gazowych oraz serwisant AGD, RTV i PC.

Fotowoltaika Orane Energia - jak wygląda oferta?

Jak już wspomnieliśmy, instalacje fotowoltaiczne wykonywane są przez Orange Energia w całym kraju. Urządzenia, z których korzysta firma, pochodzą od znanych na całym świecie marek. Jeśli chodzi o moduły, mowa o panelach fotowoltaicznych:

Są to produkty, które zapewniają przede wszystkim rozsądny stosunek jakości do ceny. Wykorzystywane przez wykonawcę inwertery pochodzą z kolei od takich producentów jak: Huawei, SolarEdge, FoxESS czy Saj.

Głównym odbiorcą Orange Energia są osoby indywidualne. Fotowoltaika dla domu cieszy się bowiem największym udziałem wśród wszystkich wykonywanych instalacji - na całym rynku PV w Polsce. Z oferty z powodzeniem skorzystają jednak również inne podmioty. Jeśli interesuje Was np. fotowoltaika dla rolnika, również nie powinniście mieć problemu we współpracy.

Usługi montażowe realizowane są przez zewnętrzne ekipy montażowe. Dla przykładu, w przypadku fotowoltaiki dla firm, Orange Energia współpracuje z firmą Zielona Energia. Na montaż instalacji Orange Energia udziela 2-letniej gwarancji.

Orange Energia oferuje swoim klientom kompleksową obsługę inwestycji, uwzględniającą:

  • profesjonalne doradztwo w zakresie doboru podzespołów i mocy instalacji,
  • przygotowanie projektu,
  • dostarczenie i montaż urządzeń,
  • wsparcie w pozyskaniu dofinansowania do fotowoltaiki,
  • przygotowanie dokumentacji potrzebnej do podłączenia instalacji do sieci.

Bonusy w ofercie Orange Energia Fotowoltaika

Firma przygotowała ciekawe rozwiązania dla swoich klientów w postaci pakietu dodatkowych usług. Pierwszą z nich jest bilansowanie energii z fotowoltaiki 1:1. Na czym to polega? Oznacza to, że 100% energii, którą oddaliśmy do sieci, możemy odzyskać. W przypadku innych firm jest to od 70 do 80%, w zależności od mocy instalacji - tak bowiem wynika z zasad systemu opustów.

Uwaga! Bilansowanie energii 1:1 w swojej ofercie posiadają też inne firmy, np. Columbus Energy, który znajduje się w naszym rankingu firm fotowoltaicznych.

Zamawiający fotowoltaikę od Orange Energia może skorzystać z pakietu benefitów dla mikrowytwórców (wiąże się to ze zmianą sprzedawcy prądu na Orange Energia), który zawiera:

  • wspominane już bilansowanie energii 1:1,
  • bezpłatną pomoc fachowców,
  • gwarancję pochodzenia 100% energii z OZE,
  • brak opłat za magazynowanie energii,
  • brak opłat aktywacyjnych,
  • korzystną opłatę miesięczną,
  • umowę na 2 lata.

Umowę o 100% energii można zawrzeć we wszystkich grupach taryfowych, dedykowanych klientom indywidualnym (G11, G12 i G12w).

Do każdej instalacji fotowoltaicznej dla firm Orange Energia dołącza Energy Controller. Dzięki niemu można na bieżąco śledzić pracę instalacji fotowoltaicznej i monitorować jej stan. Wbudowane jest w nim także specjalne zabezpieczenie pozwalające zdalnie włączyć lub wyłączyć system.

Ile kosztuje fotowoltaika w Orange Energia?

Koszt instalacji fotowoltaicznej jest bardzo indywidualną sprawą i zależy od wielu czynników, m.in. od wielkości instalacji, miejsca montażu czy zastosowanych podzespołów. Wiele firm nie decyduje się na udostępnienie cennika usług, właśnie z wyżej wymienionego powodu. Podobnie jest w przypadku Orange Energia. Bo choć na stronie firmy znajduje się przycisk do „sprawdzenia” kosztów, jednak odsyła on do formularza kontaktowego. Nie ma więc możliwości sprawdzenia ceny fotowoltaiki przed kontaktem z doradcą Orange Energia.

Finansowanie fotowoltaiki w Orange Energia

Możliwości finansowania fotowoltaiki w Orange Energia są szerokie, a firma współpracuje w tym zakresie z takimi bankami jak BNP Paribas czy Credit Agricole. W ramach finansowania można skorzystać z kredytu na fotowoltaikę, który pokryje 100% wartości inwestycji, a maksymalna liczba rat to 96.

Dla firm przewidziany jest leasing na fotowoltaikę. Można z niego skorzystać na podobnych zasadach, jak w przypadku kredytu. Warto zaznaczyć, że pożyczka na 20.000 zł nie wymaga potwierdzenia dochodu.

Orange Energia pomaga również w kwestii dofinansowania do fotowoltaiki. Firma dostarcza wszelkie dokumenty niezbędne do pozyskania dotacji oraz udziela informacji jak je wypełnić, jeśli będzie taka potrzeba. Rozwiązanie to znacznie ułatwia cały proces uzyskania dofinansowania takiego jak Mój Prąd czy Czyste Powietrze. Orange Energia doradza także na temat możliwości odliczenia instalacji fotowoltaicznej od podatku. Jakie są opcje? Np. dzięki uldze termomodernizacyjnej można odliczyć od 17 do 32% kosztów związanych z zakupem podzespołów i/lub ich montażem. Orange Energia oferuje również pomoc w uzyskaniu wsparcia dla mieszkańców stolicy, w ramach tzw. “dotacji warszawskiej”. Korzystając z niej, możemy otrzymać do 1.500 zł na każdy 1 kW instalacji fotowoltaicznej, maksymalnie jednak 15.000 zł.

Orange Energia - fotowoltaika w 5 krokach

W wielu firmach fotowoltaicznych wystarczy tylko kilka prostych kroków, aby cieszyć się tanią energią ze słońca. Podobnie jest w przypadku Orange Energia. Tak wygląda proces:

  1. Spotkanie z doradcą - podczas niego, specjalista przeanalizuje Wasze potrzeby oraz możliwości montażowe i dobierze najlepsze rozwiązanie do zastanych warunków.
  2. Podpisanie umowy - jeśli zasady współpracy ustalone podczas spotkania będą dla nas zadowalające, można od razu przejść do podpisania umowy.
  3. Termin montażu - po podpisaniu umowy zostaje ustalona data montażu instalacji fotowoltaicznej.
  4. Montaż instalacji - trwa on zazwyczaj od 1 do 2 dni roboczych.
  5. Uruchomienie fotowoltaiki - Orange Energia bierze na siebie wszystkie formalności związane z podłączeniem instalacji do sieci.

Zalety - Orange Energia

  • Firma z długoletnim doświadczeniem w sprzedaży prądu.
  • W fotowoltaice - bilansowanie energii 1:1.
  • Sprawdzone podzespoły dla instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła.
  • Wygodne formy finansowania.
  • Pomoc w uzyskaniu dofinansowania.
  • Kompleksowe podejście.

Wady - Orange Energia

  • Brak szerszych informacji na temat kosztów fotowoltaiki i pomp ciepła.

Obszar działania firmy

  • Fotowoltaika: Cała Polska
  • Pompy ciepła: Cała Polska
  • Prąd: Cała Polska

Orange Energia - kontakt i dane rejestrowe

ORANGE ENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Aleje Jerozolimskie 160 02-326 Warszawa
Kontakt e-mail biuro.energia@orange.com
Infolinia 801 111 333
  • NIP: 5272636714
  • Regon: 142578335
  • Województwo: Mazowieckie
  • Powiat: Warszawa
  • Miasto: Warszawa
  • Kod pocztowy: 02-326
  • Adres: Aleje Jerozolimskie 160
Szukasz zaufanego wykonawcy? Z nami go znajdziesz!
Sprawdź oferty

Forum dyskusyjne o Orange Energia

dołącz do rozmowy
guest
185 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Dawid
Dawid
2023-09-06 12:06

umowa podpisana w 2022 na 4 lata cena gwarantowana najniższa jak u innych odbiorców co jest w umowie, w zeszłym roku płaciłem po 300 zł a w tym po 650-700 zł za miesiąc, cena jest już najwyższa niż u innych a opłata dystrybucyjna jest 3 razy większe niż w Enea, nie podpisujcie tak długich umów z których oni się i tak nie wywiązują, zmieniają sobie ceny kiedy chcą, bronią się podwyżkami na rynku, a umowy są tak długie żeby nikt nie uciekł, dodam że za zerwanie umowy kara, tak orange energia traktuje swoich klientów, dodatkowo wysyłam im stan licznika na koniec każdego miesiąca a oni dają mi fakturę tydzień póżniej nie do tego dnia do którego ja podałem licznik tylko miesiąc wcześniej, tak żeby odbiorca już sam nie wiedział za co płaci, dostałem kilka rachunków za ten sam okres, pierwsze prognoza potem rozliczenie, nic się nie zgadza, nikt nie potrafi nic wyjaśnić tylko każdy mówi że tak jest i tyle nie ma gadania, tak wygląda wałek na prądzie w 2023 roku tylko ślepy tego nie zauważy

Adrian
Adrian
2023-09-05 15:42

Witam podpisuje się oboma rekami że wybór orange energia był błędem odradzam każdemu
Kusz ludzi rozliczeniem 1 do 1 naten temat się nie wypowiem jeszcze czy naprawdę tak jest gdysz 3 miesiąc borykam się z założeniem instalacji ORANGE ENERGIA NIE BRAK KONTAKTU I JAKIEJ KILWIEK POMOCY

Mariusz Studniak
Mariusz Studniak
2023-08-23 11:18

Niestety przejście z jednego sprzedawcy energii, który nie ogarnia terminów do drugiego, który jak się okazało też nie ogarnia (tym razem brak informowania o czymkolwiek nawet swoich pracowników), nie jest takie proste. Składany wniosek o przeniesienie w czerwcu, a mamy sierpień i dalej nie są wstanie tego zrealizować. Jedyny plus tej firmy to Pan Arkadiusz, z Orange Wołomin, który robi co może. Ułatwcie chociaż życie swoim pracownikom bo klientom to wam nie idzie.

Daniel
Daniel
2023-08-23 09:10

orange energia to dramatyczna firma / brak kontaktu / brak odpowiedzi na maile/ faktury ciagle opoznione przychodza / wprowadzenie w blad przy podpisaniu umowy ! Dlaczego zadna instytuacja zajmujaca sie nadzorem tego typu firm – nie wezmie sie za nich

Irena
Irena
2023-07-24 17:16

Napisalam swoj komentarz na temat kontaktu z Orange Energia i moj komentarz zostal usuniety. Probowalam sie skontaktowac z orange energia ale na numer ktory podany jest na stronie nie mozna dodzwonic sie z zagranicy. Rozmawialam na czacie z komputerem ale niestety nie zostalam polaczona z konsultantem bo caly czas te same odpowiedzi, orange nie posiada zadnego emaila do kontaktu. Tragedia

Irena
Irena
2023-07-24 12:16

Brak mozliwosci kontaktu, podany numer na stronie nie dziala z zagranicy, Orange Energia nie posiada zadnego emaila do kontaktu. Tragedia

ewa
ewa
2023-05-23 15:52

Jestem zadowolona z OE. Nie wiem skąd tyle niepochlebnych komentarzy. Bez przesady!

Cecylia
Cecylia
2023-05-16 18:53

Witam. Proszę mi wytłumaczyć dlaczego na wystawienie faktury czekam miesiąc. Mimo kolejnych reklamacji i zapytań traktowana jestem jak intruz.Płace wysokie rachunki powinnam otrzymac już kolejna fakturę. I słyszę od miesiąca że faktura została udostępniona do zaksięgowania. Nie wiem co jest nie tak ale tak nie powinno być.

Gall Anonim
Gall Anonim
2023-04-29 18:59

Mając do wglądu informacje o zużyciu z przeszłości w których jasno wychodzi zużycie na stałym poziomie ok.100kwh / miesiąc potrafią wystawić faktury z prognozą zużycia 500 kwh / miesiąc. I to dla osoby starszej mieszkającej samotnie. Jak to nazwać?

Malwina
Malwina
2023-04-27 20:03

[Komentarz edytowany przez Redakcję]
Prognoza za prognozą .Brak rozliczeń na czas kara miała być 400 zł a teraz jest 500zł jestem wściekła.Dostaje w Kwietniu rachunki za listopad .Macie burdel.Pusze do rzecznika

MAREK
MAREK
2023-04-10 20:29

Umowa z Orange Energią to totalna katastrofa !!! […] Od 13 miesięcy czyli od chwili podpisania umowy opłacam faktury według prognozy, nie było ani jednej faktury rozliczeniowej, chociaż powinna być co 6 miesięcy. Próby kontaktu telefonicznego z infolinią nic nie dają. W punktach Orange nikt nie chce rozmawiać o energii. Niestety umowa jest na 4 lata – zerwanie jej to kary umowne […].

Komentarz edytowany przez Redakcję.

MAREK
MAREK
2023-03-27 14:06

PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED FIRMĄ ORANGE ENERGIA.

To […] firma, nastawiona wyłącznie na zysk.
Klient dla nich jest nikim !!!
Potrafią tylko wystawiać rachunki i egzekwować, najlepiej w oparciu o prognozę.
Od 14 miesięcy płacę rachunki w oparciu o prognozę – rachunki są kosmicznie zawyżone.
Dla nich to nieważne, że powinni rozliczać w oparciu o rzeczywisty pobór prądu co 6 miesięcy !!!
A przecież w sytuacji zmieniającej się stawki VAT jest to istotne.
Nie mogę doprosić się o rozliczenie punktu poboru prądu od 14 miesięcy !!!
Kontakt z infolinią graniczy z cudem.
W punktach Orange nikt nie chce rozmawiać o energii !
Bądźcie z daleka od tej firmy !!!!!

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Sylwia
Sylwia
2023-03-17 07:55

Nie polecam tego dostawcy prądu..rachunek odn11 grudnia do trzeciego marca prawie 700 zl

Michał
Michał
2023-02-18 17:20

Uprzedzam wszystkich , którzy wybrali firmę OE za dostarczyciela energii. Jest to firma, która nastawiona jest na wyrwanie pieniędzy od klienta wszelkimi sposobami […] Do tego dochodzi manipulowanie terminami umów a nawet samowolne ich przesuwanie bez wiedzy klienta. Wybitną aktywność firma wykazuje w roszczeniach o , jak się okazało, nienależne kary za wcześniejsze rozwiązanie umowy i to z własnej winy. Dopiero zdecydowana riposta z przedstawionymi dowodami różnych matactw z ich strony spowodowała łaskawe przyznanie się do błędu i przeprosiny. Wcześniejsze interwencje z tzw. o zgrozo, doradcami , miały taki sam skutek jakby w ogóle ich nie było. Na zakończenie tylko dodam, że na rozwiązanie problemu czekałem kilka lat!

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Monika
Monika
2023-02-16 11:04

Beznadziejny kontakt Rozwiązanie umowy ze względu na zgon taty Ponad miesiąc Każdy mówi co innego Każą dosłać email żeby zdjęli licznik po czym mówią że nie mogą tak zdjąć odsyłają do PGE Umowa zakończona już a prąd nadal jest jak to twierdzą dopóki będzie licznik będzie prąd Nie polecam jakaś kpina Mam nagrane z nimi rozmowy istny cyrk

Darek
Darek
2023-02-10 16:37

Żadnej pomocy technicznej żadnej zero pomocy zostaniesz z ręką w nocniku

Darek
Darek
2023-02-10 16:37

Mam prąd od orange i chociaż opłacalne faktury dalej nie mam prądu od 2 dni staram się dodzwonić gdzie kolwirk do nich po czym otrzymuje informacje ze oni nic powtarzam nic nie moha zrobic chociaz kasę wzięli ale jeśli chodzi o prąd to pewnie będę czekał do poniedziałek albo i dłużej i Co 5 dni bez prądu z małym dzieckiem w domu. Nie polecam. Wybierz ci innego dostawcę bo nawet nie pomogą Ci jak będzie awaria bo oni nie mają ludzi od tego

Maria Teresa
Maria Teresa
2023-02-02 20:48

Mam prąd z Taurona – rozliczenie miesieęczne. Podaję zużycie przez internet. Zwykle zużywaliśmy około 3600 KWh rocznie, ponieważ dom duży, brak gazu i wszystko na prąd, a w zimie dodatkowo piec podajnikowy pracuje 24 godziny na dobę. Do tej pory płaciliśmy około 150 – 200 zł/m-c. Ostatnio podałam odczyt (zużyte 220 kWh za który muszę zapłacić prawie 500 zł., choć jeszcze nie przekroczyliśmy magicznych 2tys kWh , to ze wszystkimi przesyłami, mocami i pozostałymi haraczami 1 kWh w Tauronie kosztuje 2,00 zł. Szukam tańszego dostawcy

Barbara C
Barbara C
2023-01-26 20:36

Podpisując Umowę o dostawę prądu na ul. Kadłubka w Szczecinie z firmą Orange Energia w dniu 25-012023 około godz 10:00 Firma Orange Energia w Szczecinie pl.Kilińskiego 1 : Wykazała się p. Sylwia super pomocną wiedzą oraz super cudowną miłą obsługą za jej osobiście publicznie dziękuję : Proponuję Firmie Orange wyróżnienie p. Sylwi

Basia
Basia
2023-01-24 10:14

NIE POLECAM Orange Energia. Nieprzejrzyste warunki umowy, kary za wcześniejsze rozwiązanie mimo sprzedaży mieszkania. Problem z przyjęciem rezygnacji, salony wysyłają do infolinii a infolinia do salonów. Dramat!

Jola
Jola
2022-12-11 08:46

Ja jestem zadowolona. Podaj co miesiąc stan licznika, więc płacę za to co zużyłam. Rachunki mam mniejsze jak w tauronie. Czytając te komentarze chwytam sie za glowe. Czatowałam z konsultantem z Taurona na temat stawę w przyszłym roku ,ma być wyższe . Także wprowadzają dodatkowe opłaty . Wspomne ,że w Orange dostalam dodatkowe rabaty a poprzednia firma tego nie daje.Moze powinniście miesiecznie podawać zużycie? Z wieloma opiniami się nie zgodze. To tak samo jak przechodzimy do innego operatora z komórkami. PGE sam też wypowiada umowy klientom . Nie dogodzimy sobie wcale wszędzie drożyzna. Ja miałam na początku za wysoka prognozę,dlatego doradzili mi abym podawała stan licznika. Poza tym można zaszqonic na 801 111 333 i po 4 miesiącach sprawdzić jakie jest zużycie i jak coś to zmniejszyć,jeśli ktoś nie potrafi na stronie wpisać danych do rozliczenia.
Reasumując nie mam zamiaru odchodzić z Orange Energia .
Jestem tu już 4 rok.

Anna
Anna
2022-10-24 13:04

Też mam zamiar wypowiedzieć umowę z Orange Energia. Chcę wrócić do poprzedniej firmy, do PGE. Wiadomo ,że w PGE stawki cen za energię będą zamrożone przez 2023r Obawiam się natomiast czy nowa umowa nie będzie zawierała jakichś dodatkowych comiesięcznych opłat?

Paweł
Paweł
2022-10-15 11:28

Od 1 listopada przechodzę do PGE. Stawki spadną mi z 0,6 na 0,48 taryfa dzienna i z 0,42 na 0,34 w nocnej. Dodatkowo będę miał zamrożone stawki na 2023 do 2000 Kwh. W Orange płaciłbym od stycznia około 1,2 za Kwh w taryfie dziennej i 1,1 w nocnej. Można chyba taki ruch nazwać „dobrą zmianą” :))))

Henryk
Henryk
2022-10-06 11:56

kompletne dno roczne zuzycie ok1200kv w umowie, wystawiaja rachunek na 5400kv za miesiac sierpien i do dnia dzisiejszego nie są wstanie tego skorygować […]. Kontakt tragedia, brak kompetencii, trzymajcie się od tego nieszczęścia z daleka

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Kamil
Kamil
2022-10-03 11:07

Ja mam, moja Mama ma, siostra również i jest ok. Stawka niższa niż w Enerdze, ubezpieczenie sprzętów domowych się przydaje, przynajmniej to nie opłata za nic jak w przypadku handlowej w konkurencji.

Marta
Marta
2022-09-17 21:42

NIE POLECAM. Umowę podpisałam w czerwcu 2021 a panele założono w połowie sierpnia. W październiku po otrzymaniu rachunku okazało się ze podpisałam złą umowę mimo że taką mi przysłało orange i był przy tym ich doradca ( który bardzo wielu rzeczy nam nie powiedział za to obiecywał m.in. dofinansowanie 2000zł. do 3000 zl. z Mój Prąd co było kłamstwem). Kolejna już prawidłowa umowa weszła w życie 1 stycznia. Wcześniejsze ładowania po prostu przepadły. Teraz okazuje się ze za miesiące styczeń i luty będziemy musieli normalnie płacić bo tak wynika z wyliczeń bo lepiej podpisać umowę na wiosnę a nie w zimę o czym nikt nam nie powiedział. Na infolinii nie ma z nikim konkretnym porozmawiać, a pisma to bezsensowne formułki. Jeszcze raz NIE POLECAM FIRMY ORANGE.

Witek
Witek
2022-08-31 15:57

Mi naliczyli karę umowną 1200zł za 3 lata, wliczając w to bon 400zł na komórkę który dostałem przy podpisywaniu umowy. Omijać szerokim łukiem. Najlepszy jest zapis przy umowie ” w kolejnych latach bezpieczny mechanizm indeksowania stawki” co u nich oznacza z 0,29gr na 0,57gr od 2022r.

Marek
Marek
2022-08-28 21:01

Uważajcie na obiecanki cacanki. 100% energii wróci do was, tzw. magazynu energii za który płacisz co miesiąc, nie mając zainstalowanej fizycznie baterii. Prawda jest taka, że przy większej produkcji, czyli teraz w lato, falownik się WYŁĄCZAŁ! ! Nie oddawał, bo sieć nie przyjmowała, czyli nie ma energii do odbioru. Takie smaczki Orange Energia funduje, i jeszcze za to płacicie. Dramat, nie polecam.

Wiktor
Wiktor
2022-08-26 10:42

Kto jeszcze dostał wypowiedzenie umowy? Mi napisali że już orange nie sprzedaje energii?

Łukasz
Łukasz
2022-07-28 11:01

Według mnie Orange Energia za magazynowanie energii pobiera opłatę 30 zł miesięcznie…. w moim przypadku – założyłem FV w firmie lokalnej (lipiec 2022) i zmieniłem umowę w Orange na kompleksową, co ważnie na infolinii uzyskałem informację iż nie można z tej usługi zrezygnować. Zatem czekam do końca roku i zmieniam operatora…

Tomasz
Tomasz
2022-07-24 11:02

Potwierdzam niestety ze firma Orange Energia to [Komentarz edytowany przez Redakcję]! Od połowy kwietnia 2022 założona fotowoltaika i zgłoszenie zmiany umowy. Dalej płacę rachunki po 450zł, a aneksu do umowy nie dostaję mimo co miesięcznych zgłoszeń.

Maria
Maria
2022-07-06 21:45

Podpisałam umowę rok temu rachunki przychodziły dużo wyższe niż w PGE.napisalam rezygnację.od 1 06 mam energię z PGE.przyxhodza mi faktury które były płacone.i kolosalna kara.co mam zrobić.pomozcie

Witek
Witek
2022-06-28 17:06

Po niecałym roku wolę zapłacić karę za rezygnację niż tam zostać. Od stycznia 2022 nie ma nigdzie droższego prądu niż w Orange. Co miesiąc płacę około 100 zł więcej niż w PGE, gdzie byłem wcześniej

Jolanta
Jolanta
2022-05-11 00:04

Nie polecam firmy Orange Energa. Bardzo uważnie zapoznawajcie się z tym, co Wam proponują i czy będzie dla Was korzystna. Podpisałam z nimi umowę we wrześniu 2021 r., płacę obecnie 1,22 zł za kWh (uwzględniając wszystkie koszty, i przy obniżonym vacie). Jak Vat wróci do normalnej stawki będę płacić ponad 1,5 zł. Tak wysoka cena jest w dużej mierze konsekwencją opłaty miesięcznej 21,33 zł za pakiet chyba „hydrauliczny”, wciskany klientom niepostrzeżenie, oraz stawki 0,5761 za kWh ustalonej przez Orange ( za samą energię, bez opłaty zmiennej sieciowej pobieranej przez Energa). Ta sama stawka obecnie np. w Energa to 0,4081 zl.

Sebastian
Sebastian
2022-05-05 11:57

a ja polecam firmę Orange, rachunki podobne jak w Energa, żadnych zawyżonych, co do fotowoltaiki to się nie wypowiem bo mieszkam w bloku ale sama usługa jest ok.

Łukasz
Łukasz
2022-04-21 09:39

Chciałbym stanowczo przestrzec wszystkich przed skorzystaniem z oferty Orange Energia w zakresie fotowoltaiki. Czuję się całkowicie oszukany. W styczniu 2022r podpisałem umowę na dostawę i montaż instalacji. Przedstawiciel Orange zapewnił mnie, że zdążą przed zmianą przepisów do 31.03.2022r. W myśl umowy termin wykonania (montażu) instalacji fotowoltaicznej wynosił 45 dni od daty wpłaty zaliczki wynoszącej 50 % kosztów inwestycji. Wpłaty dokonałem w dniu 24 stycznia 2022r, a zatem termin minął najpóźniej w dniu 12 marca 2022r. Instalacja dotąd (21.04.2022r) nie została zamontowana mimo wielokrotnych monitów telefonicznych i pisemnych. Nie jestem w stanie zliczyć ile rozmów odbyłem w tej sprawie (tylko płatna infolinia). Rzekomych terminów wykonania usługi było już co najmniej 6-7. Żaden z nich nie został dotrzymany. Chcę zaznaczyć, ze za każdym razem byłem zobligowany zapewnić kogoś dorosłego w domu, po czym za każdym razem okazywało się, że nikt z ekipy montażowej nie dojechał, nie odbierają telefonów i nie ma z nimi ani z firmą wykonawczą żadnego kontaktu. Podkreślam, że postanowiłem zainwestować w fotowoltaikę z uwagi na planowane od 1.04.2022r zmiany przepisów. W rozmowach z przedstawicielami Orange Energia byłem przekonywany, że instalacja będzie wykonana na 100% najpóźniej do dnia 31 marca 2022r, co pozwoli mi zachować dotychczasowy sposób rozliczania nadwyżek energii oddanych do sieci. Tylko ta okoliczność skłoniła mnie do zawarcia umowy z poważną (jak się wówczas wydało) firmą, która powinna zagwarantować terminową i rzetelną realizację umowy. Okazało się, że Orange Energia nie jest poważnym kontrahentem. Absurd całej sytuacji został ujawniony, gdy przedstawiciel PGE skontaktował się ze mną w sprawie wymiany licznika na dwukierunkowy w dniu 21.04.2002r. Orange wcześniej w moim imieniu zgłosił wniosek o taką wymianę. Tymczasem do wymiany licznika konieczna jest zamontowana uprzednio i sprawna instalacja FV, a instalacji wciąż brak. Na placu przed domem leży konstrukcja metalowa i panele w paczkach, ale ekipy montażowej jak nie było tak nie.
Oznacza to, że nie mam już szans skorzystać z dotychczasowych zasad rozliczania nadwyżek energii, a będę objęty nowym systemem (tzw. net billing), którym nie jestem zainteresowany i nie byłem w dacie zawierania umowy. W tej sytuacji złożyłem pismo w Orange o odstąpieniu od umowy. Jeszcze raz ostrzegam wszystkich przed ta firmą, bo teraz czeka mnie proces z Orange o zwrot zaliczki i zwrot innych kosztów, które poniosłem.

Kamil
Kamil
2022-04-17 21:48

4 miesiące firma Orange zakłada u mnie panele i nadal nie założyła 3 raty kredytu i ponad 15 tys przelane na konto Orange a instalacji jak nie było tak nie ma totalna kpina sprawa trafiła do UOKiK oraz na drogę sądową nie polecam firmy u sąsiada ta sama sytuacja.

Ela
Ela
2022-03-23 14:05

Unikajcie jak ognia!!!
Stawki za energię dwa razy większe niż u innych sprzedawców, od 1 stycznia 2022 w Orange wyniosła – 0,56400zł netto za kWh, a u nowego sprzedawcy – 0,3405zł netto za kWh (z gwarancją stałości na dwa lata). Do tego narzucane usługi „serwisowe”, których klient nie potrzebuje, ale tzw. opłata miesięczna stała może urosnąć nawet do prawie 20zł.
Fatalna obsługa, niekompetentni, niedoszkoleni doradcy zarówno w obsłudze telefonicznej jak i w stacjonarnych biurach obsługi Orange. Przy czym połączenia telefoniczne do BOK *100 i na infolinię 801080016 są płatne. Np. w styczniu złożenie telefonicznej reklamacji kosztowało mnie prawie 12zł (przy połączeniu z sieci komórkowej Orange).
Po prostu dno i wodorosty

Andrzej
Andrzej
2022-03-03 12:48

beznadzieja słaba firma ,partner nie płaci za umowy firma to olewa nie polecam, lepiej trzymać się z daleka

Andrzej
Andrzej
2022-02-18 13:57

z tego co już mi wiadomo, to Orange Energia jest jedna z najtańszych stawek energii, zatem warto wiec może pozostać w Orange Energia. Nie ma już takich podobnych tanich stawek jak to Orange Energia oferuje. Jedynym minusem jest brak konta, gdzie można by było kontrolowac swoje wpłaty

Przemek
Przemek
2022-02-04 13:01

Nie polecam. Po pierwsze to nieczytelny sposób naliczania faktur. Co miesiąc podaję stan licznika a orange co drugą fakturę wystawia mi jako „prognozowaną”. Najlepsza jest prognoza. Ponad 400kwh/miesiąc. Przy przechodzeniu do Orange prosili o moje faktury z Tauronem i jasno z nich wynikało, że zużywałem niecałe 200kwh/miesiąc. Podczas rozmowy, jasno powiedziałem na infolinii, że chcę płacić za zużycie a nie prognozowane zużycie. Co drugi miesiąc dostaję korektę po tej prognozowanej. Co do cen za energię to również bardzo mijał się z prawdą „typ” na infolinii. Zapewniał mnie, że po podwyżce cen kwh na dany rok, obowiązująca u nich jest niższa cena z poprzedniego roku, a jeżeli by była obniżka, to stosują obniżkę. Taka dbałość o klienta. Oczywiście znów kłamał. Prawda jest taka, że po zmianie taurona na orange płacę wyższe rachunki. A miało być o wiele taniej. Nadmieniam, że nie uwzględniam w mojej opinii skoku cen energii od 2022r. Nie wspomnę o płatnej infolinii. Pożegnam ich jak tylko skończy mi się umowa.

Rafał
Rafał
2022-02-04 10:04

Tragedia, bez żadnego ostrzeżenia ani informowania odcinają prąd bo jedna w okat z przed dobrych 5 miesięcy nie została zaksięgowana, zdecydowanie nie polecam

Marcin
Marcin
2021-10-24 01:12

Tragedia ! Mocną stroną jest pozyskiwanie klienta. Jak ktoś wpadnie w sidła to przestaje być różowo. Konsultanci są niekompetentni, połączenia tel. są płatne, nie realizują przyjętego zlecenia (zmiana umowy) mimo przypomień, nie odpowiadają na maile. Jestem w szoku, że można tak bardzo olewać klienta, mimo że rachunki wcale nie są niższe niż w poprzedniej firmie. Żałuję że nie pozostałem w poprzedniej firmie.

Andrzej
Andrzej
2021-09-30 13:29

brak konta w Orange Energia, przyczynia się do oszustwa, brak kontroli

Jerzy
Jerzy
2021-08-23 09:23

Orange Energia – kupowanie energii od Orange to jak samochodu od Nestle, wody od Boscha albo chleba z PGE. Totalna amatorszczyzna: brak organizacji, brak wsparcia posprzedażowego… jedyne co działa to sprzedaż. Kontakt z infolinią płatny (!) nawet jeżeli dzwonisz z sieci Orange, kpina jakaś, bo w punkcie Orange jedynie możesz jakiś papierek zostawić (przemailują do Energii – tylko do tego się ich kompetencje ograniczają). Fotowoltaika – no chcieli by bardzo, tylko też im nie wychodzi. Podpiszesz umowę, zapłacisz i czekasz… nikt się nie zgłosi przez 45 (czas na instalację wg umowy), a później jak grom z jasnego nieba pod drzwiami stoją bo instalować będą. Unikajcie – szkoda nerwów i pieniędzy, bo stawki też mają słabe.

grzegorz
grzegorz
2021-07-08 10:23

prąd w orange rachunki dostaje rzeczywiste tyle ile zużyłem dzięki wysyłaniu smsa faktura klarowna co miesiąc nie mam dwóch faktur całe rozliczenie na jednej. Przyjemnie i wygodne rozliczanie

Bozydarka
Bozydarka
2021-07-08 10:09

Jestem klijentka Orange energia od kilku lat rachunki przychodzą niższe zawsze na czas nie dostałam rachunku nigdy zawyżonego zawsze zgadza się według zużycia kWh polecam firmę Orange lojalna i zpodejsciem do klijenta zawsze pomocni .

krzychu
krzychu
2021-06-27 21:28

Orange? Nie znam drugiej legalnie działającej firmy, która by tak regularnie naciągała klientów. Bezkarnie. Zawyżają rachunki. Twierdzą, że pomyłka. Odwołania rozpatrują całytmi miesiącami. Oczywiście po drodze gdzieś niby giną. Nie dostali. Nie wiedzą. Myślałem, że mój przypadek jest odosobniony, ale wkurzyło mnie to na tyle, że zacząłem zaczepiać ludzi i dopytywać. Okazało się, że co trzeci zaczepiony przeze mnie klient pod salonem ma te same problemy – zawyżone rachunki, naliczanie podwójnie, włączane bez konsultacji opcje itp. I niby że to pomyłka… Radzę odpuścić sobie, jeśli ktoś się zastanawia. Orange to tragedia. Obecnie jestem już w innej firmie. rachunki zgadzają się co do grosza. Miesiąc w miesiąc. Od roku.

Bogusław
Bogusław
2021-06-15 18:54

Swoją sprawę opiszę negatywnie na wszystkich możliwych stronach internetowych, aby odstraszyć potencjalnych klientów firmy Orange, Będąc w szpitalu po bardzo rozległym zawale wracam do domu, szczęśliwy, że żyje a tu niespodzianka, odcięty prąd, bo spóźniłem się parę dni z opłatą, a teraz załatw żeby Ci podłączyli ponownie już drugi dzień walczę bez skutku, prądu nadal nie mam, telefony Orange ściśle tajne /poufne,, na żadnej fakturze nie znajdziesz, boją się klientów,, infolinia niedostępna!!!!Masakra, poinformuję Was po ilu dniach udało mi się odzyskać (jeśli się uda) prąd

Bogusław
Bogusław
2021-06-15 17:08

Najgorszy operator spóźnisz się z opłatą i od razu odcinają NIE polecam

Marek
Marek
2021-06-14 13:17

Najważniejsze, że taniej, a nadpłata na abonament 400 zł wpłyneła i sie zgadza

Bartek
Bartek
2021-05-22 15:52

Firma Orange to dno. Po upływie umowy przechodzą na wyższe stawki. 1538 kw kosztuje u nich 1432 zł. I nikt o tym nie informuje. Podczas składania reklamacji i w oczekiwaniu na odpowiedz zwrotna sprawę podają do windykacji, wymuszając spłatę. Totalne dno.

Kamila
Kamila
2021-05-18 18:37

Szczerze polecam przejście z prądem do Orange. Dzięki temu obniżyłam swoje rachunki a dodatkowo dostałam bon na 400 zł. Nie wiem kto wypisuje takie bzdurne negatywne komentarze, czyżby jak w każdym przypadku zazdrosna konkurencja że straciła klienta?

Bozydarka
Bozydarka
2021-05-14 10:50

Witam jestem klijentka Orange energia od jakiegoś czasu place niższe rachunki niż wcześniej do tego bon 400 polecam każdemu żeby swoje rachunki przeniósł do orencz do tego pakiet ubezpieczeń firmy assistance .

Stefan
Stefan
2021-05-07 08:24

Bardzo korzystna oferta dla klientów, mam duzo mniejsze opłaty za prąd. Obsługa na bardzo wysokim poziomie. W porownaniu do PGE mam teraz znacznie mniejsze opłaty, jestem bardzo zadowolony. Dodatkowo ten bonus 400zł. swietnia sprawa. POLECAM KAZDEMU SKORZYSTANIE !!! 🙂

klient 42927
klient 42927
2021-04-30 09:22

Może tą drogą doczekam się interwencji w rozliczenia za zużyty prąd.Umowa skończyła się 28lutego.Firmy nie polecam,koszmarna działalność.Szkoda nerw

Jasinski
Jasinski
2021-04-27 07:24

Jeden wielki […] rozbój w biały dzień. Faktorę którą dostałem starczyła by na trzy miesiące w Energi. Podany stan licznika skazywał na zużycie 87kw a nafaktórze 280. Nie polecam nikomu takiej firmy jak jest Orange.

Komentarz edytowany przez Redakcję

Kris F.
Kris F.
2021-04-26 11:33

Jak dla mnie to firma, która jest nieuczciwa, bo bazuje na nieuczciwych agentach podpisujących umowy. Ostrzegam !!!

nina
nina
2021-04-12 08:09

Umowa na dostawę prądu skończyła się 28.02.21r Do tej pory nie mogę doczekać się rozliczenia.Na emeil nikt nie odpowiada od 42 dni.I to jest powód dlaczego nie przedłużyłam umowy.Firma Orange zachowuje się tak tam nikt nie pracował.Może ktoś w końcu odezwie się.Pozdrawiam

Krzysztof
Krzysztof
2021-04-07 15:58

Dostałem umowę na 4 lata z pakietem komfort wraz z drukiem oświadczenie woli o rezygnacji z ochrony ubezpieczeniowej która kosztuje co miesiąc 20zł Rezygnację przyjęli ale obciążenie kwotą 20 zł pozostało tłumacząc że nie mogę zrezygnować ponieważ w skład tej opłaty wchodzi nie tylko ubezpieczenie ale i inne czynniki których nie podano w umowie zaś ubezpieczenie zawiera dwie strony tekstu z bzdurnymi przywilejami z tytułu napraw itp. Tak czy inaczej naciągnęli mnie na 980zł w skali 4 letniej umowy ale to już ostatni raz dałem się oszukać. Nie polecam tej firmy. Wasze komentarze odnośnie rozliczeń faktur i prognoz pokrywają się z moimi nadpłaty zwracają przez rok zaś rachunki nie są korygowane w stosunku do zużycia celowo w końcu obracają naszą gotówką za darmo

Alicja
Alicja
2021-03-31 00:34

Mówią nieprawdę ze mają tylko cenniki 4 letnie z serwisantami tymczasem magiczny CENNIK SPRZEDAWCY kosztuje 9,90 stawki stałej i 0,450kwh za zużycie. I to cennik bezterminowy. W salonie milczą jak grób i udają ze nie mają takich ofert tylko wciskają na 4 lata.

Barbara
Barbara
2021-03-15 08:39

Pierwszy rachunek z Orange energia i już żałuję.Opłata większa,szkoda że nie mogę umieścić zdjęć z rachunków.A teraz dane zużycia z faktury: za zużyte 186 kWh do zapłaty 148zł,natomiast w Enea za 196 kWh zapłaciłam 134zł.Jednak nie jest taniej.Faktury mogę przesłać zainteresowanym.508 098 545.To mój telefon.Nie wiem jakie są kary za zerwanie umowy bo najchętniej bym to zrobiła

Agata
Agata
2021-03-14 19:33

Mimo renomy jaka cieszy się firma Orange, muszę napisać że toootalnie zawiodłam się na nich jako dostawcy energii. Umowa podpisana i uzgodbiona, że rozliczenia będą dokonywane na podstawie własnych odczytów, po kilku pierwszych miesiącach, terminowego podawania odczytów, okazało się ( po rozmowie na infolinii), że własne odczyty nie są brane pod uwagę, bo i tak odczyty tylko dokonywane przez inkasenta sa brane pod uwagę. Na przestrzeni roku, prognozy ok, ale rozliczenia zaskakująco niskie, tak że cały czas powstawały nadpłaty. Na koniec obowiązywania umowy przychodzi rozliczenie gdzie do zapłaty jest ponad 1200zl, a zużycie energii za miesiąc na fakturze wskazane na poziomie 2000 kWh!!! Po piśmie z prośbą o wytłumaczenie, jak to możliwe okazuje sie, że rozliczenia to odczyty szacunkowe ( moim zdaniem celowo zaniżane), a inkasent był tylko na koniec obowiązywania umowy. Dalej prośbą o weryfikację, przychodzą korekty wskazań licznika od operatora, Orange wystawia korekty, w wyniku czego do zapłaty już jest ponad 2000 zł! Ponad 5 miesięcy tłumaczeń, pism reklamacyjnych (odpowiedzi w stylu „nie ma podstaw do uznania reklamacji” bez żadnych słów wytłumaczenia). Dzięki uporowi w końcu po prawie 6 miesięcy przerzucania się reklamacjami/ odpowiedziami, setek rozmów na infolinii, z prośbą o dokladna weryfikację i zapoznanie się z tematem, przychodzi mail z przeprosinami i uznaniem reklamacji. Tragedia! Baaaardzo przestrzegam przed tą firmą, na przyszłość najbezpieczniej podpisywać umowę bezpośrednio z Operatorem bez pośredników!

jacek
jacek
2021-02-22 10:17

Ludzie jeżeli usłyszycie w telefonie firma Orange rozłączajcie się ja podpisałem umowę na energię elektryczną i na koniec trwania umowy chciałem rozwiązać umowę wypowiedzenie złożyłem dwa miesiące przed końcem w salonie twierdzili że dokument do nich nie dotarł i po interwencji z mojej strony i przedstawieniu dokumentu wypowiedzenia i tak mi przedłużyli umowę o 1 miesiąc […] nigdy więcej z nimi umowy nie podpisze i ostrzegam innych nie podpisujcie umów z nimi

Komentarz edytowany przez Redakcję.

Maria
Maria
2021-02-02 11:59

O, a mnie nie stać d 01.12.2020 jestem odbiorcą prądu z Orange Energa niestety rozliczenie pierwszą fakturą okazało się klęską dla mnie. Nie dosyć, że na f-rze podano jakieś zmyślone prognozy o wiele zaniżone – nie podpisywałam umowy na prognozy a na rzeczywiste zużycie par.5pkt 3, pkt4 umowy to f-ra krążyła w przestrzeni bo nikt z pacowników nie poprawił błędnie wpisanego do umowy mojego e-maila 19 pażdz.2020 i od razu 19.10.2920 r. zauważonego i zgłoszonego błędu . Interwencja i zmiany mojego e-maila trwały 4 dni bo ciągle coś komuś nie pasowało. Zaznaczam, że ja u poprzedniego dostawcy sama sobie spisywałam z licznika stany zużycia mając kontrolę ile i za ile zużyłam pądu i porównywałam z odczytami Operatora jakie przedstawiał na przesłanej fakturze. A tu co – jakaś prognoza , a przecież Operator musi mieć odczyt poprzedni i końcowy. Pełnaparanoja. Żałuję tylko stroconego czasu i nerwów . Okazało się, że to co się pisze w umowie /par. 5 / to nie ma pokrycia w rzeczywistości. Ja wiem doskonale jak należy robić odczyty i jak zgłaszać , ale tu ewidentnie Operator Orange Energia „coś” przeoczył, a ja zamiast 1-miesięcznych niskich f-r będę płaciła bardzo wysokie bo przy zawieraniu umowy nie poinformowano mnie o f-rach prognozowanego zużycia. Przykre ale prawdziwe – dałam się nabrać.

Tadeusz
Tadeusz
2021-01-26 20:50

Dołączyłem do Orange Energia 1 listopada 2019, od 1 grudnia mój prąd podrożał Ok 50% (lekko ponad), nic nie pomagają reklamacje i tłumaczenia, płace za to co zużyje w danym miesiącu. Nigdy nie miałem tyle problemu z jakimkolwiek dostawcą usług. Pozdrawiam.

Maciej
Maciej
2021-01-07 17:23

Szukam sprzedawcy dostarczającego prąd 100% z OZE. Widzę, że Orange twierdzi, że ma pokrycie na swój prąd w 100% z zakupionych certyfikatów OZE. Ale pytanie, czy to w praktyce oznacza to samo?

january
january
2020-11-06 20:27

Mam umowe z Orange Polska od czterech lat i w porownaniu z poprzednim dostawca tj. RWE. Przez ten czas zaoszczedzilem ponad 800 zl, jak nie tysiac.

Janek
Janek
2020-10-06 16:57

Prawie od 4 lat mam umowe z Orange Energia, taryfa G 11 oferta dla mieszkania w Warszawie. Mam rachunki znaczaco nizsze niz wczesniej w Innogy i zadnych problemow jak dotychczas.

R54
R54
2020-09-01 15:56

Ale wy głupoty wypisujecie, większość stare pryki, nie potrafiące czytać ze zrozumieniem. Aby nie naliczało prognozowanego zużycia, należy wysłać sms, wpisać na stronie ile faktycznie się zużyło. I nie gadajcie, że nie działa, bo działa. Są zresztą 3 możliwości zgłoszenia tego. I robi się to bodajże, do 3 dnia każdego miesiąca. Ale nie, wy sobie wyślecie kiedy chcecie, w środku miesiąca i twierdzicie, że nie działa. Co do stawki, to tak Orange ma niższą, ale to są różnice rządu pół grosza/grosz za kwh. Jeden gość pisze, że dopytywał czy nie ma opłat za dystrybucję – człowieku na jakim świecie Ty żyjesz ? Wszędzie jest opłata za dystrybucję. Enea obecnie przy e-fakturze 23,99 jak dobrze pamiętam, bez e-faktury 29,99zł. Orange zależnie od wariantu (wygoda/komfort) 12.99 bądź 19,99 i w tej cenie jest ubezpieczenie mieszkania od zdarzeń losowych w Allianz. Reasumując. Szukacie niższych cen, nie znając w ogóle rynku, nie wiedząc o nim kompletnie nic, dostajecie usługę/produkt, którym nie potraficie się obsługiwać i wypisujecie pierdoły, szkalujące sprzedawcę. To tak jak byście kupili w mediaexpert laptopa, jeden dziad stary z drugim i nie potraficie się nim obsługiwać i lecicie z pyskiem do sprzedawcy, że ma wam pokazać jak się robi to, to i to, a jeszcze zainstalować kilka rzeczy bo wy nie umiecie. Nonsens. Nikogo tutaj nie bronię Orange energii, Taurona, Enei czy kogo tam jeszcze, ale jak widzę te głupoty starych pryków, że oszustwo, 50% drożej itp, to aż się nóż w kieszeni otwiera.

Sebastian
Sebastian
2020-07-02 16:44

Mimo zgonu właściciela , po przesłaniu aktu zgonu i innych dokumentów Orange Energia nalicza karę za zerwanie umowy !!! To niedopuszczalne!

Janko
Janko
2020-05-31 17:54

Witam , to co piszecie to wszystko prawda , ja mam z nimi niby umowe od lutego i gdy zadzwonilem , proszac o przeslanie mi wersji papierowej , to zdziwieni ze jeszcze nie otrzymalem i co najgorsze niewiem jak znimi zerwac niby umowe, moze znajdzie sie tu ktos kto mi cos podpowie w tej kwesti, najlepiej na mejla -Ostapowiczjanusz1@wp.pl z gory dziekuje.

Oszukana
Oszukana
2020-01-09 18:40

Ludzie,jeśli usłyszycie”orange” to uciekajcie gdzie pieprz rośnie!

Hary
Hary
2019-07-17 07:33

Potwierdzam te komentaże o nieuczciwosci tej firmy, laska wlazła mi do chaty zagadując najpierw że są z firmy enea z ktorą mam umowę a potem mamiła mnie że przejmują wszystkich klientow i w trakcie tej gadki powyciagała umowy które zaczela wypelniać i dawac mi do podpisania. To tak w skrócie.
Ogolnie jak to żona stwierdziła dałem sie nabić w butelke więc czym prędzej napisaĺem odstąpienie od umowy.
Dzień po wysłaniu dostaję sms z poczty o doręczeniu odstąpienia od umowy a po dwóch godzinach sms że rozpoczynamy proces zmiany sprzedawcy :))) co za banda jeszcze nie miną tydzień a gdzie 14 dni na odstąpienie. I oczywiście żadnego kontaktu email itp.

Była przedstawicielka
Była przedstawicielka
2019-06-07 21:43

Pracowałam w tej „firmie” tydzień. Dokaldnie w marcu. Ludzie nie nabierajciej się !! Kazali nam kłamać ze niby weszła jakaś ustawa o podwyżce cen prądu i jeśli podpiszecie umowę z Orange to was to ominie i będziecie mieć gwarancje na stałą cenę bez podwyżki. Może i tak. Przez krótki czas. Później naliczane są niewiadomo jakie opłaty, niewiadomo tez za co. Na prawdę przestrzegam, szczególnie starsze osoby. Uświadomcie ich ze to jest jeden wieki syf. Kilkukrotnie ze straszym stażem przedstawicielem zostaliśmy zwyzywani od oszustów i w sumie się z tym zgadzam. Takie chodzenie ludziom po domach jest niesamowicie niestosowne a moj” mentor” kłamał w żywe oczy, było mi az wstyd. Już nie mówiąc o tym ze na klatkach schodowych wywieszone były ostrzeżenia przed przedstawicielami z Orange i bodajże Taurona.
Osoba od której miałam się uczyć prosi lub tez, przepraszam ŻĄDA pokazania ostatniej faktury, jak ktoś mówi ze nie wie gdzie ma lub nie ma to straszy ze jest obowiązek trzymania dokumentów przez rok bo grozi za to kara. A na koniec gdy już wychodziliśmy z mieszkania bardzo nieładnie wypowiada się o ludziach którzy odmówili mu podpisania umowy. W mieście o którym mówię rekrutacja trwa non stop, nikt nie chce tam widocznie pracować. Zarobki oferują na prawdę spore ale to nie zmienia faktu ze uczciwa osoba się tam nie odnajdzie. Dawno nic mnie tak nie zaskoczyło. Ostrzegam. Nawet nie wiecie ile kruczków mają te umowy

Mariusz
Mariusz
2019-06-06 10:37

TANIEJ bbbuuuhahahaha 50% drożej nie dajcie się nabrać na tą „kiełbasę wyborczą ” Oszuści nic więcej 50% więcej za dostawcę i usługodawcę KPINA I ZDZIERSTWO !

Black Templar
Black Templar
2019-06-04 12:02

Zwykli oszuści. Dzwonili do mnie kilkakrotnie z ofertą tańszej energii. Dopytywałem doradcę o szczegóły i kilkakrotnie dopytywałem, czy nie ma żadnych dodatkowych opłat z tytułu dystrybucji energii. „Nie, nie, dystrybutor się nie zmienia”. Przyszedł pierwszy rachunek i co? Za miesiąc muszę zapłacić tyle, ile za dwa miesiące w PGE, z czego 48% ceny to… opłata za dystrybucję. Po złożeniu reklamacji w której napisałem, że pytałem doradcy, czy nie ma dodatkowych opłat np za dystrybucję energii odpowiedziano mi, że nie ma podstaw do rozpatrzenia pozytywnego, bo doradca mówił, że dystrybutor się nie zmienia… Równie dobrze mogli odpisać „Pomidor” – byłoby to tak samo sensowną odpowiedzią na moje pytanie i reklamację.

Realista
Realista
2019-03-23 12:35

Ludzie szukacie tanszych ofert na rynku a nie macie pojecia o zasadach na nim panujacych . Dlatego tez zostajecie nabici w butelke przez oszustow takich jak np. Orange ktorzy funkcjonuja na polskim rynku tylko po to aby wyciagnac od Was pieniadze i w rzeczywistosci to co mialo byc tansze okazuje sie w takiej samej cenie jak w rodzimej firmie albo niejednokrotnie duzo drozsze

Mirka
Mirka
2019-03-10 13:50

To naciągacze. Okłamali 80-sięcio letnią kobietę, że odetną jej prąd bo nie podpisała nowej umowy ze swoim dostawcą. Nie podali pełnej informacji o oferci a przede wszystkim o dodatkowej opłacie sprzedażowej. Następnego dnia starsza Pani, która jest samotną osobą wysłała formulaż odstąpienia od umowy. A jeszcze tego samego dnia przysłano jej sms o rozpoczęciu procedury tzw. przekazania. Starsza Pani ma chore serce. Było u niej pogotowie. Czy przedstawiciele firmy Orange energia to tak bezduszne kanalie. Czy zależy im tylko na kasie. A gdzie myślenia o innych. Jeśli starsza Pani będzie chora albo co nie daj Boże stanie się jej coś złego to będzie wina firmy Orange energia. A ja jako sàsiadka starszej Pani z pewnością postaram się o sprawę sądową. Nie mnoej jednak ostrzegam starsze osoby nie wpuszczajcie do swoich domów przedstawicieli orange energa. A młodzi niech czytają itłumaczą starszym aby ich chronić przed oszustami.

Ania
Ania
2019-02-08 20:00

Ania
4 lutego do mojej 89 letniej matki przyszedł jakiś przedstawiciel (tylko nazwisko jest podane) Orange energia i starą kobietę omamił a ona podpisała umowę na dostawę prądu aż na 48 mięsiecy. Gwarantują przez rok stałą cenę prądu – wg jakiś wskażników, których i ja nie rozumiem. A co będzie przez natępne 3 lata – jaka będzie cena prądu ??? Zrobią co będą uważać. Przekazali jej plik papierów – starej kobiecie. To powinno być karane. Czytam powyższe opinie i tak jak myślałam – będzie problem. Czym prędzej odstępuję od umowę, dzwoniłam dziś i oczywiście tak jak piszecie kontakt jest utrudniony. Czekam do poniedziałku, ale chyba będę musiała pojechać do ich biura, bo czuję, że przez tel i e-mail nie da się załatwić. Dodam jeszcze że matka ma umowę zawartą z Inogy do 2020 r. I co – pewnie musiała by zapłacić karę za zerwanie umowy. Ze starymi ludźmi jest prościej załatwić takie sprawy, omamić – to jest totalne oszustwo. Ktoś powinien zająć się tą firmą,że pozyskują klientów nieuczciwymi metodami.

Analityk
Analityk
2019-01-29 19:43

Jeśli otrzymałeś pismo z Orange o podwyżce lub wypowiedzeniu umowy i posiadasz szczególnie taryfę C21, C22, C23, (również taryfy C11, C12a, C12b, C12w), koniecznie skontaktuj się ze mną najpóźniej do 08.02.2019. W wiadomości podaj swój kontakt, oddzwonię.
Mam rozwiązanie, które zadowoli klientów z powyższych taryf.

jama10
jama10
2019-01-29 14:28

Opłaciłem wszystkie faktury w terminie, mimo tego na fakturach podają:stan należności, a nawet przysyłają SMS-y z informacją Twoje saldo:. Skąd się to saldo bierze to wie tylko Orange. Telefonować do nich nie będę bo to na mój koszt pomimo, że w abonamencie mam rozmowy bezpłatnie.

Michał
Michał
2019-01-21 15:16

Niepoważna firma. Mam podisaną umowę na czas oznaczony na 24 miesiące. Dostałem pismo, że zamieniają treść umowy i umowa za 1 miesiąc wygasa!!! Powołują się na Ogólne Warunki Sprzedaży (nic z tego pkt nie wynik że mają takie prawo…) jednak w umówię jest napisane że w razie sprzeczności OWS z treścią umowy pierwszeństwo ma umowa… zero kontaktu, spychologia, w siedzibie przy Al Jerozolimskich nikt nie mógł udzielić odpowiedzi… totalna masakra! Sprawa do Sądu!!! Teraz prąd na rynku po 0,42 zł za kWh a w umówie po 0,27 zł za kWh…

Krzysztof
Krzysztof
2019-01-20 15:04

W połowie ubiegłego roku podpisałem umowę na okres do końca 2000 roku na licznik domowy gdzie pierwszy rok miał być za pół ceny , mam jeszcze drugą umowę na taki sam okres na prąd firmowy. obie te umowy odpisywałem po upadku poprzedniego mojego dostawcy energii .Dlaczego
Orange ? szukałem filmy która nie będzie polskim molochem bo według mnie tylko konkurencja ma wpływ na obniżenie cen , Patrzcie komórki. teraz dostałem propozycję zmiany cen Na oczywiście wyższe ponieważ hurtowy sprzedawca w Polsce który sprzedawał Orange energię wycofał się z kontraktu czyli Orange sprzedaje prąd którego właściwie nie miało trochę to niepoważne. Najgorsze jest to że wszystko w majestacie prawa , ponieważ umowa tak była napisana że wszystko jest okej, orange zgodnie z umową może przedstawiać projekty zmian a ja mogę ale nie muszę ich zaakceptować. Czyli łapią cię na niskie ceny, po pół roku Dają ci propozycję zmian i albo się godzisz albo nie. to po co jest umowa na 2 i pół roku? Po co sprzedają ton którego jesczcze nie mają

Teresa Ingielewicz
Teresa Ingielewicz
2019-01-01 11:42

wiele osób żałuje że przeszli do Orange Energia ja też bardzo żałuje i licze m-ce do konca umowy i uciekam z tej firmy. Pozyskali mnie jako klienta przez oszustwo. Pewnie moja łatwowierność jest winna, ale nie przyszłoby mi do głowy ze oszustwem mozna zyskiwac klientów. Kontakt z tą firmą jest niemal niemożliwy !!! Faktury miały byc płacone co dwa m-ce a juz drugi raz dostaje fre płatną m-c po m-cu mimo ze okres rozliczeniowy sie zgadza. Chcialabym to wyjasnic ale nie ma kontaktu !!!!

DAREK
DAREK
2018-10-01 13:08

ORANGE ENERGIA TO **** JAK TO MOŻLIWE ŻEBY PŁACIĆ ZA JAKIEŚ PLANOWANIE CO MIESIĄC PO 244ZŁ Z GROSZAMI CO MIESIĄC A POTEM PRZYCHODZI ROZLICZENIE ZA PRĄD CO TRZEBA PŁACIĆ,NIE ROZUMIEM ZA JAKIE PLANOWANIE ONI BIORĄ TAKĄ OPŁATĘ ,W INNYCH FIRMACH TEGO NIE MA.SĄ TO ****.RADZĘ NIE PODPISUJCIE UMÓW Z TĄ FIRMĄ.

Komentarz edytowany przez Redakcję.

hela
hela
2018-09-04 13:58

Ja kontaktuje sie od miesiaca i nie moge przez infolinie a dlatego ze dostalam trzy faktury do zaplacenia w miesiacu sierpniu jedna na 156 zl platna do 16 sierpnia druga 122 zl platna tez do 16 sierpnia i trzecia 119 zl platna do 13 sierpnia ale najleprze ze od 12 kwietnia nie ma mnie w domu bede dopiero 13 wrzesnia i za co mam placic jak nie korzystam ludzie uwarzajcie na ta firme nie moge odrzalowac tego dnia co podpisalam ta umowe a jeszcze leprze podpisalam umowe ze prad nie zdrozeje przez trzy lata a okazalo sie ze zmienilam sprzedawce

Komentarz edytowany przez Redakcję.

wolak
wolak
2018-07-31 17:13

Jestem zadowolony, mam niższe rachunki za prąd. Poprawy wymaga kontakt z klientem poprzez stronę

Użytkownik
Użytkownik
2018-06-08 12:29

Jestem Klientem Orange od dawna i nawet przedluzam umowy na energie elektr. jestem bardzo zadowlona z niższych rachunkow nie rozumiem innych oponii.

Konsumentka
Konsumentka
2018-05-07 15:17

Posiadam ta usluge od kilku miesiecy i jestem bardzo zadowolona Moje rachunki sa naprawde obnizone i Orange w pelni wywiazuje sie ze swojej roli sprzedawcy.

nika
nika
2018-04-12 13:05

Orange ma chyba trochę za dużo w ofercie i sobie nie do końca to ogarnia. efekt jest taki, ze jak chcę załatwić coś w punkcie, to doradcy nie wiedzą, co ze mną zrobić, bo mam za dużo usług. na infolinii tez nie jestem w stanie załatwić wszystkiego za jednym zamachem, tylko muszę się rozłączać i dzwonić jeszcze raz.

czyli dla mnie jeden dostawca wielu usług nie był najlepszym rozwiązaniem.

czytelnik
czytelnik
2017-10-24 21:40

W 2016 roku zamieniłem dostawce z Energii na Multimedia . teraz wykupił ich Orange . Do tej pory Multimedia nie doliczały mi ” Opłaty z tytułu gwarancji ceny” ale teraz od trzech miesięcy ta opłata jest doliczana . uważam tą opłatę za rozbój w biały dzień ponieważ czasami jest ona wyższa niż opłata za zużytą energię . na stronie Orange jest informacja ” zwolnienie z opłaty miesięcznej określonej w cenniku przez okres 48 miesięcy uzyskuje odbiorca który po upływie 12 miesięcy dostaw energii korzysta z co najmniej jednej usługi Orange na podstawie odrębnej umowy i nie ma zaległości płatniczych na rzecz Orange z tytułu innych umów’ . Ja mam Neostradę w Orange i popłacone rachunki a opłatę mi naliczają .

Kamil M
Kamil M
2017-09-26 09:11

Najgorszy dostawca energii w Polsce.
Z zwyklej ludzkiej sklerozy zapomnielismy dopłacić 5 zł i prąd od razu został odcięty!! Żenada i dno.

julian lipinski
julian lipinski
2017-05-23 12:08

Otrzymałem pierwszą f-rę za energię. Nie można z nikim o tym porozmawiać:
– brak nr telefonu na fakturze,
– tel. * 100 nie aktywny i nie wykreślony z poz. :kontakty” w internecie.
– brak możliwości skontaktowania się z Wami pod nr 510-100-100.
Płacę za energię, więc wymagam min. grzeczności.Proszę o poważną odpowiedz, a nie wymijającą, i kontakt bezpośredni do Doradcy.
Julian.

Lucjan
Lucjan
2017-02-17 18:41

Nie mogę się skomunikować z orange energia przez moje Orange. Konsultantka obcesowo informuje, że energią się nie zajmuje i odsyła pod tel. infolinii a tam informują, że z powodu dużej ilości klientów czas oczekiwania jest wydłużony. Płać i czekaj aż podejmą z tobą rozmowę. Raz miałem już taki przypadek z niemieckim dostawcą energii. tam też tylko można było reklamować przez złożenie pisma w biurze podawczym. skończyło się na interwencji URE. wtedy zagrożeni mandatem prezes RWE osobiście ( 5000 zł.) a firma do 50 000zł. załatwili mnie bardzo szybko.
W Orange nie mogę mailem dowiedzieć się o fakturze, jak ją znaleźć w systemie. Czuję, że będzie znów nie klawo.

Krzyś
Krzyś
2017-02-09 13:43

Orange to tragedia wszystko zrobią dla pozyskania klienta a potem mają Was w d… Zresztą jak każdy pośrednik zaczynając od Tauronu, Enei, Enegi, RWE itd… Najlepiej brać prąd prosto z elektrowni ja w domu mam Fortum a w firmie EDF Polska S.A i wszystko jest świetnie. Obie firmy posiadają kilka elektrowni w całej Polsce więc oferta dla każdego. A oszczędności w skali 20% rocznie do tego co płaciłem wcześniej w Tauronie więc można.

mrao
mrao
2017-01-22 16:49

Przez cały rok płaciłem racjunki rzędu 100-120 zł podając na bieżąco stan licznika.W umowie Orange zagwarantował połroczne sprawdzanie i „wyrównywanie” rachunku. Wszystko wydawało sie ok dpoki nie dostałem faktury za grudzień /styczeń. Doliczono na niej , chyba z sufitu dodatkowe kilkaset kWh. I kwota rachunku wzrosła niemal trzykrotnie. Najgorsze ze wg obowiązujących przepisów musze najpierw zapłacic te zawyżoną fakturę zanim złoże reklamacje. Na fakturach nie ma rozliczenia wg stanu licznika a jedynie wg ilości zuzytej energii w kWh.Uważajcie na tę firmę bo nawet nie ma jak złozyc reklamacji. Oszczędnosci rzedu kilkudziesieciu zł za cały rok poszły sie pieprzyć za sprawą jednej pomylonej faktury. Jak nie załacę to mi wyłacza prąd. Jak zapłace to mi braknie na zycie. Krew mnie zalewa Juz więcej nie chce oszustów z orange a najgorsze ze system przedpłat z Tauronu tez jest niepoliczalny, bo nawet jak powstanie nadpłata, to jest ona konsumowana przez podwyżke cen a nie zwracana.

Irys
Irys
2016-06-01 09:47

Dobra firma, kupuję od niej prąd od trzech miesięcy i nie mam żadnych problemów, a rachunki mam niższe. Nie rozumiem komentarza Spalinowego.

Spalinowy
Spalinowy
2015-09-18 23:29

Najgorsza reklama w historii. Energię powinno się oszczędzac a nie marnowac ile się da bo jest tania.