Energia dla Firm i Energetyczne Centrum zakończyły sprzedaż prądu! Co teraz?

Energia dla Firm i Energetyczne Centrum zaprzestały sprzedaży energii elektrycznej dla odbiorców indywidualnych i biznesowych. Co dalej z ich klientami?

Energia dla Firm – już nie sprzedaje prądu

Mamy już oficjalne potwierdzenie, że firma Energia dla Firm zaprzestała sprzedawania prądu – od 7 września nie świadczy usług w tym zakresie. Pierwszą informację o tym, że zakończyła działalność, otrzymaliśmy od jednego z naszych Użytkowników krótko po godzinie 15, dnia 07.09.2018 r. Zareagowaliśmy od razu i postanowiliśmy zweryfikować wiadomość, niestety na stronie sprzedawcy prądu nie było wtedy żadnego komunikatu. Dzisiaj, wchodząc na stronę spółki widnieje informacja:

Energia dla Firm - koniec sprzedaży prądu

źródło: energiadlafirm.pl

Co z klientami firmy? Otóż, do 6 września ich rachunki zostaną rozliczone na podstawie umów zawartych z Energią dla Firm, natomiast od 7 września rozliczeń za zużytą energię będzie dokonywał Sprzedawca Rezerwowy wyznaczony zgodnie z terenem Operatora Systemu Dystrybucyjnego.

Firma o zakończeniu usług poinformowała swoich klientów drogą mailową oraz udziela pomocy i porad na infolinii.

Energetyczne Centrum – kolejna spółka kończy sprzedaż prądu

Nie minął nawet tydzień, a rynek energetyczny obiegła kolejna, szokująca informacja. Tym razem sprzedaż prądu zakończyła spółka Energetyczne Centrum, która obsługuje 200 tys. odbiorców całym kraju (dane za Energetyczne Centrum).

Do 10 września br. klienci firmy zostaną rozliczeni według umów zawartych z firmą, natomiast od 11 września rachunki będzie wystawiać Sprzedawca Rezerwowy odpowiedni dla danego obszaru dystrybucyjnego:

Energetyczne Centrum - koniec sprzedaży prądu

źródło: ec.net.pl

Co dalej? Sprzedawcy Rezerwowi zareagowali

Co warto podkreślić: klienci firm nie zostaną odcięci od prądu. I w obydwóch komunikatach można przeczytać, że firmy zachęcają, do jak najszybszego znalezienia nowego sprzedawcy energii elektrycznej. Dlaczego? Ponieważ ceny prądu u Sprzedawcy Rezerwowego mogą być wyższe niż te dotychczasowe. W szczególności podwyżki mogą odczuć klienci biznesowi, zużywający najwięcej prądu.

Na zaistniałą sytuację zareagowali Sprzedawcy Rezerwowi – na ich stronach znajdziemy komunikaty prasowe, w których zapewniają oni o wsparciu dla byłych klientów Energii dla Firm i Energetycznego Centrum:

Enea – Sprzedawca Rezerwowy – w celu uzyskania informacji firma zachęca do kontaktu telefonicznego: 611 111 111, odwiedzenia BOK Enea lub strony internetowej enea.pl.

Energa – Sprzedawca Rezerwowy – przygotowała specjalną infolinię: dla klientów indywidualnych: 55 66 77 811, dla klientów biznesowych: 55 66 77 810.

PGE – Sprzedawca Rezerwowy – zachęca klientów Energii dla Firm i EC do jak najszybszego kontaktu pod numerem: 422 222 222.

Tauron – Sprzedawca Rezerwowy – wszystkie informacje na temat wyboru nowego sprzedawcy prądu można uzyskać pod numerem: 555 444 555 lub w BOK Tauron.

enerad.pl

enerad.pl to pierwsza porównywarka cen energii w Internecie. Dzisiaj działamy dla Was nie tylko w branży energetycznej! Dostarczamy Wam porady, opinie i rankingi z branży finansowej.

    • Dzień dobry,

      Panie Marku, z powyższym pytaniem proszę zgłosić się do Energetycznego Centrum. Niestety, w komunikacie firma nie podała takich szczegółów.

      Pozdrawiam
      Agnieszka
      enerad.pl

  1. Jak się skontaktować z Energetycznym Centrum skoro telefony już nieaktywne? Jednego dnia dostałam powiadomienie o tym, ze EC już nie będzie dostawcą prądu a drugiego dnia otrzymałam rachunek szacunkowy na cały rok do przodu,wystawiony na EC i z tym samym nr. Konta. Płacić, czy nie, bo już nie rozumiem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *